Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eipä näy Gamespotin avainta, ei. Ilmeisesti sieltä niitä ei sitten enää tule. Tännekin siis kelpaisi edelleen se koodi:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mulla löytyy vielä 3 jenkki koodia. Laittakaa privana viestiä, jos tarvitsette.

Edit. 2 koodia vielä.

Edit koodit meni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itte tuli äskeen vähän kokeiltua tätä ja omasta mielestä näpäimet oli huonosti sijoitettu. Olis ollu samalla lailla ku ykköses mutta eiköhän noihin totu ku hetken pelaa... Mistä napista edes sen kranaatin heittimen saa käyttöön ku pelaa sillä assaultilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itte tuli äskeen vähän kokeiltua tätä ja omasta mielestä näpäimet oli huonosti sijoitettu. Olis ollu samalla lailla ku ykköses mutta eiköhän noihin totu ku hetken pelaa... Mistä napista edes sen kranaatin heittimen saa käyttöön ku pelaa sillä assaultilla.

Mitkäs näppäimet täs on??? Kai se tähtää L1:eek: Mitäs muita näppäimiä täs on???
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitkäs näppäimet täs on??? Kai se tähtää L1:eek: Mitäs muita näppäimiä täs on???

Oikeestaan samat näppäimet ku BF 1943. Eli siis suurinpiiretein samat ku BC1, mut et L2 puukko, R2 granu. Esineet tulee nuolinäppäimil, siis ne medickitit ja semmoset.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itte tuli äskeen vähän kokeiltua tätä ja omasta mielestä näpäimet oli huonosti sijoitettu. Olis ollu samalla lailla ku ykköses mutta eiköhän noihin totu ku hetken pelaa... Mistä napista edes sen kranaatin heittimen saa käyttöön ku pelaa sillä assaultilla.


Joo vähän on ollut hakusessa painikkeet missä ja mitä etenkin ensiapumiehenä pelattaessa, mutta kaikkeen tottuu kun vähän aikaa pelaa.
Yksi hyvä konsti on testata kentän alussa mistä tapahtuu ja mitä ja jos tuntuu ettei muista kirjoittaa paperille mitä löytyi ja mistä mutta.

Kranaatinheitin löytyy vasemmasta nuolinäppäimestä
ja oikeasta voit antaa "kavereille" lisää panoksia.
Sama pätee muihinkin ukkoihin erikois lisätoimintoja löytyy vasemman ja oikean-nuolinäppäimien alta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mä ainakin vaihdoin ne näppäimet niin, että R2 tulee muistaakseni pistooli, ja kolmiosta puukko. Sitte nuolinäppäimistä ammuslaatikko ja noobituubi, L2 en muista edes mitä tulee. :O
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo selvä.... Kylähän noihin näppäimiin tottuu kunhan hetken pelaa..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Niin kuin gheeD jo sanoi, siellä on useampi eri vaihtoehto näppäimistöasetteluun. Itse vedän kanssa tuolla mistä kolmiosta tulee puukko, R2 vaihtaa asetta ja L2 heittää kranaatin. Se kun on lähimpänä sitä mikä oli 1943:ssa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Samaa mieltä! Kenttä on aivan loistava. . .Liikkuminen on luonnollista ja kenttä on tosiaan muutenkin loistava, on tilaa liikkua ja rellestää. Ei ole mitään MW:n hiekkalaatikkotappelua jossa on joka nurkan takana joku, koska kenttä on muutaman kymmenen neliömetriä (sarkasmia). 1943:n jälkeen ei ole MW käynyt kertaakaan koneessa ja jäi harmittamaan että tuli MW hankittua aikoinaan eikä BC:tä. MW2:sta en hommannut koska halusin katsastaa tämän ja olen varma että tein täysin oikein ratkaisun. BF sarja vaan istuu omaan makuun niin paljon paremmin, tässä on huumoria ja pelaamisen hauskuutta.

Eilen muuten tuli huomattua että jo neljän hengen squadilla saa paljon aikaiseksi. Kerrankin paljolti meidän squadin ansioista saatiin pysäytettyä hyökkäys sillain alkupäähän, eivät saaneet pommeja pläntättyä ja matsi ohi..

En pystynyt lyhentämään paljoa erinomaisesti kerrottua alku jutuasi.Lisäystä vain sen verran että teit oikean ratkaisun, kun jätit ostamatta MW2:n ja tässä on paljon aidonpi sotatunnelma, kentä(t) ja kalustoa on millä ajella jos siltä tuntuu.

Joo oli erinomainen peli sessio se eilinen.Onnistuttiin painostamaan kovalla otteella vastaan ja heidän rynnistys hyytyi siihen ja oota kun gaddaf saa mikin ja copycatin pitäis saada mikki niin
kenties samaa tulossa lisää tai ainankin helpompaa varoittaa tai kertoa missä on mitä tulossa tai tarvitseeko apua.
Muistaakseni edellisenä iltana sain jossain sessiossa hyvää tuntumaa tankkiin, kun sain monta tankkia ja jeeppiä tuhottua.Myös eilen pari kertaa otin tankin ja aika hyvin onnistui, etenkin sillan ylitys meni näppärästi antoi vain tankin rullata ja latasi paukkuja menemään sitten saatiin lähes heti perään vallattua sinun ansiosta sillan alapuolelta parakki ja peli jatkui mutta sitten keskittyminen herpaantui ja minut ammuttiin singolla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Järjestettäisiinkö perjantaina jotain pelisessiota konsolifiniläisten kanssa? kokoonnutaan joskus illalla, itsellä varmaan sauna ja jotain kivaa iltapalaa siinä ysin maissa. Että joskus kymmeneltä? Saataisiin koko squadi täyteen suomalaisia (mikki!), niin olis kiva rellestää yhdessä. Itselläkin loppuu koeviikko perjantaina, niin pääsee vihdoin vapaalle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Koodeja näemmä kysellään viel, niin mulla olis yks jenkkikoodi viel. yv:tä

Edit: meni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Järjestettäisiinkö perjantaina jotain pelisessiota konsolifiniläisten kanssa?

Muuten kenties kyllä loistava idea jos tietysti ne kaikki osallistujat pelaavat kunnolla, mutta
Jos en nyt väärässä ole, niin Invitellä kun kutsuu kavereita niin ei mahdu kuin neljä samaan ( vai onko muutosta tullut ) ja sitten jos loput pyrkivät suoraan mukaan niin se on hyvin epävarmaa pääseekö mukaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Teijän mielest helpottunu paljon verrattuna johonkin BC1 tai 1943? Must tuntuu et kaikki jota vähänki ammun ni kuolee ja joka kerta melkee päähän, itekki tietty kuolee, mut kd ratio täl hetkel jossain 6 ( :confused:) maissa. Muistan et ekan rundin jonka pelasin ni oli koko joukon paras jollain 5000 pisteel. Kaikki muut vaan jotain enskertalaisia? Tai voipi olla et ite oon vaan nii jäätävän pro :D
Edit: Ettei nyt ihan leijjumiseks mee, ni repeilen muuten koko ajan noitten epic fail tekstien kans. Tullu muutama epic fail ku hyppäsin veteen puukko edel toisen kaverin niskaan, ja ite "tapoin" itteni. Ärsyttää tommoset ihme kuolemat, varsinkin ku joku räkänokka laittaa viel privatee siihen pääl et noob...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos jollai ois viel 1 koodi, niin oisin tosi kiitollinen jos jaksaisit lähettää sen mulle yv tai PSN.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo. Noi on varmaa jtn ihan randomeita muut, kun lähes aina ollaan listan ekoja squadin kanssa.. (kavereiden). Toisaalta jos alkaa snipaamaan ja sellasta en ainakaa mä saa nii paljoo pisteitä, mutta mut on luotu mediciks ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Apuua Tarvitsen beta koodin kaikki kelpaa kun se toimii kerrot jos ei oo eu:n koodi laittakaa mulle viestii jos tiedätte koodin
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo. Noi on varmaa jtn ihan randomeita muut, kun lähes aina ollaan listan ekoja squadin kanssa.. (kavereiden). Toisaalta jos alkaa snipaamaan ja sellasta en ainakaa mä saa nii paljoo pisteitä, mutta mut on luotu mediciks ;)

Itte huomannu kans kun tota on pää-asiassa yksin tahkonnu, et tuloksen tekeminen yksinään on tavallisen vaikeeta. BC1:ssä pysty yksinäänkin tuhoja tekeen mut täs se ei natsaa. Muutaman kerran osunu joittenkin oikeasti kimppaan pelaavien tiimiin niin meno on ollu täysin eri näköstä.

Joku kommentoi noista pelimuodoista. Tä laatikoitten jahtaus on mun mielestä parasta mitä BF sarjaan on tullu. Keskittää peliä ja toimintaa ei tartte ettiä. En mä ainakaan saa mitään kiksejä tyhjien lippujen valtaamisesta ja tolkuttomasta edes takas sinkoilusta.

Sit tohon MW vertailuun. Se on täysin turhaa, voitte pitää tunkkinne mun puolest. Itte kokeilin sitä Boxilla ja PC:llä, mun mielest turhempaa peliä saa hakea. Toden näkösest ne kaikki vanhat BF:t on vaan aivopessy mut. En nyt ala muuten perustelemaan kun ei se tänne kuulu. Mielipide on ku per##reikä, jokasel on oma ja toisen omaan ei saa koskea.

Joo ja mut voi edelleen lisätä kaveri listalle. Tiimissä tä vaaan on kymmene kertaa kivempaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Multa löytyis viel yks US beta koodi.......

EDIT: Koodi meni jo :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Aikoinaan tuli kokeiltua Battlefield Bad Company ykkösen demoa ja eipä napannut. Moder Warfare 1 ja 2 tykitti mielestäni kunnolla. Varsinkin kakkosen spec ops frendin kanssa pelattuna.

Mutta, toissapäivänä käväisin huvikseni lukaisemassa tätä viestiketjua ja kun kerta beta-avaimen sai gamespotista niin helpolla, niin ajattelinpa kokeilla.
Eipä muuten kaduta yhtään.
Aivan mielettömän mukavahan tätä on pelata. Taistelujen massiivisuus nostattaa fiilistä. Äänimaailma rokkaa ilman musiikkiakin.
Framerate voisi toki olla parempikin, tosin eipä pienet notkahtelut ole pelattavuutta pilanneet. Toivottavasti beta-tekstin poisto korjaa notkahtelut, sekä siellä täällä olevat grafiikkabugit.
Ohjattavuus on raskaampaa kuin adhd-mw:ssä, mutta onneksi ei sentään niin raskasta kuin Killzone 2:ssa (tämä on vielläkin pelaamatta läpi juuri ohjattavuuden takia).

Maaliskuu on kallis kuu.. God of War III, Final Fantasy XIII ja Bad Company 2..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom