Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisi hauska saada tietää minkälaisia muut verkkopelin mapit ovat. Videoiden perusteella ainakin lumikenttiä tiedossa, onko muuta vihjettä löytynyt?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisi hauska saada tietää minkälaisia muut verkkopelin mapit ovat. Videoiden perusteella ainakin lumikenttiä tiedossa, onko muuta vihjettä löytynyt?

Vihjettä on annettu että kaikkea lumimaisemasta metsään ja aavikkoon olisi, mutta takuulla ei ole nähty kuin lumi- ja aavikkokenttä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olisi hauska saada tietää minkälaisia muut verkkopelin mapit ovat. Videoiden perusteella ainakin lumikenttiä tiedossa, onko muuta vihjettä löytynyt?

Olisi mukavaa jos tulisi vähän väljempää kaupunkisotaa. Betan mappi on parhaimmillaan tokassa vaiheessa mielestäni. Ensimmäinen vaihe on puuduttavan tylsä, tokassa vaiheessa alkaa jo panokset koveneen ja muutenki on enemmän sodantuntua ku joka puolella jytisee ja aitaa kaatuu. Kolmas vaihekin juuri ennen siltaa on ihan ok. Neljäs taas sitä puuduttavaa, mutta lopussa vitosvaihde on taas mukavaa niin kauan ku jenkit ei tuo sitä tankkiaan ryssien respalle huoraamaan. Siinä ei ole mitään vikaa, että sillä paukutetaan sitä taloa missä ne räjähteet on mutta respan pitäis olla rauhotettu imo.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mun ykköstoivelistalla ois saada kerrankin kunnon asemasotalinja. Se taitaa vaan olla mahdotonta toteuttaa. Eli hillitön kasa joukkoja, juoksuhautoja ja kalustoa molemmilla puolen jänkhää ja välissä no-mans-land. Tarpeeksi laajuutta, että pieni kiertäminen onnistuu, muttei liikaa, jottei mene sissisodaksi.

Tämä vielä hyökkäys/puolustus-sotana, jossa puolustajalla on esimerkiksi vaan panssarintorjuntaa, muutama MG jne ja hyökkääjällä miehistönkuljetusvaunuja ja muutama tankki.

Toki kunnollinen toteuttaminen vaatis enemmän kuin 10vs10 pelin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen tuli sitten sukellettua kyseisen betan pariin ja kieltämättä kovasti alkoi polttelemaan ensi vuoden kokoversion julkaisun odottelu :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Latasin kans betan parisen päivää sitten, aika addiktoiva. Mappiki suhteellisen laaja.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tänne saa lähettää koodin jos on ylimääräinen. Voisi tuotakin kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itsekin olen nauttinut betasta todella paljon, mutta en tiedä kummalle pelin hommaisin, pleikalle vai PC:lle :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nuo tankin on ihan YV jos ei oma tiimi pelaa yhteen. Vastustajat ei tarvii ku yhen tai kaks tankkia ja korjausmiehen tykkiin nii peli on pelattu. Ei sitä voi tuhota vaikka ois kaks engineeriä jytkimässä yhtäaikaa tai c4 iskemässä joku snipu. Ainut on jos tiimityö sujuu nii "selkäpanssariin" vaan kutia ja se on menoa se. Pitää varmaan odottaa, että saan engineerin kolmannen singon josko sillä lähtis tankit vähä paremmin.

Muuten peli alkaa olla tasapainossa ja jokaiselle classille on omat tehtävät ja kun jokaista classia on käytössä sopivasti niin joukkueen pitäisi poikkeuksetta voittaa. Erittäin hyvä peli kun pelaa samassa squadissa kavereiden kans. Välillä tahtoo olla vaan ongelmia noiden squadien kans.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

EDIT: MENI JO

Jos joku vielä vailla beta-avainta niin multa löytyisi yks EU-avain. Laittakaa privana viestiä niin eka saa sen pois.

Mut vasta huomenna koska meen nyt nukkuun...

EDIT: MENI JO
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Heti kyllä huomaa kun tossa muutaman illan pelas MW2 ja sit palas tän betan pariin niin aivan toiselta planeetalta on BF. Tunnelma on niin katossa kun tykit paukkuu ja taloa kaatu niskaan.

Mut joo olis yks EU beta koodi tarjolla jos joku on vailla. Eka YVn laittanut saa.

EDIT: Män jo
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

tänne kans kelpais betakoodi jos jollain sattuis vielä olemaan ylimääräinen :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voi eläimen pää! Eilisen illan olin varannut vain ja ainoastaan betan pelaamiseen kun vaimo ja poika ovat evakossa... Nettikaupasta tuli ennakkotilaajalle kyllä koodi mutta se ei toiminut :eek: **tuttaa niin ettei veri kierrä! Muita kohtalotovereita vai enkö vain osaa? Ennenkin olen noita koodeja pleikkarille naputtanut muissa yhteyksissä eikä ongelmia ole ilmennyt.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voi eläimen pää! Eilisen illan olin varannut vain ja ainoastaan betan pelaamiseen kun vaimo ja poika ovat evakossa... Nettikaupasta tuli ennakkotilaajalle kyllä koodi mutta se ei toiminut :eek: **tuttaa niin ettei veri kierrä! Muita kohtalotovereita vai enkö vain osaa? Ennenkin olen noita koodeja pleikkarille naputtanut muissa yhteyksissä eikä ongelmia ole ilmennyt.

Kysäise koodin toimittajalta, että missä PSN-storessa koodin pitäisi toimia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voi eläimen pää! Eilisen illan olin varannut vain ja ainoastaan betan pelaamiseen kun vaimo ja poika ovat evakossa... Nettikaupasta tuli ennakkotilaajalle kyllä koodi mutta se ei toiminut :eek: **tuttaa niin ettei veri kierrä! Muita kohtalotovereita vai enkö vain osaa? Ennenkin olen noita koodeja pleikkarille naputtanut muissa yhteyksissä eikä ongelmia ole ilmennyt.

Mä sain myös koodin jonka annoin täällä pois. Mutta kappas vaan, koodi ei ollut toiminutkaan... Oliko sullakin kyseessä Verkkokauppa.com?

Laitoin sinne heti mailia asiasta mutta ei ole vielä vastausta kuulunu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Sama ongelma! Verkkiksen lähettämä koodi ei toimi... voi itku :)!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mä sain myös koodin jonka annoin täällä pois. Mutta kappas vaan, koodi ei ollut toiminutkaan... Oliko sullakin kyseessä Verkkokauppa.com?

Laitoin sinne heti mailia asiasta mutta ei ole vielä vastausta kuulunu.

Jep, verkkokauppacommi kyseessä, mailia laitoin eikä vastausta vielä... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Näkeekö netistä mistään onko statsiservut pystyssä? Tai infotkaa kun alkavat toimimaan, aamulla ei ainakaan toiminut. Tietäis vähän että pitääkö töistä lähteä paljonkin aikaisemmin :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Moi!

Onko joku vielä ilman koodia?
Mulla olisi vielä yksi ylimääräinen jenkkikoodi jaossa.

KOODIT LOPPU!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom