Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eikös muka gamespotti enää jaa? Ite sain sielt ku rekisteröidyin vaa ja pistin et kyllä kiitos. En sit tiää, sain sen joku viikko sit...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitä sontaa?

Nousin assaultilla tasoa ylemmäksi ja rängille 17. Assaultin gadget-valikosta katosi kokonaan C4 räjähteet? Tilalle tuli joku aivan täysin turha haulikko. EI VOI OLLA! Lempiyhdistelmäni oli olla tappava assaultti, jolla tankkien varalle aina taskussa C4:sta!

Huutava vääryys. En löytänyt enää mitään keinoa saada räjähteitä takaisin :(

Bugi? Ominaisuus? Virhe?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Aika kiven takana tuntuu oleman beta avaimet. 4 tunnin tulos oli yks turha rekistöröityminen. Että jos jollai on tietoa mistä sais tai olis ylimääräinen ni olisin kiitollinen jos sen yv:nä sais. Kiitos.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tervehdys arvoisat kanssapleikkaripelaajat!
Jos jollain on ylimääräinen beta koodi Bad Company 2:een, arvostaisin todella suuresti, jos voisit sen minulle lähettää privana.

PSN: Walhalla81 (klikkaa kaveriksi)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

On ne luettavissa. Käy vaikka tarkistamassa. ;)

No enpäs käynyt tarkistamassa, mutta voi olla että noita pääsee lukemaan tarkemmin painamalla nappia niiden kohdalla. :p


Asiaan.

Nyt kun on tullut tuo patchi 24 tunnin pelaamisesta niin alkaa pikkuhiljaa kaipaamaan uutta kenttää. Vaan eipä taida tulla betaan muutoksia...

Olen jo pitkään yrittänyt saada pelattua Assaultilla saadakseni käyttöön muita aseita. Kuitenkin lähes aina on hyödyllisempää ottaa esim. Engineer tai Recon tankkien tuhoamista varten tai sitten ihan vain paiskata snipun motion sensor ilmoille paljastamaan puskissa tai taloissa piileskelevät vihut. Ehkä varsinaisessa pelissä on luvassa kenttiä, joissa ei ole näin paljon tuhottavia ajoneuvoja. Parasta varmaankin olisi jos omassa squadissa riittäis eri luokkia tarpeeksi. Medic ei tunnu olevan kovin suosittu luokka. Ennemminkin aina yllättyy, kun joku tulee herättelemään henkiin ennen re-spawnia.

Tuo spottaaminen on tässä uudessa Battlefieldissä mielestäni parantunut edellisistä osista. Aiemmin riitti vain tähtääminen ja tiimisi jäsenet näkivät punaisen merkin vihollisen yllä. Nyt pitää tähtäämisen lisäksi painaa Back-nappia, joka ei varsinkaan liikkeessä ole ollenkaan helppoa. Tuo tagi ei myöskään näytä kestävän yhtä pitkään kuin esimerkiksi Bad Company 1:ssä. Kivana palkintona saat Spot Assistina +20 pistettä, jos kaverisi saavat vihollisen hengiltä bongauksesi perusteella.

Tuosta Assaultin haulikko-unlocista sen verran, että se on kyllä ihan paikallaan ainakin talojen sisällä seikkaillessa. Ei tarvitse ampua pitkää sarjaa vaan kun kunnolla osuu vastaan tulevaan niin se on laaki ja vainaa. Helpottaa kummasti varsinkin jos vastassa on tehokkaampi sarjatuliase kuin itsellä on hyppysissä.

Tulevan pelijulkaisun yhteydessä tulee tuo Limited Edition, jossa on mukana jo muutama unlock valmiiksi. Noista itseä kiinnostaa eniten tuo tankkien kuljettajan kakkosase, eli Battlefield 1943 tyyliin voi kuskin normaalin tykin lisäksi ampua konekiväärillä. Helpottaa kummasti jalkaväen teilaamista. Ainakaan vielä ei ole itselle tuota tullut vastaan, vaikka olenkin tankilla ajellut jo joitakin tunteja.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos saisin esittää toiveen, niin voisitte jättää koodipyynnöt jättämättä. [pessimisti]Ette te niitä saa kuitenkaan[/pessimisti]. Kuten olette huomanneet, koodien saaminen on todella vaikeata. Silti pyydätte että joku lähettäisi ilmaiseksi koodin teille. Ymmärrän optimistisuutenne, mutta eräänlainen wake-up-call olisi suotavaa. Itse pyynnöt ei minua (paljoa) haittaa, mutta on turhauttavaa kun itse viesti ei sisällä muuta kun koodipyyntöä, ja niitä on monta peräkkäin. Esittäisitte kysymyksiä/toiveita pelistä niin syntyisi edes jonkinlaista keskustelua. Kiitos ja anteeksi

N. 24h pelanneena on pakko sanoa, ettei minulla ole vieläkään suosikkiluokkaa. Sanoisin että tämä on ainoastaan positiivinen asia, sillä se vain osoittaa miten tasaisia kaikki luokat ovat. Assault sopii kamikaze-pomminplanttaajille, kun taas medicci tulee vähän varovaisesti perästä. Engineerit sotkevat kuvioita ajoneuvojen lähellä ja reconit antavat tukea takalinjoilta ja tarvittaessa ninjailevat eturintaman ohi ja kiertävät takaa, aiheuttaen sekasortoa hyvin plantatulla C4:ällä. :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juu, jos ei todellakaan tajua lukea x-painamalla unlockien kohdalla hyvinkin tarkkaa kuvausta, niin anteeksi tämä "spoileri"... :p

Kaikki ei välttämättä ymmärrä paljon englantia ja siten ne tekstit siellä ei paljon asiaa selvitä mikä on minkälainen.
En ymmärrä englantia paljoa eli ne tekstit siellä on mulle lähinnä puuta heinää.

No jätän sitten tän beta keskustelut jatkossa lukematta niin saatte rauhassa keskustella minkälaisia ne varusteet sitten on ja saatte jatkaa nauramisianne ihan rauhassa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mua ei silleen haittaa jos en saa koodia ku se demohan tulee tammikuussa(?) Ja siinä on kuitenki nettipeli:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mua ei silleen haittaa jos en saa koodia ku se demohan tulee tammikuussa(?) Ja siinä on kuitenki nettipeli:D

Näinkö on? No hemmetti, ei tässä sitte mitää hätää. Tulihan Bad Companyn ensimmäisestäkin osasta demo, vaikka sinne pääsi vain osa etukäteen pelaamaan tätä demoa, itse mukaanlukien.
Eipä tuu vaikuttaa ainakaan hirveästi ostopäätökseen.. Ykkönen oli hyvää ajanvietettä ja tämä on varmasti paljon parempaa.

Tää on se mun seuraava peli! Muutama kuukaus ei tunnu pahalta kun MW2 helpottaa oloa =)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tännekin saa beta-koodia pistää jos ylimääräisiä löytyy :)

Mitä ajoneuvoja tämä beta muuten sisältää? Ymmärsinkö oikein ettei helikopteria ainakaan löydy?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitä ajoneuvoja tämä beta muuten sisältää? Ymmärsinkö oikein ettei helikopteria ainakaan löydy?

Ei löydy tästä betasta, mutta lumikenttää pelaamaan päässeet ovat videoiden perusteella sillä onnistuneet lentämään. Muuten jo löytyy mönkkäriä, hummeria ja tankkia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ei löydy tästä betasta, mutta lumikenttää pelaamaan päässeet ovat videoiden perusteella sillä onnistuneet lentämään. Muuten jo löytyy mönkkäriä, hummeria ja tankkia.
milloinkahan avoimessa betassa päästää lumikentän kimppuu, vai päästäänköhä ollenkaan...:confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Näinkö on? No hemmetti, ei tässä sitte mitää hätää. Tulihan Bad Companyn ensimmäisestäkin osasta demo, vaikka sinne pääsi vain osa etukäteen pelaamaan tätä demoa, itse mukaanlukien.

Olikai se ykösen demo ihan julkinenkin, kun se liitetiin yhteen niistä find-all-five aseista. Tai näin ymmärsin että se oli tietynaikaa aivan kaikkien pelattavissa. Voi toki olla, että ensimmäiset demon päivät olisivat olleet vain harvoille.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä se demo oli julkinen kun se oli osana sitä Find all -Five juttua. En muista siihen mitään koodia mistään ruikuttaneeni tai metsästäneeni..

toivotaan, että Tammikuussa tulisi demo pelattavaksi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Eilen tuli pelattua ja huomattua, että betan kenttä tuntui isommalta? Voiko joku vahvistaa että rajoja on hieman kasvatettu leveyssuunnassa. Tai sitten olen aikaisemmin keskittynyt olennaiseen enkä samoilemiseen. Jotain päivitystä oli kuitenkin tapahtunut kun hävityn kierroksen jälkeen tuli häviövideon lisäksi teksti "YOUR TEAM LOST..." tms.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voisin mielelläni ottaa beta-koodin vastaan privana jos joltakulta löytyy ylimääräinen....
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tänään napsahti pyytämättä ja yllätyksenä EA:n postituslistan kautta beta-koodi, eli allekirjoittaneenkin löytänee hetken kuluttua tuolta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tänään napsahti pyytämättä ja yllätyksenä EA:n postituslistan kautta beta-koodi, eli allekirjoittaneenkin löytänee hetken kuluttua tuolta.

Sama. Tosi iloisesti yllättynyt. Ekaa kertaa napsahti beta-koodi näin, etten edes ole hakenut. Kiitos EA! Kaiken lisäksi tässä pääsee nyt sitten testaamaan peliä, joka on kiikunkaakun ostoslistalla!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olikai se ykösen demo ihan julkinenkin, kun se liitetiin yhteen niistä find-all-five aseista. Tai näin ymmärsin että se oli tietynaikaa aivan kaikkien pelattavissa. Voi toki olla, että ensimmäiset demon päivät olisivat olleet vain harvoille.

Julkiseksi tuli myöhemmin juu, mutta siinä ihan alkuvaiheessa demoa pääsi pelaamaan vain rajallinen määrä.


JES, EA kans sendi mulle beta koodin! WUHuuu .
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom