Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

:mad: vk.com lähetti uuden koodin toimimattoman tilalle mutta ei toimi se uusikaan :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Edelleen olis tarvetta koodille...
YVllä jos joku vain vittii antaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pari päivää sitten tuli betakoodi sähköpostiin. Sen verran tykkään pelistä että oli pakko pistää Limited Edition ennakkotilaukseen. :)

Tietääkö kukaan että koska tuo beta loppuu?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pari päivää sitten tuli betakoodi sähköpostiin. Sen verran tykkään pelistä että oli pakko pistää Limited Edition ennakkotilaukseen. :)

Tietääkö kukaan että koska tuo beta loppuu?
Helmikuussa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt kun kokemusta pelistä on jo kertynyt rutkasti, joku voikin vastata tähän mieltäni kalvaneeseen kysymykseen:
Onko tässä vähemmän healttia kuin ykkös-osassa? Eli kuoleeko nopeammin? Ja muutenkin yleisesti, onko tässä edes helppoa saada noita tappoja normaali rynsesteri kourassa?

Siis BF:BC:hen suhteutettuna. Siinä kun normiaseet olivat tankkimaisiin solttuihin harvinaisen ritsoja.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä, viholliset tippuvat huomattavasti helpommin. Suunnilleen saman verran saa ampua kuin BF1943:ssa (jos olet sitä pelannut?). Itselleni tämä on juurikin se ainoa asia mikä vaati korjausta BF: Bad Companyssä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä, viholliset tippuvat huomattavasti helpommin. Suunnilleen saman verran saa ampua kuin BF1943:ssa (jos olet sitä pelannut?). Itselleni tämä on juurikin se ainoa asia mikä vaati korjausta BF: Bad Companyssä.

Jaa että vaatii enemmän iskua ennen kuin kuolee? Ei kiitos! Ainoa asia joka tääsä pelissä kyrsii on tankkien järjetön kestävyys sinkoja ja toweja vastaan. Jos mukana yksikin korjaaja niin on pirun hankala saada tankkia tuhottua.

Edit: Oikoluku kunniaan. Ilmeisesti tarkoitit, että nyt on parempi kun ei kestä niin paljoa iskuja? Mutta aikahan paljon noita ukkoja saa ampua, että kaatuu kun saa unlockattua armorin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tarvetta olisi koodille jos vain viittisitte pistää yv:llä viestiä niin olisin tosi iloinen
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Miultakin puuttuu beta-koodi. :( Jos joku haluais YV:llä laittaa yhen koodin, mielummin EU betaan.
EKA VIESTINI:D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Muistakaahan ilmotella mahdolisista bugeista/vioista myös eteenpäin että betasta olisi jotain hyötyäkin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nopeimmalle beta-koodi. Toimivuustakuuta ei ole. EU-koodi pitäs olla.

BJTA-T2B4-D752
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt himottaa vielä enemmän päästä pelaamaan bf-betaa, ku katto ton Tuntemattoman sotilaan. :D Pliis joku lähettäkää koodi. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä, viholliset tippuvat huomattavasti helpommin. Suunnilleen saman verran saa ampua kuin BF1943:ssa (jos olet sitä pelannut?). Itselleni tämä on juurikin se ainoa asia mikä vaati korjausta BF: Bad Companyssä.

Juuh, 1943 on ollut ja on vieläkin kovan peluutuksen alla. Tehoaakos nuo rynnäkkökiväärit tässä sitten kuten konepistoolit 1943:ssa? Vai kuten kiväärit? Meinaan kivääreillä tippui helposti, mutta konepistooleilla sai taas sylkeä sarjaa melko paljonkin...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juuh, 1943 on ollut ja on vieläkin kovan peluutuksen alla. Tehoaakos nuo rynnäkkökiväärit tässä sitten kuten konepistoolit 1943:ssa? Vai kuten kiväärit? Meinaan kivääreillä tippui helposti, mutta konepistooleilla sai taas sylkeä sarjaa melko paljonkin...

Rynkkyjen teho on mun mielstä jotain BF1943:n kiväärien ja konepistoolien väliltä. Eli ihan hyvä. BC2:ssa noilla konepistooleilla joutuu kauas ampumaan tietysti enemmän, mutta lähietäisyydeltä olen saanut tiputettu kolmekin vihua yhdellä lippaalla (20 kuulaa).

Ja BilriX, tarkoitin että on hyvä että vihut ei kestä niin paljoa luoteja kuin BC1:ssä. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ja BilriX, tarkoitin että on hyvä että vihut ei kestä niin paljoa luoteja kuin BC1:ssä. ;)

Juu huomasin ja ansiokkaasti tuon oikaisinkin jo tuohon viestiin, mutta kiinnostaskos jota kuta pelaa kunnolla squadissa?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Rynkkyjen teho on mun mielstä jotain BF1943:n kiväärien ja konepistoolien väliltä. Eli ihan hyvä. BC2:ssa noilla konepistooleilla joutuu kauas ampumaan tietysti enemmän, mutta lähietäisyydeltä olen saanut tiputettu kolmekin vihua yhdellä lippaalla (20 kuulaa).

Ja BilriX, tarkoitin että on hyvä että vihut ei kestä niin paljoa luoteja kuin BC1:ssä. ;)

Rynkyissä taitaa olla sama teho kuin bc1:ssä. Siinähän rynkyt tappoi ihan muutamalla osumalla, jos sattui oikeasti löytämään hyvän servun. Ite en kyllä semmosta servua koskaan löytänyt. BC2:ssa on vaan sen verran lagittomammat servut, että yleensä vihu tipahtaa ~5 osumalla. Toki tässäkin joutuu välillä servuille, joissa vaaditaan enemmän osumia, mutta aika harvassa onneksi ovat.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Voisiko joku lähettää beta koodin? Koitin metsästää koodeja sillonkun ilmesty twitterii mutta en saanut koodia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

En tiedä teistä mut mua ärsyttää ihan suunnattomasti täs betas omat joukkuelaiset. Oon nyt tänään joutunu 5 kertaa sellaselle servulle jossa osa omista on täysiä idiootteja. En tarkota siis huonoja pelaajia mutta vaan typeriä paskoja.

Esim. Tänäänki joukkuees 10 pelaajaa, joista 3 idlas hyökkäävien aloituspaikas, ja yks ajeli mönkijällä ympäri sitä alotuspaikkaa. Yritä siinä sitte voittaakki ku toisella puolella on kaikki pelaajat high lvl hordeja.
(Ja kyllä, idlaajat ovat typeriä paskoja, eivät osaa häipyä servusta.)
Myös vituttaa sniperit, jotka menee sinne kallioille kentän laidalle, aina joku 3 snipun pesäke siel.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

En tiedä teistä mut mua ärsyttää ihan suunnattomasti täs betas omat joukkuelaiset. Oon nyt tänään joutunu 5 kertaa sellaselle servulle jossa osa omista on täysiä idiootteja.

Mikähän tässä on tänään ollut vikana. Ne muutamat pelit, joita tenttiin lukemisen välillä oon vääntäny, olleet hirveetä paskaa juurikin tuon takia. Lienee koodien lisäjakelu laskenu tasoa..

Eniten nakertaa:
- idiootit, jotka vie tankin sun nenän alta kun olet korjaamassa sitä ja ajaa sen suoraan pommisateeseen
- omalla puolella olevat maailman turhimmat sniput, jotka istuu matsin jossain kentän reunalla saldolla 1-2 tappoa. Pari tällaista jannua ei vielä haittaa (voi olla jopa hyödyksi) mutta kun esim. puolustamisessa ottaa turpaan ja ihmettelee, että missähän kaikki meidän pelaajat on, niin siellähän ne istuu pusikossa, kun 3 tankkia pyörii basella..
- assaultit, jotka ei voi heittää sitä hemmetin ammuslaatikkoa vaikka hakkaat selectiä 10 minuuttia vieressä ja hypit, pompit, huidot, naksutat tyhjää asetta ja ties mitä
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom