Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mils bc2 vietnamii ei lasketa veteran statukseen?

Joo kyl sitä hetken jakso, siis vietnamii. Siinä yhes mapis oli kiva se salareitti. Mut nopeesti kylläsry.

Nyt tuliki jo hyvin seuraa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

vietnami toimii konkkana ihan hyvin...rushina taas turhan kaposii mappejä. Ihan jees pieninä annoksina. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku haluu tos päiväl boostaa mun kaa noi demolition man ja et, tu brute? Trophyt ni pistäkää viestii ja kaveriks FINDarkside. Siis mä tarvin ne, jos haluut ittekki ni voin boostaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen taas hyvää mättöä, vaikka turpiinkin saatiin. Siellä oli pätevää porukkaa vastapuolella ja mikään helppo nakki ei mennyt enään läpi. Kaikki mahdolliset tiet miinoitettu viimeisen päälle ja snipat suurinpiirtein joka ikkunassa odottamassa. Yritä siinä sitten paraatimarssia laatikolle. Parasta oli kuitenkin nähdä tyystin uusien pelaajanimimerkkien ilmaantuminen yhteiselle hiekkalaatikolle korkeilla lvl-tasoilla.

Tuosta Vietnam-lisäristä kait jo oleellinen sanottu. Eli loppujenlopuksi nopeasti nähty. Sieltä jäi muistoksi aitoa suomipätkää: KonsoliFIN - Media - Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam (PS3) -

Jos joku haluu tos päiväl boostaa mun kaa

Tälläiselle touhulle löytyy oma alueensa tuolta: Yhteisö - Trophy Support [PS3] Foorumi
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku haluu tos päiväl boostaa mun kaa noi demolition man ja et, tu brute? Trophyt ni pistäkää viestii ja kaveriks FINDarkside. Siis mä tarvin ne, jos haluut ittekki ni voin boostaa.

Ihan näin asiaa kommentoidakseni, en oikein ymmärrä tätä että näitä trophyjä varten ihan etsitään peliseuraa. Itse saan isomman tyydytyksen siitä että joudun monta tuntia jotain ähertämään, kunnes saan sen viimeinkin hoidettua läpi, tuollainen tuntuu eräällä tavalla väkinäiseltä huijaukselta. Kukin tavallaan tottakai, mutta ei tähän pääkoppaan jotenkin kolahda.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan näin asiaa kommentoidakseni, en oikein ymmärrä tätä että näitä trophyjä varten ihan etsitään peliseuraa. Itse saan isomman tyydytyksen siitä että joudun monta tuntia jotain ähertämään, kunnes saan sen viimeinkin hoidettua läpi, tuollainen tuntuu eräällä tavalla väkinäiseltä huijaukselta. Kukin tavallaan tottakai, mutta ei tähän pääkoppaan jotenkin kolahda.

No siis aika kauan saat väkertää ku pitäis puukottaa 5 kaveria. Ja se 20 demolition killsii on kans vaikee.
Muut trophyt oli ihan helppoja.
No jaa, ei sit jaksettu boostata, kerran ku päästii vihdoin eri puolille ni mul tiles...

Off:Onks tulos mitää sotapelii jos ikäraja 16? (tai alle)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas kovat lauantai väännöt conquestissa, mielenkiinnon vuoksi jaksoi jopa pelata enenmän kuin sen kaksi tuntia. 57/27 tulokseen oli hyvä päättää ja mennä harrastamaan sosiaalista elämää. :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas kovat lauantai väännöt conquestissa, mielenkiinnon vuoksi jaksoi jopa pelata enenmän kuin sen kaksi tuntia. 57/27 tulokseen oli hyvä päättää ja mennä harrastamaan sosiaalista elämää. :cool:

joo mäki kävin samassa pelissä kun sinä, mut harvinaisen persiistä oli se että te istuitte laguna resan A lipun takana siellä kallioilla reconina melkee koko rundin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

joo mäki kävin samassa pelissä kun sinä, mut harvinaisen persiistä oli se että te istuitte laguna resan A lipun takana siellä kallioilla reconina melkee koko rundin...

Mjoo, meni vähän istumiseksi se rundi kun ei vihulaisten puolella ollut kuin max 5 pelaajaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ite en kans oikeen ymmärrä tuota buustimista
Helposti ite ainaki sain ton ku puukottaa 5 kaveria
demolish tappoja 15 5 vielä sitte napsahtaa vihdoin trophy :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo toiminto jolla ystävän voi pyytää squadiin hakee pelaajat kaverilistalta. Miten voi olla että pelasin rushia ja joku vihollispuolella oleva lähetti inviten squadiin (tämä pelaaja ei ole ystävälistallani,odota ystävän lisäyspyyntöä yms. vaan täysin randomi)?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

käsitykseni mukaan scoreboardin kautta voi myös kutsua pelaajia
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin !! olen itte kans ihmetelly kertokaa nyt joku miten voi lähettää kutsua vieraalle

Btw tuossa on myös huono puoli yks kerta ku oma joukkue voitti 240-0
niin eiköhän seuraavan erän alussa tullu viesti " Fuck you gay"ja sitä seuras mukava määrä kutsuja ku koko ps3 tilttas
siis suomeksi joku spämmi mun inboxin täyteen bc2 kutsuja -_-
noh se jätkä ansaitsi paikan mun estolistalla
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tavatut pelaajat -listan kautta voi lähettää niitä kutsuja.

Jos sitä tänään sotimaan! :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vihdoin viimein Vietnamin kaikki aseet kullattu...oli nuo puoliautomaatti sniput aika hirveitä, sekä XM22.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Scoreboardin kautta kun menee nimen päälle ja painaa neliötä nii saa lähetettyä kutsun squadiin
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oisko jollaki vinkkejä että miten sais ton Squad member pinin , ku ei meinaa irrota millää :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vihdoin viimein Vietnamin kaikki aseet kullattu...oli nuo puoliautomaatti sniput aika hirveitä, sekä XM22.

Ite en oo vielä kullannu kaikkia, mutta nuo puoliautomaatti sniput on kyllä aika hirveitä. Myös MAC ja UZI vaikuttavat huonoilta, varsinkin MAC kun saa upottaa mielestäni liikaa kuteja että kuolee.
 
Ylös Bottom