Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joku kysyi Demizeltä, koska on tulossa seuraava pätsi PC:lle. Vastaus oli "soon". Naurettavaa tämä sertifikointipelleily, jos PC:lle tulee samassa ajassa kaksi päivitystä mitä konsoleille saadaan yhtä sisään. Tosin en usko ihan DICEn puheisiin sillä se tarkoittaisi, että päivitys olisi ollut sertifikoinnissa jo viikkoja. Kyllähän nuo sertifikoinnit yleensä parissa viikossa ovat mielestäni menneet, eikä nyt pitäisi olla edes mitenkään suuret päivitykset kyseessä.

Boxilla on vain tapana, ettei se testaus ole pikkujuttu. Joskus tuli sellainen puolivalmis päivitys ja aika monen, myös suomalaisenkin, boxi hyytyi sen seurauksena. Boxi on hieno peli:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Peli kyllä tarvii a) tracereittenhelareitten sun muitten järkeistystä, b) lisää pelimuotoja ja karttoja

Pikkusen alkaa tulla jo korvista ulos tuo aivoton juoksu.

Aattelimpas että kokeilen ensimmäistä kertaa helikopteria kunnolla. No, pääsin sisälle, niin eiköhän joku oma ammu kuoliaaksi että pääsee itse helikopteriin. Alkoi kyllä turhauttamaan sen verran että menkööt takaisin tauolle koko ***** peli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aattelimpas että kokeilen ensimmäistä kertaa helikopteria kunnolla. No, pääsin sisälle, niin eiköhän joku oma ammu kuoliaaksi että pääsee itse helikopteriin. Alkoi kyllä turhauttamaan sen verran että menkööt takaisin tauolle koko ***** peli.
Normista on poistettu team killaus ihan syystä. On siitä tosin hyötyäkin, eli kyse on ihan siitä mitä sitten arvostaa enemmän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pari aika näpsäkkää poke-korttia virallisen foorumin syövereistä:

chopperho.jpg


mediccard.jpg
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Isla Inocentesiä saisivat kyllä viritellä sen lopun osalta. Eilen pelatessa tuli ekaa kertaa siellä kunnon Hind-kuski vastaan, oli aivan toivotonta tuhota kahta viimeistä mcomia. Yleensä tuppaa se viimeinen osuus olemaan melkeinpä läpijuoksu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Konsolipäivitys tulossa 11. päivä. Mukana kaikki pc-version päivitykset ja muutamia lisäyksiä/muutoksia:

Slightly increased the damage of the UZI at long range.
The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

Ja tässä siis listaa vielä noista muista muutoksista, jotka ovat jo pc-versiossa ja tulossa myös tässä 11. päivän päivityksessä:

Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.


Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Härregud, sehän on jo ensi viikolla!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

PC:lle pukkaa uutta päivitystä.

Yks kohta paistaa silmiin kuin aurinko pilvettömältä taivaalta.

(Points after death...)

Tämä konsoleillekin, kiitos..

Tästä olen kyllä eri mieltä. Ainakin ekana tulee sellainen fiilis, että toteutuessaan tuo lisäisi itsemurhaiskujen määrää. Mikä ei ole mikään hyvä juttu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tästä olen kyllä eri mieltä. Ainakin ekana tulee sellainen fiilis, että toteutuessaan tuo lisäisi itsemurhaiskujen määrää. Mikä ei ole mikään hyvä juttu.

Niin ja mikäänhän ei ole niin hienoa kun katsella pisteiden valuvan hukkaan kun olet tuhonnut tankin täydellä miehistöllä ja kuollut itse siinä samassa rytäkässä. Eli päivitys konsoleille myös kiitos!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Niitä itsemurhapommittajia näkyy jo nyt. Eikä tuo minua haittaa, mikäli joku haluaa itsensä uhrata siitä hyvästä, että vastustajan takki saadaan pois pelistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllähän tuo kannustaa tankin tuhoamiseen enemmän vaikka itse kuolisi siinä samassa. Itse en ole niin paljon tota seuraillut, niin olen ollut luulossa että ne pisteet saa vaikka kuoliskin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Niin ja mikäänhän ei ole niin hienoa kun katsella pisteiden valuvan hukkaan kun olet tuhonnut tankin täydellä miehistöllä ja kuollut itse siinä samassa rytäkässä. Eli päivitys konsoleille myös kiitos!

Vaikka se kyllä aina kirpaiseekin, kun monta sataa pojoa napsahtaa sivusuun, ei itsemurhaiskun kuitenkaan pitäisi olla mikään ykkösvaihtoehto. Tankkeja kun voi kuitenkin tuhota muutenkin.

Kyllä ne "ylimääräiset" pisteet minullekin kelpaavat, mutta en vaan haluaisi antaa yli-innokkaille C4-janttereille noin herkullista tilaisuutta, varsinkaan puolustajana kun ei ole edes tiketin menetyksestä huolta.

Noh, toivottavasti pelkoni on turha jengin pelityylin muuttumisesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

En usko, että tahalliset itsemurhaiskut yleistyvät nykyisestään. Eiköhän jokainen halua kuitenkin mieluummin pysyä hengissä kuin tarkoituksella heittää veivinsä.

Itseäni noissa kuolleina missatuissa pojoissa ketuttaa lähinnä se, kun käytän miinoja paljon ja niillä kertyykin joissakin kentissä pisteitä ihan hemmetisti. Multikillin pojojen ohimeno pistää pikkasen harmistuttamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Päivityksestä tihkuu mielenkiintoista tietoa, jota ei edes BF-blogissa jostain syystä lukenut:

So, the 25% boost... Yes, it's gone. But why? The 25% boost made a big difference within the 6m minimum damage range. However, the majority of guns have had their min damage range increased 3x to 18m. Some have increased even further. This makes gun damage more consistent at the standard combat range (inside 20m, based on kill range statistics).

Essentially, we have applied the 25% damage bonus to each gun individually, and then some, by tripling their range. This makes Magnum rounds more effective at long range and less over powering at close range, resulting in a better balanced game. Stacking the 25% base boost and the Magnum rounds created some Over Powered situations which have been addressed with these changes.

Electronic Arts UK Community - View Single Post - New BFBC2 Console Servers are coming
Demize taas puhuu outoja, mutta vissiin aseiden tehokasta kantamaa lisätty (jolloin 25% damage boostin poistaminen ei niin tunnu), mutta aivan lähietäisyydeltä aseet eivät välttämättä ole yhtä tehokkaita kuin ennen.

Saas nähdä miltä tämä pelissä tuntuu. Joutuu varmaan opettelemaan peliä jonninverran uusiksi. Pahin tilanne on tietysti M60-miehillä, joilla peli menee täysin uusiksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minusta Magnum roundien muutos vain pitkän kantaman spec-varusteeksi on hyväksi.

Peliin tuppaa tulemaan aika nopealla syötöllä isoja muutoksia, joka todellakin aiheuttaa pientä hämminkiä ja taktiikat elävät koko ajan. Ei sillä, että haluaisin tahdin hidastuvan, mutta milloinhan balanssi alkaa olemaan kohdallaan. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hienoa että vihdoin tulee päivitys.

Mikä tuo 25% damage boost on? :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikä tuo 25% damage boost on? :confused:
Betasta (tai jopa demosta?) sarjatuliaseiden tehoa lisättiin universaalisti 25%. Nyt siis hommaa balanssoidaan uudestaan siten, että aseiden tosiasiallisen tehon normaalilta ampuetäisyydeltä ei pitäisi vähentyä nykyisestä, mutta ylilyönnit aseiden tehossa magnumien kanssa lähietäisyydeltä vältetään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään tuli pelailtua aika paljon tätä peliä. Muutama tunti takana ja hauskaa menoa on ollut (ostin jälkiheränneenä vasta perjantaina). Pelailtiin kavereitten kanssa peliä ja pääsin stammyn ja (Kuningaskobaa?) servuun? Yllättäen melkein joka matsissa Stammy ja koba olivat parhaita :o. Hauskaa oli kylläkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaa se olit sie. En tuntenut tagia, kun foorumillakin on eri nimi. Huomasin kyllä, että [FIN]Hubbezu kävi tervehtimässä puukon kanssa. Siis sellainen ystävällinen oman puolulaisen nirhaisu, ei mitään vihamielistä. ;)
 
Ylös Bottom