Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko kenellekkään tapahtunut seuraavaa..

Heität henkesi ja alat valitsemaan hahmoluokkaa ja spawnipaikkaa.
Mutta sillä aikaa tuleekin ystävällinen medicci sinut takaisin taisteluun herättelemään.
Jonka seurauksena jäätkin valitsemaan luokkaa ja paikkaa etkä pääse peliin takaisin ennenkuin joku sinut hengiltä ottaa.

Pari kertaa noin käynyt ja tiukassa matsissa hyvin rasittavaa :/ .

Vielä murinaa.. Mikä siinä on monella niin vaikeaa ottaa kuolleen medicin kitti edes hetkeksi aikaa itselleen ja herättää se vierellä makaava taistelutoveri takaisin toimintaan?

Ei muuta, takaisin sotimaan :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko kenellekkään tapahtunut seuraavaa..
45h takana ja kerran käynyt. Tuossa tilanteessa on myös mahdollista tehdä suikkari valikon kautta, jos tappajaa ei tunnu löytyvän. Selkeä bugi kyseessä, muttei onneksi kovin yleinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko kenellekkään tapahtunut seuraavaa..

Joo sama on tapahtunut täällä 3 kertaa.

Vielä murinaa.. Mikä siinä on monella niin vaikeaa ottaa kuolleen medicin kitti edes hetkeksi aikaa itselleen ja herättää se vierellä makaava taistelutoveri takaisin toimintaan?

Kovin moni ei myöskään tajua käyttää kuolleen sniperin uav-palloakaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkohan mulla toi medicci classi bugittanu jotenki ku katon tota seuraavaa unlockia, niin se on defibrillaattori? Vaikka se on mulla jo auki ja oon sitä aika paljo käytelly.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sie sait sen defibin sillä VIP koodilla, minkä olet syöttänyt sinne pelin storeen..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkohan mulla toi medicci classi bugittanu jotenki ku katon tota seuraavaa unlockia, niin se on defibrillaattori? Vaikka se on mulla jo auki ja oon sitä aika paljo käytelly.
Onko sulla bf-veteraanin taso (eli vaikkapa Garandi auki)? Veteraaneille on nuo peruskamat heti auki, mutta silti ne tulevat unlockkijärjestyksessä vastaan. Samoin tulevat myös limitedin omistajille heillä jo auki olevat kamat jne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänä aamuna on taas ollut moninpeli ihan hirveässä kunnossa. Porukka menee tökkimällä eteenpäin ja välillä vilahtaa pirun kauas. Mikähän tässä nyt taas mättää. Servujakin yrittänyt vaihdella mutta sama homma jatkuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

EIkö ton defibin olis pitäny aueta sit heti? Koska ei se heti auennu vaan sai aika paljo pelata et aukes.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

EIkö ton defibin olis pitäny aueta sit heti? Koska ei se heti auennu vaan sai aika paljo pelata et aukes.
Kyllähän tuo bugilta kuulostaa, jos olet ensin pelaamalla avannut defit ja nyt joudut ne uudestaan avaamaan. Pisteitä hävinnyt tai jotain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Muistaakseni tässä järjestyksessä mulle kamaa aukes medicillä medkit>defib>uus ase ja nyt sit taas olis se defib siel seuraavana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Juu-u, tuossa järjestyksessä menee, itse aloitin eilen pelaamaan medicillä ja sain Medkit -> Defib -> Ja nyt tuloillaan se ase... Toivottavasti itsellä ei tule taas defibrillaattorit vastaan aseen jälkeen..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tyhmä kysymys, mutta misstäköhän mahtaa aukasta tuon laskuvarjon, kun kopusta hyppää pois?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hmmm. Voinhan vielä käyttää VIP koodiani vaikka laitoin sen tuohon map pack #1:een tuolla storessa? En tiennyt että mulla oli ne mapit jo tuola valmiina. Eli voinko vielä käyttää sitä koodia siihen tulevaan map packiin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli muuten mieleen tuosta MW2 kettuilusta.

No one left behind tehtävästä:
Pistikö kenelläkään silmään tuossa tehtävässä mönkkäreillä ajettaessa, kun joku niistä squadilaisista (en muista kuka, on aikaa kun pelasin tuon kohdan) puhui joistain snowmobileista ja toinen sitten siihen tyyliin; "Snowmobiles are for sissies."
Tuli itellä heti mieleen, että tässähän kettuillaan MW2:selle :).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli muuten mieleen tuosta MW2 kettuilusta.

No one left behind tehtävästä:
Pistikö kenelläkään silmään tuossa tehtävässä mönkkäreillä ajettaessa, kun joku niistä squadilaisista (en muista kuka, on aikaa kun pelasin tuon kohdan) puhui joistain snowmobileista ja toinen sitten siihen tyyliin; "Snowmobiles are for sissies."
Tuli itellä heti mieleen, että tässähän kettuillaan MW2:selle :).
Jep, kuten myös:

"Pussy-ass heartbeat sensors in their guns!"

Hauskaahan tämä MW2-kettuilu on kuin mikä, mutta toivottavasti ei mene yli. Toistaiseksi ihan oikeutettua näpäyttelyä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

onko muilla ongelmia moninpeliin pääsemisessä. tulee vaan failed to contact ea servers
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Voinhan vielä käyttää VIP koodiani vaikka laitoin sen tuohon map pack #1:een tuolla storessa? Eli voinko vielä käyttää sitä koodia siihen tulevaan map packiin?
Se koodi myöntää sulle VIP-statuksen, jolla saat kaikki nuo map packit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä pikkasen hajotti pelata Atacama desertiä. Vihollisen helikopteri dominoi ikävästi taivaita ja omat eivät käyttäneet lainkaan helikopteria. Minä yritin sitten yksinään antaa vastusta vihollisen kopterille, mutta eihän siitä mitään tullut kun vihollisella 2 ukkoo kyydissä ja minä yksinään yritän raketeilla saaha sitä alas. Siinä vaiheessa kun viholliset veivät meidän kopterin ja pääsivät kahdella chopperilla menemään niin aika vikkelään lähti exit nappula soimaan. :mad:
 
Ylös Bottom