Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noin vaan tuli tilattua verkkokaupasta tavaraa :)
Enpäs ollut aikaisemmin kuullut tollasesta USB äänikortista...
Emäntä riemastuu kun huomaa, että taas on uutta hilpettä pöyrällä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noin vaan tuli tilattua verkkokaupasta tavaraa :)
Enpäs ollut aikaisemmin kuullut tollasesta USB äänikortista...
Emäntä riemastuu kun huomaa, että taas on uutta hilpettä pöyrällä :D

Toivottavasti toverilta löytyy näin alkajaisiksi muitakin moninpelejä kuin BC niin pääset kunnolla mikkiä kokeilemaan. Nykysillään on ihme jos saat BCssä edes viittä minuuttia kauempaa puhuttua kaverien kannsa ilman poikkasuja tai rätinöitä. Eli vika ei sitten ole mikissä jos pätkii etc. :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Noin vaan tuli tilattua verkkokaupasta tavaraa :)
Enpäs ollut aikaisemmin kuullut tollasesta USB äänikortista...
Emäntä riemastuu kun huomaa, että taas on uutta hilpettä pöyrällä :D

Suosittelen myös ostamaan ne stereojatkopiuhat jotta saat lisä metrejä kuulokkeille. katso Aleksin postaama ketju läpi sieltä löytyy vastaukset kaikkeen mitä tarvii tietää :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Kiitoksia vinkeistä! Meikä painuu nukkumaan, että jaksaa mennä katteleen viikonloppuna Nitro Natikoita alastaroon...

E: Nyt on sitten uusi nimimerkki näköjään tullut :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Miten saan tämän toimimaan telewell 510 modeemilla

Kertokaa todella yksinkertaisesti voinko saade sen muuten toimimaan ps3 asetuksista?

En hallitse sitä modeemia siis se ei ole minun koneessa kiini
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

dmz???

muuten ymmärsin tuon

Apuaaaaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Morjesta!
Eli mut saa kans ihan vapaasti lisäillä kaverilistoille! Peliseura ei ole koskaan pahitteeksi.:)

Ps. Millasilla sijotuksilla ihmiset on tällä hetkellä tossa maailmanrankkilistalla? Ja onko jollain tietoa kuka on korkeimmalla Suomalaisista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Ainakin Aleksi0 ja allekirjoittanut on Eversti, (Colonel/rank20). Pisteitä ~25k.
Viikonloppuna pitäisi tulla Kenraalin natsat. ;)

Yö mennyt pelatessa ja äsken vaihdoin servua niin napsahti ruutu että USAS12 aseen sain, toihan on niitä find-all-five aseita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Meikällä napsahti juuri peli korkein arvo, harmittaa vaan kuin menin kusemaan tuon find all five homman ja en pysty saamaan m60 & F2000 :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Laittakaahan friend invitee bf pelaajat että pääsee välillä suomalaistenkin kanssa pelaamaan.
Tuntuu että aina on jotain saksalaisia tai jotain muita mongertajia joiden puheesta ei saa mitään selvää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

ehkä kysytty jo muutamaan kertaan mutta kertaus on opintojen äiti. eli se assaultin find all five ase. miten sen saa kun se ei mulle tullu vaikka kävin laittamas tarvittavat tiedot siihen veteran hommaan netis. pitääkö vielä jotain muuta tehdä?? loput 4 asetta löytyy kyllä eikä niiden kans mitään ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

ehkä kysytty jo muutamaan kertaan mutta kertaus on opintojen äiti. eli se assaultin find all five ase. miten sen saa kun se ei mulle tullu vaikka kävin laittamas tarvittavat tiedot siihen veteran hommaan netis. pitääkö vielä jotain muuta tehdä?? loput 4 asetta löytyy kyllä eikä niiden kans mitään ongelmia.

Jos sulla on veteran taso vähintään yksi niin ei siinä mitään muuta säätöä pitäis oleen. Mulle tuli automaattisesti kun pelin starttasin seuraavana päivänä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Veteran tason sain EA Accounttiini laitettua, mutta en saa PSNickiäni liitettyä EA Accounttiini eli en esim. saa Veteran statusta päälle.
Olikos jotain kikkakolmosta tohon?

10x olen yrittänyt muttei koskaan ole tullut sitä 'aktivointi' postia laatikkoon asti, eikä ole jäänyt mihinkään filtteriinkään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Jos sulla on veteran taso vähintään yksi niin ei siinä mitään muuta säätöä pitäis oleen. Mulle tuli automaattisesti kun pelin starttasin seuraavana päivänä.

joo mulla oli se taso 0 mutta lisäsin bf 2 ja bf2 special forcen niin vaihtu ykköseksi. ei näköjään yks peli riitä että voi kutsua veteraaniksi.:D
 
Ylös Bottom