Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company [PS3]

Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Betassa ainakin itellä heitti huoneista koko ajan pois kunnes vika selvisi. Se vika oli tossa modeemissa joka on Telewell TW-EA501. Nettipiuha nelospaikkaan niin alkoi pelittään. Kaverilta kuulin, että parin modeemin kanssa ollut Bad Companyssä ongelmia ja totta kai mulla oli just sellanen modeemi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Muuten ihan OK, mutta, kun kuolee koko ajan. Netti pelissä siis. Eli en osaa.:(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Betassa ainakin itellä heitti huoneista koko ajan pois kunnes vika selvisi. Se vika oli tossa modeemissa joka on Telewell TW-EA501. Nettipiuha nelospaikkaan niin alkoi pelittään. Kaverilta kuulin, että parin modeemin kanssa ollut Bad Companyssä ongelmia ja totta kai mulla oli just sellanen modeemi.

Minulla on juuri sama modeemi, ja ei ole mitään vikaa. Täydellinen modeemi itselle, ei mitään vikaa ole ollut missään pelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

On aika hermoa raastavaa pelata sillon kun on puolet vastapuolen joukkueesta suomalaisia. Kokoajan saapi katella selän taakse että onko siellä joku teräaseen kanssa tulossa nylkemään. Muutenkin Defence hommissa yksinään kiva sillon olla kun suomalaiset rynnii tulemaan ja oman puolulaiset kaikkoaa servulta. Eilen kävi niin kun pelattin 4 partyssä samalla puolella että parin erän jälkeen vastapuolella zero pelaajaa...

Huomannu kans, et jos omalla puolella on lähes kaikki suomalaisia niin vastustajat saattaa kadota jo yhden erän jälkeen...mulla on semmonen tunne et suomalaiset vaan ON kovempia pelaajia mitä muut.;)

EDIT: Btw, puukkohippaservussa oon mukana! ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Juu sain toimiin tossa päivällä.. Otin virtapiuhan irti adsl-routerista ja annoin olla 5min ilman sitä.. sitten sen jälkeen pelitti ihan koko päivän ilman disconnectia..

Oli loppupeleis siis hyvä päivä ja tuli vielä omistettuakin :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hyvä kun vasta edellispäivänä äkkäsin ton dog tag-jutun, kuullu siitä aikasemmin mutten tienny miten niitä saa kerättyä :p Nyt koristaa joku 40 ja risat uniikkia helyä seinällä. Onko se rank liitoksissa muuten jotenki tohon tagin ulkonäköön? Niitä kun on vähän ruosteisia, kuparin hohtoisia viillolla ja pari hienoa kultaistakin olen saanu napsastua.. Yhdenkään Suomalaisen tagia en tietääkseni ole vielä saanut. :( Mutta etsintä jatkuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Hyvä kun vasta edellispäivänä äkkäsin ton dog tag-jutun, kuullu siitä aikasemmin mutten tienny miten niitä saa kerättyä :p Nyt koristaa joku 40 ja risat uniikkia helyä seinällä. Onko se rank liitoksissa muuten jotenki tohon tagin ulkonäköön? Niitä kun on vähän ruosteisia, kuparin hohtoisia viillolla ja pari hienoa kultaistakin olen saanu napsastua.. Yhdenkään Suomalaisen tagia en tietääkseni ole vielä saanut. :( Mutta etsintä jatkuu.

Minun mielestäni on liitoksissa. Esimerkiksi muistaakseni level 25 (maksimi) rankin pelaajan dog tag on kultainen. Ja mitä korkeampi rank, sitä enemmän saa pisteitä. Eli tuosta 25 rankin dog tagista saa 10pistettä taposta+25 rankista. Korjatkaa nyt joku vielä jos olen aivan väärässä.

Tänään oli taas vaihteeksi hyvät matsit. Pari kertaa näkyi tuttuja nimiä täältäkin. Ainakin Zoukka jossakin vaiheessa päätti kuluttaa elämäneliksiirini loppuun :D.

Onko muuten kenelläkään mitään tietoa, että onko/koska tulossa noita private-servereitä? Jos tulee, niin toivottavasti nekin on sitten ranked servereitä. Olisi meinaan hieno joskus oikein urakalla kartoittaa pistemäärää esim. konsolifinin omalla serverillä.

miten niitä taggeja saa

Puukottamalla vastustaja hengiltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Minun mielestäni on liitoksissa. Esimerkiksi muistaakseni level 25 (maksimi) rankin pelaajan dog tag on kultainen. Ja mitä korkeampi rank, sitä enemmän saa pisteitä. Eli tuosta 25 rankin dog tagista saa 10pistettä taposta+25 rankista. Korjatkaa nyt joku vielä jos olen aivan väärässä.

Tänään oli taas vaihteeksi hyvät matsit. Pari kertaa näkyi tuttuja nimiä täältäkin. Ainakin Zoukka jossakin vaiheessa päätti kuluttaa elämäneliksiirini loppuun :D.

Onko muuten kenelläkään mitään tietoa, että onko/koska tulossa noita private-servereitä? Jos tulee, niin toivottavasti nekin on sitten ranked servereitä. Olisi meinaan hieno joskus oikein urakalla kartoittaa pistemäärää esim. konsolifinin omalla serverillä.

Tarkistin nuo kultaisen kantajat ja ensimmäinen oli eversti (colonel) ja toinen prikaatinkenraali (brigadier general), eli jotn rank 18 ja 19 ellen väärin muista. Tageissa numerot 21 ja 20, liekö sitten saatu pistemäärä taposta..? Rankki se ei ole sillä löytyy monta eri rankin pelaajaa samalla numerolla. :confused:

Ja eikö tuolla Bad Companyn sivulla jotn mainittu että ovat alkaneet väsäämään jotn liittyen privaservuihin ja klaanitukeen..? :confused: Piitäkin käydä katsomassa jos jotn uutta ilmottu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tarkistin nuo kultaisen kantajat ja ensimmäinen oli eversti (colonel) ja toinen prikaatinkenraali (brigadier general), eli jotn rank 18 ja 19 ellen väärin muista. Tageissa numerot 21 ja 20, liekö sitten saatu pistemäärä taposta..? Rankki se ei ole sillä löytyy monta eri rankin pelaajaa samalla numerolla. :confused:

Ja eikö tuolla Bad Companyn sivulla jotn mainittu että ovat alkaneet väsäämään jotn liittyen privaservuihin ja klaanitukeen..? :confused: Piitäkin käydä katsomassa jos jotn uutta ilmottu.

Mun mielestä se kyllä on niin, että rankin mukaan ne numerot menee...jos katot tageja, sieltä mistä niitä nyt yleensä katotaan, niin se vähän jumittaa aina välillä...eli kuvitellaan, että sulla on siinä kolme tagia listassa. Katot sitä ekaa ni se näyttää sen oikein (tagissa esim. nro 6) sit katot seuraavaa niin senkin se saattaa näyttää oikein (kuvitellaan että sen numero on 21), mutta kun palaat taas siihen edelliseen tagiin (joka oli nro 6) niin saattaa olla että siinä tagissa onkin sen toisen tagin numero (elikkä 21). Eli homma hieman kusee siinä tagi listassa.

Toivottavasti oli tarpeeks epäselvästi selitetty...?:D Otan yhen nimen sieltä ylös ja kelailet niit tagei siin edes ja takas ni huomaat kyllä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Tiukat rushit oli taas Beermastahin, Ookkerin, Nupeviinan kanssa. Välillä oli broidini 'Irocci' sekä LepiFin myös squadis mukana.
Joskus meitäkin vietiin JSP:lle mutta kyllä siinä lähinnä vihut saivat nikkelihalvauksia.:)
Useasti oltiin kaikki siinä 1-5 sijoituksilla omassa tiimissämme.

Toi mikkifix kyllä pitää tulla pikaisesti, sitten saa kyllä vihun sooloilijat uudet jakaukset 6-0!
Huomasitteko että jossain vaiheessa oli toinenkin kunnon squadi joukkueessamme, 2:lla kunnon squadilla + parilla sooloilijalla vietiin kerrankin yksi base tyyliin > pommille juoksu/ajo > pommin viritys > ja odottelu että räjähtää. Aina kun kuoli porukkaa jommasta kummasta squdista, silti aina oli pommia suojelemassa 3-4 ukkoa, ja kohta taas se 7-8, ei ollut vihuloilla tulemista. :D

Pätkikö teillä välillä? Välillä jäätyi ukkoni 5-15s. ajaksi yhden rundin aikana, joskus mykistyi spawnia odotellessanikin. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Blaaah, max rankki vihdoinki ja skill lvl 19, jopa.. Nyt saa sitä sit koittaa parantaa hiki otas.. :rolleyes: Muut pelit vieny kaiken ajan mut ny piti pistää all nighter ja vetää rankkia. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Perhana ku en muista mun tagien määrää, mutta eilen siihen kaappiin tuli kivasti lisää...
Ascensionin defence oli ihan huippu, kiersin selkään ja aloin poimimaa vihollisia. Sekosin laskuissa viiden perättäisen jälkeen ku menin taloon sisälle yhden perässä ja siellä oliki neljä tai viis vihua samassa talossa:D Sain niistä kaks puukolla ja yks vihu tappo oman siinä myllerryksessä, sai sitte sniperi mut tapettua M95:lla parin metrin päästä:rolleyes: Mut joo, 7 peräkkäistä puukkotappoa ilman yhtään laukausta 1,5-2min sisällä:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itsellä oli aluksi skill 15, sitten se putosi 25. Siitä suivaantuneena sain takas 15:een parin illan/yön sessioilla. Eli mulla muuttunut kaksi kertaa, ensin 10 laskulla ja sitten 10 nousulla.

Skillin värihän kertoo minne suuntaan skillisi eli pelitaitosi on muotoutumassa:
Vihreä = Olet noususuhdanteessa. Keep on going. :D
Keltainen = Pelaat nyk. skillisi arvoisesti. Take it easy. :)
Oranssi = Olet laskusuhdanteessa. Your's dog-tag collection is massive enough. :eek:
Punainen = Olet vaarassa että skillisi tulee laskemaan! Do your's JOB! :mad:

Tuli yöllä sellainen RamboCommando vastaan että edestä pois pojjaat, oli skill 50 ja punaisena vielä, kessu vielä eli ei aivan maitoviiksinen. Skiltzin multihuipentuma.
Varmaan joku päästänsä laho wannabe TK!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Itsellä oli aluksi skill 15, sitten se putosi 25. Siitä suivaantuneena sain takas 15:een parin illan/yön sessioilla. Eli mulla muuttunut kaksi kertaa, ensin 10 laskulla ja sitten 10 nousulla.

Skillin värihän kertoo minne suuntaan skillisi eli pelitaitosi on muotoutumassa:
Vihreä = Olet noususuhdanteessa. Keep on going. :D
Keltainen = Pelaat nyk. skillisi arvoisesti. Take it easy. :)
Oranssi = Olet laskusuhdanteessa. Your's dog-tag collection is massive enough. :eek:
Punainen = Olet vaarassa että skillisi tulee laskemaan! Do your's JOB! :mad:

Tuli yöllä sellainen RamboCommando vastaan että edestä pois pojjaat, oli skill 50 ja punaisena vielä, kessu vielä eli ei aivan maitoviiksinen. Skiltzin multihuipentuma.
Varmaan joku päästänsä laho wannabe TK!

nyt olen todella tyhmä mutta mistä toi skill level löytyy? näkeekö sitä mistään montako kertaa on joutunu puukon uhriksi?? bäfän sivuilla on vaan se dog tag ratio. mulla on se 4.2. mutta olis kiva tietää montako kertaa on puukkoon kaatunu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company [PS3]

Oman, ja muidenkien pelaajien skill näkyy kun saavuttaa korkeimman rankin, 25. General of the Army (=toi BC logo joka mulla on avatar) .
Eli nickin perässä olevan kolmion tilalla näkyy numerona skill (1-50, 1 on paras).

kuva skilleistä

Oli niin surkeat pelit aamulla että putosin 15 > 19, ja toikin nyt punaisella, kohta varmaan taas olen 20 huonommalla puolella. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom