Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse beta on ok, todella paljon puutteita yms ja perus EA-meininkiä, mutta on tämä jo nyt paljon parempi kuin BF1, joka oli aika kauhea tekele gunplayn suhteen. Montakohan vuotta täytyy vielä odottaa, että peliin saataisiin tutoriaali moninpeliin? Sellainen joku kymmenen minuutin oppitunti, että miten kaikki toimii, siitä palkinnoksi vaikkapa joku kämänen dogtag tai aseskini, niin varmasti porukka läpäisisi sen ja moninpelissä olisi kaikilla kivempaa.
K/D-ration näyttäminen kaikille statseissa olisi myös syytä poistaa. Luulen että juuri tämän takia BFBC2:ssa oli hauskimmat pelit. Niin ja siinä ei ollut edes pronea, sekin vaikuttaa paljon.
Miksi jakaantuu? Tähän kun ei tule mitään Season Passia, vaan kaikki tuleva sisältö tulee ilmaiseksi kaikille.Pelissä on kyllä aivan helvetisti liikaa kontrastia. Vastustajia ei välillä huomaa ollenkaan. Tägäämisen ottaminen ärsyttää ihan älyttömästi, kun jatkuvasti tulee kuolemia jonkun ampuessa selkään. Aseita on myös liian vähän, medicille ainakin olisi kiva saada jtn semi-automaatti kivääriä. Kuitenkin on iha hyvältä maistunut.
Vähän vaan oon pohtinu tässä että kehtaako tätä ostaa kun tulee kuitenkin pelailtua vaan sen pari kk ja sitten pelaajakunta jakaantuu DLC:n myötä eikä enää nappaa.
Pitääkin palata BF1 pariin taas jossain vaiheessa. Itse tykkäsin siitä paljon, siksi hieman ihmettelenkin miksi osa ei siitä niin pitänyt. Kunhan löysi itselleen sopivat aseet niin sai kyllä huikeita matseja frendien kanssa.
Enpä ollutkaan kuullut tästä. Kertoo ehkä jotain hypen olemattomuudesta pelin ympärillä. Pitää kyllä ehdottomasti pistää harkintaan. Bäfä kun on ainut multiplayer mitä itse jaksan pelata.Miksi jakaantuu? Tähän kun ei tule mitään Season Passia, vaan kaikki tuleva sisältö tulee ilmaiseksi kaikille.
Eli ei mitään ostettavia DLC:tä, ei Season Passia tms.
Deluxe version ostajat saa vain ulkonäöllisiä apuja ja lisätehtäviä helpottamaan aseiden avausta jne.
Mitään pelillistä etua et rahalla saa, eikä mistään sisällöstä jää paitsi.
+1 kaikkiin pointteihin.
Itse olin tosi yllättynyt miten hyvältä tämä maistui, vaikka ennakkoon tuntui, ettei jaksa enää bäfätä. Pelaaminen oli oikeasti hauskaa ja vauhdikasta. Kaikki matsit olivat tiukkoja ja täynnä yllättäviä tilanteita. Fiilikset siirtyivät "En varmasti osta" -asennosta "No ehkä sittenkin" -asentoon.
Tuosta samaa mieltä, pari päivää nyt tullut tuota pelailtu, En tiedä johtuuko kontrastista mutta todella usen porukan keskelle vaan ilmestyy vihuja? kaupunki mappi on todella hyvä siinä saa aikaiseksi hyviä pelejä jos vaan on hyvässä tiimissä ja pelataan hyvin yhteen, ns talvimappi aika surkea koska tuntuu etta puolet pelaajista taas niitä snipuja jotka vaan kämppii. Myös usein käynyt niin että lataa lippaan vihun selkään mutta se vaan kääntyy ja tappaa yhestä kudista? voi olla ihan beta bugi tai sitten vaan ping ongelma? No ei tämä kuitenkaan ole bf 3 ja bf4 voittanutta tai no ei voi vielä sanoa noin..............Tästä olen samaa mieltä ja tuon saisi poistaa kaikista peleistä.
Vaikka pelit pienennettiin 800 pisteeseen ja yli puolet lippujen hallinnasta vie toisen pisteitä, niin silti tosiaan pelit kestää 15-20min pidempään kuin Bf1:ssä. Kertoo vain miten paljon peli on hidastunut.Ehkä matsien pituus vähän ärsytti. Ei vaan pysty joka ilta lähtemään mihinkään 45 minuutin matseihin. Joku 20 minuuttia olisi ihan riittävä. Ainakin tosiaan Conguestissa tuntui nyt vähän pituus venähtävän.
En ole Codeissa ikinä tykännyt ammuskella snipuilla, mutta Battlefieldeissä se on mukavaa, kun etäisyydet ovat niin paljon pidempiä. Onnistumisen tunne pitkän matkan taposta on jotain todella siistiä. Niin ja ainakaan betan aloituskiväärillä piti osua päähän (en tiedä riittääkö pään läheinen seutu myös), että kuolee yhdestä. Ei ehkä realistisinta, mutta pelattavuuden kannalta hyvä.
Joo tuo spawniminen on ihan hukassa, eikä peli tunne yhtään onko vihuja ympärillä.Tuosta samaa mieltä, pari päivää nyt tullut tuota pelailtu, En tiedä johtuuko kontrastista mutta todella usen porukan keskelle vaan ilmestyy vihuja?
Eilen testasin ja ei vaan kolise sitten millään. BF1 sai jo totaalisen kyllästymisen aikaan ja tämä vaan tuntuu ihan liikaa samalta. Omalla kohdallani tämä jää kyllä melkoisen varmasti väliin. Nimimerkillä Bad Company 3 ois kiva.
Et onko ihmisille se BF1 kyllästyminen aiheuttanut sen, että kun on sama pelimoottori, jolloin graafisesti näyttää samalta ja sit periaatteessa pelimaailma HUDia myöden muistuttaa viilauksistaan huolimatta BF1:stä ja vieläpä sama pelimuoto kyseessä. Et onko se siinä sen saman fiiliksen tuoma tekijä, vai onko siinä joku muu, kun mitä enempää tätä itse pelaan, sitä erilaisemmalta se tuntuu ja sitä vähemmän haluaa BF1:n pariin palata, koska BF1:een on niin lopen kyllästynyt ja tän pelit on ihan erilaisia, vaikka ulkoasullisesti näyttää samalta.
Mut conquest on ollut pelimuotona ekasta osasta lähtien, joten mikä tässä olisi ollut se mikä ois kolahtamisen tuonut? Oisko se pitänyt jotenkin vetää tosi HC meiningiksi, vai millaiset uudistukset pitäis tän edelleen bäfänä, joka on rentoa ja vähän arcadea?Kuvailit aika hyvin tuossa sen, että miksi ei ainakaan mulle kolahda.
Toivottavasti kuitenkin julkaisussa saatais ihan hyvä paketti ja porukka antais tälle mahdollisuuden olla muuta kuin BF1.5, kun heittää Bf1 pelitavan ja ajatukset romukoppaan, niin tätä peliä pelataan ihan täysin toisin.
Tuskin kuitenkaan kovin järkevää on pelimoottoria lähteä uusimaan kuitenkaan pelistä toiseen ja hudia on muutettu, vaikka saman näköiset onkin, mutta onko ne loppupeleissä huonosti toimineet?
Esimerkiksi lippujen valtausta kuvaava grafiikka peittyy, jos satut samanaikaisesti saavuttamaan jotain täysin toissijaista kuten vaikkapa ribbonin tai tasonnousun. Lisäksi 3D-spottauksen puuttuessa pelissä pitäisi olla selkeämpi kompassi kuten esim. Fortnitessä.
Juu Time To Kill on ihan selvästi pienempi. Täytyy suojissa mennä ja yksin alkaa kaks äijää olemaan liikaa.Sä, kun olet tätä betaa pelannut ilmeisesti suht paljon, niin tuntuikos susta, että tässä kuolee nopeammin, kuin BF1:ssä? Jotenkin tuntui, että pari kutia, kun napsahti meikäläiseen, niin kuolema tuli heti ja sitten olitiinkin taas odottamassa respaamista.