Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Eipä ole kummoinen suorituskyky, liian raskas pelimoottori konsoleille jos lukitun 60fps haluaa.

Viimeksi muokattu:
Itse beta on ok, todella paljon puutteita yms ja perus EA-meininkiä, mutta on tämä jo nyt paljon parempi kuin BF1, joka oli aika kauhea tekele gunplayn suhteen. Montakohan vuotta täytyy vielä odottaa, että peliin saataisiin tutoriaali moninpeliin? Sellainen joku kymmenen minuutin oppitunti, että miten kaikki toimii, siitä palkinnoksi vaikkapa joku kämänen dogtag tai aseskini, niin varmasti porukka läpäisisi sen ja moninpelissä olisi kaikilla kivempaa.

K/D-ration näyttäminen kaikille statseissa olisi myös syytä poistaa. Luulen että juuri tämän takia BFBC2:ssa oli hauskimmat pelit. Niin ja siinä ei ollut edes pronea, sekin vaikuttaa paljon.

+1 kaikkiin pointteihin.

Itse olin tosi yllättynyt miten hyvältä tämä maistui, vaikka ennakkoon tuntui, ettei jaksa enää bäfätä. Pelaaminen oli oikeasti hauskaa ja vauhdikasta. Kaikki matsit olivat tiukkoja ja täynnä yllättäviä tilanteita. Fiilikset siirtyivät "En varmasti osta" -asennosta "No ehkä sittenkin" -asentoon.

Mutta tämän pelin markkinointi (ja osittain suunnittelukin) on kyllä eeppinen feili. Ihan kuin väärä henkilö PR-ostolta olisi päässyt suunnittelupalaveriin sanelemaan sisällöllisiä ratkaisuja, ja pelin varsinainen fokus eli toisen maailmansodan taistelu jäi taka-alalle. Koko homma lähti täysin väärille raiteille jo heti ensimmäisestä trailerista ja nyt lähes kaikki keskustelu pelistä menee negatiivisuuden kautta. :(

Olen nyt päivittäin pelannut. Olen alusta asti tykännyt uudistuksista todella paljon ja itse pelaamisestakin.

Mutta mistään ei ole mitään tullut. En vain ole osannut.

Tai no omaa roolia olen osannut pelata ja olen ollut sijoilla 2-10 käytännössä joka matsissa pisteissä. Mutta K/D ollut siellä 1 hujakoilla, aavistuksen yli.

Eikä siinä, mun taitoon nähden se on ollut täysin normaalia jo BF1:ssä, eikä tässäkään koskaan se turhauttanut.

Vedin koko viikon vähän kaikilla, paitsi snipulla. Halusin upgradettaa joka luokalle omaan käteen parhaimman aseen täysille. Tästä syystäkin varmaan oli vähän hakemista.

Mut sit eilen ja varsinkin tänään joku loksahti paikalleen. Support luokka, tappiinsa viritetty KE7 pienennetyllä rekyylillä ja miinoilla.

Ollut aivan huikeaa kokoajan. Muutama päivä sitten jo oppisin mihin kaikkialle bipodi ottaa kiinni, mutta nyt parina päivänä olen löytänyt molemmista mapeista ne parhaat paikat, asennot jne.

Supportin aseella ihan oikeasti kannattaa olla taustalla antamassa tukea ja mennä lipulle vasta peräss resuplaamaan. Sen kanssa pystyy snipujakin napsimaan todella kaukaa, kunhan on jalka jossain tukena.

Sit etenkin Rotterdamissa oppisin reitit mistä tankit menee 90% kerroista ja paikat mihin voin pistää jo ennakkoon miinat. Jos ei räjähdä, löytyy paikka mistä livahtaa heittämään tankin alle suoraan ne.

Yks kaks alkoi tulemaan 33-8 roundia ja useamman tankin tuhosin erän aikana ja sain eräästä tankkikuskista kyllä kunnon vastuksen useamman roundin ajaksi. Se oli todella nautittavaa peliä.

Muut valtaa lippuja ja mä annoin tukea taustalta/kadulla ja tuhosin tankit. 2-5 sijoilla pisteissä aina, vaikka oikeastaan lipun puolella en käynyt kauheasti. Ja paras supportti myös käytännössä aina.

Lisäksi mietin koko viikon miten typerä lisäys on se et autojen perään saa kiinni jotain kärryjä. Tai no ei typerä, mutta et eihän sitä oikeasti kukaan voi käyttää. Ja ei ole oikeastaan käyttänyt.

Mä sit vitsillä testasin ja otin tykin matkaan ja ajoin sinne B/D lippujen ranta osuudelle ja tykki irti ja ampumaan. Sain vissiin 20 äijää sen mapin aikana tapettua sieltä ja vaikka sillointällöin joku snipu tappoi, niin kukaan ei tuhonnut tykkiä ja pääsin aina uusiksi sinne. Käytännössä sen erän aikana näitä kahta lippua ei menetetty kokonaan kertaakaan, joten pari tollasta tykkiä ois oikeasti aika hyvä sinne rahaailla. Ne saa myös siten suojiin, että saa tankit ja pienemmät kulkupelit tuhottua ennen kuin tykki tuhotaan.

Tuo on siis oikeasti aika näppärä apuväline, kunhan porukka oppii joskus niitä käyttämään.

Mutta itselle siis tuo support luokka iskee nyt todella lujaa.

Sit taas esim operationissa ekassa päivässä ei tankkeja ole, niin voi käyttöö tripwireä ja sillä saakin helposti tappoja myös aikaan.

Sit koska nämä ei kuitenkaan siirry koko versioon, niin ajattelin haluta vaihtaa välillä luokkaa muuhunkin ja assigmentteja oli kivasti snipulle, joten piti sitä koittaa ja se aloitus ase maksimi upgradelle. Omaan makuun se on latauksesta huolimatta parempi, kuin kaksi muuta asetta. Ja ihan killeri pitkän matkan luodeilla ja bipodilla.

Mutta koska en todellakaan ole ikinä snipua osannut, niin yksinkertaisesti tein sitä mitä vihaan Bf1:ssä muiden osalta. Kämpin käytännössä Rotterdamin saksalaisten basessa ja tähtäsin E-lipulle päin. Kävin vetämässä sen tornin alaovelle molemmin puolin tripwiret, joten siihen kuoli aina 1-2 vihua ja ei mua sieltä suojien takaa saatu kertaakaan kun tähystelin sinne autotalliin. Välillä ku haki helaa sieltä E:ltä ni noutaja saatto tulla.

Siinä meni varmaan kymmenellä tyypillä hermot aivan totaalisesti. Vaikka niillä oli välillä kaikki liput valloittamatta, niiden ainut tavoite oli tappaa mut. Ja aivan käsittämättömästi ne ei siinä onnistunut, vaikka oli snipuja vastassa. Pystyin sen verran vaihtamaan piilossa paikkaa, ettei ne tiennyt mistä ammun ja sit kuolivat itse kun joutuivat olemaan siinä esillä.

Tiedän, tuo on ärsyttävintä ikinä, mutta täytyy sanoa et ekaa kertaa nautin itse sniputuksesta kun ase oli parhaimmillaan ja muita ärsytti, enkä itse kuollut Aina kun oli sauma, niin kaukoputkella spottailin muille vihuja ja kävin siinä E-n rampilla katselemassa brittien baseen päin ja E:n yläkertaan ja spottailin.

Lisäksi täytyy sanoa noista Assigmenteista, että aluksi en tajunnut niistä mitään, mutta nyt tykkään niistä. Todella hyvä, että esim aseita et saa auki, jos et pelaa rooliasi ja että täytyy opetella pelaamaan sillä aseella minkä haluat hyväksi. Sitä ei saa heti täydelliseksi. Siinä tulee selkeitä tavotteita ja siinä matkan varrella oikeasti kiintyy tiettyyn aseeseen ja sitä siinä kai on haettukin.

Ja ne assigmentit. Käytännössä ne on kaikki sellaisia, että sun on pelattava omaa rooliasi, tai käytettävä juuri sitä omaa asetta. Ja kun ne saa itse sieltä valita, tulee ekaa kertaa jotenkin kunnon tavoitteellisuutta peliin ja itse koukutuin niihin ihan hulluna ja myös niiden vuoksi haluan koittaa eri luokkia, jotta onnistun saamaan esim headshotin yli 100m päästä.

Nämä on kyllä todella mahtavia. Jostain syystä BF1:ssä en ikinä jaksanut availla aseita, kun taas tässä se on koko pelin suola.

Vielä kun on se Tides of War, niin tajusin että siitä pääsee aina sellaiselle servulle mistä voit suorittaa kyseisen vaatimuksen. Eli esim Rotterdamin tavoite heittää sut aina servulle missä ei pelata mitään muuta kuin rotterdamia. Joten ei tarvi narvikiin välillä pomppia. Näitä tavoitteitahan tulee myös jatkuvasti julkaisun jälkeen ja nyt kun pääsin jotenkin fiilikseen, niin odotan niitäkin ihan uskomattoman paljon.

Kaiken kaikkiaan peli on alkanut maistumaan todella hyvän sijasta aivan mielettömän hyvältä ja olen vihdoin tajunnut, että yksittäistä asetta on oikeasti hauska kehittää, rahaa on hauska kerätä uuteen tavoitteeseen ja sen, että tähtäimet ja muut kustomoinnit aukeaa niillä assigmenteilla mistä ei saa rahaa, niissä on eri kuvake.

Vielä kun koko versiossa voi upgradettaa kesken pelin, edes mapin loputtua, koska ärsyttää lähteä servulta.

Peli on myös todella paljon rauhallisempaa ja se munaravi on käytännössä kokonaan poissa, mutta silti ei tarvi tuolleen kämppiä kuin minä snipulla.

Supportillakin ravaan kolmen mapin väliä, mutta kuitennin rauhassa kaduilla suojissa napsien vihuja.

Ai että kun maistuu!!

PS. Huomasin, että mitä lähempänä lippua on, sitä enemmän on siinä balanssi mittarissa voimaa. Eli jos lipulla on 3vs2 tilanne, niin lipun keskellä oleva kaksikko on vahvimmilla ja eivät menetä lippua.
Samoin jos toinen valtaa yli puolet lipuista, toinen joukkue menettää kokoajan respawneja, joten siksi välillä voi useamman sadan johto kutistua silmissä.
Nämäkin lukee ruudulla kyllä, mutta vilahtaa niin nopeasti etten ole 6 päivän aikana asiaa ennen huomannut..

Pelissä on kyllä aivan helvetisti liikaa kontrastia. Vastustajia ei välillä huomaa ollenkaan. Tägäämisen ottaminen ärsyttää ihan älyttömästi, kun jatkuvasti tulee kuolemia jonkun ampuessa selkään. Aseita on myös liian vähän, medicille ainakin olisi kiva saada jtn semi-automaatti kivääriä. Kuitenkin on iha hyvältä maistunut.
Vähän vaan oon pohtinu tässä että kehtaako tätä ostaa kun tulee kuitenkin pelailtua vaan sen pari kk ja sitten pelaajakunta jakaantuu DLC:n myötä eikä enää nappaa.

Pitääkin palata BF1 pariin taas jossain vaiheessa. Itse tykkäsin siitä paljon, siksi hieman ihmettelenkin miksi osa ei siitä niin pitänyt. Kunhan löysi itselleen sopivat aseet niin sai kyllä huikeita matseja frendien kanssa.

Pelissä on kyllä aivan helvetisti liikaa kontrastia. Vastustajia ei välillä huomaa ollenkaan. Tägäämisen ottaminen ärsyttää ihan älyttömästi, kun jatkuvasti tulee kuolemia jonkun ampuessa selkään. Aseita on myös liian vähän, medicille ainakin olisi kiva saada jtn semi-automaatti kivääriä. Kuitenkin on iha hyvältä maistunut.
Vähän vaan oon pohtinu tässä että kehtaako tätä ostaa kun tulee kuitenkin pelailtua vaan sen pari kk ja sitten pelaajakunta jakaantuu DLC:n myötä eikä enää nappaa.

Pitääkin palata BF1 pariin taas jossain vaiheessa. Itse tykkäsin siitä paljon, siksi hieman ihmettelenkin miksi osa ei siitä niin pitänyt. Kunhan löysi itselleen sopivat aseet niin sai kyllä huikeita matseja frendien kanssa.
Miksi jakaantuu? Tähän kun ei tule mitään Season Passia, vaan kaikki tuleva sisältö tulee ilmaiseksi kaikille.
Eli ei mitään ostettavia DLC:tä, ei Season Passia tms.
Deluxe version ostajat saa vain ulkonäöllisiä apuja ja lisätehtäviä helpottamaan aseiden avausta jne.

Mitään pelillistä etua et rahalla saa, eikä mistään sisällöstä jää paitsi.

Miksi jakaantuu? Tähän kun ei tule mitään Season Passia, vaan kaikki tuleva sisältö tulee ilmaiseksi kaikille.
Eli ei mitään ostettavia DLC:tä, ei Season Passia tms.
Deluxe version ostajat saa vain ulkonäöllisiä apuja ja lisätehtäviä helpottamaan aseiden avausta jne.

Mitään pelillistä etua et rahalla saa, eikä mistään sisällöstä jää paitsi.
Enpä ollutkaan kuullut tästä. Kertoo ehkä jotain hypen olemattomuudesta pelin ympärillä. Pitää kyllä ehdottomasti pistää harkintaan. Bäfä kun on ainut multiplayer mitä itse jaksan pelata.

+1 kaikkiin pointteihin.

Itse olin tosi yllättynyt miten hyvältä tämä maistui, vaikka ennakkoon tuntui, ettei jaksa enää bäfätä. Pelaaminen oli oikeasti hauskaa ja vauhdikasta. Kaikki matsit olivat tiukkoja ja täynnä yllättäviä tilanteita. Fiilikset siirtyivät "En varmasti osta" -asennosta "No ehkä sittenkin" -asentoon.

Hyvin pitkälti samat fiilikset. Oli hauskempaa kuin odotin. Tästä saa hyvän vaihtoehtoisen moninpelin CoD WWII rinnalle. Ehkä matsien pituus vähän ärsytti. Ei vaan pysty joka ilta lähtemään mihinkään 45 minuutin matseihin. Joku 20 minuuttia olisi ihan riittävä. Ainakin tosiaan Conguestissa tuntui nyt vähän pituus venähtävän.

En ole Codeissa ikinä tykännyt ammuskella snipuilla, mutta Battlefieldeissä se on mukavaa, kun etäisyydet ovat niin paljon pidempiä. Onnistumisen tunne pitkän matkan taposta on jotain todella siistiä. Niin ja ainakaan betan aloituskiväärillä piti osua päähän (en tiedä riittääkö pään läheinen seutu myös), että kuolee yhdestä. Ei ehkä realistisinta, mutta pelattavuuden kannalta hyvä.

Siinä kaksi kilahdusta

Tästä olen samaa mieltä ja tuon saisi poistaa kaikista peleistä.
Tuosta samaa mieltä, pari päivää nyt tullut tuota pelailtu, En tiedä johtuuko kontrastista mutta todella usen porukan keskelle vaan ilmestyy vihuja? kaupunki mappi on todella hyvä siinä saa aikaiseksi hyviä pelejä jos vaan on hyvässä tiimissä ja pelataan hyvin yhteen, ns talvimappi aika surkea koska tuntuu etta puolet pelaajista taas niitä snipuja jotka vaan kämppii. Myös usein käynyt niin että lataa lippaan vihun selkään mutta se vaan kääntyy ja tappaa yhestä kudista? voi olla ihan beta bugi tai sitten vaan ping ongelma? No ei tämä kuitenkaan ole bf 3 ja bf4 voittanutta tai no ei voi vielä sanoa noin..............

Eilen testasin ja ei vaan kolise sitten millään. BF1 sai jo totaalisen kyllästymisen aikaan ja tämä vaan tuntuu ihan liikaa samalta. Omalla kohdallani tämä jää kyllä melkoisen varmasti väliin. Nimimerkillä Bad Company 3 ois kiva.

Ehkä matsien pituus vähän ärsytti. Ei vaan pysty joka ilta lähtemään mihinkään 45 minuutin matseihin. Joku 20 minuuttia olisi ihan riittävä. Ainakin tosiaan Conguestissa tuntui nyt vähän pituus venähtävän.

En ole Codeissa ikinä tykännyt ammuskella snipuilla, mutta Battlefieldeissä se on mukavaa, kun etäisyydet ovat niin paljon pidempiä. Onnistumisen tunne pitkän matkan taposta on jotain todella siistiä. Niin ja ainakaan betan aloituskiväärillä piti osua päähän (en tiedä riittääkö pään läheinen seutu myös), että kuolee yhdestä. Ei ehkä realistisinta, mutta pelattavuuden kannalta hyvä.
Vaikka pelit pienennettiin 800 pisteeseen ja yli puolet lippujen hallinnasta vie toisen pisteitä, niin silti tosiaan pelit kestää 15-20min pidempään kuin Bf1:ssä. Kertoo vain miten paljon peli on hidastunut.

Olen siinä samaa mieltä, että pelit kestää liian kauan, mutta sen muuttamiseksi pitäisi tehdä jotain muuta kuin tiputtaa pisteitä entisestään. Esim että pisteitä menettää myös vielä useammalla tavalla, joka kannustaisi esim puolustamaan lippuja enemmän tms.

Tuosta samaa mieltä, pari päivää nyt tullut tuota pelailtu, En tiedä johtuuko kontrastista mutta todella usen porukan keskelle vaan ilmestyy vihuja?
Joo tuo spawniminen on ihan hukassa, eikä peli tunne yhtään onko vihuja ympärillä.
Vastustajalla kun on D lippu Rotterdamissa, eli siellä kulmassa rannassa se sisäpiha.
Voit mennä rantaan sinne mapin kulmaan just, niin jatkuvalla syötöllä kahteen pisteeseen spawnii äijää. Eilen kaverin kanssa niitä pistettiin siitä kylmäksi useampia kun havahduttiin kesken tykillä ampumisen siihen miten äijää syntyy kokoajan siihen.

Tässä myös toisinpäin ongelma, että äijä saattaa syntyä sun selän taakse ja kuolet siksi.

Eilen testasin ja ei vaan kolise sitten millään. BF1 sai jo totaalisen kyllästymisen aikaan ja tämä vaan tuntuu ihan liikaa samalta. Omalla kohdallani tämä jää kyllä melkoisen varmasti väliin. Nimimerkillä Bad Company 3 ois kiva.

Ihan fine ettei uppoa ja että esim BF1 kyllästyttää, niin kyllästyttää muakin. Mut osaatko ja haluatko eritellä sen tarkemmin miten tuntuu samalta?
Koska tätä sanoo todella todella moni ja kun jo pelien kestoista voi päätellä, niin koko gameplay on muuttunut ihan toiseksi ja pelin aikana ei ole oikeastaan mitään samaa BF1:n kanssa ja gunplay on vedetty aivan uusiksi myös.

Et onko ihmisille se BF1 kyllästyminen aiheuttanut sen, että kun on sama pelimoottori, jolloin graafisesti näyttää samalta ja sit periaatteessa pelimaailma HUDia myöden muistuttaa viilauksistaan huolimatta BF1:stä ja vieläpä sama pelimuoto kyseessä. Et onko se siinä sen saman fiiliksen tuoma tekijä, vai onko siinä joku muu, kun mitä enempää tätä itse pelaan, sitä erilaisemmalta se tuntuu ja sitä vähemmän haluaa BF1:n pariin palata, koska BF1:een on niin lopen kyllästynyt ja tän pelit on ihan erilaisia, vaikka ulkoasullisesti näyttää samalta.

Et onko ihmisille se BF1 kyllästyminen aiheuttanut sen, että kun on sama pelimoottori, jolloin graafisesti näyttää samalta ja sit periaatteessa pelimaailma HUDia myöden muistuttaa viilauksistaan huolimatta BF1:stä ja vieläpä sama pelimuoto kyseessä. Et onko se siinä sen saman fiiliksen tuoma tekijä, vai onko siinä joku muu, kun mitä enempää tätä itse pelaan, sitä erilaisemmalta se tuntuu ja sitä vähemmän haluaa BF1:n pariin palata, koska BF1:een on niin lopen kyllästynyt ja tän pelit on ihan erilaisia, vaikka ulkoasullisesti näyttää samalta.

Kuvailit aika hyvin tuossa sen, että miksi ei ainakaan mulle kolahda.

Kuvailit aika hyvin tuossa sen, että miksi ei ainakaan mulle kolahda.
Mut conquest on ollut pelimuotona ekasta osasta lähtien, joten mikä tässä olisi ollut se mikä ois kolahtamisen tuonut? Oisko se pitänyt jotenkin vetää tosi HC meiningiksi, vai millaiset uudistukset pitäis tän edelleen bäfänä, joka on rentoa ja vähän arcadea?

Tuskin kuitenkaan kovin järkevää on pelimoottoria lähteä uusimaan kuitenkaan pelistä toiseen ja hudia on muutettu, vaikka saman näköiset onkin, mutta onko ne loppupeleissä huonosti toimineet?

Toivottavasti kuitenkin julkaisussa saatais ihan hyvä paketti ja porukka antais tälle mahdollisuuden olla muuta kuin BF1.5, kun heittää Bf1 pelitavan ja ajatukset romukoppaan, niin tätä peliä pelataan ihan täysin toisin.
Ja ei toki aina kaikille kaikki maistu.
Onhan tässä sekin et WW1 ja WW2 on arkkitehtuurisesti käytännössä sama. Eli vaikka ollaan oikeissa paikoissa, kaikki näyttää hyvin samalta aseista ja taloista lähtien.

Itselleni ehkä se isoin ongelma on ettei maailmansota aiheena oikeen jaksa kiinnostaa. BF1 oli kiva peli ja sitä tuli jonkin verran tahkottua, mutta olin jo lopen kyllästynyt ennen ekoja lisäripaketteja. Olen nähtävästi enemmän modernin sodan kannattaja. BF4 riittänee tarvittaessa mulle kunnes uusi taas saapuu :)

Toivottavasti kuitenkin julkaisussa saatais ihan hyvä paketti ja porukka antais tälle mahdollisuuden olla muuta kuin BF1.5, kun heittää Bf1 pelitavan ja ajatukset romukoppaan, niin tätä peliä pelataan ihan täysin toisin.

Toivon myös, että tämä olisi julkaisussa hyvässä kuosissa ja tulen tälle uuden mahdollisuuden jossakin vaiheessa antamaan, mutta jos historia toistaa itseään, niin tämä on rikki julkaisussa ja toimii parin päivityksen jälkeen vasta kunnolla.

Sä, kun olet tätä betaa pelannut ilmeisesti suht paljon, niin tuntuikos susta, että tässä kuolee nopeammin, kuin BF1:ssä? Jotenkin tuntui, että pari kutia, kun napsahti meikäläiseen, niin kuolema tuli heti ja sitten olitiinkin taas odottamassa respaamista.

Tuskin kuitenkaan kovin järkevää on pelimoottoria lähteä uusimaan kuitenkaan pelistä toiseen ja hudia on muutettu, vaikka saman näköiset onkin, mutta onko ne loppupeleissä huonosti toimineet?

No sen verran pitää sanoa, että HUDi on BF5:ssa aika heikosti suunniteltu ja vaatisi vielä työstöä.

Esimerkiksi lippujen valtausta kuvaava grafiikka peittyy, jos satut samanaikaisesti saavuttamaan jotain täysin toissijaista kuten vaikkapa ribbonin tai tasonnousun. Lisäksi 3D-spottauksen puuttuessa pelissä pitäisi olla selkeämpi kompassi kuten esim. Fortnitessä.

Esimerkiksi lippujen valtausta kuvaava grafiikka peittyy, jos satut samanaikaisesti saavuttamaan jotain täysin toissijaista kuten vaikkapa ribbonin tai tasonnousun. Lisäksi 3D-spottauksen puuttuessa pelissä pitäisi olla selkeämpi kompassi kuten esim. Fortnitessä.

Tota kompassia kaipaan kyllä, olisi niin paljon helpompaa huudella mistä suunnasta viholliset tulee. Nyt siinä kartan reunassa pienellä suuntanumerot niin eihän niitä ehdi katsomaan.

Sä, kun olet tätä betaa pelannut ilmeisesti suht paljon, niin tuntuikos susta, että tässä kuolee nopeammin, kuin BF1:ssä? Jotenkin tuntui, että pari kutia, kun napsahti meikäläiseen, niin kuolema tuli heti ja sitten olitiinkin taas odottamassa respaamista.
Juu Time To Kill on ihan selvästi pienempi. Täytyy suojissa mennä ja yksin alkaa kaks äijää olemaan liikaa.

Kehuin tuossa eilen noita assigmentteja. Edelleen kyllä mun mielestä on hyvä, että ne on asekohtaisia ja sijoittuu siihen omaan rooliin ja lähtökohtaisesti pidän niitä edelleen tosi hyvänä juttuna...mutta :D

Mulla alko olemaan suhteellisen hitaita ja vaikeita assigmentteja jäljellä ja beta loppuu kohta. Joten, snipu assigmentti käyttöön.

1 headshotti lipulle 100m päästä.

No mun taidoilla tappo snipulla on tuuria, saati headshot. Rotterdamissa oli vaikea löytää edes paikkoja 100m päässä lipulta.

En pelannut mitään tehtävää, lippua tms. Saalistin vain yhtä headshottia luokassa mitä en edes osaa/tykkää pelata.

Lopulta sen sain ja toinen vaadittava suoritus oli niitä spawni beaconeja laittaa vihollisen valtaamalle lipulle ja saada porukka spawnimaan sinne 20 kertaa.

Juu ei siitä mitään tullu. Kukaan ei spawninu ja kun ite kuolin ni lippu oli saatu jo takaisin. Valehtelematta 2h käytännössä pelleilyn ja juoksin pistoolilla vallatulle lipulle yksin. Jos pääsin ni nopeasti spawni radio johonkin piiloon ja juoksin kuolemaan, jotta pääsin itse spawnimaan siihen.

Kyllähän sekin siitä ajan kanssa tuli suoritettua, mutta tiimi ja joukkuekaverit ei varmasti arvostanut paljoakaan tollasta perseilyä. Ymmärrän et noin tullaan tekemään assigmentti rahojen toivossa, jos oman luokan assigmentit katoaa liian kaukaiseksi haaveeksi.

Toivottavasti niitä rahan määriä ja assigmentin vaikeuksia vähän säädellään vielä, ettei tälläistä harrasteta enempää.

Esim joku 50 tappoa aseella 600 rahaa ja toinen assigmentti vaatii 3 tappoa elämässä, palkkiona 400..

Miksi alkaisin surkeilla taidoilla vetämään 50 äijää kun palkinto ei kovin paljon isompi ole.

Pitäisi olla tuolla määrällä sit vaikka 1200 ni ois motivaatiota pitkälle tähtäimelle.

On kyllä beta maistunut todella hyvälle ja menee varmasti ostoon. Tuntunut paljon paremmalta kuin BF1.
Hieman harmittaa, että joutunut soolona vetämään koko betan ajan, kun ei hirveästi kaverilistalla ole betan pelureita. Silti on kyllä maistunut.
Support höystettynä Bren Lmg:llä on tähän mennessä tuntunut sopivan omaan käteen parhaiten ja kuten aiemminkin sanottu ei tarvitse snipuja piiloutua kun laittaa aseen bipodin varaan ja tulta munille.

Toivottavasti nuo bugit saadaan korjattua. En saa esim. Medicille ollenkaan käyttöön sitä kolmatta pyssyä. Ei pysty spawnaamaan mihinkään jos se ase on käytössä.
Peli jumittelee ja joutuu sammuttamaan pelin.
Sitten se ärsyttää kun revaan jonkun niin otan vahingossa sen kamat?

Alla vielä näyte eiliseltä kun meinas tulla muutama hikikarpalo otsalle.

Ylös Bottom