P
Poistettu jäsen 2125
Guest
Mikä siinä HC:ssä oikein viehättää?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsekin tuli pelattua joskus BC aikoina. Onhan se HC paljon helpompaa, ehkä siinä syy. Itseäni HC ei enää napostele.Mikä siinä HC:ssä oikein viehättää?
Se on nimenomaan helpompaa, pärjää millä vaan aseella kun vahingot niin korkealla.Tossa nyt lähinnä piti siteerata tuota kommenttia kun joku ihmetteli tämän pelin huonoa myyntiä, niin ainakin osa ei ole peliä juuri sen takia ostanut kun tuota hc puolta ei ole. Eikä siinä bf1 ollut myöskään....bf4 oli vielä se alkuperäinen hc. BF1 oli liikaa sitä servujen customointi mahdollisuutta. Mutta nykyään tuntuu että suurin osa tota core ravaamista jaksaa. Ja mikä siinä hc.ssa kiinnostaa....ja päin vastoin se nimenomaan ei ole helpompaa...siinä kun pitää hiukan miettiä minne ravaa laput silmillä...se on paljon jos nyt vois sanoo niin realistisempaa...ei tollasessa pelissä saisi pystyä ampumaan omien läpi ja viskomaan naatteja omien sekaan tai pudotella pommeja sinne sun tänne omien ottamasta niistä damagea....hc paljon taktisempaa...helpompaa siinä varmaan on istua puskassa snipun kanssa juu ja ihastella omaa kd.ta...mut sehän EI ole conquestin tarkoitus....aamen.
Se on nimenomaan helpompaa, pärjää millä vaan aseella kun vahingot niin korkealla.
Siis itse en kaipaa hc modea, mutta ttk on mielestäni hyvä. Toki henki lähtee jos hölmöilee mutta soltut kestää pari kutia ja suojaankin onnistuu yleensä heittäytymään.Täältä ei myöskään heru ymmärrystä HC-apupyörien puuttumisesta itkemiselle. En ole ihan hirveästi ehtinyt vielä pelaamaan, mutta heti kättelyssä tuli varsin selväksi että muuten tällä kertaa lähdetäänkin lauluun aikas pienestä ja samoin vihu lähtee kun sitä ampuu. Tuosta jos vielä helpotetaan ampumista niin seuraava askel olisi varmaankin sitten niin että vihun näkyminen telkkarissa automaattisesti tappaa sen.
Päinvastoin minusta time to kill on varaa vähän nostaa? Tosin liian aikaista syväluodata kun ei ole tunteja vielä alla, mutta noin äkkiseltään näytti että asetasapainoakin pitäisi vähän tarkastaa ehkäpä? Esim. Sniper ottaa lättyyn vähän liian herkästi long range duelissa Assaultilta. Anskattoo sitten miten se ensi viikon päivitys pistää pakkaa uusiksi.
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Vähän väliä ruutuun pamahtaa ties mitä "saavutuksia". Alkuun näitä taas ei tainnut tulla juuri ollenkaan?Ribbonit kanssa rikki ? Niitä tulee vähän jokavälissä ja sellaisia mitä tiedän etten ole tehnyt.
Joo, alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään ku se spämmää niitä samoja ribboneita pelistä toiseen.Tätä olen itsekin ihmetellyt. Vähän väliä ruutuun pamahtaa ties mitä "saavutuksia". Alkuun näitä taas ei tainnut tulla juuri ollenkaan?
Toisaalla oli puhetta, että nettikoodi aiheuttaa ongelmaa TTD:hen ja ovat myöntäneet etteivät osaa korjata sitä. Että kun toinen ampuu yhden kudin, vastustaja ottaa 2-3 damagen ja kuolee heti.Kun eivät vaan lähtisi tuota ttk:ta muuttamaan, on ainakin omasta mielestäni juuri passeli. Menee niin äkkiä peli muuten "super mario" pomppimiseksi ja rynnimiseksi. Nyt pakko ainakin hiukan katsella suojia jne.
Tietoja pätsistä:
Paljon hyvää, esim medicin aseiden parantelu, supportin lasereiden huononnus, assaultin monen aseen huononnus jne
Kyllä ne medicin aseet on suhteessa todella huonoja lähelläkin suhteessa assaultiin ja jopa supportiin.Hieman skeptisyydellä ja pelolla suhtaudun itse tuohon listaan. Millään classilla ei ole ollut mitään ongelmia pelissä menestyä. Medic taitaa olla itselläni korkein s/min class. Supportin aseiden kuuluu olla tarkkoja ja tehokkaita, eikä medicin aseiden kanssa ole lähitaisteluissa ollut mitään ongelmia, jos tuntuu että henki lähtee pidemmällä matkalla, kannattanee pysytellä suojassa.
No toivotaan että pojat ja tytöt tietävät mitä tekevät, eiköhän ne tiedä.
Veikkaan alennusta jo ennen joulua.
HC on paljon muutakin kuin damagen nosto ja 3D spottauksen poisto. Ne ovat tässä pelissä kunnossa ja muutkin pääsevät nyt nauttimaan paremmasta pelistä.Täältä ei myöskään heru ymmärrystä HC-apupyörien puuttumisesta itkemiselle. En ole ihan hirveästi ehtinyt vielä pelaamaan, mutta heti kättelyssä tuli varsin selväksi että muuten tällä kertaa lähdetäänkin lauluun aikas pienestä ja samoin vihu lähtee kun sitä ampuu. Tuosta jos vielä helpotetaan ampumista niin seuraava askel olisi varmaankin sitten niin että vihun näkyminen telkkarissa automaattisesti tappaa sen.
Päinvastoin minusta time to kill on varaa vähän nostaa? Tosin liian aikaista syväluodata kun ei ole tunteja vielä alla, mutta noin äkkiseltään näytti että asetasapainoakin pitäisi vähän tarkastaa ehkäpä? Esim. Sniper ottaa lättyyn vähän liian herkästi long range duelissa Assaultilta. Anskattoo sitten miten se ensi viikon päivitys pistää pakkaa uusiksi.