Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Tossa nyt lähinnä piti siteerata tuota kommenttia kun joku ihmetteli tämän pelin huonoa myyntiä, niin ainakin osa ei ole peliä juuri sen takia ostanut kun tuota hc puolta ei ole. Eikä siinä bf1 ollut myöskään....bf4 oli vielä se alkuperäinen hc. BF1 oli liikaa sitä servujen customointi mahdollisuutta. Mutta nykyään tuntuu että suurin osa tota core ravaamista jaksaa. Ja mikä siinä hc.ssa kiinnostaa....ja päin vastoin se nimenomaan ei ole helpompaa...siinä kun pitää hiukan miettiä minne ravaa laput silmillä...se on paljon jos nyt vois sanoo niin realistisempaa...ei tollasessa pelissä saisi pystyä ampumaan omien läpi ja viskomaan naatteja omien sekaan tai pudotella pommeja sinne sun tänne omien ottamasta niistä damagea....hc paljon taktisempaa...helpompaa siinä varmaan on istua puskassa snipun kanssa juu ja ihastella omaa kd.ta...mut sehän EI ole conquestin tarkoitus....aamen.
 
Juu makuuasioita nuo on, mutta HC pelejä on hyviä olemassa, niin itse en henkilökohtaisesti ymmärrä miksi bäfästä jota ei ole sellaiseen suunniteltu, haluaa porukka pelata hc:na. Bäfä kun on juuri sitä rentoa perjantai-illan kaljoittelupelaanista, jossa sentään vähän tehdään muutakin kuin ravataan.
Bäfä on nimenomaan se vastapaino niille hc peleille, kuten vaikkapa siege.
 
Onko tietoa millä valtioilla tässä päästään päivitysten tultua pelaamaan? Tuleeko esim. jenkit, neukut yms. Italiat tai Japani mahdollisesti mukaan jossain vaiheessa?
 
Tossa nyt lähinnä piti siteerata tuota kommenttia kun joku ihmetteli tämän pelin huonoa myyntiä, niin ainakin osa ei ole peliä juuri sen takia ostanut kun tuota hc puolta ei ole. Eikä siinä bf1 ollut myöskään....bf4 oli vielä se alkuperäinen hc. BF1 oli liikaa sitä servujen customointi mahdollisuutta. Mutta nykyään tuntuu että suurin osa tota core ravaamista jaksaa. Ja mikä siinä hc.ssa kiinnostaa....ja päin vastoin se nimenomaan ei ole helpompaa...siinä kun pitää hiukan miettiä minne ravaa laput silmillä...se on paljon jos nyt vois sanoo niin realistisempaa...ei tollasessa pelissä saisi pystyä ampumaan omien läpi ja viskomaan naatteja omien sekaan tai pudotella pommeja sinne sun tänne omien ottamasta niistä damagea....hc paljon taktisempaa...helpompaa siinä varmaan on istua puskassa snipun kanssa juu ja ihastella omaa kd.ta...mut sehän EI ole conquestin tarkoitus....aamen.
Se on nimenomaan helpompaa, pärjää millä vaan aseella kun vahingot niin korkealla.
 
Se on nimenomaan helpompaa, pärjää millä vaan aseella kun vahingot niin korkealla.

Täältä ei myöskään heru ymmärrystä HC-apupyörien puuttumisesta itkemiselle. En ole ihan hirveästi ehtinyt vielä pelaamaan, mutta heti kättelyssä tuli varsin selväksi että muuten tällä kertaa lähdetäänkin lauluun aikas pienestä ja samoin vihu lähtee kun sitä ampuu. Tuosta jos vielä helpotetaan ampumista niin seuraava askel olisi varmaankin sitten niin että vihun näkyminen telkkarissa automaattisesti tappaa sen. :D

Päinvastoin minusta time to kill on varaa vähän nostaa? Tosin liian aikaista syväluodata kun ei ole tunteja vielä alla, mutta noin äkkiseltään näytti että asetasapainoakin pitäisi vähän tarkastaa ehkäpä? Esim. Sniper ottaa lättyyn vähän liian herkästi long range duelissa Assaultilta. Anskattoo sitten miten se ensi viikon päivitys pistää pakkaa uusiksi.
 
Täältä ei myöskään heru ymmärrystä HC-apupyörien puuttumisesta itkemiselle. En ole ihan hirveästi ehtinyt vielä pelaamaan, mutta heti kättelyssä tuli varsin selväksi että muuten tällä kertaa lähdetäänkin lauluun aikas pienestä ja samoin vihu lähtee kun sitä ampuu. Tuosta jos vielä helpotetaan ampumista niin seuraava askel olisi varmaankin sitten niin että vihun näkyminen telkkarissa automaattisesti tappaa sen. :D

Päinvastoin minusta time to kill on varaa vähän nostaa? Tosin liian aikaista syväluodata kun ei ole tunteja vielä alla, mutta noin äkkiseltään näytti että asetasapainoakin pitäisi vähän tarkastaa ehkäpä? Esim. Sniper ottaa lättyyn vähän liian herkästi long range duelissa Assaultilta. Anskattoo sitten miten se ensi viikon päivitys pistää pakkaa uusiksi.
Siis itse en kaipaa hc modea, mutta ttk on mielestäni hyvä. Toki henki lähtee jos hölmöilee mutta soltut kestää pari kutia ja suojaankin onnistuu yleensä heittäytymään.
 
Nehän on luvannut jo nostaa sitä mikä mun mielestä ei ole hyvä juttu. Suhteessa ammusmäärään nyt olisi hyvä balanssi.
 
60h peliä takana ja tullut huomattua että medic ja snipu jääneet melkeen taka-alalle.

Assaultilla ja suppolla tulee pelattua kaikista eniten.
Ja samaa vanhaa kaavaa käytetään eli vaikka saat uusia aseita käyttöösi niin ne ensimmäiset aseet ovat jo käyttökelpoisia.

Tämä tuli huomattua mm. Supportin viimeisen aseen kanssa.
No munat turpeeseen ja bipodi auki ja ääntä kohti.. tai sit ei.. KE7 ja Lewis ehkä kumminkin.

Assaighmentit jääny suurimmalta osalta itseltäni väliin. Ja samalla vähän ärsyttää toi hinnanlasku. Omastani maksoin sen 55€ ja mulle ainakin ensimmäinen bäfä mikä näin nopeasti on hintaa laskenut.

Ribbonit kanssa rikki ? Niitä tulee vähän jokavälissä ja sellaisia mitä tiedän etten ole tehnyt.
 
Viimeksi muokattu:
Ribbonit kanssa rikki ? Niitä tulee vähän jokavälissä ja sellaisia mitä tiedän etten ole tehnyt.
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Vähän väliä ruutuun pamahtaa ties mitä "saavutuksia". Alkuun näitä taas ei tainnut tulla juuri ollenkaan?
 
Kun eivät vaan lähtisi tuota ttk:ta muuttamaan, on ainakin omasta mielestäni juuri passeli. Menee niin äkkiä peli muuten "super mario" pomppimiseksi ja rynnimiseksi. Nyt pakko ainakin hiukan katsella suojia jne.
 
Kun eivät vaan lähtisi tuota ttk:ta muuttamaan, on ainakin omasta mielestäni juuri passeli. Menee niin äkkiä peli muuten "super mario" pomppimiseksi ja rynnimiseksi. Nyt pakko ainakin hiukan katsella suojia jne.
Toisaalla oli puhetta, että nettikoodi aiheuttaa ongelmaa TTD:hen ja ovat myöntäneet etteivät osaa korjata sitä. Että kun toinen ampuu yhden kudin, vastustaja ottaa 2-3 damagen ja kuolee heti.
Ja kaikilla servuilla ei tee ollenkaan ja osalla aina.
Ja koska eivät osaa korjata, ovat suurentamassa TTK:ta. Joka taas aiheuttaa ehjinä hetkinä sen, ettei vihut kuole mihinkään.
 
Tietoja pätsistä:


Paljon hyvää, esim medicin aseiden parantelu, supportin lasereiden huononnus, assaultin monen aseen huononnus jne
 
Tietoja pätsistä:


Paljon hyvää, esim medicin aseiden parantelu, supportin lasereiden huononnus, assaultin monen aseen huononnus jne

Hieman skeptisyydellä ja pelolla suhtaudun itse tuohon listaan. Millään classilla ei ole ollut mitään ongelmia pelissä menestyä. Medic taitaa olla itselläni korkein s/min class. Supportin aseiden kuuluu olla tarkkoja ja tehokkaita, eikä medicin aseiden kanssa ole lähitaisteluissa ollut mitään ongelmia, jos tuntuu että henki lähtee pidemmällä matkalla, kannattanee pysytellä suojassa.
No toivotaan että pojat ja tytöt tietävät mitä tekevät, eiköhän ne tiedä.
 
Hieman skeptisyydellä ja pelolla suhtaudun itse tuohon listaan. Millään classilla ei ole ollut mitään ongelmia pelissä menestyä. Medic taitaa olla itselläni korkein s/min class. Supportin aseiden kuuluu olla tarkkoja ja tehokkaita, eikä medicin aseiden kanssa ole lähitaisteluissa ollut mitään ongelmia, jos tuntuu että henki lähtee pidemmällä matkalla, kannattanee pysytellä suojassa.
No toivotaan että pojat ja tytöt tietävät mitä tekevät, eiköhän ne tiedä.
Kyllä ne medicin aseet on suhteessa todella huonoja lähelläkin suhteessa assaultiin ja jopa supportiin.
Ja supportin aseet kuuluu olla juu, mutta kun nyt ne on tehokkaampia kuin sniput, niin menee vähän yli.

Itsekin pärjään joka luokalla, mutta juuri nuo on niitä muutoksia millä itse balansoisin myös peliä. Välillä oikein hävettää vetää bren gunilla äijää matalaksi kauempaa kuin sniput.
 
Täältä ei myöskään heru ymmärrystä HC-apupyörien puuttumisesta itkemiselle. En ole ihan hirveästi ehtinyt vielä pelaamaan, mutta heti kättelyssä tuli varsin selväksi että muuten tällä kertaa lähdetäänkin lauluun aikas pienestä ja samoin vihu lähtee kun sitä ampuu. Tuosta jos vielä helpotetaan ampumista niin seuraava askel olisi varmaankin sitten niin että vihun näkyminen telkkarissa automaattisesti tappaa sen. :D

Päinvastoin minusta time to kill on varaa vähän nostaa? Tosin liian aikaista syväluodata kun ei ole tunteja vielä alla, mutta noin äkkiseltään näytti että asetasapainoakin pitäisi vähän tarkastaa ehkäpä? Esim. Sniper ottaa lättyyn vähän liian herkästi long range duelissa Assaultilta. Anskattoo sitten miten se ensi viikon päivitys pistää pakkaa uusiksi.
HC on paljon muutakin kuin damagen nosto ja 3D spottauksen poisto. Ne ovat tässä pelissä kunnossa ja muutkin pääsevät nyt nauttimaan paremmasta pelistä.
Vielä tosiaan puuttuu friendly fire ja pois saisi ottaa 3p vehicle control, HUD ja kill cam. Nämä mielestäni ne asiat, jotka BFV HC moodi kaipaa.

BF1 scoutit tappoivat käytännössä yhdellä kudilla HC:ssa. Omalla kohdalla tuo ei ollut ongelma, sillä pelissä pääsi liikkumaan juuri sopivasti suojasta suojaan ja savujen avulla.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom