Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield V

Tullut käytettyä tuota uutta asetta reflex sightilla ja on kyllä oikein pätevä vekotin. Täytyy jopa koittaa noi muitakin nopean fire raten semi auto riflejä reflexillä.

Hyvin kaatuu porukkaa Massilla sekä keski että pitkältä matkalta ja tarvittaessa myös läheltä, koska piti valita se hip fire specialization, jotta sai nopeamman latauksen.

Kolikkojakin tuli mukavasti ja nyt balanssi näyttää noin 120k.

Oikein mukava bäfä päivä kaikin puolin siis
 
miten noilla lentokoneilla ja tankeilla pääsee ajelee

Ööh... Sun pitää spawnata semmooseen, niihin pääsee vain spawniruudusta. Ne syntyy yleensä tiimisi päälipulle. Päälipun vieressä pitäs näkyä sellaset rattaan ja propellin ikonit joiden vieressä näkyy numero joka viittaa kuinka monta tankkia tai lentokonetta on saatavilla. Pitää siis spawniruudusta valita päälippu ja sit painaa vasemmalle tai oikealla riippuen haluatko tankin tai lentokoneen. Usein kaikki vehkeet on jo käytössä jolloin pitää odottaa että joku oma kuolee tai sit olla hyvin nopea mapin alussa.
 
Toi Squad Conquest on kyllä vähän kaksijakoinen - peli pyörii sulavasti ja tähtääminen on helppoa, sekä vihut kuolevat ajallaan. Huono puoli on se, että ei oikeasti löydy oikein vastusta. Tämä nyt ei ole sen suurempaa itsekehua, mutta tosiaan kun kd on välillä 7-14, ja vihollinen saa meiltä 8-80 tikettiä... Olis kiva jos matchmaking laittaisi vastaan kovia pelaajia. Ja on siis joskus ollut vastassa kahden yhtenäisen squadin tiimi. Ne vaan ei olleet hyviä.

Samaa mieltä. Pidän Squad Conquestista muuten erittäin paljon, mutta peli ei osaa hakea samantasoisia pelaajia/squadeja vastustajiksi. Pahimmillaan en edes ehtinyt nähdä kuin 1-2 vihollista koko matsin aikana, kun omat squadilaiset olivat niin vauhdissa.
 
  • Like
Reactions: XYU
Pykiikö muilla ps4 servereille pääsy? Jotain error koodia pukkaa. Serveriselaimesta pääsee kyllä, mutta pikavalinta ei oikein toimi.
 
Kuka mistäkin tykkää. Jotkut pelaajat grindaavat koska se on heistä kivaa. Hyvä heille. Tää peli alkaa oikeasti kaipaamaan uusia mappeja, jos halutaan pitää koko pelaajakunta pelin äärellä. Ite nautin pelaamisesta vielä, mutta... Uudet mapit - uudet kujeet. Sellainen on hauskaa!
Ei mua grindaaminen kiinnosta, vaan vaihtelua aseiden muodossa ja erilaisia tehtäviä kokoajan. Eli pääsee oman mukavuusalueen ja kaavojen ulkopuolelle. Samoista kentistä tulee ihan uusia paikkoja eteen, kun pelityyliä joutuu muokkaamaan.

Toki uudet mapit on aina tervetulleita ja niitä on tulossa kuten on jo ajat sitten ilmoitettu roadmapissa.
 
Ei ole montaa aikaa kun kommentoit tässä tredissä "...yli 3 vuorokautta peliä, ei mulla ole kaikki vieläkään hallussa. En todellakaan ole kaivannut lisää karttoja tähän, päinvastoin tuo Panzerstorm olisi saanut tulla tammikuussa".

Toive on täytetty ja lisäsisältöä on EHKÄ tulossa maaliskuussa. Tuo aseiden ja skinien unlockaaminen on grindauksen määritelmän mukaista - ei mitään muuta.
En mä vieläkään pelatessa uusia mappeja ”kaipaa”, vaikka yli 200h peliä takana. Mut ei se sitä tarkoita ettenkö uusia mappeja ota vastaan kun niitä tulee, eli maaliskuussa. Panzerstormia en ole pelannut oikeastaan ollenkaan, kun konkkaa en pelaa.

Ja ei. Se on grindausta et haluat esim aseen väkisin kultaiseksi ja sen vuoksi teet väkisin asioita.
Mä haluan uusia ulottuvuuksia pelistä ja niitä saa eri aseilla pelatessa ja kun ase tulee tutuksi, on kiva saada jotain tavoitetta. Ei mua ne skinit kiinnosta, kun käytän chromi skinejä niissä missä skinejä haluan pitää, puhtaasti itseni haastamisen vuoksi niitä teen ja pidän mielenkiintoa yllä.

Jos vetäisin vaikka KE7:lla pelkästään niin peli olisi hyllyssä 30h jälkeen, kuten 99,9% pelaamistani peleistä. On ihan käsittämätöntä miten hyvin BFV on onnistunut pitämään otteessaan. Nyt jo lähestytään Bf1 pelitunteja jotka kertyi siinä reilussa vuodessa.
 
Moneen päivään ensimmäistä kertaa aikaa pelata, niin ei saa millään yhteyttä palvelimille. Ei BF1:ssä ja BF4:ssäkään (testasin äsken), FIFA:ssa jne. Säikähdin, että minun päässäni on ollut jokin vika päiviä (tai EA-tunnukseni on poistettu), koska edellinen peli-istunto päättyi kesken erän mustaan ruutuun yhtäkkiä, kun BF5 heitti palvelimelta ulos muutama päivä sitten (ei ole tapahtunut koskaan ennen kesken pelin), koska yhteys EA:n palvelimille katkesi selittämättömästä syystä. Titanfall 2:n moninpeliin pääsi sisälle, mutta ei löydä millään pelejä. Vika ei kuitenkaan minulla, vaan kaikki EA:n pelit ovat alhaalla, uskomatonta!
 
Moneen päivään ensimmäistä kertaa aikaa pelata, niin ei saa millään yhteyttä palvelimille. Ei BF1:ssä ja BF4:ssäkään (testasin äsken), FIFA:ssa jne. Säikähdin, että minun päässäni on ollut jokin vika päiviä (tai EA-tunnukseni on poistettu), koska edellinen peli-istunto päättyi kesken erän mustaan ruutuun yhtäkkiä, kun BF5 heitti palvelimelta ulos muutama päivä sitten (ei ole tapahtunut koskaan ennen kesken pelin), koska yhteys EA:n palvelimille katkesi selittämättömästä syystä. Titanfall 2:n moninpeliin pääsi sisälle, mutta ei löydä millään pelejä. Vika ei kuitenkaan minulla, vaan kaikki EA:n pelit ovat alhaalla, uskomatonta!
Juu Anthemin demo sai kyykkäämään koko EA:n.
 
No bf4:ssa ei ole omaan makuun ainuttakaan hyvää mappia ja se on ollut yksi hirveimpiä online kokemuksia mitä vastaan on tullut. Siinä ei ole mitään sitä bäfää mitä eka osa aikanaan tarjosi.

Skinien unlockkaaminen on grindausta. Mutta kun mua ei kiinnosta unlockaus vaan itsensä haastaminen ja eri näkökulmien hakeminen pelin sisällä, se ei ole grindausta piste.
Grindaus on sitä et GT sportsissa ajat lukemattoman määrän kisoja et saat uuden nissanin alle, tai pelaat bäfän assigmenteissä koko roundin pelkästään sitä assigmentin tavoitetta, etkä välitä muusta.
Eli esim eilen tides of warin 15 tappoa objektialueella. Se oli sellainen minkä halusin nopeasti alta pois, joten makasin Mg42 kanssa tasan yhdellä lipulla odottamassa et muut juoksee luoteihin. Se oli grindausta jotta sain sen yhden nopeasti alta pois. Mutta eri aseiden kokeilu kun joskus joku assigmentti aukeaa, niin otan sen uudeksi suunnaksi pelityylissäni, kuitenkaan murehtimatta siitä koska ne täytyyy, tai murehtimatta siitä aukeaako sieltä koskaan mitään tai ei.
Sama juttu daily ordereiden kanssa. Todella kiva ne pelaamisen ohessa joka päivä tehdä, eikä niissä todellakaan ole mitään oikeaa palkintoa edes.

Sisältöä ja sisältöä. Ei pelkkä uusi mappi ole sisältöä.
Peliin on tullut julkaisun jälkeen jo se vinguttu uusi mappi. Peliin on tullut 4-5 uutta asetta, on tullut myös uusia vaatetuksia.
On tullut uusi pelimuoto, on tullut harjoitteluareena.
Tulossa myös Rush, Battle Royale, uusi(a) mappeja, aseita/ajoneuvoja tässä reilun kuukauden sisällä.
Eli sisältöä kyllä kokoajan on jo nyt tullut hyvin tasaiseen tahtiin ja juuri siinä tahdissa kun ennakkoon on kerrottu. Siksi en ymmärrä jatkuvaa valitusta.
Se et esim joku tietty pelimuoto ei satu just itselle sopimaan, ei tarkoita etteikö peliin olisi sisältöä tullut. Kaikkia ei voi miellyttää.

Kyllä pelissä on paljon isompia ongelmia korjattavana kuin mappien lisäystä.
Ymmärtäisin ruikutuksen jos ei olisi mitään tietoa mitä olisi tulossa ja koska, mutta kun roadmap on julkaistu 2kk sitten, niin ei pitäisi olla mitään epäselvää kenelläkään.

Jokatapauksessa yli 200h jälkeen peli on edelleen viimevuoden (ja toistaiseksi tämän vuodenkin) paras peli kaikkine ongelmineenkin. Sisältöä on tullut ja tulee tasaisesti. Toisille uppoaa ja ne pelaa. Toisille ei uppoa ja ei ole pakko pelata. Omalle kohdalle tämä pyyhkii lattialla Bf4:n kaikilla osa-alueilla ja ainoastaan BF1942 menee edellee wake islandin mitalla.
 
Hankkisin kultaskinejä itse enemmän jos ne haasteet olisi vähän järkevämpiä. Ne loppupuolen mastery/profiency haasteet kannustavat pelaamaan kuin joku vähä-älyinen. Kun haaste on tyylin saada tietty määrä headshotteja objective alueella yhden elämän aikana niin sit istuskellaan objectiven sisällä oli siinä järkeä tai ei tiimin menestyksen puolesta. Tai vedetään makuulleen tilanteesta riippumatta että saadaan makuuasento tappoja. 3 asetta olen vetänyt kultaseksi (FG42, STG44 ja M1 Carbine), mutta ei hirveästi innosta hankkimaan enempää.
 
Samaa mieltä Omenanraadon kanssa. Pelin pariin tulee palattua silloin tällöin ja hauskinta on kokeilla juurikin eli hahmoluokilla ja eri aseilla pelaamista ja siihen assignmentit on juurikin se juttu. Itse en grindaile (koska muuten tämä olisi ainut peli, jota pelaisin). Yhtäkään asetta ei oo kultaiseks vielä mennyt ja tuskin tulee menemäänkään, sillä kuten Cam0 tossa ylempänä totesi, ne viimeisimmät haasteet on ei-niin-kannustavia :D
 
Tästä en ollut kuullutkaan. Onko tämä varma tieto? Googlasin, ja jotkut oli epäilleet myös bugia syyksi...
Ainakin on ihan alusta asti ollut, joten veikkaisin et bugina ois korjattu.
Mulla on useitakin jotka on useamman tunnin pelaamisen jälkeen tullut, vaikka en olisi edes välttämättä päässyt hyökkäämään vaikka tavoite niin pyytää.
 
Jaa, tiedä mistä tämä näin huonot arvostelut saanut, mutta ainakin näin BF veteraanille MP maistuu. Edullinen ostos xboxille, cdkeys.com 22€ deluxe version avain.
 
Ylös Bottom