Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
moro,mites toi squad older.ollu muutaman kerran ja ei mitään hajua
juu sitä mites noi osoitetaan ja tilataan
Voit myös pitää R1 pohjassa ja oikealla tatilla vetää alaspäin, jolloin voit valita haluamasi lipun jota lähdetään valtaamaan/puolustamaan.
Eli ei tarvitse katsoa lippua kohden, joka on esim jo valmiiksi lipulla ollessa aika hasardi liike mennä katsomaan suoraan ylöspäin.![]()
Eilen tuli sattumalta (rasitustesti lämpötahnojen vaihdon jälkeen) testattua taas tätäkin peliä pitkähkön tauon jälkeen. Motivaatio pelata
pidempään kaikkosi lähes välittömästi, kun Squad Conquestia syötetään pelattavaksi tavoitteilla motivoimalla. Itselläni ei käynyt testisession
aikana niin hyvä tuuri, että kyseisestä pelimuodosta olisi saanut nautintoa. Matsit olivat siis mallia randomit vs. järjestäytynyt porukka, ei
saa hyvää pelikokemusta tuosta, heittipä peli kummalle puolelle tahansa. Varmaan pitäisi olla jonkinlainen FPS-Jeesus, että nauttisi tällaisesta.
Pitkäaikaisena Battlefield-tykkääjänä on vähän masentavaa ajatella, että pelisarja tarjoaa nyt vastenmielisiä pelimuotoja toisen perään, ja
battle royalet vasta tuloillaan (hyi helvetti!).
Ehkä pitää pysyä yksinpeleissä tai sitten tämän pelin osalta niissä tutuissa ja turvallisissa pelimuodoissa.
Et olisi asiaa voinut paljoa paremmin sanoa!mulle on ihan sama mitä muotoa tulee pelattua ja minkälaisia bugeja pelissä on, itselläni on ainakin hauskaa tän pelin parissa.
Niin kuten sanoin, niin se haaste voidaan tehdä esim täysin erillisillä assigmenteilla mitkä tulee loputtomasti edellisen suoritettua.En nyt ihan ymmärrä tätä ajatuskuviota. Kun peleistä tehdään helposti lähestyttäviä, mennään metsään ja huolella. Lähes aina.
Yleisöystävällisyys on monesti sama kuin hajuton ja mauton. Dirt Rally, ylivoimaisesti paras rallipeli (RBR muistetaan tässä myös). Sitä ei oltaisi tehty, jos tehtäs "yleisöystävällisiä" pelejä. Dark Souls, Darkest Dungeon, etc.
Mun mielestä peleissä pitää olla haastetta niille, jotka haluaa/osaa enemmän. Ihan mielelläni kuulen hyviä esimerkkejä pelisarjoista, joista tuli parempia, kun niistä tehtiin helpompia ja yksinkertaisempia, että aloittelija pärjää paremmin (ja saa kaikki samat palkinnot kuin hyvä pelaaja).
HC-pelaajia pitää kuunnella, ja pelit pitää tehdä heidän ehdoillaan. Muut voi mennä veivaamaan vaikka Angry Bidsiä tai jotakin helppoa, josta ei tuu paha mieli.
HC-pelaajia pitää kuunnella, ja pelit pitää tehdä heidän ehdoillaan. Muut voi mennä veivaamaan vaikka Angry Bidsiä tai jotakin helppoa, josta ei tuu paha mieli.
Saahan sitä vaatia mut pelitalolla ei kiinnosta sun vaatimukset pätkääkään. Raha kiinnostaa, jos pari hc jätkää tippuu kelkasta niin ei heilauta mitenkään. Ja hc jätkät näyttää peliä ostavan silti vaikka "paskaa" onkin niin miksi ihmeessä muuttaa systeemiä?Peliharrastajana en aio ymmärtää pelifirman talousosastoja. Mun homma on vaatia hyviä ja haastavia pelejä. Se talousosasto myis meille muuten PAC-mania 600 € hintalapulla...
Sinulla ei olisi tätä peliä pelattavana ollenkaan ilman suurta massaa kasuaalimpia pelaajia. Ei Dicellä olisi ollut muuten rahaa tätä tehdä. Kun kyse on näin isosta pelisarjasta kuin Battlefield, sen on käytännössä pakko miellyttää kaikkia.Peliharrastajana en aio ymmärtää pelifirman talousosastoja. Mun homma on vaatia hyviä ja haastavia pelejä. Se talousosasto myis meille muuten PAC-mania 600 € hintalapulla...
Eikö ole järkevämpää puhua asiasta yleisellä tasolla, eikä niin että mitä sinä haluat? Syy viikkohaasteiden helppouteen on edelleen se sama mistä tässä on puhuttu. Niiden haasteiden pitää olla sellaisia, että ne miellyttävät kaikkia - tai ainakin suurinta osaa.No, keskustelu lähti siitä että halusin vähän mielekkäämpiä/haastavampia viikkohaasteita. Nyt ollaan tilanteessa, jossa mun vaatimuksen täyttäminen tuhoaa koko Battlefield-sarjan ja ajaa studion konkurssiin! On siellä Ruotsissa ja EA:lla raha tiukassa näköjään.
Eikö ole järkevämpää puhua asiasta yleisellä tasolla, eikä niin että mitä sinä haluat? Syy viikkohaasteiden helppouteen on edelleen se sama mistä tässä on puhuttu. Niiden haasteiden pitää olla sellaisia, että ne miellyttävät kaikkia - tai ainakin suurinta osaa.
Kuka pakottaa pelaamaan squad conquestia? Miten joku yksittäinen pelimuoto pilaa koko sarjan, kun ne vanhat tutut on siellä kumminkin olemassa?
Kyllähän minä ainakin useampaan kertaan sanoin, että olisi hyvä kun olisi ihan erillisiä assigmentteja, vaikkapa jollain generaattorilla randomisti vanhan jälkeen tulevia. Ei siis mitään asekohtaisia, vaan ihan yleisiä missä olisi enempi haastetta. Niitä laitettais assigmentteihin eikä ois aikarajoituksia ja jokainen saisi niistä valittua mieleisensä ja vaikeustasot jne. Se olisi hyvin helppo toteuttaa ja ei vaikuta kenenkään kasuaalin pelaamiseen mitenkään. Palkintona voisi olla vaikka company coineja tms. Toki tässä päästään taas siihen et siellä pitäis olla koko skini touhu rakennettu ihan erilaiseksi.Tämä keskustelu nyt on niin älytön. Oikeasti jonkun mielestä se on pois casuaalipelaajalta, jos pelissä on haastavampiakin tehtäviä niille, jotka niitä haluavat suorittaa? Eli lisää tehtäviä on joltakin pois?
1) Pelin vaihteleva ruudunpäivitys erityisesti PS4:lla 64 pelaajan mapeissa tekee lihasmuistin varaisesta tähtäämisestä käytännössä mahdotonta. ts. no skill peliä.
2) Pelissä usein niin järkyttävää lagia ja rubberbändäystä+instakillejä, että taitotasolla ei juuri eroa (64 pelaajan kartoissa)
En myöskään.En kyllä komppaa tätä yhtään. Joissain kohdissa hieman saattaa tippua ruudunpäivitys, mutta ei koskaan niin pahasti että vaikuttaisi huonosti pelaamiseen. Lagia ja rubberbandia en ole kokenut. Tämä normi PS4:llä.