Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Beyond: Two Souls

  • Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Beyond: Two Souls

No aika paljonhan tämän tyylisissä peleissä on kyse siitä valintojen merkityksen illuusiosta. Toki tulee erilaisia loppuja, mutta on myös niitä tilanteita, joissa lopputulos on sama valinnasta riippuen. Esimerkkinä muistaakseni Walking Deadissa on tilanne, jossa saa valita tapatko vai armahdatko henkilön X. Jos armahdat, niin seurueestasi joku muu ampuu hänet. Henkilö X siis kuolee joka tapauksessa. Tärkeää tässä on kuitenkin pelaajalle koituva fiilis, "minä olisin säästänyt hänet, joten olen hyvä ihminen." Jos jokainen valinta johtaisi oikeasti erilaiseen tilanteeseen niin loppuja tulee aivan älytön määrä. Heavy Rainille kuitenkin iso peukku siitä, että pelissä oli oikeasti mahdollisuus päästä ihan erilaisiin loppuihin. Moni niistä on kuitenkin lähes samanlaisia vain pienillä eroilla. Walking Deadissa taitaa loppu olla joka kerta samanlainen, tärkeintä on se "matka". Beyondin pelasin vain kerran.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

...Walking Deadissa taitaa loppu olla joka kerta samanlainen, tärkeintä on se "matka". Beyondin pelasin vain kerran.

Tässä mun mielestä on tälläisten tarinavetoisten pelien keskeinen ajatus. Mielestäni nämä pelit (Walking Dead, Heavy Rain, Beyond, Wolf Among Us jne.) toimivat parhaiten, kun ne läpäisee vain kertaalleen. Tällöin se illuusio siitä, että juuri Sinun pelissä tekemät valintasi vaikuttivat tarinaan ja sen loppuun säilyy. Ja nimenonaan se "matka" on se kaikkein tärkein, oli loppu millainen tahansa.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

26.11 tulee tämä peli digi jakeluun ps4:lle, joskus maaliskuussa tulee sitten levyversio heavy rainin kera.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Tänään tuli tämä PS4 ostettua ja voi että on mahtava. Graffatkin on saatu ihan julmetun nätiksi mikä lisää tunnelmaa entisestään.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Ei vitsi mistä mä oon jäänyt paitsi, kun en ollut tätä vielä pelannut.. Aivan järkyttävän kaunis peli kyseessä!
Suosittelen...
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

On kyllä mahtava peli ja tuli täysin yllätyksenä kuinka hyvä tämä on. Aina pelannut vaan FPS pelejä. Tarinahan tästä tottakai tekee hyvän.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Tarina ei olisi hyvä ilman loistavia ääninäyttelijöitä jotka herättävät hahmot eloon.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Tänään tuli tämä PS4 ostettua ja voi että on mahtava. Graffatkin on saatu ihan julmetun nätiksi mikä lisää tunnelmaa entisestään.

Katsoin tänään jonkun vertailuvideon, jossa PS3 ja PS4 -versiot rinnakkain ja minusta PS3-versio videon perusteella vaikutti nätimmältä.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Heh heh no just. Hanki nyt silmälasit trolli [emoji3] PS4 näteimpiä pelejä helposti.

Lupaan hankkia heti silmälasit kun sinä olet hankkinut käytöstavat. Ennemmin suosittelisin sulle sitä optikkoa, jos kuvittelet että PS4-versio on jotenkin radikaali petraus alkuperäisestä. Ja jos et kerran ole edes nähnyt alkuperäistä, niin kumpi meistä silloin on trolli? PS3-versio oli niin järjettömän kaunis jo valmiiksi, että minulle se olisi ilmestyessään mennyt täysillä läpi uuden sukupolven pelistä.

Pelasin demon silloin aikoinaan ja muistan ihmetelleeni nimenomaan sitä, että kuinka kaunista kuvaa vanhasta rakkineesta oli revitty irti uuden sukupolven kynnyksellä. Ostin pelin välittömästi, mutta sitten tuli elämässä kiireitä ja peli unohtui hyllyyn. Jossain vaiheessa alkoi kuulua huhuja PS4-versiosta ja sitten aloin odottelemaan sitä. Mutta ainakin tän linkin perusteella näyttäisi siltä, että kannattaa vihdoin aukaista se PS3-versio muoveista ja mennä sillä.

Esim. tuo 2:02 alkava kohtaus. Minusta PS3-versiossa on huomattavasti parempi ja tunnelmallisempi valaistus (vasen kuva).

http://youtu.be/ahnD_CV9VgY
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Lupaan hankkia heti silmälasit kun sinä olet hankkinut käytöstavat. Ennemmin suosittelisin sulle sitä optikkoa, jos kuvittelet että PS4-versio on jotenkin radikaali petraus alkuperäisestä. Ja jos et kerran ole edes nähnyt alkuperäistä, niin kumpi meistä silloin on trolli? PS3-versio oli niin järjettömän kaunis jo valmiiksi, että minulle se olisi ilmestyessään mennyt täysillä läpi uuden sukupolven pelistä.

Pelasin demon silloin aikoinaan ja muistan ihmetelleeni nimenomaan sitä, että kuinka kaunista kuvaa vanhasta rakkineesta oli revitty irti uuden sukupolven kynnyksellä. Ostin pelin välittömästi, mutta sitten tuli elämässä kiireitä ja peli unohtui hyllyyn. Jossain vaiheessa alkoi kuulua huhuja PS4-versiosta ja sitten aloin odottelemaan sitä. Mutta ainakin tän linkin perusteella näyttäisi siltä, että kannattaa vihdoin aukaista se PS3-versio muoveista ja mennä sillä.

Esim. tuo 2:02 alkava kohtaus. Minusta PS3-versiossa on huomattavasti parempi ja tunnelmallisempi valaistus (vasen kuva).

http://youtu.be/ahnD_CV9VgY

Kuten hymiö kertoi kommentti oli vitsi, sori jos sait toisen käsityksen ja tämä ei todellakaan ollut tarkoitus. Videoita en vertauksista yleensä katsele koska en tiedä onko niille jotain tehty. Mutta itsellä tosiaan on tämän PS3 demo ja ei minun mielestä kyllä ole tämän veroinen vaikkakin molemmat on aivan julmetun nättejä.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Voe paskan paska minkä Sonny teit! Piti käydä Storessa vakoilemassa milloin se Heavy Rain julkastaan PS4lle ja siellähän se oli, 2.3 keskiviikkona. Noh, siitä sitten valikkoja syvemmälle kuten aina käy ja vastaan tuli tämä Beyond two souls, ikinä kuullutkaan! Mutta arvostelut pakottavat tämänkin hankkimaan kun on myöhäisherännyt näihin tarinavetoisiin peleihin ja olisi hyvää aikaa pelata tämä läpi ennen kuin hevireini ilmestyy.

Onkelma on nyt vaan kun tämä two soulssi paketoidaan hevireinin kanssa yhteen 2.3tta julkaistavaksi ja hinta on mielestäni edullinen 3995, mutta sitten jäisi tässä pari viikkoa ilman mitään pelattavaa. Jos ostaisin jo Storesta löytyvän pelkän two soulssin niin Store lupaa erikoisalennuksen sitten hevireinistä muttei tietenkään voi sitä mainita mihin hintaan tuo hevireini lähtee 2.3. Tämä two souls maksaa Storessa tällä hetkellä 2995 ja en millään usko että kympillä irtoaisi sitten hevireini 'kaupanpäälle'. Eihän tämä nyt euron päälle ole mutta jos kympeistä aletaan puhumaan niin pistää miettimään.. Onko jollakin parempaa tietoa noista hinnoitteluista kyseisten pelien/paketin osalta? Kiitos vinkeistä!
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Jossain näin että oli puhetta 7,95 hinnasta mutten muista oliko se €,$ vai £ mutta siis joo halvalla lähtee jos omistaa jo tämän pelin.

EDIT: tuollahan se oli http://www.psu.com/news/29390/Heavy-Rain-PS4-won%E2%80%99t-drain-your-wallet-will-cost-just-%C2%A3799-if-you-already-own-Beyond--Two-Souls

Hinta on 7,99 puntaa.

Jaa-a, että noin halvalla lähtee Heavy rain sitten Two soulssin omistajille. Eikun storeen ja peli lataukseen. Kiitos vinkistä!
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Vielä vähän yli kaksi viikkoa jos julkaisu on 2.3 kun saapuu kokoelma paketti kauppojen hyllylle. Itse ostan tuon kokoelman fyysisenä luultavasti heti julkaisussa. Molemmat oon pelannu ps3:lla mutta täytyyhän näin hyvät pelit saada myös uudelle konsolisukupolvelle.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Vielä vähän yli kaksi viikkoa jos julkaisu on 2.3 kun saapuu kokoelma paketti kauppojen hyllylle. Itse ostan tuon kokoelman fyysisenä luultavasti heti julkaisussa. Molemmat oon pelannu ps3:lla mutta täytyyhän näin hyvät pelit saada myös uudelle konsolisukupolvelle.

Sama! Tämä näiden pelien tuplapaketti on jo ennakkotilattuna.. Eli toivottavasti pääsee korkkaamaan jo julkkaripäivänä toisen näistä.. Itse tykkään näistä tarinapeleistä.. Pidän pelejä tarinoina ja viihteenä, en niistä kaipaa liikaa haastetta..
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Nakertaa snadisti, ei ollut mitää hajua että tulee myös levyllä nuo ja ostin tuon Beyond Two Soulsin pari kuukautta sitten jo digitaalisena :D Levyllähän tuon ois mielellään ottanut kuten muutkin pelit yleisesti. Oli kyllä helkutin hyvä peli, ikinä tullut PS3 pelattua läpi tuota aikaisemmin.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

..helvetinrasittavalukuistatekstiä..

Sen firman nimi on S-O-N-Y.
Ja hinnoissa käytetään yleensä välimerkkejä jos halutaan että viesti menee perille, ellei sitten halua vaikuttaa täydeltä retardilta joka välttämättä maksaa kaikesta satakertaisesti.
 
Vastaus: Beyond: Two Souls

Sen firman nimi on S-O-N-Y.
Ja hinnoissa käytetään yleensä välimerkkejä jos halutaan että viesti menee perille, ellei sitten halua vaikuttaa täydeltä retardilta joka välttämättä maksaa kaikesta satakertaisesti.

Huono päivä toimistolla? Mulle se on aina ollu Sonny ja tulee olemaan Sonny. En edes tunne ketään Sonyä.

Totta, että nuo hinnat voisi laittaa selkeämmin ettei tarvitse lukijan arvuutella tarkoitetaanko omenoita, euroja, dollareita tms. Yritän muistaa tästä eteenpäin.
 
Ylös Bottom