Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Hehehe...halo 3... repesin. Keskiverto putkijuoksua pahimmillaan. Peli minkä ainoa kova uus juttu on 4 pelaajan coop. Noh kaippa sitä voi syödä paskaa vaikka ois oikeetaki ruokaa tarjolla.
XO:ta voisi kohta nimittää YAFPS (yet another FPS) konsoliksi. Ymmärrän hyvin bioshockin hehkutuksen, mutta mennee muutama kuukausi ennen kuin jaksan half-lifen,halo2:sen, half-life2:sen, doom3:sen, project snowblindin, king kongin, gears of warin jne. jälkeen tarttua bioshockiin. Darkness jäi samasta syystä väliin. Peli kaikesta loistavuudestaan perustuu kuitenkin siihen jo iänikuiseen huone 1 - clear - huone 2 - mieti mitä teet - clear -huone3...
Niille faneille jotka eivät FPS:stä saa tarpekseen peli on täyttä nannaa. Ilmeisesti arvostelijoistakin suurin osa kuuluu tähän kategoriaan. Siksiköhän Halo3 ei jaksa innostaa...
Luulisin, että itsekkin palaan vielä Bioshockille jahka FPS motivaationi on palannut. Tauon paikka.
Hehehe...halo 3... repesin. Keskiverto putkijuoksua pahimmillaan. Peli minkä ainoa kova uus juttu on 4 pelaajan coop. Noh kaippa sitä voi syödä paskaa vaikka ois oikeetaki ruokaa tarjolla.
Päivityksen sisällöstä ei ole mitään hajua. Ei ainakaan muuten vaikuttanut mihinkään (mielestäni), tekstityksistä en tiedä, kun en ne päällä pelaa.
Muuten aivan mahtava peli. Parina iltana olen vasta pelaillut, koska tämänhän pääsisi päivässä jos koko ajan pelaisi. Nyt olen Medical Pavillionissa, eli ihan vasta alkumetreillä. Kaiken mahdollisen rihkaman yritän etsiä, johon voikin mennä hetki.
"Update improves stability when loading autosaves and overall game stability, corrects audio during title menu loading, and addresses AI behaviors regarding use of health stations."
Ilmeisesti päivitys aiheuttaa joillekin pelin jumittamista. Tästä selviää tyhjentämällä pelin
cachetiedoston; paina molemmat bumber-napit pohjaan pelin käynnistyessä, ja pidä pohjassa
2K-logoon saakka.
Nyt vihdoin liikeni aikaa aloittaa tuo Bioshock, 1,5 tuntia takana peliä. Täytyy sanoa, että tässä vaiheessa on pettynyt olo. Noita räiskintäpelejä on tullut pelattua vuodesta -94 asti ja odotin tältä aika paljon. Tähän asti, normaalia putkijuoksua, vähän eri aseita ja pikku näpertelyä, mutta näitähän on nähty jo aikaisemmin. Juonikaan ei oikein jaksa yhtään inspiroida vielä. Audiovisuaalinen toteutus on hyvää tasoa.
Toivottavasti peli paranee edetessään, sillä muuten tekee pirun vaikeaa jaksaa pelata peli läpi. No, tuomitaan peli lopullisesti sitten jos ja kun peli on pelattu läpi.
Kaikesta huolimatta antaisin 9.5 , on TODELLA vähän pelejä jotka hoitaa hommansa paremmin. Itsehän en lukenut ennakkohypejä joten en odottanut tältä mitään => pelaaminen oli yhtä euforiaa.
Vähän huvitti tuossa kun videossa näytettiin "esimerkkejä" monimutkaisemmista ja paremmista peleistä joita pc:lle löytyy ja yksi kolmesta ruutuun tulleesta pelistä oli stalker.
Periaatteessa kaikki tuossa oli ihan asiaa, mutku tuolla tavalla jos alkaa katsomaan melkein mitä tahansa peliä mitä on tehty, niin yksikään peli ei paljon yli 80 pistettä ansaitsisi. Toisaalta ymmärrän kyllä nuo pointit, itseä ärsytti Oblivionissa esim. hirveästi se, että kun tiirikoitui jonkin taloon niin sisällä olijat ei reagoi mitenkään, ei vaikka kamat nakkelis päin näköä. Paitsi tietenkin jos jotain varasti.. Mutta joka pelistä löytyy noita vikoja. Tarpeeksi pitkälle kun menee, niin mitään muuta ei löydäkään kun vikoja..
Mutta tuota vita chamber asiaa mistä kovin moni on ainakin PC-foorumeilla valittanut, en tajua yhtään. Itse kun pelaan niin, että käytän ammuksia ja health kittejä vaikka henki menee. En ole abusettanut tuota ominaisuutta kertaakaan, en tajua miksi sitä peliä pitää tahallaan pelata niin, että "Voi kun on paska ominaisuus kun voin tehdä näin. No tietenkin teen sitten näin, kun se pilaa pelini!" Olen kysynyt tuosta monessa paikassa ja vielä ei oikein ole kukaan vastannut miksi se on niin paska systeemi ja miksi sitä pitää abusettaa. Ainahan sitä voi samalla lailla save/loadillakin runkuttaa kunnes onnistuu täydellisesti. En tajua.
DE ja SS2 olivat omana aikanaan hyviä, mutta myös samaa mieltä kun yllä, että Stalker ei paljon paikkaansa tuolla ansaitse..
No niin, tuli pelattua läpi tämä ja täytyy sanoa, että ainakin tuo "paha" loppu oli aika huono. Ilmeisesti pelissä on kaksi erilaista loppua? Vaikka jollain ulkomaalaisella foorumilla puhuivat, että olisi kolme erilaista.
Hyvä peli kuitenkin. Välillä tosin häiritsi se, ettei kuolemisesta rangaista mitenkään.
Mutta tuota vita chamber asiaa mistä kovin moni on ainakin PC-foorumeilla valittanut, en tajua yhtään. Itse kun pelaan niin, että käytän ammuksia ja health kittejä vaikka henki menee.
Samaa mieltä tässä, en itsekään oikein ymmärrä itkua chambereista. Niiden ainut ärsyttävyys oikeastaan oli ettei voinut heti loadata vaan piti odottaa että päästiin chamberiin.
Ainut kerta jolloin häpeäkseni käytin Vita-Chamberin palveluita oli kohta hard-tasolla Hephaestuksessa kun sekunti tallennuksen jälkeen sain kaksi vihaista elite-bounceria silmille. Ilman valmiita ansalankoja ja motion miinoja en jaksanut alkaa yrittämään.
Joona_89 sanoi:
No niin, tuli pelattua läpi tämä ja täytyy sanoa, että ainakin tuo "paha" loppu oli aika huono. Ilmeisesti pelissä on kaksi erilaista loppua? Vaikka jollain ulkomaalaisella foorumilla puhuivat, että olisi kolme erilaista.
Tuli tämä eilen läpi pelattua (hyvällä lopulla, 1000GS:ää) ja hyvä (paikoiteillen loistava) pelihän tuo oli, vaikkakin loppupuolella alkoikin maistumaan aivan lievä puun maku suussa. Syynä lähinnä painopisteen muuttaminen scriptatusta-tunnelmajännäristä suoraviivaiseksi FPS:äksi. Lopussa ei nimittäin juuri painostavuutta enää ollut, vaan meno oli spawn-vihujen perässä juoksemista & tappamista. Puolenvälin kamerakikkailukin veti tunnelmoinnin reilusti nolliin ja tulevilla pelikerroilla aion jättää mokoman häkkyrän omaan rauhaansa.
Tarkalleen ottaen skriptauksesta-> FPS:ään tapahtui heti Ryanin tapon jälkeen. Vakuuttavan ja yllätyksellisen (Would you kindly..) käänteen jälkeen jäi odottamaan kyllä vaikka mitä, mutta tarjonta ei enää vastannut alkupuolen menoa. Minne katosivat hammaslääkärin vastaanotto, varjot seinillä tai yhtäkkiä sammuvat valot, sekä muut skriptatut paskahousuun-tilanteet?
Kaiken kriittisen (BS = SS-kopio) olenkin tuon lisäksi sanonut jo täällä, joten eipä tästä sen enempää. Lopun takia pisteet tippuisivat varmaankin jonnekin 9- ja -9+ -tienoille. Alku on äärimmäisen koukuttavaa. Maailma, arkkitehtuuri, juoni ja tunnelma erinomaisia, muuten melko perusmättöä (SS:mäistä) Huomaa kyllä, että etenkin maailmaan on panostettu huikeasti ja kuten Marko Ahonen tämänpäiväisessä Keskisuomalaisessa sanoikin, ei tällaista ole pelimaailmassa koskaan aiemmin nähty.
Plasmideja oli yllättävän vähän. Odotin enemmän käyttöplasmideja, sillä suurin osa toniceista oli melko turhia. Täytyy myös kritisoida ylläolevan revikan mukana, ettei tässä kyllä enää sitä RPG:tä ollu lainkaan. Vielä pelin käynnistäessä aioin pelata hakkerilla, mutta koko skaalahan tuo oli käytössä alituiseen. Miinusta tästä, sillä toisi roimasti uudelleenpelattavuusarvoa, jos olisi voinut panostaa kunnolla vain johonkin alueeseen. Nyt peliin ei kyllä vähään aikaan tartu toistamiseen muuta kuin esitellessä kavereille.
Nähtävämmin jatkoa tulossa sitten oikein urakalla. Tekijöiden sanoin seuraava GTA-brandi. Itseäni ei kyllä niinkään sytytä, ellei sitten lähdetä radikaaleja muutoksia tekemään. Tämä siis lähinnä, jos kahden vuoden syklit tuovat samaan paikkaan sijoittuvia, rakenteellisesti täysin samanlaisia jatkoja. Eri asia, jos paikka vaihtuu ja ne on yhtä hyvin suunniteltuja kuin nykyinen. Tosin rakenteellisia muutoksia kaipaisin siltikin.