Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Täytyihän se Bloodborne laittaa storesta "ennakkotilaukseen" nyt kun ilmestyneet arvostelutkin vaan puoltaa ostopäätöstä. Tosin souls- fanina tämä oli aika no-brainer sanoipa metascore mitä tahansa.

Näitä pelejä on parasta pelata juuri julkaisun jälkeen kun kaikki liikkuu melko samantasoisilla hahmoilla. Maailmasta löytyy siis paljon viestejä ja pelaajia auttamaan vaikeissa bosseissa. Nämä pvp-häirikötkään eivät ole vielä niin häijyjä.. :) Kannattaa siis rohkeasti pitää peli onlinessa! Pelasin Dark Soulsia heti julkkarissa ja kokemus oli huomattavasti parempi kuin Demon kohdalla, jonka pelasin kolme vuotta julkkarista ja aivan yksin.

Ei perkele kun alkaa tässä vaiheessa odotus olemaan jo aika tuskaista. VPD:stä collector's edition ennakkotilattu jos se nyt sieltä huomiseksi sitten tulisi, muuten alkaisi kiusaus storea kohtaan olemaan liian suuri. Kun eihän tässä meinaa enää edes paikallaan pysyä.

Ei voi ymmärtää noita 9..10 arvosteluja, jo tuo grafiikan laatu pudottaa pojon pois ja tuo latausaika kuollessa sanoo että kaupan hyllylle jää.. tarinan kerronnan olemattomuus ja vanhanaikainen kankean näköinen pelattavuus on kyllä aika moisia menneessä elämistä tai tahallista kiusausta pelintekijältä.
Mutta ehkä vastaus on 'koska Bungie'..
Näytä liitetiedosto 14079

Pitkä on matka vielä keskiyöhön. Toivottavasti preload alkaa hyvissä ajoin, kun PSN:n nopeuksiin ei voi aina luottaa.

En ole vielä arvosteluita kerennyt lukemaan, mutta MC-keskiarvo näyttää ainakin hyvältä.

Hemmetti ku mulla ei toimi pleikkarissa toi automaattinen lataus lainkaan vaikka kaikki asianmukaiset asetukset ovat päällä. Kävin storessa katsomassa niin siellä peli oli siirtynyt latausluettelosta latauslistaan mutta siinä luki "odotetaan", joten onko preloadi nyt meneillään?

Hemmetti ku mulla ei toimi pleikkarissa toi automaattinen lataus lainkaan vaikka kaikki asianmukaiset asetukset ovat päällä. Kävin storessa katsomassa niin siellä peli oli siirtynyt latausluettelosta latauslistaan mutta siinä luki "odotetaan", joten onko preloadi nyt meneillään?

Mulla ei vielä ainakaan näy edes latausluettelossa..

Huh huh, eka bossi nurin viidennellä yrittämällä. Ensin tuntui aivan mahdottomalta, mutta sieltä ne lääkkeet löytyi. Nyt on hyvä fiilis.

Mulla tais mennä 6 yritystä. Kyllä syke oli pilvissä, kun tiesi et seuraava on killing blow :D

Mulla tais mennä 6 yritystä. Kyllä syke oli pilvissä, kun tiesi et seuraava on killing blow :D

Ja kummasti sellainen turha jännittäminen hävisi tuon ensimmäisen bossin jälkeen. Helpottaahan se, kun on kuparinen rikki. On vaan niin mahtavaa mättöä, että oksat pois.

Kävin storessa katsomassa niin siellä peli oli siirtynyt latausluettelosta latauslistaan mutta siinä luki "odotetaan", joten onko preloadi nyt meneillään?
Tämä ei merkitse yhtään mitään. Mulla nuo on ollut latausluettelossa odottaa-tilanteessa siitä saakka kun kolme kuukautta sitten ennakkotilasin pelin. Miksikö on näin? Koska latausta ei ole vielä aktivoitu.

Paperipussit käteen ja odottakaa - aivan - rauhassa. Lataus aktivoituu iltapäivän jälkeen.

Aika hikistä jos ennakkolataus alkaa vasta 10 tuntia ennen julkaisua, olisi ihan hyvin voinut alkaa jo eilen. Kaipa tuo hyvällä tuurilla ehtii latautua jos serverit pelittää, saa nähdä.

Aika positiiviselle onneksi näyttää muiden ensifiiliksien perusteella.

Aika hikistä jos ennakkolataus alkaa vasta 10 tuntia ennen julkaisua, olisi ihan hyvin voinut alkaa jo eilen. Kaipa tuo hyvällä tuurilla ehtii latautua jos serverit pelittää, saa nähdä.

Ei psn ole kyykännyt muistaakseni minkään muunkaan pelin kohdalla eikä tämä ole varmasti lähellekään ennakkotilatuimpia pelejä :)

Aika hikistä jos ennakkolataus alkaa vasta 10 tuntia ennen julkaisua, olisi ihan hyvin voinut alkaa jo eilen.
Onhan se. Etenkin kun vastaan tulee niitä reippaan 40gb kokoisia pelejä... Mutta minkäs teet. Tämä 10h ennen julkkaria-meininki on yleistynyt tämän vuoden puolella Euroopassa. Veikkaan sen muuttuvan pikkuhiljaa standardiksi... Mutta jos se yhtään lohduttaa niin itse olen ainakin saannut ladattua kaikki pelit aina ennen kello reikäreikää. Yksikään digiversio ei ole viimeisen vuoden aikana jäännyt korkkaamatta julkkarissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

http://www.gamepur.com/news/18355-d...oading-time-ps4-second-patch-development.html

"The development team is currently exploring another patch for Bloodborne, seeking ways to improve load time duration, in addition to other performance optimizations and miscellaneous bug fixes."

Tuossa ihan hyviä uutisia. Vaikka minua ainakaan nuo latausajat eivät ole toistaiseksi juurikaan häirinneet (ei sitä niin usein tarvitse odottaa), ovat ne silti kiistatta pidemmät kuin mihin on tottunut.

Onko julkaisuversioon vaalennettu grafiikoita vai kuvittelenko vain? Tuntuu, että kun katselee noita uusia pelivideoita ja vertaa betaan, niin ero on kuin yöllä ja päivällä, kirjaimellisesti.

Vai eikö betassa päässyt säätämään videoasetuksia ja oletuksena on se hyvin tumma asetus?

Onko julkaisuversioon vaalennettu grafiikoita vai kuvittelenko vain? Tuntuu, että kun katselee noita uusia pelivideoita ja vertaa betaan, niin ero on kuin yöllä ja päivällä, kirjaimellisesti.

Vai eikö betassa päässyt säätämään videoasetuksia ja oletuksena on se hyvin tumma asetus?

Tai sit porukka on vaan säätänyt kirkkautta isommaks, kun sitä kysytään ekalla käynnistys kerralla. Itsekin tuuppasin sitä isommaks kuin mitä oli ohjeistus. Ärsyttää pelata jos on liian pimeää ja ihan on tarpeeks tunnelmaa tässä pelissä muutenkin :)

Betassa oli yö kokoajan, tässä ei. (saattaa olla porukalla ps4:n mustan tasot väärin ja pelistä kirkkautta liikaa)

Tai sit porukka on vaan säätänyt kirkkautta isommaks, kun sitä kysytään ekalla käynnistys kerralla. Itsekin tuuppasin sitä isommaks kuin mitä oli ohjeistus. Ärsyttää pelata jos on liian pimeää ja ihan on tarpeeks tunnelmaa tässä pelissä muutenkin :)
Pussies... ;)

Kyllä mä ainakin aijon pitää suositus kirkkaudella. Onhan se nyt paljon tunnelmallisempaa ja siistimpää, kun on paikkoja joissa oikeasti täytyy käyttää soihtua nähdäkseen yhtään mitään. :D
Mites muuten noi soihdut. Ovatko toteutettu samalla tyylillä, kuin alphassakin, että soihdun voi vain repäistä taskusta palavana vai pitääkö ensiksi löytää jokin tulen lähde jossa sen sytyttää Soulssien tyyliin?

Pussies... ;)

Kyllä mä ainakin aijon pitää suositus kirkkaudella. Onhan se nyt paljon tunnelmallisempaa ja siistimpää, kun on paikkoja joissa oikeasti täytyy käyttää soihtua näkeäkseen yhtään mitään. :D
Mites muuten noi soihdut. Ovatko toteutettu samalla tyylillä, kuin alphassakin, että soihdun voi vain repäistä taskusta palavana vai pitääkö ensiksi löytää jokin tulen lähde jossa sen sytyttää?

Ainakin toistaseks se on palanut aina, kun taskusta ottaa :D Mä säädän varmaan joka pelissä aina kirkkautta isommaks, jos on vähänkin tumma värimaailma :D

Noniin sainhan sen varsinaisen oman hahmon aloitettua (pinkkitukkainen tyttö) :D ekalle bossille asti vedin ja sen nyt on täysin läpihuuto homma kun betassa keksi miten se tapetaan. Mutta se silta joka johtaa sinne, enään siinä ei ole sitä hunteria joka avittaa sinua tappamaan ne 2 ihmisutta ja ne kyllä repi meikäläiselle uuden anusaukon monta kertaa, sit meni hermot ja paras tapa mennä bossille on vaan juosta kaiken ohi. Halusin vaan saada sen alta pois ksoka nyt voi alkaa kehittää hahmoa ja kaikkee muuta kivaa.

Peliä on kyllä helpotettu monelta osin, esim itemit jotka on jo keränny maksimiinsa menevät suoraan varastolaatikkoon säästöön jonne niitä kaikkia mahtuu 99 kappaletta. Toisekseen tuo aseiden osuminen kaikkiin kiinteisiin objektehihin on poistettu, en ole varma oliko se poistettu jo DSII.

Vaikeutta sitä enemmänkin on sit tuotu noihin vihollis kohtaamisiin koska pitää opetella väistämään ja jos vaan menet ison lauman keskelle nää tyypit on helppoja mä hoidan ne kaikki kerralla...yks ohi lyönti ja se lauma teurastaa sut hengiltä. Peli ei anna yhtään virhettä anteeksi, ainakaan alussa.

Siinäpä miettimistä.. ehkä avaan jos kukaan ei ole pariin päivään hahmottanut juttua.

Bloodborne ei esitä olevansa mitään muuta kuin sitä mitä se on, joten ei "koska bungie".

Ylös Bottom