Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Pre-load alkanee tiistaina noin kello 14. Näin on tapahtunut aikalailla kaikkien keskiviikkona julkaistavien digipelien kanssa.
*koputtaa puuta*

No niin lapset, nyt!

CA3JiOaXEAEp4Mq.jpg:large
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Noniin sainhan sen varsinaisen oman hahmon aloitettua (pinkkitukkainen tyttö) :D ekalle bossille asti vedin ja sen nyt on täysin läpihuuto homma kun betassa keksi miten se tapetaan. Mutta se silta joka johtaa sinne, enään siinä ei ole sitä hunteria joka avittaa sinua tappamaan ne 2 ihmisutta ja ne kyllä repi meikäläiselle uuden anusaukon monta kertaa, sit meni hermot ja paras tapa mennä bossille on vaan juosta kaiken ohi. Halusin vaan saada sen alta pois ksoka nyt voi alkaa kehittää hahmoa ja kaikkee muuta kivaa.

Ne ihmissudet tappoi mut useammin kuin se eka boss, vaikka siltäkin tuli turpaan sen 5-6 kertaa :D

Ihmissudethan pystyy skippaamaan, muutenkin kuin juoksemalla läpi, mut pakko ne oli kerran saada tapettua :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Nyt vaan kaikki latamaan ilmainen PS4 teema storesta koodilla PBGA-HJNC-LQ99. Koodi kelpaa vain EU storeen.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tulipahan käytyä tekeen tuttavuutta toisenkin bossin kanssa. Laittoi mut melko nopeasti ojennukseen ;) Mukavan erilaisia ovat nämä kaksi ensimmäistä olleet.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Ei kyllä kehtaa keskiyöllä pelata kun kello soi viideltä aamulla. Onneksi huomisen jälkeen taitaa olla jokunen päivä aikaa pelailla, jos eukko sallii.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

No niin, muutaman yrityksen jälkeen toinenkin bossi puraisi pölyä. Onneksi sain pelastettua kaikista yrityksistä blood echoesit (n. 17000) talteen. On tämä peli vaan hurjaa taiteilua tuon taistelun kanssa, kun kilvet puuttuu. Perustason möröistä lähtien yksikin virheliike ja olet vainaa. Huh, pakko huilia välillä.

Ja peliä vielä odottaville, tervetuloa helvettiin. :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Onneksi sain pelastettua kaikista yrityksistä blood echoesit (n. 17000) talteen. On tämä peli vaan hurjaa taiteilua tuon taistelun kanssa, kun kilvet puuttuu. Perustason möröistä lähtien yksikin virheliike ja olet vainaa. Huh, pakko huilia välillä.

Ja peliä vielä odottaville, tervetuloa helvettiin. :D

Aika pulleella rahapussilla seikkailet siellä :D Alan jo muutama tonnin jälkeen suunnitteleen ostosreissua, kun alkaa puntissa tutiseen ;) Ei vaan aika nopeestihan noita kertyy, jos hetken pysyy hengissä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Näytä liitetiedosto 14081
Itselleni pelisarjan suurin vahvuus ovat olleet Miyazakin tinkimättömyys visiostaan, luodut innovaatiot sekä kyky ja uskallus uudistua. Demon's Soulsissa rakastuin juuri näihin täysin uusiin ideoihin jotka olivat niin huikeita että niistä teki mieli kertoa ohikulkijoille jo väkipakolla – aina lähtien sarjan blue printistä eli tästä meta-coopista haamuineen kaikkineen, aina niihin pienempiin oivalluksiin Old Monkista lähtien ja päättyen vertahyytäviin invadereihin. Tähän kun lisäsi vielä hienovaraisen tarinankerronnan, älykkään tiukasti varustekokonaisuuteen nojaavan taistelusysteemin ja täysin poikkeuksellisen uljaan soundtrackin niin miten enää voi pakettia parantaa kuin tekemällä jatko-osan jossa on vain tuttuja elementtejä mutta kovemmin ja korkeammalta?

Näytä liitetiedosto 14082

Tekemällä jatko-osasta näennäisesti samanlaisen ja niin täysin erilaisen! Dark Souls painotti samoja epätoivoin ja yksinäisyyden sävyjä mutta toi DeSsissä syntyneen yhteisöllisyyden lähemmäs; tunne siitä että myös muut painivat samojen kauhujen kanssa, osan selviytyessä ja osan luovuttaessa. En myöskään osannut odottaa samanlaista rykelmää innovaatioita mutta olin yllätyksekseni väärässä; tällä kertaa suitsutettavaksi marssitettiin suurista ja onnistuneista uudistuksista hillittömän hienosti yhdistyvä maailma (niin alueet keskenään kuin 3D-kenttäsuunnittelu yleisesti), covenantit ja eteenpäin viety PvP – tähän hurahdin itse täysillä vasta sarjan toisessa osassa. Ei voi kuin ihailla kehitystiimiä joka on kuluttanut selkeästi valtavasti aikaa pelkästään brainstorm –sessioihin, jossa parhaat ideat on napattu talteen, jatkojalostettu ja implementoitu, kuitenkin ilman että mukaan olisi kelpuutettu yhtäkään ääliömäistä gimmickiä. Jos jokin oli oikeutettua niin pelin osoittuminen menestykseksi, vieläpä samaan aikaan julkaistun Skyrimin rinnalla.

Näytä liitetiedosto 14083

Dark Souls II menikin metsään juuri yllämainittujen seikkojen puutteesta – yleisölle annettiin sitä mitä se halusi ja tällöin DSII köllähtikin riskittömäksi jatko-osaksi. Peli ei missään nimessä ole huono, päinvastoin – sillä on vain kaksi kauniimpaa sisarusta painolastinaan. Tämän lisäksi risteilevän ja yhtenäisen maailman korvaus eri suuntiin lähtevinä putkina oli amatöörimäinen; siinä, missä alkuperäisessä Dark Soulsissa oli jatkuvasti jonkinmoinen tuntu ”maantieteellisestä sijainnista” ei DSII:ssa ole oikeastaan minkäänmoista käryä tästä. Lisää mukaan vielä linnulla liftaus ja paattimatka niin ollaan vähän siellä sun täällä. Kun jyräsin DLC-paketin läpi alkuvuodesta oli fiilis lähinnä ”who cares”. Aiemmin mainittu sieluttomuus on kakkosen leima, siitä ei pääse ympäri.

Ja tästä päästään Bloodbornen mahdollisuuksiin Miyazakin johdolla: jo pelkästään kilven riisuminen on fanikansalle lähes lyönti vasten kasvoja, niin tuudittautuneita ollaan sen syleilyn luomaan näennäiseen turvaan. Jos kurssi pysyy samana niin käsissä on kova paketti.

Hihityttää jo valmiiksi tulevat turpasaunat.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Aika pulleella rahapussilla seikkailet siellä :D Alan jo muutama tonnin jälkeen suunnitteleen ostosreissua, kun alkaa puntissa tutiseen ;) Ei vaan aika nopeestihan noita kertyy, jos hetken pysyy hengissä.

Tuossa auttoi hyvä oikopolku bossille ja yritin kuolla mahdollisimman lähellä sumuovea. Ja kyllä, kannattaa todellakin miettiä valmiiksi hyvä paikka kuolla. Heh...
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Redditissä tulvii odotusten mukaisesti itkuraivaripostauksia :D Näin suuri hype ja loistavat arvostelut saa tän pelin pariin kyllä vääriäkin pelaajia. Moni tulee pettymään, kun peli ei anna yhtään armoa ja tuntuu ihan mahdottomalta päästä alkua pidemmälle.

Muistatte vaan täällä ettei pelistä kannata tehdä yhtään sen vaikeampaa kuin se jo on. Saatat hakata päätäsi seinään samassa kohdassa lukemattomia kertoja ja huomaat myöhemmin, että koko kohdan olisi voinut ohittaa, kun hieman olisi tutkinut lisää. Jos joku boss/mini-boss antaa täysillä turpaan koko ajan, sun lähestyminen on mahdollisesti täysin väärä. Jne. :)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Onneksi ei ole aikaa pelata, koska tuo lataa aivan järkyttävän hitaasti, ehkä giga tulee tunnissa. Eikä tunnu valmiustilassa lataavan mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tuli sit vetästyä n. 8 tunnin sessio aika putkeen että kaipa tuo ihan hyvä peli on :D saavutuksena 4 bossia ja yks npc..
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Älä sano mikä npc, mut oliko vahinko? :D Oon miettiny et pystyykö tässäkin suututtaan friendly npc:n jos vahingossa ammun sitä :D

Noo ei ihan vahinko..:D mut kaipa se oli sen arvosta näin jälkeenpäin mietittynä.. Ja tais sitä joutuu muutaman kerran lyömään et se suuttu.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Olin jo ihan tohkeissaan alkamassa pelaamaan ja striimaileen kavereille kärsimykseni, mutta en tietenkään hokannu tarkistaa aiemmin sitä latauksen tilaa sieltä infosta, ja yli 10 gigaa oli vielä tulematta. Ei onlineä, joten jätetään suosiolla huomiseen.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Kiinnostaisi kuulla täysin uuden pelaajan kommentit pelimenestyksestä ja oppimiskynnyksestä. Sellaisen, joka ei ole aiemmin Souls-pelisarjaa kokenut.

Pelaajalehden toimitus testasi ensikertalaisen ja veteraanin kanssa peliä:
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Ehtisköhän joku katsomaan pelin versionumeroa kun menee pelin alkuvalikkoon, se löytyy kyseisestä ruudusta oikeasta alakulmasta. Mulla oli aamulla sellainen pulma että peli väitti ettei se ole kokonaan asennettuna eikä täten voi käyttää Online-toimintoja. Kyllä se peli ja päivitys vaan asennettuna on, koko jööti oli eilen ladattuna klo17 mennessä, ja inforuudusta katsoessa se sanoo pelin myöskin olevan valmis, ja versioksi 1.01. Pelissä kuitenkin versio on 1.

Kokeilin palauttaa käyttäjäoikeuksia, ja se heitti ihan lopussa virhekoodin (psn taas jumissa)

No käynnistin pelin sitten uudelleen ja sitten taas yhdisti Onlineen, mutta versio pelin alkuruudussa on edelleen 1, eikä 1.01.
 
Ylös Bottom