Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä nimi? En pillastu läpästä tai muustakaan..ei huolta
Destinystä ja Alienista viisastuneena en tule ostamalla tämmöisiä Bloodborneja :-D
Vaikee peli vai turhauttava ?
Ois menny mullakin ekalla jos healtti itemit ei ois loppunu kesken. Seuraavalla kerralla pikkusen grindasin levua ja ostin paremmat kamppeet ennen kuin menin uudestaan yrittään bossia. Meni eka bossi lähes heittämällä läpi tokalla yrittämälläPelisession päätteeksi yllätin kuitenkin itseni ja tapoin ensimmäisen pomon ensimmäisellä yrittämällä!
Läpi meni, aikaa kului n. 25h. En kaikkia bosseja käynyt listimään. New game plussaan saman tien..
Miten rankkaisit Bloodbornen vaikeustason verrattaessa Demon's Soulsiin, Dark Soulsiin ja Dark Souls kakkoseen?
Miten rankkaisit Bloodbornen vaikeustason verrattaessa Demon's Soulsiin, Dark Soulsiin ja Dark Souls kakkoseen? Oma mielipide näistä kolmesta on vaikeimmasta helpoimpaan (DLC:t mukaanlukien) Demon's Souls, Dark Souls 2, Dark Souls.
Oletteko saaneet kilisteltyä ketään apuun? Itse en oo, mutta olen päässyt pari kertaa jeesimään toisia.
Mulla tulee meneen luultavasti huomattavasti enemmän aikaa. Ainakin toistaiseksi oon menny tosi hitaalla temmolla, toisen bossinkin jälkeen palasin viä vanhoille nurkille, kun muistelin et jotain jäi tutkimatta.
Pari kertaa olen kilistellyt apua ja toisella kerralla sain kaverin. Olikos se niin, et jos haluan auttaa muita niin tarttee ostaa se 10 insightiä maksava itemi?
Jep, mutta se maksaa vain yhden insightin. Sulla pitää vain olla 10 kasassa, että se Hunter's dreamissa oleva kauppapaikka aukeaa.