Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Huh miten ihmeessä, mun mielestä se on aivan kahjo äijä ja sain siltä jonkun sentin pois helaa ennen kuin oma henki läht!
Aika samoissa ollaan, itellä on vit 19 ja lvl30 oon. Säkkimiehet tappaa kahella iskulla nii se on ihan sopiva vaikeusaste
Jaha.. mä oon vissii tappanu jonku npc:n ku ei tollasta kilta vaihtoehtoa oo vastaan tullu
Just tota hunters kiltaa metsästän.
Tässä vaiheessa jo kaipaa Dark Soulsin Estus Flaskeja takaisin. Ei tarvinnu farmata mitään healtti itemejä jos bossi tuhosi sut.
Itse olen valitettavasti saanut vain muutaman tunnin pelattua, ja vasta ensimmäisessä bossissa ollaan. Millä levelillä olette lähteneet tuota haastamaan? Itse taisin viime yrityksellä olla 16 lvl ja sain noin 2/3 healthia pudotettua pomolta. Tekisi mieli jo edetä, eikä vain grindailla samoja vastuksia pieneltä alueelta, mutta ainakin näin pienellä levelillä tulee vielä toistaiseksi pataan.
Itse olen valitettavasti saanut vain muutaman tunnin pelattua, ja vasta ensimmäisessä bossissa ollaan. Millä levelillä olette lähteneet tuota haastamaan? Itse taisin viime yrityksellä olla 16 lvl ja sain noin 2/3 healthia pudotettua pomolta. Tekisi mieli jo edetä, eikä vain grindailla samoja vastuksia pieneltä alueelta, mutta ainakin näin pienellä levelillä tulee vielä toistaiseksi pataan.