Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Jaha.. mä oon vissii tappanu jonku npc:n ku ei tollasta kilta vaihtoehtoa oo vastaan tullu :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Kuvia pelin varrelta..

Tällä hetkellä menossa ng+ lopuillaan. Lvl on about 120 ja Armon miekka +10 mennään eikä oo niiden voittaneita.. pvp:ssä myös helvetin kovat! ;)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Huh miten ihmeessä, mun mielestä se on aivan kahjo äijä ja sain siltä jonkun sentin pois helaa ennen kuin oma henki läht!

Yllätyin itsekin hieman tapahtumista, mutta onneksi kävi kerrankin näin päin. Ensimmäiset minuutit vaan katsoin, mitä se ukko tekee. Sitten vaan kimppuun. Se oli sellasta kissa-hiiri leikkiä. Matsi kesti 20-30min.. :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Aika samoissa ollaan, itellä on vit 19 ja lvl30 oon. Säkkimiehet tappaa kahella iskulla nii se on ihan sopiva vaikeusaste :)

Ne lyökin tautisen lujaa :D

Kävipä sitten näin varis-npc:n kanssa :D
Se tappeli jonkun huntterin kanssa Father G:n hautausmaalla ja menin väliin tietenkin. No sehän lopulta tappoi meidät molemmat :D Eli yksi npc vähemmän murehdittavana :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Oma skill buildi tulee olemaan lvl100. Vit40, end25, skill50 loput saa jäädä mitä professionalilla on alussa. Cane toimii pääaseena.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Pitäskö muuten tälle pelille tehdä oma spoilerivapaa pelivinkkiketju? tuntus riittävän tässä pelissä kaikenlaista salaisuutta..:)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tässä on siis ilmeisesti kaikki tekstiosiot suomennettu? Itselle tämäntyyppisten sanojen suomeksi lukeminen tuntuu lähinnä hankalalta ja puuduttavalta.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Alkaa jo mennä hermot ton Rom:in kohdalla:
qosDamFh.jpg

Tässä vaiheessa jo kaipaa Dark Soulsin Estus Flaskeja takaisin. Ei tarvinnu farmata mitään healtti itemejä jos bossi tuhosi sut.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Tässä vaiheessa jo kaipaa Dark Soulsin Estus Flaskeja takaisin. Ei tarvinnu farmata mitään healtti itemejä jos bossi tuhosi sut.

Se on kyllä tosi hyvä ja omaperäinen systeemi. Tykkäsin todella.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Itse olen valitettavasti saanut vain muutaman tunnin pelattua, ja vasta ensimmäisessä bossissa ollaan. Millä levelillä olette lähteneet tuota haastamaan? Itse taisin viime yrityksellä olla 16 lvl ja sain noin 2/3 healthia pudotettua pomolta. Tekisi mieli jo edetä, eikä vain grindailla samoja vastuksia pieneltä alueelta, mutta ainakin näin pienellä levelillä tulee vielä toistaiseksi pataan.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Minulla paloi käämit Chalice Dungeonin bossiin.

Nimittäin tämä:
Pthumerian Descendant. Ruma mies steroideissa. Ihan älyttömän nopea ja väistely liki mahdotonta. Ja kun saa puolet hp:sta pois niin se helvettiläinen ottaa toisen shotelin mukaan ja iskee jotain sairaita comboja. En millään jaksa uskoa että voitan tuon rehdisti :D No pian uutta yritystä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Saa nähä mites omassa dungeonissa. 4 bossi edessä jahka jaksaa koittaa :D Hirvee haaste muutenki jo pelkästään et läpäisis pelin. Turpaan tulee joka koppakuoriaiselta :D
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Itse olen valitettavasti saanut vain muutaman tunnin pelattua, ja vasta ensimmäisessä bossissa ollaan. Millä levelillä olette lähteneet tuota haastamaan? Itse taisin viime yrityksellä olla 16 lvl ja sain noin 2/3 healthia pudotettua pomolta. Tekisi mieli jo edetä, eikä vain grindailla samoja vastuksia pieneltä alueelta, mutta ainakin näin pienellä levelillä tulee vielä toistaiseksi pataan.

Leveli ei sinänsä tässä pelissä niin paljoa auta kuin luulisi. Toki statseja ja vaikkapa HP:tä ja Staminaa saa lisää mutta enemmän tässä pelissä pärjää kun liikkeet tullee tutuiksi ja aseita saa päivitettyä. Voit toki myös yrittää summonoida apuja noihin ekoihin bosseihin, siellä varmasti aika hyvin pelaajia riittääpi.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Itse olen valitettavasti saanut vain muutaman tunnin pelattua, ja vasta ensimmäisessä bossissa ollaan. Millä levelillä olette lähteneet tuota haastamaan? Itse taisin viime yrityksellä olla 16 lvl ja sain noin 2/3 healthia pudotettua pomolta. Tekisi mieli jo edetä, eikä vain grindailla samoja vastuksia pieneltä alueelta, mutta ainakin näin pienellä levelillä tulee vielä toistaiseksi pataan.

Olisinkohan itse ollut lvl12, kun tapoin sen. En muista oikein, mut pari levua vaan otin. Ei sillä kauheesti ole edes merkitystä oletko lvl10 vai lvl16. Sulla on vain taktiikka tai sen toteutus pielessä.

Kun opit pysymään sen takana etkä ahnehdi iskuilla vaan oot koko ajan valmiina dodgeen uudestaan sen taakse niin kyllä se siitä kuolee.

edit: Pelasin tänään huvikseni taas Dark Soulsiakin ja otin lähemmäks 10 kertaa Bell Gargoylesiltä turpaan :D meni vähän kyllä kontrollien piikkiinkin, mut vaikeita nekin osaa edelleen olla.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Se on kyllä aivan uskomattoman hienoa miten paljon toi auringon asento vaikuttaa näiden kenttien ulkoasuun,
Juuri pudotin Amelia Vican ja nyt kun palasi tänne Hemwickkiin niin olin aivan äimän käkenä kun koko paikka on aivan eri näköinen.
 
Ylös Bottom