Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

En pysty jeesimään mutta silloin kun

olet kaukana ja Rom mahalteen alkaa vetkuloimaan niin tekee jääsateen --> juokse kohti. Jos otus hyppää selälleen niin juokse poispäin.

Näin olen yrittänyt. Silti ne vain osuu.
Bossi ei suinkaan ole vaikein tähän aatisista mutta ehdottomasti ärsyttävin.

Kävin tänään aiemmin ottamassa turpaan Blood-starved Beastilta samalla menettäen noin 20 tuhatta blood echoa. Nyt noin tunnin tauon jälkeen yritin uudelleen ja tällä kertaa se olin minä joka antoi turpaan. En vain löytänyt aiemmin menettämiäni 20 tuhatta Blood echoa mistään tuolta bossfight alueelta, enkä saanut niitä edes takaisin pomon kuoltua? Miksen? En kuollut tässä välissä kertaakaan.

Varmistetaan nyt vielä, eli toinen kilkutti Beckoning Belliä ja toinen Small Resonant Belliä? Onko salasana varmasti sama molemmilla :p Levelikin pitää olla suhteellisen lähellä toisiaan, en muista numeroita mut ettei toinen ole tyyliin lvl10 ja toinen lvl50.

Kyllä oli, kaveri kilisteli sitä isoa pekonin pelliä ja mulla oli se small resonant bell. Salasana oli sama molemmilla ja siinä ihmeteltii, tultiin sit siihen tulokseen et kaveri on jotain level 90 mä vasta 23, et ehkä se on se tekijä.

Kyllä se siinä olevinaan yritti hakea, tuli joku teksti et joku pelli siel kilisellöö mut mihinkää ei päästy.

Kävin tänään aiemmin ottamassa turpaan Blood-starved Beastilta samalla menettäen noin 20 tuhatta blood echoa. Nyt noin tunnin tauon jälkeen yritin uudelleen ja tällä kertaa se olin minä joka antoi turpaan. En vain löytänyt aiemmin menettämiäni 20 tuhatta Blood echoa mistään tuolta bossfight alueelta, enkä saanut niitä edes takaisin pomon kuoltua? Miksen? En kuollut tässä välissä kertaakaan.

Voi olla bugikin tietty, mut vähän luulen ettet vaan löytänyt niitä.

Jumankeuta toi Cathedralin bossi vetää mua turpaan :D joku on sitäkin sanonut ihan helpoksi, mut 5-6 yrityksen jälkeen oon saanu siltä parhaimmillaan ehkä 20% hp pois :D No kait se siitä, kun vaan oppii ajottaa dodget paremmin. Lyö tautisen lujaa.

Huhhuh.. ei menny ku vajaa 10 tuntia päästä toi hämis :D
Meinas usko ja hermot loppua.
Tupakkaaki palo ainaki 1.5 askia :D

Huhhuh.. ei menny ku vajaa 10 tuntia päästä toi hämis :D
Meinas usko ja hermot loppua.
Tupakkaaki palo ainaki 1.5 askia :D

En malta odottaa sitä :D Tuntuu monet pitävän ärsyttävimpänä bossina.

Blood-starved beast piesty ekalla yrityksellä (Fatheriin meni varmaan se 20x yritystä..). Mihin seuraavaksi pitäisi mennä? Olen tainnut missata jonkun pomon? Onko seuraava paikka tuon 10 000 sielulla ostettavan avaimen takana?

Blood-starved beast piesty ekalla yrityksellä (Fatheriin meni varmaan se 20x yritystä..). Mihin seuraavaksi pitäisi mennä? Olen tainnut missata jonkun pomon? Onko seuraava paikka tuon 10 000 sielulla ostettavan avaimen takana?

Oletko vielä lähtenyt Cathedral Wardilta sinne toiseen suuntaan? Eli ns. ylöspäin verrattuna Old Yaharnamiin missä Beastikin on. Jos olet senkin paikan jo kolunnut niin olettaisin, että seuraava paikka mihin pitää mennä on siellä, mihin voi nousta Cathedral Wardista hissillä. Hissi on sen yhden oven takana sisällä, joka on aluksi lukittuna, mutta itsellä se aukesi beastin tappamisen jälkeen.

Tuosta Rom hämähäkistä....
Onko mitään järkeä tappaa niitä pienempiä hämähkkejä siinä vaiheessa, kun se alkaa taikomaan jääsadetta?
Vinkatkaa vain hyvää taktiikkaa tuohon, nimittäin alkaa istellänikin huumori olla koetuksella. Minä kun luulin, että Shadow of Yarhamin oli siihen asti pelin pahin perseraiskaaja.:D

Tuosta Rom hämähäkistä....
Onko mitään järkeä tappaa niitä pienempiä hämähkkejä siinä vaiheessa, kun se alkaa taikomaan jääsadetta?
Vinkatkaa vain hyvää taktiikkaa tuohon, nimittäin alkaa istellänikin huumori olla koetuksella. Minä kun luulin, että Shadow of Yarhamin oli siihen asti pelin pahin perseraiskaaja.:D

Noi shadowit oli helppoja itselle :D
Mut ton hämyn kans meinas isollakin miehellä tulla itku :D

Mietin tässä, jos tekisi jonkinlaisen peliseura-ketjun pleikkarilla, voisi sieltä kysellä apujoukkoja kun on tarvetta. Vai onko moiselle tarvetta?

Kolmannen bossin jälkeen
Lähdin Cathedral Wardilta haahuilemaan eri suuntaan kuin Old Yaharnamiin. Kuolin jollekkin isommalle kaverille ja nyt synnyin johonkin Yahar'gul nimiseen hidden towniin. Mikäs paikka tämä on olevinaan? Lisäksi täällä on vielä jotain isoja mulkkuja, jotka tappaa kahdesta lyönnistä. Edit: Juoksin isojen mulkkujen ohi ja vastaani tuli joku pomo nimeltä Darkbeast Paarl. Kuinka eksyksissä oikein olen vai kuuluuko tässä vaiheessa peliä kuolemisen jälkeen syntyä tänne Yahar'guliin?
Toinen edit: Löysinkin lampun ja pääsin helvettiin tuolta paikasta.

Tässä quote redditistä eli älkää masentuko, jos ei meinaa bossit kaatua ;)

After 18 hours of grueling pain, suffering, leveling, blood farming I shoved my Hammer right between Father Gascoigne nasty eyes ! I know I suck but I don't care, this game is the stuff of legend, this is gaming nirvana. Right now there is nothing that makes me enjoy gaming as much as Bloodborne, this is my first trip in a From Software game and I'm never going back. Bring it on baby !

Edit : 18 hours, not thirty, got confused with my wife savegame, she played 30 ...minutes :)

Levelillä 15 ja kukaan ei tunnu vastaavan kellon soittoon. Oli sitten local tai worldwide. Kenelläkään samaa ongelmaa? Yhteys toimii ja näen haamut / kirjoitukset etc.

Levelillä 15 ja kukaan ei tunnu vastaavan kellon soittoon. Oli sitten local tai worldwide. Kenelläkään samaa ongelmaa? Yhteys toimii ja näen haamut / kirjoitukset etc.

Alkupään pomoihin voi ihan helposti olla lvl 25-35. Se matchmaking toimii 10 leveliä ylös ja alas joten lvl 15 haulla löytää maks lvl 25 auttajia joita saattaa olla aika vähän. Itse suosittelisin laittamaan kaikki pisteet vitalityyn siihen asti että osuu soft cappiin, eli 30 vit. Auttaa aika paljon kun pomot ei pysty tappamaan yhdellä lyönnillä.

Huhhuh menihän tuo Amelia lopulta! Tuotti yllättävän paljon ongelmia ja toisella co-op yrityksellä meni sit. Oli myös samalla ensimmäinen boss, joka tuli tapettua kaverin avulla. Ei olisi enää seuraavaan yritykseen riittäny edes Vialit :) Mistähän niitä olis nopein kerätä lisää, jos tulee tarvetta. Vielä ei ole kertaakaan loppuneet, mutta lähellä oli jo.

Olisinko mä 6 kertaa soittanut kelloa ja kolme kertaa saanut kaverin. Noista parilla kerralla se herjas heti mun nettiyhteydestä ja potkas pois pelistä. Eli kerran periaatteessa olen jäänyt vain ilman kaveria ja silloinkin ehkä olin liian kärsimätön. Siinä voi mennä useampi minuutti odotellessa.

Tuli odoteltua 15min x 2. Noh, hermo meni ja kävin listimässä yksin 1 ja 2 bossin, prkl :cool:

Ei olisi enää seuraavaan yritykseen riittäny edes Vialit :) Mistähän niitä olis nopein kerätä lisää, jos tulee tarvetta.

Itse olen farmannut juomia ekan oikoreitin kautta isot ömpit alhaalta ja sit talon sisään josta yläkertaan ja sillalle tappaan ihmissudet ja ison ömpin ja sit sillan bossin lampulta takas kylään. 3-4 juoksua ja 40 juomaa kun kertyneillä rahoilla ostaa loput juomat :)

Kyssäri niille jotka ootte jo voittaneet Romin:

Kannattako tuo Darkbeast Praal kukistaa ennen tuota hämyri Romia, vai voiko sen voittaa vielä sen jälkeen? Lueskelin Wikistä risteävää tietoa, yhdessä kohtaa sanottiin että Hypogeumiin ei enää pääse Romin tapon jälkeen ja toisessa on kuitenkin listattuna oletettu eteneminen ja siinä Rom tapetaan ennen Praalia?

Miten on? Praal taitanee olla valinnainen pomo mutta se on niin jumalattoman siistin näköinen että kyllä sen kanssa pitää painia :D

Ylös Bottom