Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Online toimii kyllä hieman huonosti, apua bosseihin en ole saanut kuin kaksi kertaa vaikka kelloa on soitettu useamminkin. Lokaation olen vaihtanut koko maailmaan ja siltikin yhtä huonosti apua saatavilla.
Miten muuten pääsee auttamaan toisia pelaajia? Haluaisin mennä jeesimään jotain toista pelaaja bossissa, mutta ei mitään hajua miten se on mahdollista.
Toi vastalääkehän tomii vasta sitten kun myrkytyksen on jo saanut? Ennakkoon lääkettä ei kannata ottaa?

Loistava peli ja viikonlopun jälkeen pelaaminen sujuu mainiosti. Malttaa pelata jo rauhallisemmin peliä ja ennakkoon kun hieman miettii mitä aikoo tehdä niin ei kuolema korjaa turhaan.

Edit:

Olihan jommallakummalla teistä se toinen kello, jota käytetään sillon kun itse haluaa antaa apua muille? Sen saa ostettua Hunter's Dreamista siitä paikasta josta voi ostaa Insighteilla tavaraa.

Tossahan toi olikin, ei ole tullut ostettua ko. kelloa.

Tuosta Rom hämähäkistä....
Onko mitään järkeä tappaa niitä pienempiä hämähkkejä siinä vaiheessa, kun se alkaa taikomaan jääsadetta?
Vinkatkaa vain hyvää taktiikkaa tuohon, nimittäin alkaa istellänikin huumori olla koetuksella. Minä kun luulin, että Shadow of Yarhamin oli siihen asti pelin pahin perseraiskaaja.:D

Tässä oma taktiikkani jolla kukistui ehkä neljännellä yrityksellä:
Rom on heikko sähköä vastaan, joten käytä sähköasetta tai Bolt paperia.

Pikkuhämiksiin on turha keskittyä, dodge nappi vain pohjassa veivaat menemään ja odotat maltilla tilaisuutta hyökätä Romin sivulle. Pari napakkaa iskua vaikkapa sillä sähkönuijalla jonka sai sieltä Unseen Villagesta niin kyllä se siitä. Ja aina kun se Rom tekee jotain liikettä tai liikahtaa niin äkkiä vain dodgella helvettiin siitä. Tuurillakin jo varmaan iso osa ja itse ainakin viimeisen iskuni sain ihan täysin tuurilla ja oli niin hilkulla ettenkö olisi kuollut.

Kävin tänään aiemmin ottamassa turpaan Blood-starved Beastilta samalla menettäen noin 20 tuhatta blood echoa. Nyt noin tunnin tauon jälkeen yritin uudelleen ja tällä kertaa se olin minä joka antoi turpaan. En vain löytänyt aiemmin menettämiäni 20 tuhatta Blood echoa mistään tuolta bossfight alueelta, enkä saanut niitä edes takaisin pomon kuoltua? Miksen? En kuollut tässä välissä kertaakaan.

Se metsästäjän merkki tms. jolla voi palata lampulle toimii myös Boss - arenalla. Itse kävin pelastamassa omat vereni samaisen pomon alueelta kun ensimmäisen kerran menin yli 10k veren kanssa alueelle kuolemaan.
Tuli vaan mieleen vinkkinä niille jotka käy ekan kerran kuolemassa pomon luona juuri kun on tiensä ensin sinne raivannut.

p.s Pleikkari päätti automaattisesti asettaa kieleksi Suomen kun oli Bloodborne yön lataantumassa. :D Oisin ottanut englannin mielummin.

Joo ei toimi ennalta ehkäisevästi.

Jep, tänks! Näin oletinkin sen suoraan olevan enkä eilen hoksannut testata.

Kyssäri niille jotka ootte jo voittaneet Romin:

Kannattako tuo Darkbeast Praal kukistaa ennen tuota hämyri Romia, vai voiko sen voittaa vielä sen jälkeen? Lueskelin Wikistä risteävää tietoa, yhdessä kohtaa sanottiin että Hypogeumiin ei enää pääse Romin tapon jälkeen ja toisessa on kuitenkin listattuna oletettu eteneminen ja siinä Rom tapetaan ennen Praalia?

Miten on? Praal taitanee olla valinnainen pomo mutta se on niin jumalattoman siistin näköinen että kyllä sen kanssa pitää painia :D

Itse tapoin praalin ennen Romia ja juu toi yks lamppu tuhoutuu kun romin on tappanut ettei siihen enää pääse ja viholliset myös vahvistuneet et itse suosittelisin praalin kaatoa ensin.

Menipä muuten koko peli sit astetta vaikeammaksi romin kaadon jälkeen. Juurikaan oo päässy etenemään mihinkään :D

Online toimii kyllä hieman huonosti, apua bosseihin en ole saanut kuin kaksi kertaa vaikka kelloa on soitettu useamminkin. Lokaation olen vaihtanut koko maailmaan ja siltikin yhtä huonosti apua saatavilla.
Miten muuten pääsee auttamaan toisia pelaajia? Haluaisin mennä jeesimään jotain toista pelaaja bossissa, mutta ei mitään hajua miten se on mahdollista.
Toi vastalääkehän tomii vasta sitten kun myrkytyksen on jo saanut? Ennakkoon lääkettä ei kannata ottaa?

Loistava peli ja viikonlopun jälkeen pelaaminen sujuu mainiosti. Malttaa pelata jo rauhallisemmin peliä ja ennakkoon kun hieman miettii mitä aikoo tehdä niin ei kuolema korjaa turhaan.

Joo ei ennakkovastalääkettä, vasta sitten kun on poison päällä.

Moninpelistä, välillä se toimii nopeammin, välillä hitaammin, kannattaa vaan laittaa kello soimaan ja ootella rauhassa, voi vaikka tyhjennellä aluetta vihuista ajankuluksi. Se myös vaikuttaa yhdistämiseen että onko joku edes painanut kelloaan sillä alueella jolla olet.

Sä pääset itse auttamaan muita kun ostat Hunter's Dreamin toisesta kaupasta sellaisen kellon kuin Small Resonant Bell, siellä on myynnissä myös PVP:hen tarkoitettu Sinister Bell. Mutta joo, kilkutat tota resonant belliä niin se yhdistää sut saman alueen pelaajaan joka on painanut beckoning belliä. Jotta sä näet sen kaupan, niin sulla pitää olla Insight 10 tai yli, ja se resonant bell maksaa yhden Insightin.

Täällä KFINissä voisikin olla joku ketju jonne voisi sopia coopista, sopii keskenään jonkun salasanan ja bossin mitä kurmotetaan niin ei muuta kuin kelloja kilkuttamaan :)

Se metsästäjän merkki tms. jolla voi palata lampulle toimii myös Boss - arenalla. Itse kävin pelastamassa omat vereni samaisen pomon alueelta kun ensimmäisen kerran menin yli 10k veren kanssa alueelle kuolemaan.
Tuli vaan mieleen vinkkinä niille jotka käy ekan kerran kuolemassa pomon luona juuri kun on tiensä ensin sinne raivannut.

p.s Pleikkari päätti automaattisesti asettaa kieleksi Suomen kun oli Bloodborne yön lataantumassa. :D Oisin ottanut englannin mielummin.

Jep, tänks! Näin oletinkin sen suoraan olevan enkä eilen hoksannut testata.

Poistu pelistä alkuvalikkoon ja järjestelmä kansion alta tekstiksi iso-britannia nii kieli vaihtuu. Itse vaihdoin takas suomeksi ku ihan hukassa et missä on mikäkin :D

Pitääkö tässä kummankin pelaajan olla tietty level tai jotain vempaimia?
Summon Range kuuppiin on 10lvl ja 10%. Kavereiden tasot voivat siis heittää vähän yli tuon kympin. Pelaajien pitää olla about noiden tasojen sisällä, jotta yhteinen moninpeli onnistuu.

Laskupään loppuessa käyttäkää kätevää Summon Range Laskuria.

Online toimii kyllä hieman huonosti, apua bosseihin en ole saanut kuin kaksi kertaa vaikka kelloa on soitettu useamminkin.
Jokaisen juuri julkaistun Souls-pelin ongelma. Moninpeli ei ole ikinä toiminut julkkarissa niinkuin sen kuuluisi. Tilanteen tasaantumiseen menee yleinsä pari viikkoa.

Nauttikaa kuitenkin vielä kun voitte! Moninpelin mukana heräävät myös invaajat eloon...

Moninpelistä, välillä se toimii nopeammin, välillä hitaammin, kannattaa vaan laittaa kello soimaan ja ootella rauhassa, voi vaikka tyhjennellä aluetta vihuista ajankuluksi.
Salasana-pelit löytyy nopeasti, kun Small Resonant Belliä soittaa ensimmäiseksi. Vierailija soittaa ensin ja summonoija vasta sitten. Nopeutti peliin liittymistä parista minuutista muutamaan kymmeneen sekunttiin.

Hyvä tietää! Vähän pakkopullana hakkasin Cathedralin bossia kun oli jo 40k+ rahaa siellä. Olisin muuten lähteny muualle kierteleen ja ottaan muutamat levelit, mut en uskaltanu ottaa riskiä et kuolen toisaalle :D

Mä olen löytänyt aika helposti peliseuraa noihin bosseihin. Olen tosin pelannut todella hitaasti ja yrittänyt levuttaa hahmoa ihan kunnolla ja lvl on tällä hetkellä about 45 kun neljä bossia on nurin. Tuo on varmaan helpottanut avun löytämistä.

Bosseista yllättäen helpoin tähän astisista on ollut father Gascione, tuo meni toisella yrityksellä nurin, kun muihin taas on saanut lopulta pyytää apuvoimia. Jännityksellä odotan mitä pahamaineinen viides boss tuo mukanaan :)

Nauttikaa kuitenkin vielä kun voitte! Moninpelin mukana heräävät myös invaajat eloon...

Hehe, jep :) Jos voitan yhden valinnaisen bossin,
Martyr Legarious, on muuten kuumottava tyyppi
, niin aion liittyä erääseen PVP Covenanttiin, sitten alkaa invaaminen :D

...lvl on tällä hetkellä about 45 kun neljä bossia on nurin.
Leveleillä on Soulseissa (ja Bloodbornessa) loppupeleissä aika vähän merkitystä. Ne vain pitkittävät hetkellisesti edessä joka tapauksessa odottavaa kuolemaa.

Taitava pelaaja pelaa nämä pelit tasoja kertakaan nostamatta. Siinä näiden pelien suola: pärjäämiseen ei vaadita numeroita vaan raakaa taitoa. :)

Bosseista yllättäen helpoin tähän astisista on ollut father Gascione, tuo meni toisella yrityksellä nurin, kun muihin taas on saanut lopulta pyytää apuvoimia.
Mulle helpoimmat bossit oli aikalailla kaikki neljä ensimmäistä. Niistä kaksi kuoli heti ensimmäisellä yrittämällä. Mutta sen jälkeen pomot ovat alkaneet pistämään hanttiin oikein kunnolla. 5 ja 6 bossit olivat aivan mahdottomia sooloillessa ja kuupissakin yrityksiä kertyi yritysten päälle. Nyt olen itseasiassa tilanteessa, jossa jokainen reitti päättyy umpikujaan ja ylivoimaiselta tuntuvaan pomoon... Pelkoa ja Inhoa Yahrnamissa.

Mutta toisin kuin muut pelit (joissa olisin iskenyt hanskat jo tiskiin) niin tässä sitä toivoa löytyy vielä eptätoivonkin keskeltä:

EDIT:
...niin aion liittyä erääseen PVP Covenanttiin, sitten alkaa invaaminen :D
Joo ja tälläset paskat saa palaa siellä helvetissä minne ne kuuluvatkin!

On vain yksi ja oikea tapa:

tumblr_lt9tjrgETZ1qi9qvfo1_500.png

Leveleillä on Soulseissa (ja Bloodbornessa) loppupeleissä aika vähän merkitystä. Ne vain pitkittävät hetkellisesti edessä joka tapauksessa odottavaa kuolemaa.

No joo, se on totta ettei Soulseissa leveleillä ole ihan samaa merkitystä kuin monessa muussa pelissä, mutta kyllä se varsinkin uudelle pelaajalle voi olla todella merkityksellinen. Ajattelee vaikka eroa 15 ja 30 vitalityssä, niin eiköhän tuo jälkimmäinen anna aika paljon enemmän anteeksi virheitä. Mutta se on totta ettei hyvä pelaaja tarvitse isoja numeroita :) Katselin juuri tuossa taannoin DkS1 walkthroughta youtubesta, missä se tappoi muutaman ensimmäisen bossin ilman varusteita ja itsellä oli ihan tarpeeks ongelmia niidenkin kanssa :D

Hehe, jep :) Jos voitan yhden valinnaisen bossin,
Martyr Legarious, on muuten kuumottava tyyppi
, niin aion liittyä erääseen PVP Covenanttiin, sitten alkaa invaaminen :D

Huttu, mä hakkasin sen eilen ekalla yrityksellä ja se pomo tuli vähän yllätyksenä. Liityin covenanttiin myös..;)

Mä otan kaikki avut vastaan, oli se sentin pidempi healthbar ruudulla tai pari iskua enempi komboon. Sikäli ei se levuttaminen turhaa ole. Tosin alkuperäisen viestini pointtina olikin, että isommalla levelillä olen huomannut peliseuraa löytyvän helpommin.

Ite yritän olla laittamatta liikaa pojoja Vitalityyn koska taidot kehittyy nopeammin jos täytyy tosissaan varoa niitä iskuja. Toki jos on kohta missä tuntuu liian pahalta niin sit nostelen sitä aina lisää.

Ite yritän olla laittamatta liikaa pojoja Vitalityyn koska taidot kehittyy nopeammin jos täytyy tosissaan varoa niitä iskuja. Toki jos on kohta missä tuntuu liian pahalta niin sit nostelen sitä aina lisää.
Kyllä niitä iskuja täytyy varoa joka tapauksessa ihan tosissaan [emoji2] mulla taitaa olla suurin piirtein 20/20/20 tällä hetkellä vitality/endurance/strength, +-1 jokaiseen. 30 on ensimmäinen soft cap vitalityyn ja 40 tais olla hard cap enduranceen (staminan osalta). Niihin ajattelin tähdätä nyt ens alkuun.

Kyllä niitä iskuja täytyy varoa joka tapauksessa ihan tosissaan [emoji2] mulla taitaa olla suurin piirtein 20/20/20 tällä hetkellä vitality/endurance/strength, +-1 jokaiseen. 30 on ensimmäinen soft cap vitalityyn ja 40 tais olla hard cap enduranceen. Niihin ajattelin tähdätä.

Aika samoissa ollaan, itellä on vit 19 ja lvl30 oon. Säkkimiehet tappaa kahella iskulla nii se on ihan sopiva vaikeusaste :)

Joo ja tälläset paskat saa palaa siellä helvetissä minne ne kuuluvatkin!

Haha :D No jos et liity Executioners Covenanttiin niin voin jättää sut rauhaan ;) Vilebloods ja Executioners on toistensa verivihollisia ;)

Mutta sen jälkeen pomot ovat alkaneet pistämään hanttiin oikein kunnolla. 5 ja 6 bossit olivat aivan mahdottomia sooloillessa ja kuupissakin yrityksiä kertyi yritysten päälle. Nyt olen itseasiassa tilanteessa, jossa jokainen reitti päättyy umpikujaan ja ylivoimaiselta tuntuvaan pomoon... Pelkoa ja Inhoa Yahrnamissa.

Jep, Vitonen (shadow of Yahrnam?) oli kyllä paha mutta sekin meni yksin :) Lukemattomia kertoja sitä yritin, mutta sitkeästi vain jaksoi mättää ja väistellä niin kuolihan ne, nyt Rom estää mun matkan

Huttu, mä hakkasin sen eilen ekalla yrityksellä ja se pomo tuli vähän yllätyksenä. Liityin covenanttiin myös..;)

Huh miten ihmeessä, mun mielestä se on aivan kahjo äijä ja sain siltä jonkun sentin pois helaa ennen kuin oma henki läht!

Aika samoissa ollaan, itellä on vit 19 ja lvl30 oon. Säkkimiehet tappaa kahella iskulla nii se on ihan sopiva vaikeusaste :)

Säkkimiehet tappaa mut yhdellä, kahdella iskulla, ainakin Depth 2 Chalice Dungeonissa :D Depth 3:ssa kuolin perusvihuun yhdellä iskulla.. ja mun ukko on jotain 52lv

Ylös Bottom