Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alkaa jo mennä hermot ton Rom:in kohdalla:
Tässä vaiheessa jo kaipaa Dark Soulsin Estus Flaskeja takaisin. Ei tarvinnu farmata mitään healtti itemejä jos bossi tuhosi sut.
Jotkut NPC-hunterit pakittavat raja-alueillaan karkuun ja juoksevat yhtäkkiä Gamebryo-peleistä (mm. Fallout 3, Oblivion..) tuttua supervauhtia takaisin ja sitten taas pakki päälle.
Minulla paloi käämit Chalice Dungeonin bossiin.
Nimittäin tämä:
Pthumerian Descendant. Ruma mies steroideissa. Ihan älyttömän nopea ja väistely liki mahdotonta. Ja kun saa puolet hp:sta pois niin se helvettiläinen ottaa toisen shotelin mukaan ja iskee jotain sairaita comboja. En millään jaksa uskoa että voitan tuon rehdisti No pian uutta yritystä.
Löytyipä jännä otus Chalice Dungeonista
[video=youtube;JhtaZHSTxog]https://www.youtube.com/watch?v=JhtaZHSTxog[/video]
Oisit koittanu jotain eleitä et alkaako jutteleen mitään kun ei suoraan päälle käyny. Itse säikähdin kyseistä otusta ja vedin turpaan
Se mikä tossa otuksessa oli aika mielenkiintosta
että se tuntu pysähtelevän tollasten "monumenttejen" kohille siellä, eli joku patsas tai seinällä oleva juttu jne. ja tuntu tuijottelevan niitä.
Kysyisin tuosta 10 000 blood echoa maksavasta medaljongista, jonka voi ostaa hunter's dreamista. Sen nimi on suomiteksteillä Metsästäjäpäällikön medaljonki.D) Minkä portin se oikein avaa? Avaako se sen yhden ison portin cathedral wardin lähistöllä, jonka voi myös avata kylläkin löytämällä toisen reitin portin taakse vai avaako se sen portin joka on ihan pelin ensimmäisessä paikassa, kun klinikan ovista kävelee pihalle ja kääntyy oikealle? En haluaisi tuhlata turhaan 10 000 blood echoa, jos se avaakin tuon Cathedral wardin lähellä olevan ison portin, koska sain sen portin auki jo muita reittejä pitkin.
Kysyisin tuosta 10 000 blood echoa maksavasta medaljongista, jonka voi ostaa hunter's dreamista. Sen nimi on suomiteksteillä Metsästäjäpäällikön medaljonki.D) Minkä portin se oikein avaa? Avaako se sen yhden ison portin cathedral wardin lähistöllä, jonka voi myös avata kylläkin löytämällä toisen reitin portin taakse vai avaako se sen portin joka on ihan pelin ensimmäisessä paikassa, kun klinikan ovista kävelee pihalle ja kääntyy oikealle? En haluaisi tuhlata turhaan 10 000 blood echoa, jos se avaakin tuon Cathedral wardin lähellä olevan ison portin, koska sain sen portin auki jo muita reittejä pitkin.
Viimeinen bossi..
eli siis Gehrman. Jumalauta, kun on paha vastus. Olen tuota reilu 20 kertaa koittanut, eikä vaan kaadu sitten millään. Bossi on suht helppo vielä puoleen väliin, kunnes se buffaa itsensä ja siitä tulee supernopea, jolloin visceral attackin tekeminen vaikeutuu huomattavasti. Parhaimmillaan oon saanut n. 80 % hp:ista pois. En muista että mulla ois koskaan ollut näin paljon vaikeuksia bossissa, vetää vertoja jopa Ornstein & Smoughiin. Ainain Bloodbornen vaikein bossi, selvästi (kaikki vapaaehtoiset bossit oon hoitanu, pl. chalice dungeon).
Aseena on axe+10 ja oon lvl81. Jotain vinkkejä toki otan vastaan niiltä jotka ovat Gehrmanin voittaneet! Ärsyttävintä tässä on ehkä se, että joutuu vähän väliä grindaamaan vialeita/panoksia lisää. Tulee ikävä estusta.