Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Mulla tulee meneen luultavasti huomattavasti enemmän aikaa. Ainakin toistaiseksi oon menny tosi hitaalla temmolla, toisen bossinkin jälkeen palasin viä vanhoille nurkille, kun muistelin et jotain jäi tutkimatta.

Sori jos on tyhmä kysymys, Souls-noviisi kun olen. Spawnaavatko bossitkin takaisin kun tulee vanhoille nurkille uudestaan pyörimään?

Edit: Storessa tarjouksessa Demon's Souls alle vitosella. Meni ostoon :)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Äsken tuli pienimuotoinen ragequit, spoilaa toisen bossin jälkeisiä alueita:
Pääsin Old Yarnamiin vai mikä lie ja siellä tornissa se konekiväärimies, ei jumalauta. Pääsin torniin asti että nyt kosto elää... Mutta ryökäle onkin vikkelä ja kova kettu, jätän suosiolla myöhempään ja käyn kirjoittamassa vain sinne viestin "Quickstep ahead"
.

Heh, oma kokemus tuosta...
Tuo heppu oli tappanut meikäläisen ensin sinne katolle ja toisella kerralla pudotti jo tikkaiden yläpäästä. No, kolmannella kerralla sain jo taistelun aikaiseksi ja puolet vihun heloista pois, niin jamppa otti ja putosi tikkailta alas. Instant win :D

Sori jos on tyhmä kysymys, Souls-noviisi kun olen. Spawnaavatko bossitkin takaisin kun tulee vanhoille nurkille uudestaan pyörimään?

Ei spawnaa, bosseja voi pelata uudestaan muita huntereita auttamalla. Keinot tuohon löytyy edelliseltä sivulta.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Pleikan omiin luureihin on muuten tullut Bloodborne-esiasetus.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Storessa tarjouksessa Demon's Souls alle vitosella. Meni ostoon :)

Harmi ettei sitä voi pelata ps4 :( Ehkä jos tuo playstation now joskus rantautuu tännekin päin maailmaa pääsee tuotakin kokeilemaan :)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

3,5 tuntia pelattu, ja ihan positiiviset fiilikset. Eka "Souls" peli itselleni, alkuun oli toki hankalaa kun taistelusysteemi oli ihan vieras, mutta pikkuhiljaa eteni, ja sain jokusen oikopolun auki. Ekaan bossiin jäin jumiin(Father jotain), tosin en kahta kertaa enempää jaksanut tänään kokeillakaan. Vaikeustaso tähän mennessä on ollut ihan sopiva, saa nähdä missä vaiheessa nousee tie pystyyn.

Onko nuo Insightit miten harvinaisia? Kun näköjään tarvii niitä jos haluaa apujoukkoja.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Huhhuh, takana noin viisi tuntia intensiivista kuolemista ja turpaan ottoa :D Heti alusta kävi jo selväksi että hötkyilemällä lähtee henki joten piti vähän opetella sellaista rauhallista etenemistä.

Ja tuo alun tutoriaali :D Joo, tuosta napista se lyö, nyt,
mee hakkaan tota ihmissutta nyrkeillä! Good Luck!

Tykkään tuosta miljööstä ja siellä on erittäin mukavaa tutkiskella alueita ja yrittää löytää salaisuuksia sekä availla oikoteitä. Toinen pomo kaatui tuossa hetki sitten, ja nuo isot matsit on kyllä olleet erittäin turhauttavia, mutta ai jumalauta kun se pomo vihdoinkin kaatuu niin on siinä pakko tuulettaa! Mua lohdutettiin chatissä että nuo on vasta alkusoittoa, ne oikeat haastavat pomot on vasta edessä päin.

Cooppia yritin koettaa pikaisesti, pääsin heti ekalla yrittämällä jonkun maailmaan, mutta se tyyppi potki mut pois sieltä aika äkkiä. Miksi tuhlata insight siihen että potkii avun pois? Noh samapa tuo, hyvin tuntui toimivan kyllä muuten.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Onko nuo Insightit miten harvinaisia? Kun näköjään tarvii niitä jos haluaa apujoukkoja.

En tiedä miten harvinaisia ne ovat pidemmälle päälle, mut ainakin aluksi niitä on tullut yksi siitä, kun näet bossin ekan kerran ja 3 kun saat sen tapettua. Lisäksi muutama esine on tullut vastaa, mistä saa yhden insightin. Lisäksi, aina kun autat jotain muuta tappamaan bossin saat yhden insightin. Harkiten varmaan kannattaa käyttää, kun epäonnistuneesta kellon kilkutuksestakin menetät yhden insightin. Sitten kun pääset auttamaan muita bossien tappamisessa, noita pystyy varmaan periaatteessa keräämään oikein (en ole varma tästä).
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Jep, mutta se maksaa vain yhden insightin. Sulla pitää vain olla 10 kasassa, että se Hunter's dreamissa oleva kauppapaikka aukeaa.

Palaan tähän vielä. Tiedätkö tarviiko sulla olla taskussa kerralla 10 noita vai riittääkö, että olet ansainnut sen 10 yhteensä.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Palaan tähän vielä. Tiedätkö tarviiko sulla olla taskussa kerralla 10 noita vai riittääkö, että olet ansainnut sen 10 yhteensä.

Aina pitää olla ainakin 10 taskussa jotta se kauppa aukeaa, mutta sitte ku oot kaupan valikoissa niin voit ostaa vapaasti. Jos tuhlaat sen vertaa että sun insight tippuu alle sen 10 niin kauppa häviää kun lakkaat tekemästä ostoksia.

Mulla oli äsken 11 niin ostin coop kellon, pvp kellon ja Father G:n kaavun, niin nyt on jäljellä 6 jolloinka täytyy löytää 4 vielä niin pääsee taas ostoksille.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Aina pitää olla ainakin 10 taskussa jotta se kauppa aukeaa, mutta sitte ku oot kaupan valikoissa niin voit ostaa vapaasti. Jos tuhlaat sen vertaa että sun insight tippuu alle sen 10 niin kauppa häviää kun lakkaat tekemästä ostoksia.

Mulla oli äsken 11 niin ostin coop kellon, pvp kellon ja Father G:n kaavun, niin nyt on jäljellä 6 jolloinka täytyy löytää 4 vielä niin pääsee taas ostoksille.

Ahaa eli tarvinnee säästellä sit :)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Ensimmäinen ilta peliä takana ja hyvälle maistuu. Eniten ehkä aluksi harmitti alhainen framerate, mutta silmä jo tottunut. Ensimmäinen bossi kaadettu, meni ehkä noin 6-7:llä yrityksellä.

Sitä ihmettelen, että vieläkään en ole löytänyt yhtä ainutta uutta setta / varustetta? DS:ssä niitä putoili vähän väliä, mutta eri pelihän tämä on.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

... tuo vihollisten uudelleen tappaminen vaan vähän tahtoo syödä miestä sen 10:n kerran jälkeen.
Joo, tuo onneksi helpottaa, kun saa noita portteja ja ovia yms. auki ja pääsee suoraan mestoille. Kyllä tuossa ison nuotion ympärillä tuli aika monta tuntia aikaa itsekin vietettyä.
Eikä tässä toki tarvitse jokaiseen vihuun takertua, juoksemallakin pärjää.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Harmi kun ei toimi nuo muiden pelaajien haamut omassa pelissä. Tarkoitan siis noita verilätäköitä, mistä painamalla näkee toisen pelaajan hetket juuri ennen kuolemaa. Toisten viestejäkään ei näkynyt ennenkuin laitoin yhden viestin kokeilumielessä itse. Onko muilla ollut vastaavanlaista?
Mulla toimii joskus harvoin, useimmiten ei näy kyllä mitään. Ihmettelin ihan samaa. Noita valkoisia haamuja ja viestejä kyllä näkyy.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Mulla toimii joskus harvoin, useimmiten ei näy kyllä mitään. Ihmettelin ihan samaa. Noita valkoisia haamuja ja viestejä kyllä näkyy.

Se yrittää tietty hakea niitä verkosta, mutta PSN kun on mitä on niin harvoin toimii :)
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

En mä ole huomannut mitään ongelmia haamuissa tai pelaajien viesteissä. En tosin lähellekään jokaista verijälkeä ole katsonut.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Onko muilla ongelmia multiplayerin kanssa?

Onnistuin kerran summonaa Father Cagiostneen random apurin... nyt resonating / beckoning bell ei toimi ollenkaan.. En ole edes uskaltanut kokeilla beckoning belliä enään koska en halua menettää insighteja turhaan.
Resonating bell ei vie onneksi insighteja mutta heti kun laitan sen päälle n. 1min päästä tulee lost connection to network - returning to title screen.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Sori jos on tyhmä kysymys, Souls-noviisi kun olen. Spawnaavatko bossitkin takaisin kun tulee vanhoille nurkille uudestaan pyörimään?

Edit: Storessa tarjouksessa Demon's Souls alle vitosella. Meni ostoon :)


Bossit ei synny uudestaan ja tavan vihollisetkin häviää kentästä jos ne tapetaan riittävän monta kertaa.
Se riittävän monta on sitten todella monta.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Loistava NPC suunnittelu taas Fromilta. Juuri niin omalaatuisia ja salaperäisiä kuin voisi odottaa ja sopivat täydellisestä peliin.

Ja kyllä meinas tulla housuun, kun juoksentelin toisen bossin jälkeisissä maisemissa:
Ne isot valkoiset kirvesheput!!

Bossit ei synny uudestaan ja tavan vihollisetkin häviää kentästä jos ne tapetaan riittävän monta kertaa.
Se riittävän monta on sitten todella monta.

Anteeksi mitä? Siis tavalliset viholliset eivät enää spawnaa, jos ne tappaa riittävän monta kertaa?
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Onko muilla ongelmia multiplayerin kanssa?



Onnistuin kerran summonaa Father Cagiostneen random apurin... nyt resonating / beckoning bell ei toimi ollenkaan.. En ole edes uskaltanut kokeilla beckoning belliä enään koska en halua menettää insighteja turhaan.

Resonating bell ei vie onneksi insighteja mutta heti kun laitan sen päälle n. 1min päästä tulee lost connection to network - returning to title screen.




Ainakin minulla toimii normaalisti. Kannattaa tsekata pleikan ja oman netin asetukset tai kokeilla bootata kone.
 
Vastaus: Bloodborne - From Softwaren seuraava (2015)

Anteeksi mitä? Siis tavalliset viholliset eivät enää spawnaa, jos ne tappaa riittävän monta kertaa?

No toi DS2:ssa, mutta tästä ne ottaneet sen pois, ainakin mitä tuossa nyt aiheesta googlailin, eli saa grindailla ja hyvä niin
 
Ylös Bottom