Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Millä levelillä olet? Voin tulla jeesimään jos range osuu kohdilleen. Co-oppasin siellä jonkin verran ja oli oikein mukava bossi autella muita. tulta ja tappuraa oli itelläkin sen voitto ja apuja tuntui aika vähän tosiaan olevan.

Ittellä taas kyseinen bossi helposti ekalla yrityksellä läpi :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kylläpäs peli meni helpoksi loppua kohden. Viimeiset pakolliset bossit menivät kaikki melkein ekalla läpi, enkä kyllä missään kohdassa jäänyt grindamaan levuja. Varmaan tappiin asti päivitetty Holy Blade helpotti asioita. Hyvä peli, mutta tuntuu kyllä että 10/10 arviot ovat liikaa. Tekniset ongelmat (bugit, latausajat, epätasainen FPS, viholliset hyökkäävät seinien läpi) ja muutamat pelilliset viat ovat vaan niin ilmiselviä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pelinä tämä on kyllä ollut mainio, mutta itsellekin jokin sellainen jäi puuttumaan että tekisi mieli aloittaa heti uudella hahmolla. Toisin kuin Souls-peleissä oli useampi hahmo samaan aikaan tulessa niin tämä oli hieno matka ja seikkailu, mutta en ihan heti ehkä uusiks vedä.

Ennakkoon pelkäsin kilven puuttumista, mutta nyt oikeastaan tämä dodgella vetäminen on mieluisampaa kuin kilpikonnana eteneminen. Voi olla että kun tässä pian aloitan Dark Souls 2 läpipeluuta niin tullee yritettyä vähän enemmän väisteltyä kilven sijaan. Jos vain Dark Soulsiinkin saisi saman dodgen :cool:
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Millä levelillä olet? Voin tulla jeesimään jos range osuu kohdilleen. Co-oppasin siellä jonkin verran ja oli oikein mukava bossi autella muita. tulta ja tappuraa oli itelläkin sen voitto ja apuja tuntui aika vähän tosiaan olevan.

82 taitaa olla jo, katsotaan jos satutaan samaan aikaan linjoille.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuo Upper Cathedral on
varmasti paskamaisin paikka mihin olen tähän mennessä joutunut. Täynnä niitä *******imijöitä joita vihaan enemmän kuin mitään, ja 20 insightia meni enkä päässyt juuri minnekään.

Kaikki paikat alkaa olemaan sellaisia mihin ei yhtään huvita mennä. Pyssykään ei tunnu toimivan kuin aniharvoin, en varmaan osaa vaan käyttää. Olisi mukavaa vaihtelua sitäkin välillä käyttää, muttakun ei sillä saa kuin pahan mielen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ennakkoon pelkäsin kilven puuttumista, mutta nyt oikeastaan tämä dodgella vetäminen on mieluisampaa kuin kilpikonnana eteneminen. Voi olla että kun tässä pian aloitan Dark Souls 2 läpipeluuta niin tullee yritettyä vähän enemmän väisteltyä kilven sijaan. Jos vain Dark Soulsiinkin saisi saman dodgen :cool:

Luulenpa et yhtä hyvä dodge olis vähän op Dark Soulsis :D Itse ainakin huomasin et huomattavasti vähemmän on tullut kilpeä käytettyä ensimmäisen 15 tunnin aikana DS2. Lähinnä nuolia on tullut torjuttua ja sit joitain tiettyä vihollisia. Silti se on koko ajan kädessä et ehkä vois kokeilla vaikka dual wieldiä ;)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vähä offtopik, mutta pelasin DS1:n kokonaan ilman kilpeä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuli muuten tänään ensimmäisen kerran tilanne etten hetkeen tiennyt mihin ryhtyä seuraavaksi. No, vihje tuli tavaroiden selostuksista ja taas ollaan kartalla. Kertoo osaltaan miten hyvin peli on kulkenut turhautumatta tänne asti. Pelitunteja on kuitenkin kymmeniä ja nyypällä leveli 49.

Uudelle alueelle saapuessa rouva soitteli pahaa kelloa ja ensimmäinen PvP-ottelu oli tosiasia. Samassa tilassa riehui vielä sellainen kolmen metrin korkuinen örkki. Meinasi tulla ahdasta. Tämä peliini tunkeutunut muukalainen luuli pääsevänsä helpolla. Vahvasti viritelty kirveeni sai vielä sähköisen kuorrutuksen ja eikun heilumaan. Molotovin coctailia näköön ja kirveellä perään. Siihen kaatui kutsumaton vierailija.

Pidän tälläisistä yllätyksistä monen tunnin yksin puurtamisen väliin. Rikkoo kaavaa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Uudelle alueelle saapuessa rouva soitteli pahaa kelloa ja ensimmäinen PvP-ottelu oli tosiasia. Samassa tilassa riehui vielä sellainen kolmen metrin korkuinen örkki. Meinasi tulla ahdasta. Tämä peliini tunkeutunut muukalainen luuli pääsevänsä helpolla. Vahvasti viritelty kirveeni sai vielä sähköisen kuorrutuksen ja eikun heilumaan. Molotovin coctailia näköön ja kirveellä perään. Siihen kaatui kutsumaton vierailija.

Pidän tälläisistä yllätyksistä monen tunnin yksin puurtamisen väliin. Rikkoo kaavaa.
Harmittavan vaikea tulla pelaajien hyökkäämäksi Bloodbornessa. Dark Soulseissahan tuo taisi mennä niin, että jos käytit humanityn (vrt. insight), muutuit ihmiseksi. Tämän jälkeen kuka vaan pystyi hyökkäämään maailmaasi. Bloodbornessa tommonen ei taida olla mahollista. Pitää mennä erityisalueelle, soittaa apukelloa tai soittaa hyökkäyskelloa. Olis voinut olla tuo Dark Souls-systeemi tässäkin. Insight tuntuu suht turhalta muutenkin. Pari tuntia kun cooppaat, niin siinä on loppuun asti tarpeeksi insightia ihan mihin vaan. Tulipaperitkin yms ostan mielummin insightilla, kuin blood echoilla...
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Harmittavan vaikea tulla pelaajien hyökkäämäksi Bloodbornessa. Dark Soulseissahan tuo taisi mennä niin, että jos käytit humanityn (vrt. insight), muutuit ihmiseksi. Tämän jälkeen kuka vaan pystyi hyökkäämään maailmaasi. Bloodbornessa tommonen ei taida olla mahollista. Pitää mennä erityisalueelle, soittaa apukelloa tai soittaa hyökkäyskelloa. Olis voinut olla tuo Dark Souls-systeemi tässäkin. Insight tuntuu suht turhalta muutenkin. Pari tuntia kun cooppaat, niin siinä on loppuun asti tarpeeksi insightia ihan mihin vaan. Tulipaperitkin yms ostan mielummin insightilla, kuin blood echoilla...

Eivätkä ne Insightit edes katoa kuollessa, kuten tapahtui Dark Soulsin humanityille. Dark Souls 2 et ole käytännössä koskaan turvassa tunkeilijoilta. 30min suojan saat polttamalla nuotiolla insight/humanityä vastaavan esineen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

En tiie miten se oli toteutettu Dark Soulssissa, mutta mä en ainakaa kaipais koko ajan jotain pieksijää mun peliin ihan ku siel ei muuten tarpeeks vaikeeta olis. Ihan hyvä että on vaa ne tietyt/tietty? alue mihii niitä janttereita voi tulla. Eri asia sit watch_dogsis, joka oli lähinnä harmitonta "tietojen" hakkerointia aina kesken kaiken tai joku seuraa sua, joka sopii kyseiseen peliin ja ns rikkoi sitä kaavaa ja toi tunteen että et ole yksin :eek: . Mutta se että kun kesken taistelun sinne tulis kaiken lisäksi joku jantteri heiluu ja pieksee kirveen kanssa, menis äkkiä hermot ja peli suosiolla offlinelle.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

En ole PvP:tä pahemmin kokeillut, mutta Nightmare of Mensiksessä missä
online-tilassa se kello soi väkisinkin, se oli kyllä tosi perseestä. Hädin tuskin muutenkaan pysyin hengissä kun on frenzyt ja kaikki, ja sitten tulee joku pelaaja hakemaan ilmaisen tapon. Joka kerta jos sinne on mennyt online, joku tulee 5 min sisään pilaamaan kaiken.

Pitäisi kokeilla paremmin tuota systeemiä, missäköhän lvl90 olisi suosittu PvP-alue? Ei mitään kokemusta tuosta, eli pataan varmaan tulee aika huolella.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

En tiie miten se oli toteutettu Dark Soulssissa, mutta mä en ainakaa kaipais koko ajan jotain pieksijää mun peliin ihan ku siel ei muuten tarpeeks vaikeeta olis. Ihan hyvä että on vaa ne tietyt/tietty? alue mihii niitä janttereita voi tulla. Eri asia sit watch_dogsis, joka oli lähinnä harmitonta "tietojen" hakkerointia aina kesken kaiken tai joku seuraa sua, joka sopii kyseiseen peliin ja ns rikkoi sitä kaavaa ja toi tunteen että et ole yksin :eek: . Mutta se että kun kesken taistelun sinne tulis kaiken lisäksi joku jantteri heiluu ja pieksee kirveen kanssa, menis äkkiä hermot ja peli suosiolla offlinelle.

Niin onhan tuo täysin makuasia. Itseä ei pvp-heebot juurikaan Soulseissa ole häirinneet, mutta Watch Dogsissa se oli aina se hetki kun lähdin vessaan/jääkaapille/muille asioille :D Mikään ei vituttanut enempää kuin et joku tuli hakkeroimaan muo.

edit: ja onhan noissa aina jotain suojaa tunkeutujia vastaan. Ensimmäisesssä Dark Soulsissa sun maailman ei pystynyt tunkeutumaan, jos et ollut ihminen. DS2 puolestaan on esim "kilta" mihin liittymällä tunkeutujan mukana tulee mahdollisesti myös suojelija sulle. BB:n systeemi tuntuu turhankin tiukalta, mut ei tosin itsellä ole vielä pahemmin siitä kokemusta. Kertaakaan ei ole kukaan tullut muo tappamaan :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Niin onhan tuo täysin makuasia. Itseä ei pvp-heebot juurikaan Soulseissa ole häirinneet, mutta Watch Dogsissa se oli aina se hetki kun lähdin vessaan/jääkaapille/muille asioille :D Mikään ei vituttanut enempää kuin et joku tuli hakkeroimaan muo.

edit: ja onhan noissa aina jotain suojaa tunkeutujia vastaan. Ensimmäisesssä Dark Soulsissa sun maailman ei pystynyt tunkeutumaan, jos et ollut ihminen. DS2 puolestaan on esim "kilta" mihin liittymällä tunkeutujan mukana tulee mahdollisesti myös suojelija sulle. BB:n systeemi tuntuu turhankin tiukalta, mut ei tosin itsellä ole vielä pahemmin siitä kokemusta. Kertaakaan ei ole kukaan tullut muo tappamaan :D
Itselle on kerran tullut joku hyökkimään peliin, ilmeisesti sekin alue sellainen et siellä väkisinkin soi se kello. Ei ne muuten niin haittaa, mutta se lagin määrä mikä siinä pvp ottelussa oli jo jotain järkyttävää, vihu tuntui varppivan ihan hämärästi,mutta kaatui kyllä.

Enemmän mua ärsyttää noi npc huntterit, kenen idea on ollu laittaa niitä noinkin paljon peliin? Joo jotkut sanoo että ne on helpoimpia vihuja, mutta mua ne lähinnä ärsyttää koska kestävät niin maan prk**en paljon iskuja ja itse kuolet muutamasta iskusta. Esim toi ds2 ne npc inveiderit ei tunnu noin pahoilta vaikka niiläkin on sitä helaa paljon, mutta tässä ne on äärimmäisen rasittavia
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Omat kokemukset PvP:stä Souls-peleissä on varsin negatiiviset. Se inveidaus tapahtuu aina juuri hankalimmassa tilanteessa, vastassa on joku Hashimoto99 PvP buildilla parhailla mahdollisilla aseilla varustettuna ja lopuksi kuolet siihen, että kaveri on ensin 5m päässä edessä, jonka jälkeen se tekeekin yhtäkkiä backstabbin ja se on sitten siinä.

Co-op on mukavaa toimintaa, mutta olen pitäytynyt täysin offlinessa tästä huolimatta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

inveidaus tapahtuu aina juuri hankalimmassa tilanteessa, vastassa on joku Hashimoto99 PvP buildilla parhailla mahdollisilla aseilla varustettuna ja lopuksi kuolet siihen, että kaveri on ensin 5m päässä edessä, jonka jälkeen se tekeekin yhtäkkiä backstabbin ja se on sitten siinä.

Toi on kyllä paljolti totta. Lisäksi DS2:ssa on ihan covenantteja, joissa sun peliin ei hyökätä vaan itse joudut hyökkääjän peliin. Heti kun spawnaat niin tulee jotain taikoija tms. tuliseipäitä persuksille. Muutenkin raukkamaista inveidaamista ds2:ssa on paljon. Juostaan vihujen taakse piiloon jne. BB:ssä en ole tällaista urpoilua vielä huomannut, ehkä se vaikuttaa tässä mielessä positiivisesti kun inveidaajallakin on blood vialit.

Nightmare Frontiereissa
kun olen pyörinyt (levelillä 50-60) niin jatkuvasti kilkattaa kellot ja joku hyökkää. Siis aivan joka kerta ja saman tien kun lampulta lähden. Muissa paikoissa ennen tätä on mun peliin inveidattu vain jos olen itse ensin kilkutellut beckoning belliä. Vähän outoa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nightmare Frontiereissa
kun olen pyörinyt (levelillä 50-60) niin jatkuvasti kilkattaa kellot ja joku hyökkää. Siis aivan joka kerta ja saman tien kun lampulta lähden. Muissa paikoissa ennen tätä on mun peliin inveidattu vain jos olen itse ensin kilkutellut beckoning belliä. Vähän outoa.

Sen takia ne inveidaa tuolla painajaismaailmassa kun siellä on niitä kelloa kilkuttavia naisia, jotka kutsuvat inveidaajia sun peliin. Tapa ne naiset ja inveidaus loppuu. Muualla pelissä inveidaajat hyökkää vain jos käytät beckonin belliä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tai pelaa offline tuo mesta, ellet tarvitse apua esim bossissa.
 
Ylös Bottom