Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peli loppupomoa vaille valmista kauraa. Nyt herääkin kysymys, onko mitään yhtä hienoa markkinoilla tarjolla? Kaikki alustat löytyy (pl. Iso N).

Kysyy, nimimerkki: Elämää Bloodbornen jälkeen?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peli loppupomoa vaille valmista kauraa. Nyt herääkin kysymys, onko mitään yhtä hienoa markkinoilla tarjolla? Kaikki alustat löytyy (pl. Iso N).

Kysyy, nimimerkki: Elämää Bloodbornen jälkeen?
Jos ei oo vielä pelattu, niin oiishan tuolla Demon's Souls PS3, Dark Souls PS3, Dark Souls 2 PS3 & PS4. Vanhempia pelejä tietenkin, joten varauksella. DkS2 tietenkin justiinsa remasteroitu.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peli loppupomoa vaille valmista kauraa. Nyt herääkin kysymys, onko mitään yhtä hienoa markkinoilla tarjolla? Kaikki alustat löytyy (pl. Iso N).

Kysyy, nimimerkki: Elämää Bloodbornen jälkeen?

Witcher 3: Wild Hunt ensi kuussa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peli läpi ja niin kuin tätä upeaa kokemusta halusi pitkittää. Lopputekstit valuvat parhaillaan ruudulla. Nimistä päätellen lokalisointiin osallistunut valtava määrä työväkeä, seikka, joka täällä varmisti ostopäätöksen. Nyt 79 tunnin jälkeen voi sanoa kyseessä olevan henkilökohtaisella tasolla yksi merkittävimmistä peleistä. Menee suoraan ykköseksi tässä nykyisessä sukupolvessa.

En alkuun ollut Bloodbornea edes hankkimassa. Japanilainen, vaikeaksi mainittu synkistely ei aivan ole siitä kategoriasta, josta olen tottunut pelini poimimaan. Sitä suurempi oli yllätys huomatessaan alun tylytyksen jälkeen pitävänsä pelin asettamasta haasteesta. Siinä on sutjakkaan suoraviivaisen mekaniikan lisäksi pelin upea koukku. Tässä pääsee ylittämään itsensä. Läpäistessään alkuun mahdottoman, voi jopa aidosti olla ylpeä suorituksestaan. Eräänlainen miehuuskoe. Kykenen helpohkojen massapelien jälkeen läpäisemään myös ainakin vielä jokin aika sitten marginaalissa lymyilleen hard core-kokemuksen. Ilman kädestä pitämistä.

Nyt on tyhjä olo. Voiko mikään muu kuin II-osa vastata tätä kokemusta? Ainakin vertailun pohjana tulee Bloodborne säilymään vielä pitkään. Mestariteos.

10
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peli läpi ja niin kuin tätä upeaa kokemusta halusi pitkittää. Lopputekstit valuvat parhaillaan ruudulla. Nimistä päätellen lokalisointiin osallistunut valtava määrä työväkeä, seikka, joka täällä varmisti ostopäätöksen.
...
Suuri osallistujamäärä lokalisoinnissa myös näkyy upeasti toteutettuina suomennoksina, niin kielellisesti kuin teknisesti. Silmiin pistäviä kauneusvirheitä ei ole tullut ainakaan omalla taipaleella pelissä vielä vastaan. Tällä pieteetillä haluaisin jatkossakin nähdä Sonyn pelien suomennokset, ja tässä MS:lla ja muilla pelitaloilla on paljon kiinni kurottavaa. Tuo todellakin lisäarvoa pelille.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pätsiä pukkaa, jos ette jo huomanneet.

Thank you for playing Bloodborne.
An update is available.
Main points of UPDATE 1.03
-Reduced loading times (approx. 5-15 seconds; may vary by circumstance)
-Fixed bug that left certain lifts and elevators inoperable
-Fixed bug that resulted in bosses becoming immobilized
-Fixed bug that left players unable to advance NPC events during multi-play
-When the PS4 is put into Rest Mode during online play, the game will now return to the main title screen upon resuming play
This will resolve matchmaking issues related to Suspend/Resume.
-Other various bug fixes
We will continue to make improvements to better the play experience.


Epävirallista tietoa mitä pelaajat ovat huomanneet: (Ei siis välttämättä totta)

Not mentioned in the patch notes:

Loading screens now show items and their descriptions instead of the black screen w/ Bloodborne logo
The bug that prevented the player from using custom body types in the character creator has reportedly been fixed.
Supposedly, the following skip/glitches don't work anymore: Forbidden woods skip, Shadows of Yarnham jump glitch, Father Gas stair visceral. [source]
Canon has reportedly been nerfed to consume 12 bullets instead of 10
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nuo latausajat sinällään eivät prantuneet niin paljon kun toivoin mutta respwan latausajat sensijaan paranivat huikeasti, kun ennen puhuttiin 40-50 sek alueesti riippuen on respwan ajat nyt 15-20 sek. Ehkä tämä kohta on pelattavassa kuosissa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Hmm. Eivät tainneet korjata Rifle Spearia. Se nimittäin tietyillä arcane gemeillä tekee aivan järkyttävää damagea. Kuluttaa yhden panoksen, mutta parhaimmillaan tekee enemmän damagea, kuin cannon, joka nyt kuluttaa 12 kutia. Tuo ei taida edes tarvita minkäänlaisia statseja, eli periaatteessa voi tehdä hahmon, jolla on 99 vitality ja mennä muutoin perusstatseilla tuhoamaan lvl 100 pvp metalaiset. :rolleyes:
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

cannon, joka nyt kuluttaa 12 kutia.
Nerffasivat cannonia? Noh perse, ite oon levuttanut bloodtingea viimeistä bossia varten. Kyllähän toi viimenen bossi ihan pelkällä meleellä menis varmasti läpi, mutta on se niin mukava nähä kun Cannonilla ampuu sitä niin lähtee mukava määrä hp:tä :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nerffasivat cannonia? Noh perse, ite oon levuttanut bloodtingea viimeistä bossia varten. Kyllähän toi viimenen bossi ihan pelkällä meleellä menis varmasti läpi, mutta on se niin mukava nähä kun Cannonilla ampuu sitä niin lähtee mukava määrä hp:tä :D
Cannonin nerffissä taitaa olla ideana, ettei enää saa käytettyä sitä 4 kertaa perätysten. 20+5, 15+5, 10+5, 5+5. Nyt menee 20+5, 13+5, 6+5, eli ei saa edes kolmea kertaa ammuttua. Tekee kyllä tuosta Rifle Spearista melko kovan. Siitä vaan tykittämään parhaimillaan joku 2000 damagea per kuti ja kuteja riittää niin paljon, kuin energiasta viitsii repiä. Voi olla pvp aikamoista ensi pätsiin asti...
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tämä se vaan tarjoaa tyystin uusia elämyksiä vielä läpäisyn jälkeenkin. Nauraa sai palleet tyhjäksi.

Mentiin Ng+:ssa yhteistyömuotoa kolmeen pekkaan. Tämä laukaisee välittömästi rouvan soittelemaan PvP-kelloa, muuten ennen rauhallisella alueella. Yllätys on tunkeutujalle suuri kun vastassa onkin kolme päälle 100 lvl jantteria. Elinajanodote on luokkaa jääkärillä itärajalla. Sekunneissa siis mennään.

Yhteistyö tarjoaa vähintään verihäiveitä palkinnoksi tueksi tulleille kavereille. Kuitenkin jokaiselle täytyy samat pomot ja spawni-kynttilät käydä erikseen hoitamassa. Tämä tarkoittaa toistoja.

Jonkinverran ruudunpäivitys kyykkää paikoitellen. Tärinät jäävät saamatta ja tiimikavereita saakin muistuttaa kuntopisteiden seuraamisesta. Taistelu on tämän johdosta tunnotonta, turhan kliinistä. Niin paljon tärinät ovat kuitenkin osa taistelukokemusta.

Kolmeen pekkaan jatkuvan PvP-pelotteen alla addiktoi uudella tavalla. Kiitosta pitää antaa myös mahdollisuudesta jatkaa läpäisyn jälkeen uusi kierros jo tiennatuilla aseilla ja varusteilla. Vihulaiset ovat hitusen haastavampia, pomot kuulemma jo enemmänkin. Ensimmäisen kierroksen 79 tunnille on siis luvassa reilusti jatkoa. Addiktin syvyys merkki poikkeuksellisen hienosta pelikokemuksesta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

On kyllä samaan aikaan todella turhauttava ja myöskin koukuttava peli, harva pystyy samaan :) Miten aloittelijat olette pelissä toimineet, suoraan vaan eteenpäin vai grindaamalla kehitelleet aseita jne ?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ehtoota vaan.... Oon noita chalise dungeoneita tahkonnut tässä ja nyt alkaa tuo "Defiled Chalise Dungeon" pikkusen tuntumaan hankalalta yksin. Cooppia en ole kenenkään kanssa edes testannut vielä joten voisikohan joku kenties tulla hiukan jelppimään eräässä bossissa. Ei tosin tietoa miten tuo cooppi toimii edes. Tuota Beconing Belliä olen tuolla soitellut mutta mitään ei tapahdu :) Levelillä 115 menossa. PSN nikki: Nahkanelio

Kiitos jos joku joutaa... :p
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Oliko se ukon kehitys nyt niin että pomon jälkeen voi vai miten?

Toinen sitte että mitä nuo oivallus pisteet sitten oli?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tässä upean pelin kunniaksi pelivideo muistoksi jälkipolville. Ei pitäisi spoilata mitään oleellista.




Miten aloittelijat olette pelissä toimineet, suoraan vaan eteenpäin vai grindaamalla kehitelleet aseita jne ?

Pää kylmänä vaan eteenpäin oli motto tällä aloittelijalla. Pyrin pitämään grindaamisen minimissä, vaikka toki sitä joutui pakon edessä nyyppä tekemään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Peliseuraa dungeoneihin olisi mukava saada. 91 tason keijolla mennään tällä hetkellä. Bloodletting beasti vastassa juuri,aika kauhoja.

Psn id: Tuplaliha
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kysymys 4. bossista eteenpäin pelaneille

Millä sen portin saa cathedral wardissa auki josta pääsee sinne vicar amelian tykö. Sanoo että tarvii jonku. Bosseista on neljä alhaalla.

Toinen on sitten se kirstun vieressä oleva ovi siellä ison körmyn jälkeen jolla on se kettingin päässä oleva betonipallo. Siihen tarvii vissiin jonku avaimen?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Oli kyllä upea peli kaiken puolin. Eka peluukerta tuli pelattua yksin ja vasta seuraavilla pelikerrolloilla tuli turvauduttua cooppiin vain pakon edessä, joka kyllä syö pelistä sen onnistumisen fiiliksen tekemällä vastuksista aivan liian helppoja. Ihastuin peliin jopa sen verran, että platinapytty kilahti tänään. Normaalisti en moisista turhakkeista välitä, mutta tässä se vain tuli ihan luonnostaan pelaamalla. Veti kyllä riman korkealle tämä peli..

Kysymys 4. bossista eteenpäin pelaneille

Millä sen portin saa cathedral wardissa auki josta pääsee sinne vicar amelian tykö. Sanoo että tarvii jonku. Bosseista on neljä alhaalla.

Toinen on sitten se kirstun vieressä oleva ovi siellä ison körmyn jälkeen jolla on se kettingin päässä oleva betonipallo. Siihen tarvii vissiin jonku avaimen?

Kaupasta saa ostettua avaimen siihen porttiin joka vie vicarin luokse. Oiskohan se ollut joku hunter chief emblem nimeltään.
 
Ylös Bottom