Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pitää ehkä aktivoida se bossi, eli kuolla siihen kerran. Itse soittelin siinä bossin ovella. Suht helppo tosin, kokeile jos menee soolona.

Pelaan eka ton lisärin ja sit ihmettelen, että imenkö napanuorat naamaa [emoji23] niin hyvä peli etten halua, että loppuis. Vaikka vähän tuo ludwik jo pääsi ihon alle [emoji16]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Olipa tiukka typy tuo Lady Maria!!! Tasan tiesin taktiikan, mut aina jossain vaiheessa pakka hajos ja sit alkoi omissa soida, etenkin 3-vaiheessa. Yök! Mut nyt sekin on selätetty.
 
Täytyyhän typyn tiukka olla, Marian varsinkin. Muutenkin kuulemma aika veemäinen bossi.

Totta [emoji23]

Nyt ollaan seuraavalla pomolla ja ei tämä ainakaan helpotu [emoji16] jumaleisson ku meikään on pomot kurittaneet. Tää on kyllä todellinen bloodborne huipennus. Itse kentät ei oo pahoja ja kaikki olen tappanut ainakin kertaalleen ja jokaisen tavaran oon poiminut, mut nämä pomot on kyllä vaikeita!! En valita ❤️


EDIT: KOS on lyöty, mut vaan cooppina. Oli kaverina pelaaja joka oli kuin kopio omasta pelityylistä. Toinen keräs huomion ja toinen iski. Damagen jälkeen vuoronvaihto [emoji106] ei tuo siltikään helpolla kaatunut vaikka parryttiin välillä todella hyvällä rytmillä. Etenkin 3-vaiheessa KOS veteli välillä meitä kuin tiskirättiä [emoji23]

Ps. Eka kerta ku peli kaatui ja tietty kesken pomotappelun.. Meinas jo tuttaa, mut kaikki kamat oli palautunut ja homma lähti pomo oven ulkopuolelta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jahas! Lisäri läpi [emoji15] vika pomo oli helpoin, mutta kokemuksena ihan jees! Lopun satama/meri alueesta en itsessään hirveästi tykänny vaikka jättihait olikin päräyttäviä kokemuksia. Linna ja alku rokkasivat kympillä, huntereitakin sopivasti, kerättävää paljon, joista suurin osa todella laadukasta [emoji106] pomot olivat kyllä lisärin kruunuja! Blood starved beast ja Rom olivat todella paperia näiden rinnalla. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Vielä 2pomoa ja sit ois homma paketissa. Helposti meikän top3-listalle. Jos väliin jtn kevyempää, esim. game of thrones ja sit Dark Soul 2 kimppuun.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tän pitäis olla Pate79:n palsta [emoji23]

Nyt oon häkeltynyt!?! Eilen juoksin pari luolastoa käytännössä läpi ku tuntui aivan sika helpolta. Tänään lisää luolia, joten 9pomoa ja kaikki ykkösellä läpi. Tänään sit heitin napanuorat naamaan ja ajattelin kokeilla päivän kuntoa Gerhmania vastaan. POMMI!! Se meni ekalla läpi ja ei oikeastaan tehnyt edes tiukkaa [emoji15] parryä naamaan ja suolistus, alusta loppuun. Pikkuinen ero lisäripomoihin [emoji23]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Juoksitko Defiled Chalicen (Pthumeru, syvyys 4) läpi? :rolleyes: Sen missä lähtee puolet helasta pois..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Juoksitko Defiled Chalicen (Pthumeru, syvyys 4) läpi? :rolleyes: Sen missä lähtee puolet helasta pois..

Ei mopolla mahottomia [emoji12] 1-3 tason luolastoja. Ei siitä ole kuin viikko, pari ku tappelin tosissaan noiden kanssa. Mulla on 4 ja 5 tason maljat, mutta ei vaadittavia määriä homeita, yms.

Lähinnä ihmettelen omia taitoja ennen ja jälkeen lisärin. Tasoja en oo enää nostanut, joten kehittyminen on tapahtunut ohjaimen takana eikä ukossa. Saa nähdä mihin asti riittää motivaatio koluta noita luolia ku varmaan vika pomokin kaatuu nykyisellä hahmolla, eikä NG+ hirveästi napostele.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pitkästä aikaa jatkoin lisäriä. Perkeleen Kossin mulkeroinen, kun ei kaadu millään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pitkästä aikaa jatkoin lisäriä. Perkeleen Kossin mulkeroinen, kun ei kaadu millään.

Se on todella v-mäinen! Itse soittelin kellolla kaverin, eikä se sitkään ihan paperia ollut.



Peli läpi ja NG+ vedetty ekan pomon verran. Vähän kuumotti lähteä kokeileen ku häiveitä oli 300000kpl odottamassa nukelle pääsyä.

Vaikuttaako NG+ noihin luoliin millään tavalla?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Se on todella v-mäinen! Itse soittelin kellolla kaverin, eikä se sitkään ihan paperia ollut.



Peli läpi ja NG+ vedetty ekan pomon verran. Vähän kuumotti lähteä kokeileen ku häiveitä oli 300000kpl odottamassa nukelle pääsyä.

Vaikuttaako NG+ noihin luoliin millään tavalla?
Ongelma vaan se, että kello ei nykyään paljon löydä vastakaikua. NG+ ei vaikuta luolastoihin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ongelma vaan se, että kello ei nykyään paljon löydä vastakaikua. NG+ ei vaikuta luolastoihin.

Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla

Onko sulla koko maailma? Pari päivää sit pelasin ja hyvin löytyi seuraa.. Illalla yleensä paremmin ku päivällä. Eilen luolissakin ku autoin muita niin kolmestaan saatiin useasti touhuta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Onko sulla koko maailma? Pari päivää sit pelasin ja hyvin löytyi seuraa.. Illalla yleensä paremmin ku päivällä. Eilen luolissakin ku autoin muita niin kolmestaan saatiin useasti touhuta.
Joo, on koko maailma. Kyllä sieltä ennen pitkää tietysti joku tulee, mutta huomattavasti harvemmin kun sillon kun aktiivisesti tätä pelasin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jahas! Lisäri läpi [emoji15] vika pomo oli helpoin, mutta kokemuksena ihan jees! Lopun satama/meri alueesta en itsessään hirveästi tykänny vaikka jättihait olikin päräyttäviä kokemuksia. Linna ja alku rokkasivat kympillä, huntereitakin sopivasti, kerättävää paljon, joista suurin osa todella laadukasta [emoji106] pomot olivat kyllä lisärin kruunuja! Blood starved beast ja Rom olivat todella paperia näiden rinnalla. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Vielä 2pomoa ja sit ois homma paketissa. Helposti meikän top3-listalle. Jos väliin jtn kevyempää, esim. game of thrones ja sit Dark Soul 2 kimppuun.
Tuota noin, muistithan nirhata laajennuksessa neljännen pomon,
Laurencen? Tuo aktivoitiin viemällä sille kuuluva pääkallo.
 
Old Hunters DLC tuli napattua storen tarjous listalta mutta sitten huomasinkin että NG+ oli aloiteltu ja aivan alkutekijöissä. Sit pitäis vielä Vicar Amelie listiä ennenkuin pääsee DLC mestoille. Onkohan parempi aloittaa puhtaalta pöydältä vai pärjääköhän NG+ tuolla? Bossit vissiin aika haastavia. Muistin just että Father Gascoe mikälie m*lkero olis matkan varrella kaiken lisäks. Ekalla kerralla piti pieneen glitchiin turvautua että sai pois päiviltään.. Tuskaa!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Old Hunters DLC tuli napattua storen tarjous listalta mutta sitten huomasinkin että NG+ oli aloiteltu ja aivan alkutekijöissä. Sit pitäis vielä Vicar Amelie listiä ennenkuin pääsee DLC mestoille. Onkohan parempi aloittaa puhtaalta pöydältä vai pärjääköhän NG+ tuolla? Bossit vissiin aika haastavia. Muistin just että Father Gascoe mikälie m*lkero olis matkan varrella kaiken lisäks. Ekalla kerralla piti pieneen glitchiin turvautua että sai pois päiviltään.. Tuskaa!
Itse vedin dlctä ng+. Olihan se helvetin haastavaa, varsinkin Ludwig. [emoji29] Joutu grindaamaan jonkun verran kun leveleitä oli n. 90 kun alotin uusintakierroksen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei käy kateeksi tapella DLC ng+:lla [emoji16] juurikin pomojen takia..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Luulisi olevan taidot kehittyneet sen verran, ettei DLC tuota kauheasti vaikeuksia edes NG+ tasolla. :rolleyes:

Tuli itse pelattua Old Hunters DLC NG+:lla läpi, todella pitkän Bloodborne tauon jälkeen. Vähän se vaati uudelleen yrityksiä tietyissä kohdissa, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
 
Ylös Bottom