Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

On tämä vaan paras peli, mitä mä oon pleikkarilla koskaan pelannut. 140+ levelillä mennään ja DLC on vasta alussa. NG+ toki.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nyt aattelin jatkaa old huntersia ja apu olis ta rupeen kyllä :D ekan bossin jälkeen lisärissä tulevat kaverit vaivaavat.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Alkaa olla lopparia vaille valmis old hunters, on kyllä maistunut hyvälle ng+:lla, jatkoa tälle pelille kyllä odotan innolla jos Sony saisi vaan aikaseksi laittaa hommia rullaan.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jaahas nyt olis fiilis palailla tämänkin pelin pariin taas ja uudella hahmolla tietty. Arcane buildit vielä täysin vieraita mulle eli jotain sellaista taidan tällä kertaa tehdä.
 
Onko mulla joku bugi pelissä..en pysty käyttää ku yhden veripullon energiaan..sit koittaa kaivaa taskusta mutta ei ota :/...20 näyttää olevan tosiaan mut yhe sen hahmo vaa ottaa..voisko joku pikasesti vastata
 
Onko mulla joku bugi pelissä..en pysty käyttää ku yhden veripullon energiaan..sit koittaa kaivaa taskusta mutta ei ota :/...20 näyttää olevan tosiaan mut yhe sen hahmo vaa ottaa..voisko joku pikasesti vastata

Painathan varmasti kolmiota käyttääksesi blood vialin? Ettet nyt ole siis käyttänyt esim. Iosefka's blood vialia inventorysta neliöllä?
 
No nyt on kerrankin kova ilmaispeli o_O¨

On myös suhteellisen ovelaa laittaa bloodborne nyt ilmaispelinä. Kivasti siinä on maaliskuu aikaa mättää tätä ja koukuttua sarjaan. Ja aivan sattumalta sieltä tulee sitten maaliskuun lopussa Dark Souls 1 remaster :D
 
Viimeksi muokattu:
Mikä hitto siinä on että en pysty käyttää kutsukelloa että sais apua muualta? Oivalluspisteitä on riittävästi ja en ole bossi alueella edes. Ei vaa pysty..auttamaan kyllä pystyn soittamalla pientä kaikuvaa kelloa mut kutsukelloa en..voisko joku auttaa mitä en nyt tajua tässä
 
Pelistä sen verran aikaa että muistikuva ei ole ihan täydellinen, mun mielestä sitä apukelloa voi soittaa vain jos on bossialueella tai jotain. Minäkin kaverin kanssa aikoinaan painin kyseisen touhun kanssa vaikka kuinka pitkään.
 
Kyllä se on vissii uskottava että ei toi pirun kello toimi!! Vaikka seisois missä nii ei anna soittaa..ois nii ollu mukava pelata kaveri kanssa läpi..buginen peli..kyllä ärsyttää
 
Kyllä se on vissii uskottava että ei toi pirun kello toimi!! Vaikka seisois missä nii ei anna soittaa..ois nii ollu mukava pelata kaveri kanssa läpi..buginen peli..kyllä ärsyttää

Ootkos online vai offline pelissä?
 
Siis eihän tässä ole varsinaisesti täydellistä cooppia, ainostaan tietyt alueet/bossit voi pelata coopissa mutta ei koko peliä.
 
Siis eihän tässä ole varsinaisesti täydellistä cooppia, ainostaan tietyt alueet/bossit voi pelata coopissa mutta ei koko peliä.

Joo tosiaan pelissä on paljon paikkoja missä kelloa ei voi käyttää ja oliko myös pomoja jotka piti piestä yksin? En tarkalleen muista
 
Kyllä se on vissii uskottava että ei toi pirun kello toimi!! Vaikka seisois missä nii ei anna soittaa..ois nii ollu mukava pelata kaveri kanssa läpi..buginen peli..kyllä ärsyttää
Siis ei ylipäänsä anna soittaa kelloa ollenkaan vai cooppi kaveria ei vain löydy?

Kaveriahan ei pysty kutsua alueelle, jonka pomon olet jo tappanut. Ethän tälläisella alueella yritä sitä kutsu kelloa kilkuttaa?

Jos hahmosi kilkuttaa sitä kelloa niin tuleehan sinne hp palkin hujakoille kellon kuvake ja eihän sitä ole yli ruksattu? Jos siinä on se ruksi niin kokeille liikkua vähän johonkin suuntaan. Meinaan tietyillä alueilla seuranhaku loppuu esim. juurikin bossi huoneet, hissit ja oikoreitit.

Off topickina sen verran niin tulipahan palattua tämän pelin äärelle pitkästä aikaa. Jäi aikoinaan The Old Huntersin pelaaminen kesken, kun ensimmäisellä hahmollani yritin sitä läpäistä NG+:na ja koin sen turhan vaikeaksi itselleni Lady Marian kohdalla. Tuli sitten tehtyä uusi hahmo eri buildilla ja olipa kyllä siistiä taas lätkiä petoja ja kosmisia möykkyjä turpiin pitkästä aikaa. Kun Old Huntersin viimeinenkin bossi sitten viimein kaatui kovan taiston jälkeen, päätin platina trophyn sitten kerätä samantein kun fiiliksissä olin.
On tämä Bloodborne vaan yksi parhaista PS4 peleistä ellei jopa parhain.
 
Ei anna soittaa kelloa ollenkaan..se on ongelma. Kaveri meni pappispedon läpi ja nyt ois isä gasgoine vuorossa. Kaveri koittanu soittaa sitä kelloa nii tonkii taskuja mut ei soita..niiku ei ois koko kelloa..tubessa oon kahtonu pätkiä nii kyllä sielä on co op kaverit mukana kellistämässä gasgoinea. Selvennän et itellä pelattu peli läpi vika bossi vaa tappamatta.
 
Ei anna soittaa kelloa ollenkaan..se on ongelma. Kaveri meni pappispedon läpi ja nyt ois isä gasgoine vuorossa. Kaveri koittanu soittaa sitä kelloa nii tonkii taskuja mut ei soita..niiku ei ois koko kelloa..tubessa oon kahtonu pätkiä nii kyllä sielä on co op kaverit mukana kellistämässä gasgoinea. Selvennän et itellä pelattu peli läpi vika bossi vaa tappamatta.
Itsellä on sellainen muistikuva, että gasgoinea ei voi pelata cooppina muutakun vasta new game plussalla. Voin muistaa kyllä väärinkin.
 
Ylös Bottom