Ei itsellänikään ole uuden vakituisen muijan suhteen mitään kummempia paineita. Jotain muita paineita kuitenkin oli..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent
Ei mulla tässä mitään paineita ole heti uutta vakituista muijaa löytää..

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei itsellänikään ole uuden vakituisen muijan suhteen mitään kummempia paineita. Jotain muita paineita kuitenkin oli..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent
Ei mulla tässä mitään paineita ole heti uutta vakituista muijaa löytää..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Ei itsellänikään ole uuden vakituisen muijan suhteen mitään kummempia paineita. Jotain muita paineita kuitenkin oli..Hyvän maun sallimissa rajoissa en voi kertoa muuta kuin että nekin liittyvät naisiin.
Kirjoitit tuon varmaan vitsillä, mutta asia on oikeasti sen verran vakava ettei minua naurata. Ellei se ole vitsi, olet kyllä anteeksipyynnön velkaaLainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
feldon on naistenhakkaaja. Aina kun on paineita niin ne puretaan naisiin![]()
Heillä oli meneillään jonkinlainen riita, joka päättyi siihen että jätkä löi muijaa nyrkillä naamaan TODELLA kovaa. Tyttö oli aika pienikokoinen verrattuna jätkään, joten tajuhan siltä lähti.
Hyvä että tyttö edes tajusi mitä tapahtui. Ei suostunut lähtemään lääkäriin, vaikka sitä hänelle ehdotinkin. Toivottavasti ei ole mikään mennyt rikki (verenvuotoa pään sisässä tai vastaavaa)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent
No huh mikä juttu. Jätkällä taitaa olla aika kova morkkis tapahtuneesta, tai ainakin pitäisi olla. Kyseinen tyttö ei tollasta tempausta varmaankaan ihan heti anna anteeksi..
Kirjoitit tuon varmaan vitsillä, mutta asia on oikeasti sen verran vakava ettei minua naurata. Ellei se ole vitsi, olet kyllä anteeksipyynnön velkaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent
Kyseinen tyttö ei tollasta tempausta varmaankaan ihan heti anna anteeksi..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Oikea mies ei naista lyö!
Naisten ja itseään heikompien hakkaajilla ei yleensä pysy mikään muukaan ylhäälläLainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
on rasittavaa kun älykkyyden puute korvataan useasti sillä voimalla, ja sitten käytetään sitä toisiin kun ei muuten itsetunto pysy ylhäällä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
No toivottavasti ei ikinä. Oikea mies ei naista lyö! Ja vaikka oli varmaan kuinka kännissä niin sääliksi käy sitä tyttöä. Toivottavasti pääsee eroon tollasesta paskasta luuserista.
Tuota muuten en ihan heti ymmärrä. On tietenkin niitä jotka heti häipyvät jos saavat tuollaista väkivaltaa kokea.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
se onkin ihmeellista etta monia naisia joita jatkuvasti hakataan niin siita huolimatta pysyy taman hakkajan luona
Minun mielestäni ei ole oikein lyödä ketään. Sitäpaitsi harrastan kamppailulajeja, joten jos menen pätkimään jotakuta päin näköä, saan todennäköisesti syytteen aseellisesta päällekarkauksesta. Eli ei todellakaan ole sen arvoista.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Pakko kirjoittaa.
Naista en lyö missään olosuhteissa.
Miestä lyön, jos hän lyö naista tai muuten loukkaa naisen kunniaa.
Minun mielestäni ei ole oikein lyödä ketään. Sitäpaitsi harrastan kamppailulajeja, joten jos menen pätkimään jotakuta päin näköä, saan todennäköisesti syytteen aseellisesta päällekarkauksesta. Eli ei todellakaan ole sen arvoista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Olisikohan hyvä iskurepliikki kysyä "lähdetkö meille pelaamaan super smash brothers meleetä?"
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Mutta kritiikkiä myös naisille. Monille tuntuu olevan jotenkin itsestäänselvyys että kun nainen on heikompi, saa hän lyödä miestään jos tämän näkee aiheelliseksi.