Rixa
Active Member
Vastaus: Borderlands [PS3]
Tuli tuosta aikanaan napattua ainoa platinani sofar. Ainoa tympeä asia mitä itse muistan pelistä, on alueelta toiselle vaeltaminen usein jalkaisin. Kuollakkaan ei huvita (vaikka se nopeuttaa) 3 miljuunaa rahaa kannossa niin meni useita satoja tuhansia kuollessa.
Mutta kertakaikkiaan loistopeli. Voisi joskus huvikseen pelata uusiksi läpi.
Kakkososaa odotellessa.

Tuli tuosta aikanaan napattua ainoa platinani sofar. Ainoa tympeä asia mitä itse muistan pelistä, on alueelta toiselle vaeltaminen usein jalkaisin. Kuollakkaan ei huvita (vaikka se nopeuttaa) 3 miljuunaa rahaa kannossa niin meni useita satoja tuhansia kuollessa.
Mutta kertakaikkiaan loistopeli. Voisi joskus huvikseen pelata uusiksi läpi.
Kakkososaa odotellessa.

Lisäosat jäänevät ikuisesti kokematta mutta kyllähän jo pelkkä peruspelikin oli hieno esitys siitä, miten FPS ja RPG voidaan yhdistää, vaikkei se nyt sitten sen kummempaa tarkoittaisi kuin että reitiltä ei isommin harhailla ennen kuin hahmon level on asiallisella tolalla.
 Lisäosat jäänevät ikuisesti kokematta mutta kyllähän jo pelkkä peruspelikin oli hieno esitys siitä, miten FPS ja RPG voidaan yhdistää, vaikkei se nyt sitten sen kummempaa tarkoittaisi kuin että reitiltä ei isommin harhailla ennen kuin hahmon level on asiallisella tolalla. . Mun nykyinen hahmo (Siren) hiihteleen 17 levelin kieppeillä. Mukava pelata pitkästä aikaa uudelleen tätä, kun ei edes pääse jelppimään vanhoilla hahmoilla (lvl 50 äijä meni YLODiin)
. Mun nykyinen hahmo (Siren) hiihteleen 17 levelin kieppeillä. Mukava pelata pitkästä aikaa uudelleen tätä, kun ei edes pääse jelppimään vanhoilla hahmoilla (lvl 50 äijä meni YLODiin) 
 ) ja hölkkäsin Lilithillä peruspelin läpi. Sen jälkeen juoksin pt2:n - meni loppujen lopuksi aika äkkiä kun ei tehnyt muita kuin välttämättömät missionit. Sitten zombieilla ja General Knoxxilla nousikin levelit luontevasti 69:ään. Nyt vaan tuli Crawmerax-niminen seinä vastaan ja pitäisi farmata vähän kovempaa pyssyä... joten ajattelin aloittaa vaihteeksi hunterilla uuden pelin ja varmaan hommata loputkin DLC:t.
) ja hölkkäsin Lilithillä peruspelin läpi. Sen jälkeen juoksin pt2:n - meni loppujen lopuksi aika äkkiä kun ei tehnyt muita kuin välttämättömät missionit. Sitten zombieilla ja General Knoxxilla nousikin levelit luontevasti 69:ään. Nyt vaan tuli Crawmerax-niminen seinä vastaan ja pitäisi farmata vähän kovempaa pyssyä... joten ajattelin aloittaa vaihteeksi hunterilla uuden pelin ja varmaan hommata loputkin DLC:t.