Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3

Vastaus: Burnout 3

Tonppa sanoi:
Sinänsä BO3:n bilevoimasta kertoo se, että tänään pitämillämme biletysiltamilla pelattiin BO2:sta... Kyllä siinä pelissä crash-moodi on pistetallennuksineen parempi juttu...

BO3 on taasen yksinpelinä parempi.
ai? no, eikös BO3 ole kuitenkin aika huippu lanipelinä, tai moninpelinä yleensä? ja system linkkihän pelaa? Olen ostamassa tätä ihan sosiaalisuuden nimissä, onko hyvä ajatus? oma soundtrack on silloin myös plussaa.
 
Vastaus: Burnout 3

Chromium Alpha sanoi:
ai? no, eikös BO3 ole kuitenkin aika huippu lanipelinä, tai moninpelinä yleensä? ja system linkkihän pelaa? Olen ostamassa tätä ihan sosiaalisuuden nimissä, onko hyvä ajatus? oma soundtrack on silloin myös plussaa.

System Link puuttuu ja se on jo anteeksiantamatonta.
 
Vastaus: Burnout 3

Tonppa sanoi:
System Link puuttuu ja se on jo anteeksiantamatonta.
AI? muistelin kuitenkin huomanneeni System Link-merkinnän takakannessa. No jos ei, niin kyllä taitaa osto jäädä, kun ei ole liveäkään. ANTEEKSIANTAMATONTA! SAATANA! :mad: :mad: :mad:
 
Vastaus: Burnout 3

Chromium Alpha sanoi:
AI? muistelin kuitenkin huomanneeni System Link-merkinnän takakannessa. No jos ei, niin kyllä taitaa osto jäädä, kun ei ole liveäkään. ANTEEKSIANTAMATONTA! SAATANA! :mad: :mad:

Ei ole System Link -merkintää. Itseänikin tuo harmittaa todella, sillä kämpässäni on kaksi Xboxia, jotka ovat kiinni toisissaan. :(
 
Vastaus: Burnout 3

Eipä ole kyllä paljon mahdollisuuksia tuossa 4 minuutin burning lapissa. Koko ajan pitäisi ajaa boostit pohjassa yli 200 mph vauhtia, jolloin kääntyvyys on "hieman" heikkoa, joten ei ehdi tehdä mitään, jos mutkan tai mäen takana on auto edessä.

Crashit sentään sain kaikki kullalle ja 40 takedownia road ragessa, mutta vielä riittää hieman keräiltävää, kun pelistä on menty läpi 94%.

En omista liveä (koska ei ole luottokorttia), mutta silti vielä jaksa innostaa (n. 22 tuntia nyt pelattu, josta osa kavereiden kanssa ajoa multiplayerissä), mutta kyllähän siihen välillä menee hermot.

Varsinkin face-offit ja miksei muutkin. Yleensä yksi crashi riittää ratkaisemaan kisan. Itse ei pääse millään etumatkaan, kun vastustajan takedownaa seinään ja ajaa 15 sekuntia, niin se jo kolkuttaa taas takaluukussa.

Ja itse jos crashaa tai yllättäen vastustaja ottaa pienen kontaktin omaan autoon ja suunta muuttuu ihan vähän, niin ainahan siinä joku on johon crashaa heti. Ja kun vastustajia ei voi ennakoida mitenkään, joten vain taaksepäin katsominen auttaa, ja yleensä sitä tehdessä ajaa jonkun perään.

Kun crashaa em. tavalla ja menee hermot ja heittää boostit ja crashaa heti uudelleen, on peli menetetty. Eroa on jo 5-6 sekuntia ja vaikka ajaisit boostit pohjassa koko loppuajan, eroa tulee koko ajan lisää, joten on todellakin epäreilu peli, mutta katsotaan, ehkä tuon vielä joskus saa 100% asti pelattua.
 
Vastaus: Burnout 3

En ole varma olenko jo tästä mehutellut täällä, mutta ainakin irkissä olen. Sain nimittäin avattua viikko-pari taaksepäin ne 2 viimeistäkin autoa, kun vedin yhtenä iltana 3 takedown signaturea ja 2 targettia. Euro Circuit Racer on todella huikea auto. Vauhtia löytyy aivan älyttömästi ja meno on mukavaa. Oval Racer on myös hauska, ja silllä sopii töniä. ERC:n huippunopeus on joku 212 tasaisella ja Oval Racerilla se on jotain 200 tasan. Oli hauskaa, kun halusin heti kokeilla Euro Raceria ja menin liveen. Noh, valitsin auton ja kuulin kuinka joku sanoi "OMFG, is that Euro Circuit Racer?!" ja lähti pois :D
 
Vastaus: Burnout 3

Paavi^ sanoi:
En ole varma olenko jo tästä mehutellut täällä, mutta ainakin irkissä olen. Sain nimittäin avattua viikko-pari taaksepäin ne 2 viimeistäkin autoa, kun vedin yhtenä iltana 3 takedown signaturea ja 2 targettia. Euro Circuit Racer on todella huikea auto.

Menetettyäni hermot tuon auton puikoissa vihaamassani Downtown-radassa, eräässä burning lapissa, en olisi asiasta niinkään samaa mieltä, mutta ehkä mieli muuttuu kun saa tuon auki myös "vakituisesti". :D

96%... hitaasti, mutta varmasti ;)
 
Vastaus: Burnout 3

eihän ne burning lapit oo mitää vaikeita,itel eka tuntu et ne o mahdottomii ja sit ku yhes loppupuolen championshipis alko menee hermot ni korkkasin vinkku pullon.
sit aloin pelaa crashei ja naukkailin parin risteyksen välein ja ku crashit oli läpi ni päätin piruuttani viel burning lappei koittaa(tässä vaiheessa olin jo ihan kännissä)ja heittämällä kaikki läpi.
vinkiksi että niissä pitkissä burning/preview lapeissä ei tartte vetää koko ajan buusti päällä vaan tiukkoihin risteyksiin kannattaa jopa jarruttaa ja kannattaa ajaa aina niin että auto on puolisksi pientareella kun vain mahdollista ja käyttää kaiteita hyväkseen niin kolareilta säästyy aika pitkälti.
 
Vastaus: Burnout 3

Voi jumantsuikka ku on mahtava peli :eek:. Tänään sain ja mitään muuta en ole tehny ku pelannu sitä! Onneks toi ajomalli on niin arcade, ni pystyy ihan hyvin pelaamaan ulkokuvakulmasta. Puskurikuvakulma tuli todettua melko käyttökelvottomaksi.

Mut pitäis jonain päivänä löytää myös Livestäkin nimellä Eloraato :)
 
Vastaus: Burnout 3

Mindfield sanoi:
Onneks toi ajomalli on niin arcade, ni pystyy ihan hyvin pelaamaan ulkokuvakulmasta. Puskurikuvakulma tuli todettua melko käyttökelvottomaksi.
Hehe, kuvakulmavalinta jakaa kyllä aina poppoota kahtia.

Itsellä ei onnistu ulkokuvakuvakulmasta ajaminen BO3:sa (kuin ei muissakaan ajopeleissä) millään. Ajotuntuma ja ajofiilis ovat aivan toisella tasolla "asfaltinnielijä"-vinkkelistä. Mutta toinen tykkää äidistä, toinen...;)

Mutta jeh, kovan luokan hurjasteluhan tuo. "wroom ja crashboombang"
 
Vastaus: Burnout 3

Itse olen ainakin sitä mieltä, ettei puskurikuvalla tee mitään, kun siinähän ei ollut takapeiliä? Jos se olisi, niin se olisi varmasti parempi kuvakulma, kun tuossa kerran voi mokata vain sillä tavalla, että yhtäkkiä (aina silloin kun on alottamassa driftiä mutkaan) joku rypistää takakulman peltiä ja aina silloin on kaide, este, betoni, liikenne tms. vieressä, crashaat ja tiput viimeiseksi...
 
Vastaus: Burnout 3

Hee tossa perjantaina kävin hakemassa, se oli loppu hetkittäisesti sieltä halvimmasta paikasta. Ihan mahtava peli, toimii kaikki omaperäisydet todella hyvin ja tekemistä riittää. Kyllä se puskurikamera on paras paitsi Crashailussa ja niissä -Takedown-kisoissa, nimeä en muista joku Road Race kaj... Hyvä peli!
 
Ylös Bottom