Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3

Vastaus: Burnout 3

Minä itse pelailen siitä etukuvakulmasta, joka toimii minusta ihan hyvin. Vaihtelen kyllä välillä taaksekin, mutta edestä minä alunperin pelasin ja ihan hyvin olen pärjäillyt. Ei siis pitäisi olla huolta asiasta. Kyllä se takedownaaminenkin onnistuu :p
 
Vastaus: Burnout 3

Itse pelaan (tätäkin) peliä puskurikulmasta. Jotenkin minulle on aina ollut helpompi hahmottaa ympäristöä kun näkee sen mitä edessä on. Ja toimiihan se pelissä ihan mallikkaasti, paitsi että sitä vauhtia tosiaan riittää enemmän kuin tarpeeksi joten välillä ei yksinkertaisesti ehdi nähdä vastaantulijaa. :)
 
Vastaus: Burnout 3

NviperO sanoi:
Itse pelaan (tätäkin) peliä puskurikulmasta. Jotenkin minulle on aina ollut helpompi hahmottaa ympäristöä kun näkee sen mitä edessä on. Ja toimiihan se pelissä ihan mallikkaasti, paitsi että sitä vauhtia tosiaan riittää enemmän kuin tarpeeksi joten välillä ei yksinkertaisesti ehdi nähdä vastaantulijaa. :)

Trailereiden perusteella puskurikuvakulma tuntui olevan liian matalalla noin nopeaan peliin ja pieninkin nyppylä peittäisi näkymän, joten oli pakko kysyä. En pysty pelaamaan ajopelejä lainkaan ulkokuvakulmasta, koska en pysty hahmottamaan, mihin se auton keula kääntäessä oikeasti sojottaa.

Taitaa se peli mennä sittenkin hankintaan. Live-rymistelyyn en valitettavasti voi osallistua :(
 
Vastaus: Burnout 3

Mindfield sanoi:
Trailereiden perusteella puskurikuvakulma tuntui olevan liian matalalla noin nopeaan peliin ja pieninkin nyppylä peittäisi näkymän, joten oli pakko kysyä.
Niinno on noita tilanteita tullut eteen toisinaan, mistä varmasti olisi ollut etua jos olisi ajanut auton ulkoa ja siten nähnyt vastaantulijan. Pienistä nyppylöistä ei ole haittaa, mutta isommissa mäissä noita "oho" tilanteita tulee kyllä eteen.
 
Vastaus: Burnout 3

Pelasipa kummalla kuvakulmalla tahansa, tulee :eek: -tilanteita eteen aina välillä esim. mäissä. Ajonopeudet ovat niin älyttömät, ettei ajaja käytännössä pysty tekemään mitään. Itse olen pelannut kummallakin kuvakulmalla riippuen pelimuodosta. Nopeustaistoissa puskurikuvakulma on mielestäni parempi ja takedown-kisoissa taas on hyödyllistä nähdä auton sivuille.
 
Vastaus: Burnout 3

Kerrassaan loistokkaasti toteutettu peli, mutta miksi hitossa burning lap -kisojen pitää olla niin hemmetin vaikeita?! :mad: Pitää ajaa virheettömästi turbo pohjassa että selviää. Harvoin sekään riittää! Muuten vaikeustaso olisi kohdallaan...
 
Vastaus: Burnout 3

Tonppa sanoi:
Kerrassaan loistokkaasti toteutettu peli, mutta miksi hitossa burning lap -kisojen pitää olla niin hemmetin vaikeita?! :mad: Pitää ajaa virheettömästi turbo pohjassa että selviää. Harvoin sekään riittää! Muuten vaikeustaso olisi kohdallaan...
Vain kahdessa tai kolmessa Burning Lapissa pitää ajaa kolareitta. Yhdessä tai kahdessa alle minuutin pätkässä ja sitten siinä yhdessä lähes neljän minuutin tykityksessä. Nuo alle minuutin osuudet menee helposti, kun vain vähän harjoittelee rataa, mutta tuohon n. neljän minuutin kisaan vaatii onneakin. Nuo muut Burning lapit pitäisi mennä aika helposti läpi, koska niissä voi tehä kolarin jos toisenkin, ja silti voittaa kultaa.
 
Vastaus: Burnout 3

sanokaas voika tässä "huijata" niinkuin burnout kakkosessa että jos menee kisa ihan perseelleen niin resetoi koneen ja seuraavalla kerralla peli jatkuu siitä mihin se viimeksi jäi?
entä pystyyko kolariuusinnat skippaamaan normaali kisoissa kuten kakkosessa?
jos vastaus molempiin on kyllä menee peli hankintaan ja tulee lisää suomalaisverta liveen,jos vastaus on ei niin täytyy harkita pitkään koska siinätapauksessa on hermot kireellä pelatessa.
 
Vastaus: Burnout 3

Ite en ole huomannu, että olisi mitää parannuksia tullu tuohon Live-osuuteen.
Mielestäni vain pahentunut tilanne... Eilen pelailin yöllä pari tuntia ja kerran
vain pystyin ajamaan kaksi kisaa peräkkäin samalla servulla ilman ongelmia...
Muutenhan peli on aivan mahtava kokemus ja ostaisin pelin edelleenkin vaikka
Live ei toimisi ollenkaan...
 
Vastaus: Burnout 3

Kirjoitin nopsasti "arvostelun" pelistä varsinaisen arvostelun kylkeen lukija-arvosteluna. Toivottavasti jaksan joskus sen editoida kuntoon. Noh, kyllähän tuo mielipiteeni pelistä lienee jo paistanut aika selvästi läpi viesteistäni.
 
Vastaus: Burnout 3

Uskaltauduin vasta nyt ostamaan pelin kokoelmiini, ja kyllä on hyvä!
Yleensä en pahemmin autopeleistä perusta mutta jos sen on oltava autopeli niin nämä kohdat pitää täyttyä 1) Kaaosmainen tunnelmma.. pelti menee lyttyyn ja niinpoispäin 2) Grafiikka hyvää.. en tiedä miksi kiinnitän erityisesti autopeleissä tähän huomiota :rolleyes: 3) Vauhti pitää olla kohdallaan.

Joka kohta kyllä täyttyy Burnoutissa.. ja lisäksi musiikki on melko hyvää ja tunnelma muutenkin mahtava.

Pitää varoa etten kuole nauruun. :D
 
Vastaus: Burnout 3

Ei tallennuksia tässäkään voi siirtää muistikortille kun "Copy" vaihtoehto puuttuu niistä. Ja koska peli ei tue muistikortteja, ei niitä sitäkään kautta saa kortille.

Kontrolleja ei voi muuttaa, BO2:ssa pystyi.
Eli liipasinkaasulla on pakko pelata, itse pidän enemmän tattikaasusta.
Tattikaasulla pelatessa vaatii hieman sorminäppäryyttä jos haluaa painaa X,Y,A ja B -nappeja. Eli ei ihan täydellistä sekään ole, mutta olen tottunut siihen.
Ehkä tähän liipasinkaasuunkin tottuu, nyt ekan puolituntisen jälkeen etusormi tuli kipeeks. Tuo nappi kun on tosi jäykkä, sitä on käytetty vain Splinter Cellissä.

Takedown cameran saa sentää pois päältä.
 
Vastaus: Burnout 3

pelle sanoi:
sanokaas voika tässä "huijata" niinkuin burnout kakkosessa että jos menee kisa ihan perseelleen niin resetoi koneen ja seuraavalla kerralla peli jatkuu siitä mihin se viimeksi jäi?
Siis tarkoitat niitä esim: 3:n kisan GP -kisoja, tuossa on ihan "restart" -pelissä ja kisan voi ajaa uudestaa.
Tuo ei tallenna ollenkaa GP:ssä kisojen välissä, eli yhdessä istunnossa on pelattava kaikki läpi.
Edellisessä Burnoutissa pääsi kisojen välissä päävalikkoon ja peli muisti mihin oli jääny. Tässä Quit lopettaa GP:n.

pelle sanoi:
entä pystyyko kolariuusinnat skippaamaan normaali kisoissa kuten kakkosessa?
Ei, koska tuossa on se Impact time juttu.


Niitä autoja kun voittaa talliinsa, niin sitä "New car delivered..." videota ei voi skippaa, missä se näyttää sen voitetun auton. Äsken tuo video tuli mulle noin 6 kertaa peräkkäin, rupes ottaa päähä vähän.
Tuli rikottuu sattumalta niin moni "raja" kun yhden GP:n olin pelannu.

Kisojen jälkee peli kanssa laskee ja näyttää niitä tuloksia liikaa, onneksi niitä voi nopeuttaa hakkaamalla A-nappia.

Edit: meni vastaukset täysin uusiks.
Edit2: lisäsin "new car...".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Burnout 3

Tämä kertoo paljon pelistä...
Kaveri kävi perjantaina kylässä ja kokeili.
Seuraavana päivänä kävi ostamassa pelin ja konsolin... :)
 
Vastaus: Burnout 3

Farm-Boe sanoi:
Tämä kertoo paljon pelistä...
Kaveri kävi perjantaina kylässä ja kokeili.
Seuraavana päivänä kävi ostamassa pelin ja konsolin... :)


oho tuo on jo jotain, vain halo tai splinter cell ovat saaneet aikaan moisen reaktion tai ps2 puolella gt3 oli peli joka sai kovimmatkin pc miehet kuolaamaan ja ihmettelemään miten tuo kone voi pystyä moiseen
 
Vastaus: Burnout 3

noh nyt tuli tänää hankittua tää peli.
Todella hyvältä vaikuttaa, kolarit, ajettavuus, grafiikkka... ym.
:)
 
Vastaus: Burnout 3

Upea peli monessa suhteessa, mutta...

..eikö ketään ärsytä se, että multiplayerilla pelattaessa crash-moodi ei tallenna enkkoja? Niiden parantaminen oli kakkosessa koko homman suola, kun piti kaverin tulos saada ykkössijalta.

Ainoastaan Team Crashissa enkat tallentuvat. Se on typerää se! :mad:
 
Vastaus: Burnout 3

Juu minäkin olen viikon verran pelaillut kyseistä peliä. Mahtava on ja vauhtia piisaa! Eilen kokeilin Livessä pelata, sekin oli erittäin hauskaa. Mutta yksi juttu kummastuttaa. Siinä Livessä ei näy mun Rank tilastoja ollenkaan!? Ne ei päivity. Olenkohan vasta liian n00b tuolla livessä?..

Pitää mennä kokeilemaan jos se vaikka nyt toimis.
 
Vastaus: Burnout 3

Ne rankit ilmestyvät vasta kun on pelannut vähän enemmälti, joten ei syytä huoleen. Sitä en tiedä, kuinka kauan pitää pelata jotta ne tulevat näkyviin, mutta ajan myötä ne siihen ilmaantuvat kummiskin.
 
Vastaus: Burnout 3

Tonppa sanoi:
..eikö ketään ärsytä se, että multiplayerilla pelattaessa crash-moodi ei tallenna enkkoja? Niiden parantaminen oli kakkosessa koko homman suola, kun piti kaverin tulos saada ykkössijalta.
Ei tuo muutenkaa näytä niitä enkkoja, 2:ssa se aina lopussa näytti top 10 listan, vai kuinka monta niitä oli.
Ja se vielä yhdisti kaikista profiileista tulokset ja pisti ne paremmuus järjestykseen.

Toinen asia mikä mua häiritsee on tuo kartta josta valitaan kisat, se "kursori" kun ei yhtää muista missä se viimeks oli.
Ja takas tuonne kartalle joutuu usein kun haluaa tallentaa tulokset, ja siinä on taas yksi juttu, miksi se automaatti tallennus tulee vasta kun painaa Continue, tulokset ei tallennu jos painaa Retry kisan jälkeen.
 
Ylös Bottom