Vastaus: Burnout 3
Juu noita pienempiä puutoksia/pieniä epäkohtia on useampikin BO2:een verrattuna:
- Käsijarru (B-namiska) puuttuu. Sivuluisuihin sai nopeammin vääntöä ennen kuin nykyisellä liipaisintyylillä (joka sekin kyllä toimii ok).
- Tarkka aikaero edellä ja takana oleviin kilpailijoihin vaihdettu geneeriseen ilmoitukseen: "olet x sekuntia jäljessä/edellä seuraavaan kuskiin".
Muita nega-huomioita:
- Crash-kolarien uusinnat näytetään samasta kuvakulmasta kuin itse ajon aikana, miksi? Uusintoihin olisi saatu aivan erilainen näyttävyys, jos kuvakulmat olisivat uusinnoissa aivan omansa (kauempaa/sivuilta/kiertämällä tms)
-Liven puolella saadut/annetut Takedownit eivät ole aina perusteltuja.
Jos esim. vastustaja joutuu itseaiheutettuun kolariin, riittää kun ajaa sopivan läheltä tämän tapahtuessa => Takedown itselle ilman pienintäkään hipaisua. Tai kiilaat törmäämällä kovalla vauhdilla vastustajan kylkeen tien reunaosuudella ja kovan vauhdin takia kolaroitkin itse => Takedown kaverille, joka ei tee muuta kuin ottaa osuman vastaan. Ilmaisia Takedowneja tulee puolin ja toisin perusteettomasti (huomaako tätä edes muut?) ja osa jopa hehkuttaa Takedownilla, jonka sai tekemättä asialle yhtään mitään.
- Livessä olisi mukava myös tietää ketkä ajavat edellä ja takana. Nyt nimet näkyvät vain itse kisa-autojen päällä, jos ne ovat oman näkökentän ulottuvilla. Pieni (max. top 6) nimilista ei olisi ollut huono lisuke nykyiseen HUD-näkymään...Lobby-puolella myös pelaajien maaliput olisivat olleet mukava apu kanssapelaajien profilointiin.
----
Kaikista pienistä fiboistaan huolimatta ei Burnout 3:sta saa millään isoa itkua tuherrettua, loistavaa kaahailua edelleen. Liven puolella EA:n keskusserveri on edelleen paikoin varsin tahmainen/hutera virheilmoituksineen ja pitkine latausaikoineen. Noh, toivotaan toivotaan...
Juu noita pienempiä puutoksia/pieniä epäkohtia on useampikin BO2:een verrattuna:
- Käsijarru (B-namiska) puuttuu. Sivuluisuihin sai nopeammin vääntöä ennen kuin nykyisellä liipaisintyylillä (joka sekin kyllä toimii ok).
- Tarkka aikaero edellä ja takana oleviin kilpailijoihin vaihdettu geneeriseen ilmoitukseen: "olet x sekuntia jäljessä/edellä seuraavaan kuskiin".
Muita nega-huomioita:
- Crash-kolarien uusinnat näytetään samasta kuvakulmasta kuin itse ajon aikana, miksi? Uusintoihin olisi saatu aivan erilainen näyttävyys, jos kuvakulmat olisivat uusinnoissa aivan omansa (kauempaa/sivuilta/kiertämällä tms)
-Liven puolella saadut/annetut Takedownit eivät ole aina perusteltuja.
Jos esim. vastustaja joutuu itseaiheutettuun kolariin, riittää kun ajaa sopivan läheltä tämän tapahtuessa => Takedown itselle ilman pienintäkään hipaisua. Tai kiilaat törmäämällä kovalla vauhdilla vastustajan kylkeen tien reunaosuudella ja kovan vauhdin takia kolaroitkin itse => Takedown kaverille, joka ei tee muuta kuin ottaa osuman vastaan. Ilmaisia Takedowneja tulee puolin ja toisin perusteettomasti (huomaako tätä edes muut?) ja osa jopa hehkuttaa Takedownilla, jonka sai tekemättä asialle yhtään mitään.
- Livessä olisi mukava myös tietää ketkä ajavat edellä ja takana. Nyt nimet näkyvät vain itse kisa-autojen päällä, jos ne ovat oman näkökentän ulottuvilla. Pieni (max. top 6) nimilista ei olisi ollut huono lisuke nykyiseen HUD-näkymään...Lobby-puolella myös pelaajien maaliput olisivat olleet mukava apu kanssapelaajien profilointiin.
----
Kaikista pienistä fiboistaan huolimatta ei Burnout 3:sta saa millään isoa itkua tuherrettua, loistavaa kaahailua edelleen. Liven puolella EA:n keskusserveri on edelleen paikoin varsin tahmainen/hutera virheilmoituksineen ja pitkine latausaikoineen. Noh, toivotaan toivotaan...