Vastaus: Burnout 3
Kuminauhavirityksellä on tietysti tarkoitus tasoittaa kokeneen "turbo-slaidaajan" ja nuub-kolaroijan välistä tasoeroa (joka voi kasvaa todella hurjaksi kierrosajoissa), mutta pelillisesti huomattavasti toimivampi ratkaisu olisi lisätä vain simppelit tekoälyn vaikeustasot (1-3 tai 1-4), jossa korkeimman tason AI osaa käyttää tehokkaasti kokeneen kuskin hyödyntämät sivusladit ja turbokahvan käyttämisen...reagoimatta siis millään tavalla pelaajan väliseen eroon radalla. Skaboihin tulisi ihan erilaista fiilistä.
Lisäksi lähikahinoihin toisi kummasti värinää aggressiivisuustasoiltaan vaihtelevat tekoälykuskit, joista kesymmät keskittyvät pelkästään ajamiseen kun vastaavasti hurjimmat rattia puristavat AI-suharit kiilaavat, peittävät ja muuten häiritsevät pelaajan ajoa/ohitusyrityksiä. Aggressiivisesti käyttäytyvät kuskit toisivat tietty vaarallisia kolareita mukanaan...mikäs sen mukavampi yllätys takana ajavalle tuulispäälle kuin kymmenen tuhatta kiloa metalliromua peittämässä ajoväylää.
Nojoo toiveajattelua todennäköisesti, mutta katsotaan mitä "böönis3" tuo tullessaan.
Juu tämä on sarjan ehdoton heikkous.Fetched sanoi:Toivottavasti tähän osaan saataisiin korjattua se vastustajien nauhamainen seuraaminen. Mokomat pysyivät aina saman välimatkan päässä, olitpa sitten kuinka hyvä tai kuinka huono tahansa. Alussa peliä ehkä jossain 8 sekunnin tietämillä parhaillaan, lopussa 4 sekuntia oli vaikea ylittää. Loppupuolella tosin huonosti pelattuna alussa ei ollut mahdollisuuksia lopussa. Viimeinen kierros ratkaisee liikaa ja pää meinaa räjähtää, kun täydellisen ajon jälkeen viimeisessä mutkassa kolaroi ja kaiken saa taas pelata alusta.
Kuminauhavirityksellä on tietysti tarkoitus tasoittaa kokeneen "turbo-slaidaajan" ja nuub-kolaroijan välistä tasoeroa (joka voi kasvaa todella hurjaksi kierrosajoissa), mutta pelillisesti huomattavasti toimivampi ratkaisu olisi lisätä vain simppelit tekoälyn vaikeustasot (1-3 tai 1-4), jossa korkeimman tason AI osaa käyttää tehokkaasti kokeneen kuskin hyödyntämät sivusladit ja turbokahvan käyttämisen...reagoimatta siis millään tavalla pelaajan väliseen eroon radalla. Skaboihin tulisi ihan erilaista fiilistä.
Lisäksi lähikahinoihin toisi kummasti värinää aggressiivisuustasoiltaan vaihtelevat tekoälykuskit, joista kesymmät keskittyvät pelkästään ajamiseen kun vastaavasti hurjimmat rattia puristavat AI-suharit kiilaavat, peittävät ja muuten häiritsevät pelaajan ajoa/ohitusyrityksiä. Aggressiivisesti käyttäytyvät kuskit toisivat tietty vaarallisia kolareita mukanaan...mikäs sen mukavampi yllätys takana ajavalle tuulispäälle kuin kymmenen tuhatta kiloa metalliromua peittämässä ajoväylää.
Nojoo toiveajattelua todennäköisesti, mutta katsotaan mitä "böönis3" tuo tullessaan.