Noi tilastot ja prestige tasot. Niillä ei ole mitään merkitystä tai väliä missään asiassa. Ne ei kerro yhtä mitään, vähiten sen kuinka hyvä joku pelaaja on. Ainoa tilasto jolla on merkitystä on se mikä kertoo kuinka paljon aikaa olet tuhlannut tähän peliin, koska se on vakio ja siihen ei vaikuta pelimuoto jota pelataan. Jos pelaisin tilastoista, pelaisin vain yhdellä aseella ja se on aika kuiva puuha. Tilastot on periaatteessa vain itseään varteen, vain minä tiedän mitä pelimuotoja pelaan.
Tässä odottelen romukasan saapumista Frankfurtista ja uuden TD:n tuloa pelimuodoksi. Uskon vakaasti, että vastustajan ilmatuen ja kolmen kranaatin puuttuminen tulee suuresti suosimaan minua. Ainakin K/D varmaan paranee, noin sivuvaikutuksena. Ainoa mikä huolestuttaa on UAV:n puuttuminen, pelaajat alkaa istumaan entistä enemmän. Toisaalta Claymore:t ovat poissa, mahtava.
21-Gun Salute!
Nyt kaipais vähän helppiä! Taloon tuli uus langaton modeemi ja ei oo codi meinannu pelata oikein sillä(ei lataa playlistejä eikä voi joinia partyihin). Joten pitäiskö mulla aukoa joitain portteja tuosta modeemista vai mikä avuksi??![]()
Ei vaan wippies homebox.Olisko modeemi kenties Telewellin EA-510?
Nyt kaipais vähän helppiä! Taloon tuli uus langaton modeemi ja ei oo codi meinannu pelata oikein sillä(ei lataa playlistejä eikä voi joinia partyihin). Joten pitäiskö mulla aukoa joitain portteja tuosta modeemista vai mikä avuksi??![]()
Mistäs hyvästä voi saada 5-0 voiton puplalla S&D:ssä?
PS. Suomi klaanit haastakaa Da! HC käy myös!
Itse pelaan pelkkää HC S&D:tä nykyään, on muuten hauskaa!!!
Raivostuttavin asia HC-muodoissa on tämä uusi buumi; kaikkien pitää heti pelin alettua ampua singolla niin monta omaa kuin mahdollista. Tällaisia sattuu tapaamaan lähes jokaisella pelikerralla.
Ennen mätin TDM:ää ja S&D:tä. Nyt kuitenkin ymmärtänyt, että HC S&D on yliveto![]()
Toinen yhtä hieno trendi on tykittää vastustajan päätyyn heti kranaatinheittimellä tai singolla. On muuten eri kivaa. HC S&D on kyllä CoDin pelimuodoista ehdottomasti paras. Se menee harvoin puhtaaksi lahtaamiseksi.
Chat is Disabled on your PLAYSTATION Network account due to parental control restrictions