ReMix sanoi:Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?
Mulla ainaki valo vilkkuu muutaman sekunnin välein ku Jabra on päällä. Ite käynnistän sen pitämällä sitä nappia pohjas n 3-5 sekunttia, jonka jälkeen se menee yleensä stand-by-tilaan vai mikä onkaan, se ei siis periaatteessa ole yhdistettynä. Sitten vielä kerran painan ja skulaaReMix sanoi:Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?
ReMix sanoi:miten puhuminen onnistuu? onko joku nappi vai onko tää kokoaja pääl
Titanic sanoi:Tulipas tuossa kokeltua ensimmäistä kertaa shipementtia...Ihan mielenkiintoinen kartta eroa amuista melko paljon. Nyt tuli 54 tappoa ja samalla uusi fragi ennätys. Ja samalla vielä XP ennätys joka on nyt 1600xpIhan jännä map...Tätä lisää.
ReMix sanoi:yritin kysellä invitee, vai miten tuo menee ku kaverilistassa o jo jonkivrerra nuita ja pelaa cod ni mietin että pelaatteko te suomalaiset keskenää vai?
Eipä pysty ei...tepa2 sanoi:Voiko cod 4 pelata netissä kaksin.Siis samalla konsolilla ps3:lla
privaservu ja sit porukka kutsuu kaikkia mahdollisia frendi listaltaReMix sanoi:Mä en oikeen tajua miten tuo systeemi menee ku te sovitte täällä esim millon pelataan, siinähä on find game joka etsii quickgame tyyliin vapaan paikan jostain servulta?
Sitte o tää privateserver, tekeekö siis teistä joku tuommosen ja invitee ihmisiä sisään vai miten?
Ois meinaa itsellä kans mikki ja kiinnostusta pelailla iha suomalaisten kesken
tai sitte kaveri pelaa eikä huomaa invitejä.kyllä itellä ja frendilistoilla olevilla toimii invitet aina jos lobbyssä kutsut ja se vastaa siihen heti.mut jos kutsut ja peli alkaa ja kaveri vastaa siihen ku matsi on käynnissä niin voi olla ettei pääse mukaan enää.Titanic sanoi:Mutta ikävä kyllä infinity ward ei ole tainnut vieläkään korjata tuota inviteä joka kusee pahasti. Eli jos jouk ei tule peliin kun kutsut hänet kannattaa kutsua pari kertaa koska invite on ihan suolesta.
Viper7 sanoi:invite on varmaan hankala saada toimimaan oikein jos kaveri on kerta pelissä. Yleensä invite kutsu tulee pelaajan tietoisuuteen vain starttia painamalla ja välillä no kohdan painamisessa kestää ikuisuus.
itseäni ärsyttää silti se että minua pidetään "online":ssa kun pelaan kavereiden kanssa splitscreeninä moninpeliä. Siis kuinkamoni pistää oikeasti kaverit katsomaan vierestä nettipeliä? tai haluaa liittyä nettimatsiin kesken kovaa käyvän splitscreen sodan? aika harva varmaan.
ReMix sanoi:Luulen että hauskinta on että kuolemasta tai parista vaihtuu nettipelissä ku pelaa hikisellä splitscreenillä
Beermastah sanoi:Joo viikonloppuna on näköjään tupla xp päällä sen rank rollback kohelluksen takia.... varatkaahan pojjaat tarpeeks bishee viikonlopuks.
http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,4948.0.html