Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?

ReMix sanoi:
Mikä tän jabra 125 sieluelämä on, oon rek. ps3lla sen, nyt pelailen mutta mistä voin painaa jotain että joku kuulee mut? painan jabrassa pohjassa niin kaua et valo pysyy siin? vai painanko vaa kerra nopeesti?

Oletko rekannut bluetooth-laitteen sieltä xmb-lisälaitevalikosta? Ensin sun pitää tehdä se. Sen jälkeen painat sen masiinan päälle kun olet pelissä ja haluat turista. Ei sen monimutkaisempaa.

ReMix sanoi:
Mulla ainaki valo vilkkuu muutaman sekunnin välein ku Jabra on päällä. Ite käynnistän sen pitämällä sitä nappia pohjas n 3-5 sekunttia, jonka jälkeen se menee yleensä stand-by-tilaan vai mikä onkaan, se ei siis periaatteessa ole yhdistettynä. Sitten vielä kerran painan ja skulaa

miten puhuminen onnistuu? onko joku nappi vai onko tää kokoaja pääl

Tulipas tuossa kokeltua ensimmäistä kertaa shipementtia...Ihan mielenkiintoinen kartta eroa amuista melko paljon. Nyt tuli 54 tappoa ja samalla uusi fragi ennätys. Ja samalla vielä XP ennätys joka on nyt 1600xp :) Ihan jännä map...Tätä lisää.

Titanic sanoi:
Tulipas tuossa kokeltua ensimmäistä kertaa shipementtia...Ihan mielenkiintoinen kartta eroa amuista melko paljon. Nyt tuli 54 tappoa ja samalla uusi fragi ennätys. Ja samalla vielä XP ennätys joka on nyt 1600xp :) Ihan jännä map...Tätä lisää.

yritin kysellä invitee, vai miten tuo menee ku kaverilistassa o jo jonkivrerra nuita ja pelaa cod ni mietin että pelaatteko te suomalaiset keskenää vai?

ReMix sanoi:
yritin kysellä invitee, vai miten tuo menee ku kaverilistassa o jo jonkivrerra nuita ja pelaa cod ni mietin että pelaatteko te suomalaiset keskenää vai?

Voiko cod 4 pelata netissä kaksin.Siis samalla konsolilla ps3:lla

Mä en oikeen tajua miten tuo systeemi menee ku te sovitte täällä esim millon pelataan, siinähä on find game joka etsii quickgame tyyliin vapaan paikan jostain servulta?

Sitte o tää privateserver, tekeekö siis teistä joku tuommosen ja invitee ihmisiä sisään vai miten?

Ois meinaa itsellä kans mikki ja kiinnostusta pelailla iha suomalaisten kesken

ReMix sanoi:
Mä en oikeen tajua miten tuo systeemi menee ku te sovitte täällä esim millon pelataan, siinähä on find game joka etsii quickgame tyyliin vapaan paikan jostain servulta?

Sitte o tää privateserver, tekeekö siis teistä joku tuommosen ja invitee ihmisiä sisään vai miten?

Ois meinaa itsellä kans mikki ja kiinnostusta pelailla iha suomalaisten kesken
privaservu ja sit porukka kutsuu kaikkia mahdollisia frendi listalta

Mutta ikävä kyllä infinity ward ei ole tainnut vieläkään korjata tuota inviteä joka kusee pahasti. Eli jos jouk ei tule peliin kun kutsut hänet kannattaa kutsua pari kertaa koska invite on ihan suolesta.

Titanic sanoi:
Mutta ikävä kyllä infinity ward ei ole tainnut vieläkään korjata tuota inviteä joka kusee pahasti. Eli jos jouk ei tule peliin kun kutsut hänet kannattaa kutsua pari kertaa koska invite on ihan suolesta.
tai sitte kaveri pelaa eikä huomaa invitejä.kyllä itellä ja frendilistoilla olevilla toimii invitet aina jos lobbyssä kutsut ja se vastaa siihen heti.mut jos kutsut ja peli alkaa ja kaveri vastaa siihen ku matsi on käynnissä niin voi olla ettei pääse mukaan enää.

invite on varmaan hankala saada toimimaan oikein jos kaveri on kerta pelissä. Yleensä invite kutsu tulee pelaajan tietoisuuteen vain starttia painamalla ja välillä no kohdan painamisessa kestää ikuisuus.

itseäni ärsyttää silti se että minua pidetään "online":ssa kun pelaan kavereiden kanssa splitscreeninä moninpeliä. Siis kuinkamoni pistää oikeasti kaverit katsomaan vierestä nettipeliä? tai haluaa liittyä nettimatsiin kesken kovaa käyvän splitscreen sodan? aika harva varmaan.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kyllä tämä collectors edition on ihan hintansa arvoinen paketti.

tuossa extra dvd:llä on seuraavat dokkarit:

the birth of the sas
destroying hitler's airfields
deception on d-day
hunting hitler's terror weapons
liberating the iranian embassy
retaking the falklands
desert storm scudbusters

jokainen kestää n.20 minuuttia ja ovat kiinnostavia varsinkin jos sas joukoista ei mitään tiedä.
mukana on ihan oikeaa sota video matskua, alkuperäis jäsenien ja perustajan kertomuksia ja yleensäkin nuo ovat aika informatiivisia.
minä ainakin opein noista aika paljon kun en juuri mitään etukäteen tiennyt.
jtn BBC:n dokkareitahan nuo taitaa olla.

lisäksi levyllä on muutama lyhyt making of pätkä jotka olisivat saaneet olla pitempiäkin mielestäni.

sitten on sen laiva tehtävän läpipeluu kommenttiraidalla joka oli oikeastaan kohtuu turha ainakin minulle.
väittivätpä jätkät että sitäkin kenttää on muka tehty 2 vuotta.
on tainnut olla muutama kahvitauko jätkillä jos 2 vuotta menee kentän tekemiseen joka kestää pelattuna jonkun 10 minsaa.

sitten on vielä muutama traileri.

paketissä on myös art book kirjanen joka on samanlainen kova kantinen läpyskä kuin gears of warin limited paketissa.
ei sisällä mitään ihmeellistä mutta kiva lisä kuitenkin.
sitten on vielä juliste.

valitettavasti kaikki kama on vain pahvilaatikossa eli mitään hienoa tina boksia ei nyt saada.

tässä vielä kuva

Viper7 sanoi:
invite on varmaan hankala saada toimimaan oikein jos kaveri on kerta pelissä. Yleensä invite kutsu tulee pelaajan tietoisuuteen vain starttia painamalla ja välillä no kohdan painamisessa kestää ikuisuus.

itseäni ärsyttää silti se että minua pidetään "online":ssa kun pelaan kavereiden kanssa splitscreeninä moninpeliä. Siis kuinkamoni pistää oikeasti kaverit katsomaan vierestä nettipeliä? tai haluaa liittyä nettimatsiin kesken kovaa käyvän splitscreen sodan? aika harva varmaan.

Luulen että hauskinta on että kuolemasta tai parista vaihtuu nettipelissä ku pelaa hikisellä splitscreenillä

ReMix sanoi:
Luulen että hauskinta on että kuolemasta tai parista vaihtuu nettipelissä ku pelaa hikisellä splitscreenillä

Vähän epäselvä lause josta nyt en saa juuri mitään muuta irti muutakuin että tämä vähän sosiaalisempi pelaaminen on jotenkin hikisempää kuin nettipelaaminen?

COD4:sessa se todellakin on aika hikistä kun vertaa tämän osa alueen mestareihin kuten timesplitters, Warhawk ja vissiin tuo Halo3:kin omaa aika vankan splitscreen pläjäyksen.
Codissa naurettavan vähän mappeja verrattuna nettipeliin ja toivoisi classin tekemistä myös offlineenkin. Mutta kyllä sitä nyt pelaa varsinkin nyt kun scriini ei enää ole alta 20 tuuman.

Eilen tuli majurin natsat, et jos sitä kenraaliin asti jaksais vääntää v.loppuna :D

Beermastah sanoi:
Joo viikonloppuna on näköjään tupla xp päällä sen rank rollback kohelluksen takia.... varatkaahan pojjaat tarpeeks bishee viikonlopuks.

http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,4948.0.html

Woohoo! Hieno homma kyllä. Vaikkei mulla kyllä tuota rankin tippumista tapahtunut, vaikka pari astetta rankissa nousinkin. Nyt onkin sitten sopiva tilaisuus ehkäpä ottaa tuo prestige ja nostaa äkkiä rankkia ylös.

Ylös Bottom