Eihä P90 mikää ruma oo![]()
Miten saa edes kultasii aseit?
rundi alkaa,meet vaikka paskalle, ja minuutin päästä kone kickkaa ne, jotka eivät ole valinneet asetta. Näin publalla, privassa ei ole tommosiaMitä on "player has kicked"? Pelasin free For All pelimuotoa. Pystyykö tossa jotenkin kikkimään??
rundi alkaa,meet vaikka paskalle, ja minuutin päästä kone kickkaa ne, jotka eivät ole valinneet asetta. Näin publalla, privassa ei ole tommosia
Eihä P90 mikää ruma ooVaikeinta tossa kultasen ak saamisessa on M14 ja MP44.
Meet vaikka paskalleDD Onko se muka minuutti se aika?
![]()
ei se ny ihan minuuttia ole... oon kerenny röökilläkin käymään ilman tippumisia ja se kestää noin apauttiarallallaa 5 minsaa![]()
Ei edes kicki. Mun mielestä kickii jos ku peli alkaa niin sillon et paina pariin min. mitään.Niin, oot tainnu pelata SDtä ja lähteny röökille heti kuoltuas. Meinaan kun kyllähän toi aika nopeesti kikkii jos idlaat spawnalueella.
Ei edes kicki. Mun mielestä kickii jos ku peli alkaa niin sillon et paina pariin min. mitään.![]()
Jaa. Mä luulin että potkii jos ei valitse asettaeli.. jos idlaat spawn alueella.![]()
Silloin potkitaan, jos ei valitse asetta. Jos pelaat ekan rundin ja sen jälkeen lähtee vaikka tupakille, niin kickejä ei tule tietääkseni.
Silloin potkitaan, jos ei valitse asetta. Jos pelaat ekan rundin ja sen jälkeen lähtee vaikka tupakille, niin kickejä ei tule tietääkseni.
Kyl potkitaan jos ei liikuta äijää pariin rundiin lainkaan.