Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aattelin kirjailla jotai viksua:
eli nää ranaatin varotus-ikonit...(HC:ssä ei niin väliä), mut muute; on se ny jumalaut ku varottaa OMASTA ja vieraasta... koita ny siinä si rämpiä/selvittää, et mitäs vittua?!
elikkä vois niinku vaik pistää vihuille punasen ja omille valkosen ikonin... onko muita "kohtalotovereita"?!
....noh, näillä mennään....for now...over &out...
mistähän johtuu että minulla cod4 ei rupea lataamaan päivitystä? pleikka on jenkeistä samoin kuin itse peli, voiko tämä vaikuttaa siihen jotenkin?
Toivottavasti päivitys sisältää molemmat, sen mikä Jenkeissä jo tuli sekä hostin vaihtuminen, sekä ois hyvä jos olis se cheatterisuodatinkin mukana
Eikö tosiaan saa keyboardia ja hiirtä toimivaan Codissa? mielestäni todella suuri miinus ja taitaa Codin hankinta jäädä PS3:lle tekemättä. PC:llä olen tuota uusinta nyt tahkonnut jonkun verran ja todella mukaansa tempaava peli! mutta pleikkarin ohjaimella en sitä halua edes pelata
Voisitko Timppa kertoa, että mitä ihmettä varten tässä pelissä pitäisi olla jokin "cheatterisuodatin"? Mitä cheatteja sinulle on tullut tässä pelissä vastaan? Onko xiittejä paljonkin? Vai voisitko ensin määritellä cheatterin? Jos viittaat noihin erivärisiin nimiin tms. klaanitunnuksiin niin niillähän ei mielestäni juuri mitään varsinaista etua pelissä saavuteta. Kentän luonnollisten rajojen ylittäminenkin on pysynyt mielestäni hyvin hanskassa eli sitä näkee peleissä hyvin harvoin.
Minulla on nyt kolmas prestige menossa enkä ole juuri cheattaamista havainnut. Mielestäni tämä peli on harvinaisen onnistunut tällä(kin) sektorilla jos vertaa vaikka pahamaineiseen Halo2:een. Jos nyt olette Haloa enemmän pelanneet ja nähneet miten valtavasti siinä hyödynnettiin peliin jätettyjä bugeja yms. Cheattaaminen ja modaaminen karkasi siinä pelissä täysin käsistä yhdessä vaiheessa.
Vai olenko Cod4 cheattaamisen suhteen väärässä? Valaiskaas nyt wanhusta ihmeessä.
No mutta onhan se ihan persiistä, että kaikki eivät pääse huippuhiirillään ja näppiksillään ounaamaan meitä padeilla pelaavia konsolipuolelle! Mitä siitäkin tulee kun pilataan hiirimiesten peli-iloa?!
Olisiko Greippi sinusta kilpailullisessa mielessä reilua pelata hiirellä ja näppiksellä konsolilla? Kun kaikki muut pelissä pelaavat onnettomalla padilla? Siis sitähän pohjimmiltaan padin nopeus ja tarkkuus on verrattuna hiiren tarkkuuteen ja nopeuteen. Olisiko se reilua ounata meitä kymppisenssillä sadan euron pelihiirellä?
Olisiko sittenkin reilumpaa mennä sen hiiren kanssa puuceen puolelle Codia hiostamaan?
Jenkit saivat päivityksen jo aiemmin.
Oikeassa yläkulmassa lukee versionumero (tyyliin 1.10.x).no peli on käynnistetty viimeksi 2vko sitten ja tänään. näkisikö jostain mikä versio on käytõssä?
Koukuttava peli kunhan pääsee vain pelaamaan.
Peliin mukaan pääseminen tahtoo kestää vain helvetillisen kauan. Eli keskimäärin menee n.40min.
Koukuttava peli kunhan pääsee vain pelaamaan.
Peliin mukaan pääseminen tahtoo kestää vain helvetillisen kauan. Eli keskimäärin menee n.40min.
Ootko sä ihan tosissas, jot oot ni sun puolellas on vika, ei servuissa.