Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pystyykö nyt pelaamaan jopa Ground Waria ilman lagia? lähes aina kun oon pelannu niin pingi ollu keltasella tai punasella kaikilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muun elämän loistaessa poissaololllaan olen pelannut CoDia nyt noin 4 tuntia per päivä kahden kuukauden ajan. Connection Interruptedia ja Host Ended Gamea tulee ehkä noin 5 prosentissa matseista, lagia vielä vähemmässä, varsinkin nyt kun ei voi enää pelata Atlantin takaisten seurassa.

Brittiteinejä lukuunottamatta en ole mikkivandalisoinnin kohteeksi joutunut, mutta jos siellä joku alkaa viheltelemään, niin laitan mikin lattialle. Näin kuuluu pelkästään pelin äänet televisiosta, vihellyksiä ei kuule kuin mattoni.

Usein käy kuin monille muillekin, eli peli pistää minut kesken kaiken matsiin jossa oma joukkue on ottamassa turpaan. Teon logiikka piilee tietenkin siinä, että näin häviävä joukkue saa tarvitsemaansa lisävahvistusta. Itse pelaan lähes pelkästään S&D:tä, ja joskus on tullut autettua rämpivä joukkue takaisin voittokantaan.

Summa summarum: omiin kokemuksiini heijastaen, jotenkin tuntuu, että CoDin ongelmia liioitellaan. Tai sitten vain olen onnekas.

Ongelmistaan huolimatta on kyseessä kuitenkin paras peli mitä olen vuosiin pelannut.


Mulla ihan sama juttu, jotenkin tuntuu että noita COD:in ongelmia liiotellaan. Host ended gameja yms muita connection Interruptedia on tapahtunut mun codin urani aikana ehkä 5 kertaa ja ehkä kerran loggailut ulos ja väittänyt että jotain ongelmaa yhteyden kanssa. Mutta toisaalta en ole vielä niin paljon pelaillut mutta tietenkin toivon että samanlaisena jatkuis tai vielä paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ohoh... katos vaan, avasin pelin ja patchi alkoi lataamaan! Just tuli haukuttua Activisionia, että missä patchi oikeen viipyy :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla ihan sama juttu, jotenkin tuntuu että noita COD:in ongelmia liiotellaan. Host ended gameja yms

mulla sama juttu, pelattuna 3d 17h. noita host ended gameja kyl tulee kun hosti lähtee pois, mut yleensä on kaikkialla hyvät pingit, jopa siellä ground warissa mistä joku jotain mainitsi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt löytää pelit nopeesti, loistavaa. Noin 10 matsia takana ja pari loppunut host end gameen, niistä ainakin toisessa lähti itse host pelistä pois, toisesta en ole varma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuon päivityksen ei ole edes tarkoitus lopettaa Host ended game paskoo, vaan sen tarkoitus on mahdollistaa jenkkien ja eurooppalaisten yhteiset pelit, ei muuta. Ja servut luultavasti löytyvät vain nopeammin sen takia, kun niitä nyt vaan on yksinkertaisesti enemmän, koska jenkit on peleissä mukana.
IW ilmoitti, että se toinen päivitys on tulossa lähiaikoina myös. Se siis sisältää ne kaikki uudet killcamit, host ended game jutut jne..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuon päivityksen ei ole edes tarkoitus lopettaa Host ended game paskoo, vaan sen tarkoitus on mahdollistaa jenkkien ja eurooppalaisten yhteiset pelit, ei muuta. Ja servut luultavasti löytyvät vain nopeammin sen takia, kun niitä nyt vaan on yksinkertaisesti enemmän, koska jenkit on peleissä mukana.

Eli nyt päästään ownaamaan jenkkejä(kin) Suomi porukalla. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olipa hyödyllinen päivitys. Ei mitään apua, päinvastoin. En ole päässyt pelaamaan koko iltana kuin yhden matsin puolikkaan. Ainoa muutos on se, että heittää aulaan heti, jossa ei ole muita pelaajia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No mulla on ollut pientä kehitystä...
Välillä löytyy pelejä todella nopeasti ja tunnin päästä kun haluaa pelata lisää niin ei löydy mitään. Harmillista tämä cod4 nettiongelma, yksi kaikkien aikojen parhaita nettipelejä eikä siitä pääse aina nauttimaan:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten noi jenkkien mikit saa pois päältä? Vittu jaksa kuunnella "u muthafucka u u u i kill u more time u" ku ne vittuilee toisilleen. Mites muuten toi vituttaa aika paljon toi kranun tiputtaminen ku kuolee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten noi jenkkien mikit saa pois päältä? Vittu jaksa kuunnella "u muthafucka u u u i kill u more time u" ku ne vittuilee toisilleen. Mites muuten toi vituttaa aika paljon toi kranun tiputtaminen ku kuolee.

niitä ei saa mutetettua. isossa päivityksessä tulee se mahdollisuus.mutta asiaan. peleihin pääsemiseen menee nykyään noin 1-10 sekuntia.jos siinä ajassa ei löydy,peli tekee sulle oman servun jossa siis olet Hostina ite ja eipähän ainakaan lagaa :) toivon aina että peli heittäis mut aulaan jossa olisin hosti. paras pelata niin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten noi jenkkien mikit saa pois päältä? Vittu jaksa kuunnella "u muthafucka u u u i kill u more time u" ku ne vittuilee toisilleen. Mites muuten toi vituttaa aika paljon toi kranun tiputtaminen ku kuolee.

Mute ominaisuutta ei ole vielä tullut pleikkari versioon, mikä ois kyllä suuri parannus, mutta pientä helpotusta saa jos laittaa optionsseista voice volumen pienemmilleen. Toi kranun tiputus on aika ärsyttävä :mad: ja ei siinä oikein muuta voi kuin juosta karkuun taikka ottaa se käteen ja heittää pois. Muistaakseni jos noukit ton kranun ja pidät sitä kädessä etkä ehdi sitä heittää pois, niin sun kuolema merkitään omaksi aiheuttamaksi, eikä sen pelaajan kenen kranu se oli :) .

EDIT: ps3-player taiskin ehtii ens
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

niitä ei saa mutetettua. isossa päivityksessä tulee se mahdollisuus.mutta asiaan. peleihin pääsemiseen menee nykyään noin 1-10 sekuntia.jos siinä ajassa ei löydy,peli tekee sulle oman servun jossa siis olet Hostina ite ja eipähän ainakaan lagaa :) toivon aina että peli heittäis mut aulaan jossa olisin hosti. paras pelata niin.

Tuo hostaaminen ei multa onnistu ollenkaan, ennenkuin lähtökello on nollassa tulee "host ended game", ja on tullut ihan joka kerta kun oon jotaki puplickia hostinu.. Mistä lie johtuu ja vaikuttaisko tuo nyt tullut pätsi tähän? 12/1 metrinen kaista vapaana ja NAT-2. Privaattipelit sitten taas pyörii ihan jees..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No voi perseen perse.Timpan/FS poppoon kanssa veivattiin matsia kunnes alettiin vaihtaa hostia.Codi heitti minut kokonaan pelistä pois.Uudestaan yrittäessä jotain "diipadaapa" coodia antaa...

Voi kiitos tästä jumalaisesta pätsistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

aattelin kirjailla jotai viksua:
eli nää ranaatin varotus-ikonit...(HC:ssä ei niin väliä), mut muute; on se ny jumalaut ku varottaa OMASTA ja vieraasta... koita ny siinä si rämpiä/selvittää, et mitäs vittua?!:mad:
elikkä vois niinku vaik pistää vihuille punasen ja omille valkosen ikonin... onko muita "kohtalotovereita"?!
....noh, näillä mennään....for now...over &out...
 
Ylös Bottom