Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En ole varma misää mätää. Servuja löytyy ilmottaa vaan,että odotetaan pelaajia. Siellä sit porukka käy vilahtamassa ja lähtee veke. En toki jää lobby:n venailee pitkäksi aikaa. Eli uutta hakua kehiin. Kun sit pääsee mukaan niin ei ongelmia. En siis kuulu mihinkän tiimiin yms. eli satunnaista hakua.

no siis se odottaa että on tarpeeks pelaajia siinä lobbyssa alottaakseen matsin

Kyllä se uusi patch on pätevä: Tänään peli jakoi tdm:ssa n.10 krt putkeen jaot siten, että edellisen pelin eniten pisteitä saaneet olivat aina samalla puolella.Aikamoista dominointia oli. Ihmeteltävä on myös edelleen tuota liittymistä peleihin, joissa parhaalla on 20 tappoa. Voisivat vaikka laittaa optionsiin vaihtoehdon, että haluaako pelaaja hakea keskeneräisi pelejä...

Voisivat vaikka laittaa optionsiin vaihtoehdon, että haluaako pelaaja hakea keskeneräisi pelejä...

Jep, vieläkin heittää esim S&D matsiin 3-2 tilanteeseen jne. Mielummin odotan kunnon peliä kun että joinaan kohta loppuvaan peliin.

Kyllä se uusi patch on pätevä: Tänään peli jakoi tdm:ssa n.10 krt putkeen jaot siten, että edellisen pelin eniten pisteitä saaneet olivat aina samalla puolella.Aikamoista dominointia oli. Ihmeteltävä on myös edelleen tuota liittymistä peleihin, joissa parhaalla on 20 tappoa. Voisivat vaikka laittaa optionsiin vaihtoehdon, että haluaako pelaaja hakea keskeneräisi pelejä...

Mut heitti tänään pariin peliin myös ihan lopussa, toista ehdin pelata n. 30s ja toista n. 20s. Häviöt kuittasin sitten kummastakin...Tohon jälkimmäiseen peliin tuli vielä mun jälkeenkin yks jantteri joka ehti olemaan mukana ehkä n. 3s :eek:

Kyllä se uusi patch on pätevä: Tänään peli jakoi tdm:ssa n.10 krt putkeen jaot siten, että edellisen pelin eniten pisteitä saaneet olivat aina samalla puolella.

Tämä ei kyllä tullut patchin mukana, tapahtunut aiemminkin. Pelissä ei liene mitenkään tasoon liittyvää teambalancointia ole, mitä nyt kuukauden aikana olen tiimien "tasottumista" katsellut mappien jälkeen. Pelaajat tuntuvat vaihtelevan tiimistä toiseen vain jos tauon aikana muodostuu yli yhden pelaajan määrällinen ero. Tieto ei ole faktaa vaan katkeraa spekulointia ;)

Tämä ei kyllä tullut patchin mukana, tapahtunut aiemminkin. Pelissä ei liene mitenkään tasoon liittyvää teambalancointia ole, mitä nyt kuukauden aikana olen tiimien "tasottumista" katsellut mappien jälkeen. Pelaajat tuntuvat vaihtelevan tiimistä toiseen vain jos tauon aikana muodostuu yli yhden pelaajan määrällinen ero. Tieto ei ole faktaa vaan katkeraa spekulointia ;)

Ponttihan oli, että se patch EI parantanut oikein mitään muuta nopeamman peliin liittymisen lisäksi...Kirjoitin kai liian vaikeaselkoisesti. Kyllä olen ollut huomaavinani, että tiimien tasapainotus tapahtuu aikalailla pisteiden perusteilla:paras teroille, kolmanneksi paras teroille jne...

Mut heitti tänään pariin peliin myös ihan lopussa, toista ehdin pelata n. 30s ja toista n. 20s. Häviöt kuittasin sitten kummastakin...Tohon jälkimmäiseen peliin tuli vielä mun jälkeenkin yks jantteri joka ehti olemaan mukana ehkä n. 3s :eek:

Outo juttu, sillä mä olen ymmärtänyt että peleihin joissa on alle 1 min peliaikaa jäljellä ei pääse enää mukaan.

Outo juttu, sillä mä olen ymmärtänyt että peleihin joissa on alle 1 min peliaikaa jäljellä ei pääse enää mukaan.

Sama käsitys oli mullakin ennen tätä päivitystä? Näin nyt kuittenkin tänään kävi. Ei siinä oo mitään järkeä et liityt peliin n. 30s ennen ku peli loppuu...

Voi kunpa jo pääsis pelaa.. mutta mitä vielä?! Emäntä haluaa kattoo jonkun säälittävän CSI:n olkkarissa! No eipä toi kauaa kestä, sit pääsee lahtaamaan redneckejä! Ja sekös on mahtavaa ;) Jospa avais joutessaan putelin bissee.. Oli tänään tyttären ristiäisetkin.. mahtavaa!!

Voi kunpa jo pääsis pelaa.. mutta mitä vielä?! Emäntä haluaa kattoo jonkun säälittävän CSI:n olkkarissa! No eipä toi kauaa kestä, sit pääsee lahtaamaan redneckejä! Ja sekös on mahtavaa ;) Jospa avais joutessaan putelin bissee.. Oli tänään tyttären ristiäisetkin.. mahtavaa!!

Onnea tyttäresi kasteen johdosta! Ja, kyllä meillä muillakin on tilanjako tehty selväksi; kun MÄ pelaan, sä katot telkkua muualla.. ;)

Juu itsellä kestää keskimäärin alle puol minsaa peliin pääsy, että tosi nopeaa touhua. Yleensä salamana sisällä :). Nyt on saanut jo vähän parempia aseita ja tähtäimiä niin alkaa pelikin kulkea. Tuo on muuten kiva modi tuo missä pitää se pommi saada viritettyä vihollisen kohteeseen.

Mikäs teidän suosikki moodi on?

Tän patchin jälkeen mulla on ainakin lisääntynyt connection problemit ja host ended gamet räjähdysmäisesti... Samoin lagia on tosi paljon enemmän.
Sen lisäksi vielä se ärsyttävä tyhjille servuille laitto, mapin loppuun liittyminen yms...

Pa*ka patchi, tulis jo se "varsinainen"...:mad:

PS. Onnea tyttärestä:D

Tän patchin jälkeen mulla on ainakin lisääntynyt connection problemit ja host ended gamet räjähdysmäisesti... Samoin lagia on tosi paljon enemmän.
Sen lisäksi vielä se ärsyttävä tyhjille servuille laitto, mapin loppuun liittyminen yms...

Samaa se täälläkin on, enemmän kuin koskaan on noita hostin pelin lopettamisia sun muita ärsyttäviä juttuja että pelit loppuu, ärsyttää muuten noi "yli-ihmiset" tuolla pelissä :mad:

PS: Onnea tyttärestä ja ristiäisten johdosta :)

Jep, pelit on päättyneet aika monesti kesken kaiken - sen huomaa jo hyvissä ajoin jos on lagia, voi olettaa pelin loppuvan pian. Välillä löytyy todella hyviä servuja, on ilo pelata. Vastapainona muut lagaavat ylitsesi kahdeksan kertaa kymmenestä ja silloin host ended game pamahtaa ruutuun lähes aina. Ilmeisesti yhteys on niin huono, että se katkeaa saman tien ja voi huokaista helpotuksesta kun ei tarvitse katsella sitä nykimistä. Pelit löytyvät nopeasti, siitä plussaa - mutta joukossa on liikaa ns. kaukana pelaavia pelaajia, jotka aiheuttavat lagia.

G36C on muuten erinomaisen tasainen ase, sopii niin rynnimiseen kuin tarkka-ampujallekin. Sopivan tehokas, riittävä tulinopeus, pieni rekyyli, tarkka kauas ampuessa ja kohtuullisen kevyt kantaa (voi juosta pitempään). Stopping powerilla porukka putoaa melko kiitettävästi ja lipas ei tyhjene liian nopeasti sarjaa ampuessa, ehtii torjumaan pari-kolmekin vihua samalla lippaalla vaikka ampuisi nappi pohjassa.

Eliminaattori:
G36C on muuten erinomaisen tasainen ase, sopii niin rynnimiseen kuin tarkka-ampujallekin. Sopivan tehokas, riittävä tulinopeus, pieni rekyyli, tarkka kauas ampuessa ja kohtuullisen kevyt kantaa (voi juosta pitempään). Stopping powerilla porukka putoaa melko kiitettävästi ja lipas ei tyhjene liian nopeasti sarjaa ampuessa, ehtii torjumaan pari-kolmekin vihua samalla lippaalla vaikka ampuisi nappi pohjassa.

Niin on. Itse hyljeksin tuota asetta pitkään, mutta nyt kun on tullut tähän asti pelailtua enimmäkseen noilla "erikois" aseilla, niin on tosiaan mukava välillä käyttää tuollaista jokapaikanhöylää.

Jep Jep jäbä laitto party kutsua about viis kertaa ja every time meikä sai errorin... Onko sulla Nat 3? Tänään tuli pelattua koko päivä codia ja about 90% joukkuepeleistä tuli hävittyä. HQ eka puolpäivää ja sitten innostuin pelaa S&D kun meni pari erää hyvin pietu80 kanssa mutta voi helvetti kun yksinään pelasin klo 2.00 - 4.00 niin about 3 peliä 20:stä voitettiin ja 15 kertaa lähin kesken pelin veke kun ties lopputuloksen... mulla on on ollu aivan sairaan paska tuuri joukkue jaon kesken ja kaiken muun tänä viikonloppuna että toivois pari suomalaista partyyn niin vois pari peliä ehke päivässä voittaakkin... Rock on Biaches... Huomenna lähtee 8 prestige. 9 prestige is my final asswhore prestige.

Ja paska tuuri jatkuu. Tuli tupla postaus vaikka konsolifinillä on se 30 sec double post avoider....

kyllä mulla on ihan NAT-2.... Tuo patchi huononti vaa asioita.:rolleyes:

Edit: Mä taidan jättää prestige pelleilyt tuohon salmiakkilätkään.. Nyt vaan challengeja ja aseita keräilee. Mitenkäs ne aseet saikaan kultaiseksi kun ei tunnu tulevan millää..?

Ylös Bottom