Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs on SMG-luokan kultanen pyssykkä, tietenkin joku skorpion?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mun mielestä toi uus päivitys paransi aivan HELVETIN paljon matsin ettimistä, tosin se kyllä on paska se, että heittää juuri loppuneeseen peliin... :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siis kultaiseksi EI ole mahdollista saada haluamaansa asetta, vaan se kultainen on jo ennalta päätetty..?
Ihmettelinkin kun on RPD:ssä 150+150...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siis kultaiseksi EI ole mahdollista saada haluamaansa asetta, vaan se kultainen on jo ennalta päätetty..?
Ihmettelinkin kun on RPD:ssä 150+150...

Correct, sir. Itselläkin muutamassa tussarissa jo tuo Red Tiger, mutta eipä ole mielenkiintoa alkaa sitä kultaista pyssyä metsästämään, koska silloin täytyisi käyttää niin monia lussuja pyssyjä liian kauan.

Eli suomeksi: hommaa kaikilla LMG:illä tuo 150 kills+150 headshots niin saat kultaisen M60.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ihan kiva kun tossa pelasin HC S&D nii meni iha hyvin 3-2 taiettii johtaa nii sit ku seuraava erä alko nii katos vaa joku helvetin ääliö ampu kaikki omat singolla. ainoastaan itse pääsin karkuun. onko siinäkään mitään järkeä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

.. joku helvetin ääliö ampu kaikki omat singolla. ainoastaan itse pääsin karkuun. onko siinäkään mitään järkeä

Ei ole, mutta se on melko normaalia kun lapset pääsevät pleikan kanssa pelleilemään.. Ei voi ihminen ymmärtää mitä järkeä siinä on. Ja todella usein kun yrität planttaa pommia niin oman puolen tyyppi ampuu selkään ja planttaa pommin itse. Eli kaikenlaista aivokuollutta tuolla pyörii.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ihan kiva kun tossa pelasin HC S&D nii meni iha hyvin 3-2 taiettii johtaa nii sit ku seuraava erä alko nii katos vaa joku helvetin ääliö ampu kaikki omat singolla. ainoastaan itse pääsin karkuun. onko siinäkään mitään järkeä

tän takia mä lopetin HCn pelaamisen, tuntu et aina samalla servulla oli noi jotka tappaa omia. joko omalla tai vastapuolella, siinä loppu pelit aina nopeesti kun servun hostaaja lähti pois kun oma tappo sen pari kertaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänään on taas ollu harvinaisen loistavia servuja..
kahdesta kymmenestä pelistä jopa 3 pelattiin loppuun asti, muut olivat perinteisiä Host Ended Game-servuja.
menee mielenkiinto pikkuhiljaa aivan nolliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tänään on taas ollu harvinaisen loistavia servuja..
kahdesta kymmenestä pelistä jopa 3 pelattiin loppuun asti, muut olivat perinteisiä Host Ended Game-servuja.
menee mielenkiinto pikkuhiljaa aivan nolliin.

Ihan mielenkiinnosta; pelasitko HC:a? Itse mätän Normaalia, eikä noita satu kuin ehkä kerran kymmenestä. Eikä tarvitse huolehtia pienistä pissapäistä, joilla tuntuu olevan elämäntehtävänä tappaa kaikki omanpuoluelaiset.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan mielenkiinnosta; pelasitko HC:a? Itse mätän Normaalia, eikä noita satu kuin ehkä kerran kymmenestä. Eikä tarvitse huolehtia pienistä pissapäistä, joilla tuntuu olevan elämäntehtävänä tappaa kaikki omanpuoluelaiset.

HC:llä pelailtiin eikä onnistunu kokopeliä pelaamaan ollenkaan :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miks mulla ei koskaan tuu tätä Host ended game juttua..tai kyllä se joskus tulee mut tosi harvoin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, vaihtakaa normille ellei se nyt aivan vasten kaikkia aatteita ole. Paljon sujuvampaa, ja verenpaine ei pääse nousemaan turhan usein :)


Nousee se sielläkin kun pääset älyseuraan pelaamaan. Muut joukkueen äijät jää nyhjäämään spawnille/jonnekin muualle kulmaan, ja odottaa siellä läjässä kun vihut tulee ja tappaa. Kiva siinä olla samalla puolella. Nähtiin sekin ennätys tuossa tänä iltana että meikäläinen niputti 46 vihua TDMssä ja turpaan tuli silti....vitutuskerroin oli kohtuullisen katossa taas vaihteeksi.
 
Ylös Bottom