Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Enpä paljoa käsiä tästä pätsistä yhteen taputtele.
Mute on jees mutta en henk koht te mitään fps kulmalla kun olen kuollut tai muutenkaan.Killcameille ei ole käyttöä HC:ta pelaan...Jos se host ended gamen korjas niin ok..en tosin sitä pelin loppumista koskaan kauheaksi ongelmaksi kokenut,pääosin toiminut kuten kuuluu.

E:kuten axu aiemmin sanoi...paljon porua "tyhjästä".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

+ oma party ei välttämättä leviä vaikka hosti lähteekin
+ first person spectator
++ MUTE!!!

- miksi peli ei voi jatkua vaikka alkuperäinen Host lähtee?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo mute on todella hyvä ominaisuus, kuten myös tuo first person kill camissa, niin näkee mitä muut näkevät ja voi jopa oppia jotain. Mites muuten, en ainakaan niitä kranu, sinko, snipu jne. killcameja nähnyt...

AK-47 Silencerilla on muuten aika gutaa! :D Voi vihdoin palata kokeilemaan "vanhoja" aseita, kun on jo kaikki kokeillut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tässä päivityksessähän ruuvatttiin kaikkien aseiden tarkkuuksia sekä scopen kanssa, että ilman. Ainakin ite huomasin eilen eroa, M16 tuntui jotenkin ihan naurettavan kovalta kun taas SMG:llä sai räiskiä ihan tosissaan.
Ja Ground Waria ei pystynyt eilen pelaa yhtään, enemmän lagia kuin koskaan vaikka palkit oli 3/4 vähintään.
Tuossa päivityksessähän tuli muuten kanssa se hommeli, että hostilla pitää olla hyvä yhteys...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikuttaas et on tullu IW:lle moka päivityksen uusiin respawn pisteisiin? Free for all Blog-mapis ase taivasta kohti pelin jatkues (ei tosin jokaisel kerral),muis ei mapeis en oo huamannu samaa riesaa.. ..siinä sorsastamas olles sai pariki kertaa kuulaa päähä, ku ei keriinny laskee piippua ampujaa kohti ajoissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

- miksi peli ei voi jatkua vaikka alkuperäinen Host lähtee?
En nyt hirveästi tiedä serveri-client koodauksesta vielä, vaikka alaa opiskelenkin, mutta jotenkin tuntuu että serverin vaihto "lennossa" toiselle ihmiselle on perkeleen vaikea toteuttaa teknisesti jos edes mahdollinen ilman paussia (?!). Tiedättekö btw jonkun pelin missä itse pelaajat ovat hosteja ja jos hän lähtee niin hosti vaihtedaan ilmassa? Itsessä ei ainakaan tule mieleen. Ja tosiaan tuon toteuttamiseen ois voitu joutua tekemään perusteellisia muutoksia ohjelmiston arkkitehturiin, joka ois voinu viedä vaikka vuoden. Spekulointia, mutta silti, isoja muutoksia ne varmasti ois ollu.

Ja, juu noista spawnimokista on puhuttu kyllä tuola 402 blogikommenteissa paljon. Eli jokaiseen mappiinhan paljon lisää spawni paikkoja, ettei niitä voi niin helposti huorata. Ilmeisesti siinä sitte on myös käynyt niin, että kun syntyy niin voi katsoa seinään tai taivaalle päin. Itselle kyllä sattunut noita jo ennen pätsiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja tuo host migration pitäs toimia??Juu ei...ihan yhtä lailla heittää omaan partyyn kuin ennenkin....thanks for nothing..tai no..kiitos mutesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En nyt hirveästi tiedä serveri-client koodauksesta vielä, vaikka alaa opiskelenkin, mutta jotenkin tuntuu että serverin vaihto "lennossa" toiselle ihmiselle on perkeleen vaikea toteuttaa teknisesti jos edes mahdollinen ilman paussia (?!). Tiedättekö btw jonkun pelin missä itse pelaajat ovat hosteja ja jos hän lähtee niin hosti vaihtedaan ilmassa? Itsessä ei ainakaan tule mieleen. Ja tosiaan tuon toteuttamiseen ois voitu joutua tekemään perusteellisia muutoksia ohjelmiston arkkitehturiin, joka ois voinu viedä vaikka vuoden. Spekulointia, mutta silti, isoja muutoksia ne varmasti ois ollu.

Ja, juu noista spawnimokista on puhuttu kyllä tuola 402 blogikommenteissa paljon. Eli jokaiseen mappiinhan paljon lisää spawni paikkoja, ettei niitä voi niin helposti huorata. Ilmeisesti siinä sitte on myös käynyt niin, että kun syntyy niin voi katsoa seinään tai taivaalle päin. Itselle kyllä sattunut noita jo ennen pätsiä.


Socomissa hosti vaihtui lennosta jo 5 vuotta sitten. "Voi voi niitä hyviä vanhoja aikoja, sillon sentään osattiin tehdä jotain ja ruisleipä oli ruskeaa, puuro syötiin lusikalla ja sitä rataa. Nykynuoriso on sellaista pullamössö-sukupolvea että blaablaablaaaa.''
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Socomissa hosti vaihtui lennosta jo 5 vuotta sitten. "Voi voi niitä hyviä vanhoja aikoja, sillon sentään osattiin tehdä jotain ja ruisleipä oli ruskeaa, puuro syötiin lusikalla ja sitä rataa. Nykynuoriso on sellaista pullamössö-sukupolvea että blaablaablaaaa.''

Socom ei etsinyt parasta mahdollista hostia, vaan laittoi sen automaattisesti aina seuraavalle servuun saapuneelle. Sen takia se löysi uuden hostin niin nopeasti ilman taukoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jokseenki en kyl ollenka yllättyny tosta enää :mad:

Enpä ole minäkään. Tulee varmaan kuukauden myöhässä niinkuin tämä patchikin.
Tekisi mieli melkein boikotoida jos kykenisin siihen. Toisaalta silloin on varmaan jo GTAIV ilmestynyt. Toisaalta turha tässä valittaa, eihän se vielä ole myöhässä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itselläni päivityksen lataaminen aiheutti kummallisia ongelmia - kolme kertaa koetin aloittaa päivityksen lataamisen, mutta ensin kovalevy vain piipitti hulluna ja kone käynnistyi uudestaan, toisella kerralla klikkasin päivityksen hyväksymistä, mutta taustalla alkoi kuulumaan tuttu intro "50 000 people used to live here...". Ja kolmannella ensimmäinen toistui. Sitten pysyi verkossa ja latasi päivityksen pikavauhtia.

Kokeilkaa uudestaan jos sekoilee samalla tavalla, kyllä se menee.
 
Ylös Bottom