Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ennen tätä päivitystä pystyin melko usein helposti saamaan K/D ration sinne 1.5:een joka mapissa. Nyt kun tämä päivitys sitten tuli, niin ei peli suju millään ja melkein koko ajan tulee semmoista 0.5 K/D ratiota. Ovatko kaikki muka tulleet niin paljon paremmaksi yhdessä yössä?:D

Itselläkin pari ekaa patchin jälkeistä peliä meni turpaan ottaessa, tuntui että omaan rynkkyyn oli tullut joku kumiluotipäivitys. Mutta kyllä se siitä sitten palasi raiteilleen, viimeistään kun laitoin ACOGilla menemään. En tiedä oliko kyseessä vain joku placebo-efekti, mutta paremmin tuntui tähtäys onnistuvan.

Ite oon just lataamassa tota koneelta kännyyn tota Call of Duty 4 Gun Sounds-videoo MP3- muodossa

Itselläkin pari ekaa patchin jälkeistä peliä meni turpaan ottaessa, tuntui että omaan rynkkyyn oli tullut joku kumiluotipäivitys. Mutta kyllä se siitä sitten palasi raiteilleen, viimeistään kun laitoin ACOGilla menemään. En tiedä oliko kyseessä vain joku placebo-efekti, mutta paremmin tuntui tähtäys onnistuvan.
Kumma juttu kun mä aloin vihdoin niittamaan tyyppejä mun AK:lla patchin jälkeen:D

Tämmöstä löyty psu foorumeilta:

Just heard from Activision. The Variety Map Pack will be EXCLUSIVE to the Xbox 360 for the first 21 days of release. Sorry, PS3 owners

Khuul.. Mikähän niitä siinä boxissa oikein viehättää.. Ainiin, raha.

Nooh, tulis nyt Condemned 2, GT5 Prologue, GTA IV tai MGS4 ennen tota mappipakua niin sais jättää kartat ostamatta ja viskata codin hyllyyn. Ja jostain syystä tuntuu, että kaikki pelit ehtis hyvinkin ennen noita uusia mappeja?

Socom ei etsinyt parasta mahdollista hostia, vaan laittoi sen automaattisesti aina seuraavalle servuun saapuneelle. Sen takia se löysi uuden hostin niin nopeasti ilman taukoa.

Njoo, mutta homma toimi jokatapauksessa, kummastuttaa miksei muut kopioi sokomia. Tuskin niissä hommissa mitään patentteja kuitenkaa.. :D

Tämmöstä löyty psu foorumeilta:

Just heard from Activision. The Variety Map Pack will be EXCLUSIVE to the Xbox 360 for the first 21 days of release. Sorry, PS3 owners
Tarkoittaako tämä sitä, ettei PS3:lle tule ollenkaan karttamappia! :eek:

Eiköhän tämä ala jo riittämään. No ei näköjään! Lisää sontaa kaadetaan koko ajan vain PS3:n omistajien päälle.

Tämä pätsikin vain pahensi tilannetta. Ennen sitä löysi servut 2 - 10 sekunnissa ja aina melkein täyden servun. Nyt kestää pahimmillaan 30 sekuntia, että löytää servun... ja sekin on yleensä tyhjä!

Pätsin jälkeen en ole päässyt pelaamaan Ground Waria kertaakaan, koska peli nakkaa mut aina tyhjään servuun! :eek:

Ja sitten kun pääsee johonkin servuun, peli lagaa aivan älyttömästi ja melkein aina päättyy "Host ended game" - ilmoitukseen :mad: Tätäkään ei ilmaantunut minulla ennen pätsiä. Siis tuota hillitöntä lagaamista.

Ärsyttävää, kun pitää huonontaa sitä peliä näillä pätseillä. Jos tuon pätsin olisi voinut jättää lataamatta, olisin tehnyt sen heti.

BTW, onko mitään järkeä mennä "Prestige Modeen"? Nääs, kun oon nyt 55 lvl ja tarviin enää noin 1500 XP siihen, kun voin aloittaa "Prestige Moden".

Eddy93:
BTW, onko mitään järkeä mennä "Prestige Modeen"?

On jos olet masokisti.

Mitä tuohon pätsiin tulee, niin itse olen ainakin huomannut että jokatoisen vastaantulijan osumatarkkuus on eri luokkaa kuin ennen pätsiä. Toisaalta olen kyllä ollut huomaavinani omankin tarkkuuden parantuneen paikoitellen. Eipä tuo pätsi sitten muuta uutta tuonutkaan, kuin että tulee otettua useammin selkään kuin ennen. Onhan tuota tappokameraa tosin viilailtu, mutta ei tuo kyllä tuo mitään uutta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis tuliko päivityksessä MUTEA vaiko eikö, en ainakaan onnistunut sitä saamaan ohjaimesta noille rääkyville Jenkeille :mad:

Siis tuliko päivityksessä MUTEA vaiko eikö, en ainakaan onnistunut sitä saamaan ohjaimesta noille rääkyville Jenkeille :mad:

Tulihan se. Jäi tosiaan mainitsematta tuollainen "pikkujuttu" tuossa aikaisemmassa viestissäni. Vaikka kyllähän tuon jo useampi tietää, kun siitä on väki jo maininnut.

Tulihan se. Jäi tosiaan mainitsematta tuollainen "pikkujuttu" tuossa aikaisemmassa viestissäni. Vaikka kyllähän tuon jo useampi tietää, kun siitä on väki jo maininnut.

No niin minäkin olin lukenut että se tuli päivityksessä, mutta ois kiva tietää, että mistä sen saa kytkettyä... ;)

Harmi ettei porukkaa saa hiljaiseksi Lobbyssa. Mikähän siinä on ideana?

Harmi ettei porukkaa saa hiljaiseksi Lobbyssa. Mikähän siinä on ideana?

En kyllä tiedä, itsekin ihmetelly samaa :confused:

Tosin, kerran kaverin kanssa oltiin puhelimessa pelailun ohessa ja oltiin aulassa, olin pelin aikana mutettanu kaikki jätkät, mulla ei kuulunu aulassakaan kenenkään ääniä mutta kaverilla kuulu :confused:

Sama juttu täällä, tuntuisi kaikkien vihujen tulleen nopeammiksi. Ainoa tyyli pärjätä on ennakoida tilanne paremmin tai kämpätä. Ryntäily ei oikein kannata enää.

Eddy, kannattaisi malttaa hieman enemmän, vaikka löytyisikin ns. tyhjä servu, koska kyllä siihen tulee porukkaa. Eri asia tietty jos pelaa päivällä, jolloin suuri osa pelaajista on esim. töissä tai koulussa ja vastaavasti jenkeissä on vasta yö loppumassa tai aikainen aamu. Iltaisin tai alkuyöstä on löytänyt pelejä todella nopeasti. Tosin itse pelaan vain Ground War/Domination/Free For All/Headquarters tai Mercenary Dearmatcheja. Niissä on aina pelaajia.

Ylös Bottom