Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tuo on kyl kumma juttu, yllättäen äksboksilla mute toimii myös aulassa!
mut boksi onki pikkuhiljaa antiikkia.....
Tuo päivityksen mukana tullut mutetus on ihan samanlainen poksillakin. Lobbyssa poksilla pystyy muteemaan porukan poksin oman käyttöjärjestelmän kautta, mikä oli mahdollista jo ennen päivitystä, eikä liity sinällään itse peliin mitenkään...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noista asetehojen tai muitten speksien muuttumisesta spekuloimisen voi lopettaa. Mitään muuta kuin AGOC ja Snipu tähtäystarkkuutta ei ole parannettu, koska luodit eivät aina ennen pätsiä osuneet ennen tasan siihen mihin ammuit.

P90 ja M21 snipun juoksukestävyysbugi on korjattu. Eli näillä kahdella aseella oli ennen bugin takia tupla juoksukesto, extreme condition perkki valittuna näillä aseilla pystyi juoksemaan 14 sekuntia putkeen. Muilla 7 senkuntia.

Kainkenlaista huhua oli liikenteessä, että muihin aseisiin ois kans tehty balasointia. IW on ilmoittanut, että asia ei ole näin. Mitään muita aseita ei ole viilattu. Myöskin toi "ukot on paljo nopeempia, nyt ei auta muuta ku cämpätä. Ei muuten pärjää ku tuli toi pätsi!" naurattaa lähinnä itseä :D

Itse olen huomannut kyllä snipun tarkentumisen, mutta en oikein muuta. Toi lobby mute ois kyllä kiva, mutta ei voi mittää prkl.

Kaikenlaista placeboefektiähän tämän pätsin myötä on ihmisille tullu. Luullaan, että jokainen juttu joka onnistuu/ei onnistu nyt on pätsin ansiota/vika.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tiedättekö btw jonkun pelin missä itse pelaajat ovat hosteja ja jos hän lähtee niin hosti vaihtedaan ilmassa?

Boxilla ainakin Halo hoitaa homman kohtalaisesti. Hosti ei vaihdu heti, sillä systeemi etsii parhaan mahdollisen hosti. Odottelua kestää 5-30 sekuntia. Yleensä odotusaika sijoittuu tuohon puoliväliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En nyt hirveästi tiedä serveri-client koodauksesta vielä, vaikka alaa opiskelenkin, mutta jotenkin tuntuu että serverin vaihto "lennossa" toiselle ihmiselle on perkeleen vaikea toteuttaa teknisesti jos edes mahdollinen ilman paussia (?!). Tiedättekö btw jonkun pelin missä itse pelaajat ovat hosteja ja jos hän lähtee niin hosti vaihtedaan ilmassa? Itsessä ei ainakaan tule mieleen.

Socomissa, jo PS2 lähtien. Kun hosti lähti, seuraavasta tuli hosti. ilman viivettä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oottekos huomannut sellaista hommaa kun esim pelaatte klaaninne kans että osa klaanilaisista ei kuule sua ja osa kuulee,ja taas että ite et ehkä kuule ketään heistä? ottaa pikkusen päähän tuollanen. vähintään 1/5 matsista on noin. muuten täytyy kyllä hehkuttaa snipujen osumatarkkuutta kyllä nyt:) mahtavaa sniputella kun se kerranki osuu mihin tähtää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ennenminkin ennen pätsiä äänet lagas mutta nyt olen kuullut mielestäni paremmin..tiedä sitten onko pätsistä vai ei...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oottekos huomannut sellaista hommaa kun esim pelaatte klaaninne kans että osa klaanilaisista ei kuule sua ja osa kuulee,ja taas että ite et ehkä kuule ketään heistä? ottaa pikkusen päähän tuollanen. vähintään 1/5 matsista on noin. muuten täytyy kyllä hehkuttaa snipujen osumatarkkuutta kyllä nyt:) mahtavaa sniputella kun se kerranki osuu mihin tähtää.

Todellaki :D Kiva kun yrittää ilmottaa missä jätkiä yms. mutta sitten katoaa yhtäkkiä kaikkien puhe.. Tai sit kuulee vaan jonkun.. Ja yhtäkkiä kuuleeki kaikkien.. Outoa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi kun kiva! Juuri kun sain lvl 55 ja mun mielestä vaikeimmat tehtävät tehtyä (The Brink, Star Player, Fearless, Ouch jne...), kovalevy menee rikki!

Eilen kun olin laittamassa CoD4:n moninpelisession jälkeen konetta kiinni, kone ei menekkään kiinni, vaan joudun laittamaan koneen kiinni painamalla takan olevaa nappulaa.

Sitten kun avaan PS3:n, se valittaan, että kovalevy on vioittoitunut. TOSI KIVA! :mad:

Noh, onneksi otin back - upin silloin kun olin jotain 48 lvl. Ei se lvl niin paljon ärsytä, mutta noi menetetyt tehtävät.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi kun kiva! Juuri kun sain lvl 55 ja mun mielestä vaikeimmat tehtävät tehtyä (The Brink, Star Player, Fearless, Ouch jne...), kovalevy menee rikki!

Eilen kun olin laittamassa CoD4:n moninpelisession jälkeen konetta kiinni, kone ei menekkään kiinni, vaan joudun laittamaan koneen kiinni painamalla takan olevaa nappulaa.

Sitten kun avaan PS3:n, se valittaan, että kovalevy on vioittoitunut. TOSI KIVA! :mad:

Noh, onneksi otin back - upin silloin kun olin jotain 48 lvl. Ei se lvl niin paljon ärsytä, mutta noi menetetyt tehtävät.

Ei tuo star player nyt kovin vaikea ole. Aika helppo oikeastaan. Vaikka jossain HCTD:ssä viis snipulla jostaan campista ja sitten piilottelet loppu ajan :P

Itselläkin lvl 55 tuli eilen. Prestigea en aloita, ainakaan näillä näkymin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi kun kiva! Juuri kun sain lvl 55 ja mun mielestä vaikeimmat tehtävät tehtyä (The Brink, Star Player, Fearless, Ouch jne...), kovalevy menee rikki!

Eilen kun olin laittamassa CoD4:n moninpelisession jälkeen konetta kiinni, kone ei menekkään kiinni, vaan joudun laittamaan koneen kiinni painamalla takan olevaa nappulaa.

Sitten kun avaan PS3:n, se valittaan, että kovalevy on vioittoitunut. TOSI KIVA! :mad:

Noh, onneksi otin back - upin silloin kun olin jotain 48 lvl. Ei se lvl niin paljon ärsytä, mutta noi menetetyt tehtävät.
Mitä väliä tuolla nyt on. Kuitenkin olis kaikki challenget menny uusiks kun olisit aloittanut prestigen. Ei noita challengeja kannata oikein yrittämällä yrittää. Ei niistä kuitenkaan mitään hyötyä saa (paitsi ase-challengeista) ja ne tosiaan lähtee pois kun aloittaa uuden prestigen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu Tomi, host migration ei ole toiminut itelläkään kertaakaan niinku ne on sen tarkottanu. Ainut mitä mä nään, että se ois parantanu ni ei mene niin useasti party vituksi ku servu kaatuu. Palaa partylobbyyn, mutta ei tarvi niin useasti tehä sitä uusiksi.

Socomi on varmasti sitte tehty alusta alkaen paremmin. Kai se ois IWlle sitte liian iso homma pistää homma pelittään ees niin miten ne sen tarkotti, tai lennossa vaihtoon. Perseestä kyllä.

Tohon mikkihommaan auttaa monesti ku "boottaa" kuulokkeen. Toinen on että pistää partyn uusiksi. Kesken peliä sille ei paljo voi mitää jos toi boottaus ei toimi. Se on kyllä vittumaista ku ei kuule kavereita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voi kun kiva! Juuri kun sain lvl 55 ja mun mielestä vaikeimmat tehtävät tehtyä (The Brink, Star Player, Fearless, Ouch jne...), kovalevy menee rikki!

Eilen kun olin laittamassa CoD4:n moninpelisession jälkeen konetta kiinni, kone ei menekkään kiinni, vaan joudun laittamaan koneen kiinni painamalla takan olevaa nappulaa.

Sitten kun avaan PS3:n, se valittaan, että kovalevy on vioittoitunut. TOSI KIVA! :mad:

Noh, onneksi otin back - upin silloin kun olin jotain 48 lvl. Ei se lvl niin paljon ärsytä, mutta noi menetetyt tehtävät.

Noi statsit on servereillä tallessa, eli et menetä mitään vaikka kovalevy hajos.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se on positiivista, että riemunkirjavat nmihässäkät on poissa ja pelkkä muten lisääminen on aiheuttanut ylimääräisen hölötyksen poistumisen! Tai sitten ei ole sattunut ranskiksia, italiaanoja ynnä spanskeja samaan matsiin... Ei voi käsittää miten joillakuilla se suu käy taukoamatta...! :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Suomihan on tunnetusti maailman hiljaisin ja vaatimattomin kansa eli meille ranskisten puhemäärä voi olla "Herra jumala kuinka paljon ne jaksaa puhua!?"....heille se on varmaan normaali puhemäärä:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken tuli riehuttua uus enkka S&D HC:ssa. Oisko ollu Bog sen kentän nimi niin sain 18 tappoo - 3 kuolemaa. 2 kertaa sain airstriken ja yhesti kopterin. Mutta mitenköhän vitussa sain kopterin kun vastapuolella on vaan 6 ppl? Airstriken sytyttämät autot räjähti yhessä vaiheessa tappaen 2 omaa jäbää joten se laski ne varmaan mukaan... ihmeellistä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noi statsit on servereillä tallessa, eli et menetä mitään vaikka kovalevy hajos.

Jaa tota oo kuullukkaa :o Pirun kätevää sinänsä.

Ite kyl kans kironnu ku ei Host Migration-häsmäkkä toimaa, aina on menny koko peli alta ja tättärää. :rolleyes:
Oo kyl huomannu tota tähtäysbugia sen pahemmin, mut mäen ole pahemmin skooppia käytelly ja Barretilla on aina tuntunu osuvan mihin ny on yrittäny. o.O
 
Ylös Bottom