Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös nuo statsit ole jossain erikseen tallessa eikä kovalevyssä?
Kyllä kuulemma. Onneksi! :D

Mitä väliä tuolla nyt on. Kuitenkin olis kaikki challenget menny uusiks kun olisit aloittanut prestigen. Ei noita challengeja kannata oikein yrittämällä yrittää. Ei niistä kuitenkaan mitään hyötyä saa (paitsi ase-challengeista) ja ne tosiaan lähtee pois kun aloittaa uuden prestigen.
Kyllä sillä olisi ollut väliä, sillä en ole aikonut aloittaa Prestigea.

Sitä paitsi se matsi, jossa tein tuon Star Playerin ja Fearlessin, meni ihan himo hyvin mulla. Heti alussa sain tapettua ne 10 ilman kuolemaa, joten sain suoritettua Fearlesin. Vasta sitten kun oli saanut 12 tappoa, kuolin ensimmäisen kerran.

Loppustatsit oli mukavat; 26 tappoa, 5 kuolemaa :D Noin sain tehtyä sen Star Playerin, koska K/D - ration oli mulla tuossa matsissa juuri yli sen vaaditun 5:1.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hallelujah!!!! Sainpa tänään kultasen M60:n ja Dragunovin:D. Onko muuten IW:n servuilla taas ongelmia kun mun 100 automaattihaulikon head shottia katos, meinaan alkais kyrsiin hiukan verran jos noi mun kultaset aseetkin nollaantus:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olikohan eilen joskus 22-24 jotain ongelmia servuilla, kun joku 9/10 kertaa meidän partyn yrityksistä päästä edes siihen lobbyyn jossa se alkaa venaamaan pelaajia niin ei edes sinne asti päästy vaan tuli 10 sekan jälkeen "unable to connect server". Hiukka alko jo syömään, kun ei pelaamaan päästy millään :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei taida olla vielä tästä kirjoitusta mutta kun pelaa muistaakseni Spetznats:lla (vai mikä se nyt oli ) niin joskus joku huutaa jotain PERSEREIKÄ tai ainakin se kuullostaa siltä, mitähän lie tarkoittaa??? Mutta aika hauska juttu:D
Onkohan kukaan muu edes huomannutkaan sitä vai onko minulla vaan niin kieroutunut mieli/kuulo?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei taida olla vielä tästä kirjoitusta mutta kun pelaa muistaakseni Spetznats:lla (vai mikä se nyt oli ) niin joskus joku huutaa jotain PERSEREIKÄ tai ainakin se kuullostaa siltä, mitähän lie tarkoittaa??? Mutta aika hauska juttu:D
Onkohan kukaan muu edes huomannutkaan sitä vai onko minulla vaan niin kieroutunut mieli/kuulo?

Juu, kuultu on jo marraskuussa :p Minusta se kuulostaa ihan Persereiätsä:ltä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasinpa pitkästä aikaa. Normaalilla testailin, osittain koska halusin nähä ne uudet kill-camit toiminnassa. No, tulikos yllätyksenä, koko servun kärkipelaajalla oli Noobtube ja Martyrdom käytössä. Eipä se oikeestaan normaaleja aseita tuntunut käyttävänkään, GEEÄLLÄÄ lähinnä. Luotiakin imi, että voi olla että oli Juggernauttikin. Jippijaijei, ekan pelin jälkeen sammu Pleikka.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasinpa pitkästä aikaa. Normaalilla testailin, osittain koska halusin nähä ne uudet kill-camit toiminnassa. No, tulikos yllätyksenä, koko servun kärkipelaajalla oli Noobtube ja Martyrdom käytössä. Eipä se oikeestaan normaaleja aseita tuntunut käyttävänkään, GEEÄLLÄÄ lähinnä. Luotiakin imi, että voi olla että oli Juggernauttikin. Jippijaijei, ekan pelin jälkeen sammu Pleikka.

Elikä koska vihujen asevalikoima ei miellyttänyt sinua, niin peli on susi? Ensinnäkin martyrdomin saa väistettyä noin 90% kerroista, joten aivan sama käyttääkö sitä joku vai ei, samat sanat noobituubin kanssa. Ainoa missä se ketuttaa on HC S&Dn kanssa kun spawnauspaikkaan tulee GL-pateja heti kierroksen alkaessa. Muuten aivan sama ainakin meikäläiselle jos joku haluaa käyttää. Jokainen saa valita aseensa ja perkkinsä, sehän tämän pelin paras puoli juuri on.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasinpa pitkästä aikaa. Normaalilla testailin, osittain koska halusin nähä ne uudet kill-camit toiminnassa. No, tulikos yllätyksenä, koko servun kärkipelaajalla oli Noobtube ja Martyrdom käytössä. Eipä se oikeestaan normaaleja aseita tuntunut käyttävänkään, GEEÄLLÄÄ lähinnä. Luotiakin imi, että voi olla että oli Juggernauttikin. Jippijaijei, ekan pelin jälkeen sammu Pleikka.

Kunnon pelaajahan vie helposti tollasia horottajia 6-0. Deathmatchissa GL ei ole kovinkaan ylivoimanen ja martyrdom vituttaa enemmän sillon kun se on omilla. Ei helvetti kun olet toisen oman kanssa suojassa vihollislaumalta esim. jossain rakennuksessa, sitten toinen sattuu kuolemaan ja pudottaa kranaatin niin, että sinun täytyy joko kuolla kranaattiin tai juosta päättömästi ulos kaikkien ammuttavaksi. Usein valitsen ekan vaihtoehdon ihan vittuuksiltani että tuollaiset ääliöt jotka martyrdomia käyttävät saavat miinuspisteitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ensinnäkin martyrdomin saa väistettyä noin 90% kerroista, joten aivan sama käyttääkö sitä joku vai ei, samat sanat noobituubin kanssa. Ainoa missä se ketuttaa on HC S&Dn kanssa kun spawnauspaikkaan tulee GL-pateja heti kierroksen alkaessa. Muuten aivan sama ainakin meikäläiselle jos joku haluaa käyttää. Jokainen saa valita aseensa ja perkkinsä, sehän tämän pelin paras puoli juuri on.

Oletpa nopsajalkainen, mulla ne nadet kun tuntu tappavan kymmenenkin metrin päästä. Sama koskee nyyppätuubia. Tosin enpä ole yli kuukauteen melkein ollenkaan pelannut, niin sekin vaikuttaa. Mutta kyllä siinä hermot meni kun melkein kaikki kahdeksan kuolemaa tuli joko laukastusta nadesta tai kuollessa tiputetusta nadesta.
Elikä koska vihujen asevalikoima ei miellyttänyt sinua, niin peli on susi?

... Ihan sanattomaksi vedit. Hienosti tajuttu pointti. Jos yhtään kiinnostaa, niin pidän CoD4:n nettipeliä vieläkin yhtenä parhaista pelaamistani, ja jos pääsee hyvälle, lagittomalle, pistehuorattomalle servulle, se on todella hauskaa. Vetää melkein poikkeuksetta minkä tahansa muun nettipelin ohi...
(joo en ole pelannut Socomia...)

Ja Loope, tottahan ne viekin, mutta arvaappa olenko minä kunnon pelaaja :D

Ja kun gl:ää ja martyrdomia kuitenki noin puolustetaan täälläki, ni ihan sama, pistetään osaamattomuuden piikkiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ei gl tosiaan mikään ylivoimainen ole. Ihan liian hidas lataamaan että sillä saisi kunnolla tuhoa aikaan. 1v1 se on tietenkin suht kovasana, mutta panokset ei riitä maksimissaankaan kovin moneen vihuun.

Martyrdom on myös suht heikko perkki vähänkään laajemmassa mapissa. Tosi ahtaissa mapeissa sillä tekee viellä jotain, silloinkin suosin last standia sen sijaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ei gl tosiaan mikään ylivoimainen ole. Ihan liian hidas lataamaan että sillä saisi kunnolla tuhoa aikaan. 1v1 se on tietenkin suht kovasana, mutta panokset ei riitä maksimissaankaan kovin moneen vihuun.

Mutta overkill-perkillä se on aika tappava, kun ottaa kaksi rynkkyä ja molempiin GL:n. Ei sillä, että itse sitä käyttäisin, mutta joskus sellaisella setillä on ihan kiva leikkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo overkilliä tarkotin niin saa maksimi padit. Mutta ei se 4 panosta pitkälle riitä. Ja siinä menettää punapisteet seista sekä stopping powerin ja spessu kranut joten ei se kyllä oikein muuhun kuin muiden ärsyttämiseen toimi ;o Siinä se kyllä sitten onnistuu suht hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo overkilliä tarkotin niin saa maksimi padit. Mutta ei se 4 panosta pitkälle riitä. Ja siinä menettää punapisteet seista sekä stopping powerin ja spessu kranut joten ei se kyllä oikein muuhun kuin muiden ärsyttämiseen toimi ;o Siinä se kyllä sitten onnistuu suht hyvin.

"menettää" punapisteet on aika hauskasti sanottu. Ihan samalla tavalla voi sanoa, että "menetät" GL-panokset jos punapisteella pelaat. Punapiste on oikeastaan lopulta aika turha, mitä nyt muutamassa aseessa tarvitsee. Silencer on taas ehtaa kamaa :)

Ja tosiaan ainoastaan ärsyttää noissa HCSD matseissa, kun heti alkuun tykitetään nuubituubeilla spawnin viereen, tosin nekin voi väistää ottamalla rauhallisemmin, mutta pakkohan se on yrittää tykittää heti alkuun :D

E: Muuten nyt oon jo pari kertaa saanu sniputettua pari jätkää samalla kudilla. Eilen oli vacantissa lähellä kolme, kun HCSD:ta pelattiin, mutta yks tuli vaan hetken myöhemmin siihe ja kaks vaan tippu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No joo kukin taplaa tavallaan. HC se vaimennin voi olla kova juttu, normaalissa käytän sitä lähinnä huvin vuoksi. Punapiste on käytännöllinen koska se ei tähdätessä peitä niin pahasti ruutua kuin joidenkin aseiden rautatähtäimet.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

AK 47 ja silencer on muten aika tappava yhdistelmä. Kudit ei lopu heti, ehkä pelin paras normitähtäin ja rekyyliä tuntuu olevan vain pystysuunnassa. Suosittelen!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

AK 47 ja silencer on muten aika tappava yhdistelmä. Kudit ei lopu heti, ehkä pelin paras normitähtäin ja rekyyliä tuntuu olevan vain pystysuunnassa. Suosittelen!

Jep saman olen huomannut. HCSD:ssä overkill ja aseina 50.cal Barretti ja AK47 silencerilla. Aika kova yhdistelmä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasinpa pitkästä aikaa. Normaalilla testailin, osittain koska halusin nähä ne uudet kill-camit toiminnassa. No, tulikos yllätyksenä, koko servun kärkipelaajalla oli Noobtube ja Martyrdom käytössä. Eipä se oikeestaan normaaleja aseita tuntunut käyttävänkään, GEEÄLLÄÄ lähinnä. Luotiakin imi, että voi olla että oli Juggernauttikin. Jippijaijei, ekan pelin jälkeen sammu Pleikka.

Minä kyllä ainakin komppaan täysin sinua. Luettelit juuri kolme tekijää jotka ovat ehkä pahimmat oman peli-ilon tappajat. Tietysti jokaisella on vapaus valita mitä perkkejä käyttää. Ja onneksi meillä on myös vapaus valita näissä tilanteissa joku toinen servu :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ensinnäkin martyrdomin saa väistettyä noin 90% kerroista, joten aivan sama käyttääkö sitä joku vai ei

mulla toi homma juurikin toisinpäin,en tiedä mikä helvatan kiire itselläni on jatkaa matkaa vihun tappamisen jälkeen..ja suoraan sen ananaspallon pallon päälle:mad:
jos sais koodattua jonkun vanhan panssarivaunun persiiseensä,niin ehkä vois auttaa:(
 
Ylös Bottom