Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Sitä paitsi se matsi, jossa tein tuon Star Playerin ja Fearlessin, meni ihan himo hyvin mulla. Heti alussa sain tapettua ne 10 ilman kuolemaa, joten sain suoritettua Fearlesin. Vasta sitten kun oli saanut 12 tappoa, kuolin ensimmäisen kerran.
Loppustatsit oli mukavat; 26 tappoa, 5 kuolemaa Noin sain tehtyä sen Star Playerin, koska K/D - ration oli mulla tuossa matsissa juuri yli sen vaaditun 5:1.
Kyllä kuulemma. Onneksi!Eikös nuo statsit ole jossain erikseen tallessa eikä kovalevyssä?
Kyllä sillä olisi ollut väliä, sillä en ole aikonut aloittaa Prestigea.Mitä väliä tuolla nyt on. Kuitenkin olis kaikki challenget menny uusiks kun olisit aloittanut prestigen. Ei noita challengeja kannata oikein yrittämällä yrittää. Ei niistä kuitenkaan mitään hyötyä saa (paitsi ase-challengeista) ja ne tosiaan lähtee pois kun aloittaa uuden prestigen.
Sitä paitsi se matsi, jossa tein tuon Star Playerin ja Fearlessin, meni ihan himo hyvin mulla. Heti alussa sain tapettua ne 10 ilman kuolemaa, joten sain suoritettua Fearlesin. Vasta sitten kun oli saanut 12 tappoa, kuolin ensimmäisen kerran.
Loppustatsit oli mukavat; 26 tappoa, 5 kuolemaa Noin sain tehtyä sen Star Playerin, koska K/D - ration oli mulla tuossa matsissa juuri yli sen vaaditun 5:1.