Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ootteko huomanneet päivityksen jälkeen mustia tai muita värejä nimissä, koska mä en ainakaan oo. Ainakin yksi juttu saatiin kuntoon, mutta host ended game tulee vieläkin turhan usein (normaalisti kun ollaa S&D 3-0 johdolla:D). No pitää vain toivoa, että pääsisi ite aina hostiksi.

OT: Mun mielestä molemmat Nightwishit on omalla tavalla hyviä :cool:.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Host ended game jatkuu koska sille ei mitään ole tehty. Jos Hosti painelee menee se on pelin loppu sillä sekunnilla. Eilen oli HC TDM erä 17-0 ekan 3 minuutin aikana jonka jälkeen Hosti paineli karkuun ja peli loppu siihen. Vähän otti nuppiin.

OT: uus Nightwish on mielestäni kakka.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minä kun menin kuvittelemaan, että tuo Host ended game on yksi suurimmista syistä pätsin tuloon, mutta eipä sille tosiaan ole yhtään mitään tehty. Arsesta, niin arsesta.

OT: Foxi diggailee oikeeta Nightwishiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, eiköhän se ole jo kaikille selvä, ettei tuota Host Migrationia tullut pleikkarille lainkaan.

Ja mitä toissijaiseen topiciin tulee... ikävä että jotku CoDin pelaajat pitävät Nightwishin tuottamia ääniä musiikkina.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

vastassa oli täys nopoja. ainaki 3 ei ollut edes alottanu prestigeä.
Noh noh, ei saa haukkua nyyppiä. Terv: Level 3:n mokkeri. (Online-peliminuutteja takana COD4:ssä ehkä hädintuskin puoli tuntia, ja tuskin tulee ihan heti lisää. Kuoleminen ei ole mun juttu.)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Imo se että onko prestigen alkanut vai ei,ei kerro osaako kaveri pelata.Itse ja moni muukivarmaan on ounannu publicilla 10tason prestige kavereita..Ja itse en ole todellakaan mikään helmi tässä pelissä.Olen myös saanut pataan alemman rankin kavereilta kunnolla.

Vai tarkoittiko joulukuusi sitä että siellä oli jotain korpraalia sun muuta vastassa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Imo se että onko prestigen alkanut vai ei,ei kerro osaako kaveri pelata.Itse ja moni muukivarmaan on ounannu publicilla 10tason prestige kavereita..Ja itse en ole todellakaan mikään helmi tässä pelissä.Olen myös saanut pataan alemman rankin kavereilta kunnolla.

Vai tarkoittiko joulukuusi sitä että siellä oli jotain korpraalia sun muuta vastassa?

Samoilla linjoilla. Ja IMO tasolla ei ole mitään tekemistä taitojen kanssa, niin kauan kun sen nostamiseen riittää pelkkä pelaaminen 24/7.
Eriasia olisi Halo tyyppinen Trueskill rating. Silti tämä on muilta osin hyvä systeemi, kokoajan saa jotain uutta krääsää kun jaksaa pelailla eikä tule kyllästymisreaktiota kun oma "huippu" saavutettu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en ole myöskään alottanut Prestigeä sen takia koska siinä ei saa/se ei tuo mitään uutta. Harmillista tosinkin.

Joo, ei ne mitallit pelaajaa paremmaksi tee oli ne sitten minkä värisiä tahansa. Itse olen AINA (eli melkein aina, no joskus vai oliko se kerran, vai kaveriko sen kertoi) 3 parhaan joukossa moodista riippumatta.:D

T. Nimim. Yamaha83 (saa lisätä tappolistaan) heh heh.
:p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sama täällä. Prestige auki, mutta taidan vaan suoritella noita "haasteita".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sama täällä. Prestige auki, mutta taidan vaan suoritella noita "haasteita".
Jepa jepa, mielestäni kannattaa Restike alottaa vasta sitten kun kaikki Tsällenget on suoritettu ja alkaa sitten alusta... sitten sulla on käsissäsi "uusi" peli ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä noi Restiket nyt joutuu vetämään loppuun asti kerran aloittanut. Jossain puolessa matkassa ollaan, on tossa työtä.

Veikkaan että S&D pelaamalla kohtalaisella tapporatiolla ton lvl 10 Prestigen saa jossain ~20d pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On ihan totta, että kultaristipojat ei välttämättä ole parhaimpia pelaajia ja sen voi saavuttaa jokainen pelaamalla 24/7, mutta se on mun mielestä tyhmää alkaa sanomaan, että prestigten aloittaminen on turhaa ja tyhmää, koska ite ainakin opin käyttää aseita monipuolisimmin ja olihan se masentavan hauskaa painaa Enter Prestige nappia kymmenen kertaa. Aluksi en koskenutkaan snipereihin, mutta nyt se alkaa olemaan vakiovaruste.

Toinen asia on sitte jos pelaa klaanissa tai sitte ei ole aikaa pelata.

Mulla eka prestige alkoi 2d paikkeilla ja viimeinen loppu reilu 13d paikkeilla. HC S&D pelasin lähes koko matkan lukuunottamatta ensinmäistä tasoa. Nyt kello näyttää kuuttatoista päivää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Omasta mielestä on parempi vetää ensin kaikki prestiget ja vasta kun viimeinen on saavutettu, niin koittaa saada kaikki haasteet kasaan....ei tule "turhaa" työtä tehtyä.
 
Ylös Bottom