Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On ihan totta, että kultaristipojat ei välttämättä ole parhaimpia pelaajia ja sen voi saavuttaa jokainen pelaamalla 24/7, mutta se on mun mielestä tyhmää alkaa sanomaan, että prestigten aloittaminen on turhaa ja tyhmää, koska ite ainakin opin käyttää aseita monipuolisimmin ja olihan se masentavan hauskaa painaa Enter Prestige nappia kymmenen kertaa. Aluksi en koskenutkaan snipereihin, mutta nyt se alkaa olemaan vakiovaruste.

Toinen asia on sitte jos pelaa klaanissa tai sitte ei ole aikaa pelata.

Mulla eka prestige alkoi 2d paikkeilla ja viimeinen loppu reilu 13d paikkeilla. HC S&D pelasin lähes koko matkan lukuunottamatta ensinmäistä tasoa. Nyt kello näyttää kuuttatoista päivää.
No pakkohan se on niihin aseisiin tarttua jos meinaa kaikki challenget tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ite jätin ensimmäiselle prestigelle ja pelasin sillä ties kuinka kauan. nyt oon prestige haussa lähtenyt hakemaan toisiksi viimeisintä prestigeä (punainen tähti) jonka saavutin eilen:) tällä hetkellä level 11 mutta eiköhän se viikonloppuna oo jo päälle 40. seuraavana kultanen ak. KD on tällä hetkellä 2,56 ja tappoja n.32 000. S&D pelailen. win/loss on 1,65 ja voittoja päälle 5000..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No joo, jos kaikki kultaset aseet haluaa on kaikilla aseilla pakko pelata. Ite hankin golden uzin aika helposti seuraavalla tyylillä:

-Työnalla olevaan aseesen silencer(jos kauhea rautatähtäin niin sitten punapiste)
-kolme stun naattia
-stoppari
-dead silence

Sitten free for all peleihin. Pelityylinä lähinnä kenttien reunojen kiertäminen ja kaikista tilanteista headshot, eli tarkoittaen sniputtavaa vihua sentin päähän ja sitten "naps". Jos huomaat vastustajan juoksevan sun edessä eikä huomaa sua niin stun naatti sinne päin ja ite perään ja sen jälkeen "naps". Parhaimillaan sain 15-17 headshottia per peli, mikä on mun mielestä aika hyvin. Vähintään kuusi pelkästään stun naateilla. Tätä taktiikkaa käyttäen kannattaa varautua xiittaja huutoihin vastustajilta :D. Paras oli kun kerran vihu sanoi soittavansa IW:lle ja ilmoittaa, että käytän headshot-xiittiä:p

Jos noihin statseihin mennään niin mulla scorea n.840000 ja voittoja n.8400. Voitoista oon aika "ylpee" kun olen tällä hetkellä maailmanlistan n.500. Tappoja tosin surkea määrä 25000.

BTW Kuinkas kauan on porukka tätä peliä pelaillu? Kohta saa cod jäädä vähemmälle uusien pelien tullessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Paras oli kun kerran vihu sanoi soittavansa IW:lle ja ilmoittaa, että käytän headshot-xiittiä:p.

Joo mulla kävi vähän samalla tavalla, mutta se äijä uhkas lähettää sähköpostia IW:lle:D
Sitä selkeesti otti nuppiin, kun saman Domination pelin aikana ammuin siitä hepusta varmaan yli 20 headshottia R700:lla. Muutama oli vie lonkalta ammuttu:D

BTW Kuinkas kauan on porukka tätä peliä pelaillu?
Ite oon joulukuusta lähtien pelaillu. Välillä myös on ollu useamman viikon taukoja. Mutta taitaapi CoDi olla vie pääpeli GTA IV:n ilmestymiseen asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

eihän tätä enää vegasin jäljiltä osaa, kontrollit aivan hukassa ja aseetkin on ihan hirveätä...
mutta jos jossain vie vegasia, niin verkkopuolessa ollaan edellä huomattavasti (serverit, invit...), mutta ei pelimuodoissa.

mielenkiintoisia s&d-pelejä vedettiin tuossa suomikolmikolla, kun meistä aika jätti,
nämä muut töhöt jäi kämppimään ja pohtimaan elämän tarkoitusta.
nuubinaatteihin tuli kuoltua järjettömän monta kertaa..

no, peli-ilo on karissut, aina vain vähemmäksi ja vähemmäksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no, peli-ilo on karissut, aina vain vähemmäksi ja vähemmäksi.

No Vegasin peli-ilo on hävinny jo siinä ettei kutsuihin pääse ja jos pääsee ni puolen minuutin pelin jälkee tippuu pelistä, ni eiköhän kuitenki COD:i o paljon parempi :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No Vegasin peli-ilo on hävinny jo siinä ettei kutsuihin pääse ja jos pääsee ni puolen minuutin pelin jälkee tippuu pelistä, ni eiköhän kuitenki COD:i o paljon parempi :)

Oon kans samaa mieltä, koska ostin kuiteskin R6:sen nettipeliä varten enemmänkin ja kun se ei pelitä niin ei se myöskään mulla pelitä:D Tosin kyllä mää sitä sitten pelaan alan kun alkaa toimiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On kyllä noloja nää Nuubituubilaiset. HC S&D :ssä ammutaan suoraan spawnipaikalle jostain kentän toiselta laidalta. Sitten kun nämä looserit joutuu 1vs1 tilanteeseen normaalilla aseella ni ne on täysin avuttomia ja kuolee joka kerta. Tyttöjen hommaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Millään prestigeillä pelleillä, yhtä hyvin ne parhaan prestigen ja lvl 55 tyypit kaatuvat kuin lvl 55 normaalitkin kun SP90:llä vähän leikkii. Kultasilla aseillakaan en itse koe juuri mitään hyötyä kun pääsääntöisesti yhden aseen miehenä tuolla juoksentelen josta ei kultaista versiota saa.
Kai sitä pitäisi jossain vaiheessa alkaa taas sen verran pelaamaan että saisi tuon lvl 55:senkin edes. En ole kokenut tarpeelliseksi kun omalle kohdalle toimivat classi yhdistelmät pystyy jo 53:sena rakentamaan.

On kyllä noloja nää Nuubituubilaiset. HC S&D :ssä ammutaan suoraan spawnipaikalle jostain kentän toiselta laidalta. Sitten kun nämä looserit joutuu 1vs1 tilanteeseen normaalilla aseella ni ne on täysin avuttomia ja kuolee joka kerta. Tyttöjen hommaa.

enemmän ottaa silti päähän nämä nobot jotka eivät saa tappoja kuin martydropilla. Menee itselläkin hyviä tappotilanteita hukkaan kun tiimi kaverit kaatuilevat vieressä ja vievät mukanaan 3 omon joukkueen pelaajaa, puhumattakaan niitä pelaajia jotka käyttävät kyseistä perkkiä jopa s&d:ssä. En itse ole kyseistä perkkiä käyttänyt pahemmin sen jälkeen kun siitä ne nuo palkinnot sain.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Millään prestigeillä pelleillä, yhtä hyvin ne parhaan prestigen ja lvl 55 tyypit kaatuvat kuin lvl 55 normaalitkin kun SP90:llä vähän leikkii. Kultasilla aseillakaan en itse koe juuri mitään hyötyä kun pääsääntöisesti yhden aseen miehenä tuolla juoksentelen josta ei kultaista versiota saa.
Kai sitä pitäisi jossain vaiheessa alkaa taas sen verran pelaamaan että saisi tuon lvl 55:senkin edes. En ole kokenut tarpeelliseksi kun omalle kohdalle toimivat classi yhdistelmät pystyy jo 53:sena rakentamaan.



enemmän ottaa silti päähän nämä nobot jotka eivät saa tappoja kuin martydropilla. Menee itselläkin hyviä tappotilanteita hukkaan kun tiimi kaverit kaatuilevat vieressä ja vievät mukanaan 3 omon joukkueen pelaajaa, puhumattakaan niitä pelaajia jotka käyttävät kyseistä perkkiä jopa s&d:ssä. En itse ole kyseistä perkkiä käyttänyt pahemmin sen jälkeen kun siitä ne nuo palkinnot sain.
No pari levelii viel, niin saat ainakin sen kultasen dessun. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Millään prestigeillä pelleillä, yhtä hyvin ne parhaan prestigen ja lvl 55 tyypit kaatuvat kuin lvl 55 normaalitkin kun SP90:llä vähän leikkii. Kultasilla aseillakaan en itse koe juuri mitään hyötyä kun pääsääntöisesti yhden aseen miehenä tuolla juoksentelen josta ei kultaista versiota saa.
Kai sitä pitäisi jossain vaiheessa alkaa taas sen verran pelaamaan että saisi tuon lvl 55:senkin edes. En ole kokenut tarpeelliseksi kun omalle kohdalle toimivat classi yhdistelmät pystyy jo 53:sena rakentamaan.



enemmän ottaa silti päähän nämä nobot jotka eivät saa tappoja kuin martydropilla. Menee itselläkin hyviä tappotilanteita hukkaan kun tiimi kaverit kaatuilevat vieressä ja vievät mukanaan 3 omon joukkueen pelaajaa, puhumattakaan niitä pelaajia jotka käyttävät kyseistä perkkiä jopa s&d:ssä. En itse ole kyseistä perkkiä käyttänyt pahemmin sen jälkeen kun siitä ne nuo palkinnot sain.

mahtaa olla tylsää pelailla vain yhdellä aseella.ite vaihtelen muutamien aseiden välillä. sniputtelen,rynnin p90,tai ammun kauempaa m16....tai sitten ak47 tjms. samaa mieltä martydromista.nopojen hommaa tollanen ku ei ite tarvi tehdä mitään kuoleman jälkeen saadakseen tappoja.kyllä,pääseehän niitä helposti pakoon yleensä,mut sitte ku on ainut jäljellä S&D matsissa ja tappaa vihun eteensä ja sitte jää jumittamaan jonku esteen taakse että ei pääsekkään pakoon. ah,se tunne:rolleyes: kun olit saanut palkinnot martydromilla? meinaatko suoritettuja challengeja? eihän niistä mitään palkintoja saa?vai meinasitko että tehtävä suoritettu on se palkinto?:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On kyllä noloja nää Nuubituubilaiset. HC S&D :ssä ammutaan suoraan spawnipaikalle jostain kentän toiselta laidalta. Sitten kun nämä looserit joutuu 1vs1 tilanteeseen normaalilla aseella ni ne on täysin avuttomia ja kuolee joka kerta. Tyttöjen hommaa.


Ottaa kyllä hiukan päähän esim. pipelinessä ja crossfiressa nää puolen kentän lentävät kranaatit :mad:. Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^^ loistoidea tuo 5sek rajoitin!
Sama koskisi KAIKKEA ampumista. Ei tulisi HC:ssa näitä "ohops, kun sattu rpg laukeamaan maata kohti" :D
Eikä S&D:ssä tulisi myöskään näitä airstrike-iskuja suoraan spawnipaikalle.
IW:lle sähkäriä vaan, ei luulisi olevan kovin vaikea tehdä tuo rajoitin, kun onhan se jo olemassa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ottaa kyllä hiukan päähän esim. pipelinessä ja crossfiressa nää puolen kentän lentävät kranaatit :mad:. Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.

nojoo, toi gl pelleily on kyllä tuomittavaa touhua. Se että harrastaa pikseli ammuntaa/nadettelua on vaan aivan välttämätöntä kun pelataan huipputasolla huippu porukoita vastaan. Sitä en ymmärrä miten jotkut jaksaa viljellä puplalla jotain spekkinadeja munat hiessä xD. ihan kohtuu päivityshän toi oli mikä tuli, nyt jopa snipalla voi pelata ihan frägäys mielessä. hc:ta taas ei voi pelata ollenkaan sen takia kun joku killi rupee ottaan tk:ta jos frägäät paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^^ loistoidea tuo 5sek rajoitin!
Sama koskisi KAIKKEA ampumista. Ei tulisi HC:ssa näitä "ohops, kun sattu rpg laukeamaan maata kohti" :D
Eikä S&D:ssä tulisi myöskään näitä airstrike-iskuja suoraan spawnipaikalle.
IW:lle sähkäriä vaan, ei luulisi olevan kovin vaikea tehdä tuo rajoitin, kun onhan se jo olemassa...

jos S&Dssä onnistuu ounaamaan lähes koko tiimin yksin niin kyllä siittä arska pitää saada laittaa toisen baseen suoraan;)
BTW. ite saan sillä yleensä enintään 2 tyyppiä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikähän mättää nyt nettipeliä kun painan Play Online niin tulee hetken kuluttua lukemaan:

ERROR
Unable to connect to Activision Matchmaking (Error 33)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Activisionin servut alhaalla, kestää max. pari tuntia. Tai ainakin viimeksi meni joku tunti...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika hyvin on joku vetänyt. Maailman rankingin ekana K/D:ssä on 75.61. :eek:
Vaan 2Milj tappoa enemmän kun kakkosena oleva.
WTF?
 
Ylös Bottom