Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No pakkohan se on niihin aseisiin tarttua jos meinaa kaikki challenget tehdä.On ihan totta, että kultaristipojat ei välttämättä ole parhaimpia pelaajia ja sen voi saavuttaa jokainen pelaamalla 24/7, mutta se on mun mielestä tyhmää alkaa sanomaan, että prestigten aloittaminen on turhaa ja tyhmää, koska ite ainakin opin käyttää aseita monipuolisimmin ja olihan se masentavan hauskaa painaa Enter Prestige nappia kymmenen kertaa. Aluksi en koskenutkaan snipereihin, mutta nyt se alkaa olemaan vakiovaruste.
Toinen asia on sitte jos pelaa klaanissa tai sitte ei ole aikaa pelata.
Mulla eka prestige alkoi 2d paikkeilla ja viimeinen loppu reilu 13d paikkeilla. HC S&D pelasin lähes koko matkan lukuunottamatta ensinmäistä tasoa. Nyt kello näyttää kuuttatoista päivää.

tällä hetkellä level 11 mutta eiköhän se viikonloppuna oo jo päälle 40. seuraavana kultanen ak. KD on tällä hetkellä 2,56 ja tappoja n.32 000. S&D pelailen. win/loss on 1,65 ja voittoja päälle 5000..
 tällä hetkellä level 11 mutta eiköhän se viikonloppuna oo jo päälle 40. seuraavana kultanen ak. KD on tällä hetkellä 2,56 ja tappoja n.32 000. S&D pelailen. win/loss on 1,65 ja voittoja päälle 5000.. . Paras oli kun kerran vihu sanoi soittavansa IW:lle ja ilmoittaa, että käytän headshot-xiittiä
. Paras oli kun kerran vihu sanoi soittavansa IW:lle ja ilmoittaa, että käytän headshot-xiittiä

kun olit saanut palkinnot martydromilla? meinaatko suoritettuja challengeja? eihän niistä mitään palkintoja saa?vai meinasitko että tehtävä suoritettu on se palkinto?
 kun olit saanut palkinnot martydromilla? meinaatko suoritettuja challengeja? eihän niistä mitään palkintoja saa?vai meinasitko että tehtävä suoritettu on se palkinto? . Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.
. Kuka perkule jaksaa opetella miten ammun respa paikasta toisen joukkueen respaan. "Normaali" käytössä ei tuubit paljon haittaa, koska hyvä mahis et kaveri ampuu tuubin ohi kun tuut sitä vastaan niin pystyy helposti tappaa sen. Mun mielestä vois tulla sellainen rajoitus et ei voi ampua ekaan n.5 sekuntiin, koska saataisiin tuubittajat pelaamaan oikeasti ja idiootit ei pystyisi vetää singolla heti kaikkia omia kuolleeksi.

joku ztsiitteri arvatenkin
 joku ztsiitteri arvatenkin