Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko teil ollu nyt ongelmia ton nettipeluun kanssa? Mulla se jää vaan siihen "downloading game settings" kohtaan, missä olis tarkotus avautua se Public lista niist peli moodeist.. Ei vaan mee eteenpäin! Ollu jo pari päivää tämä. Ja niin, pätsi 1.10 (uusin) löytyy. e - 1.20
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko teil ollu nyt ongelmia ton nettipeluun kanssa? Mulla se jää vaan siihen "downloading game settings" kohtaan, missä olis tarkotus avautua se Public lista niist peli moodeist.. Ei vaan mee eteenpäin! Ollu jo pari päivää tämä. Ja niin, pätsi 1.10 (uusin) löytyy.

Eihän tuo ole uusin ?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eiku niin se taitaa olla.. Siis mikä nyt on viimesiks tullu..

e- Siis 1.20 pätsi löytyy ja kävin ihan äsken kokeilemassa ja ei toimi. Mikä mättää? Sama "Downlaoding game settings" näkyy aina kun menee "Find game" ..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^koita antaa sen olla n. 10 sekkaa siinä multipleierin päämenussa kun alotat pelaamiset, sitten vasta painat siihen find gameen vai mitä siinä ny lukikaan. vanha bugi tuokin ja tuo on ainaki itellä toiminu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taisin itse kyllä silloin testata.. Odotin siinä aulassa n. 10s ja vielä siellä lobbyssa ennen "find game".. Pitää vielä odottaa varmaa pidempää. Ihme ku on tämmöst bugii.. Ennen ei oo mitään tollasta vastaavaa tullut.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo se tuppaa tekee tota systeemiä silloin tällöin. Mulla oli ennen päivitystä tovin se ongelma, sitten päivityksen jälkeen löyty pelit nopeesti. Nyt taas jumahtaa siihen samaan kohtaan mihin sulla. Ei siihen yleensä oo auttanu muu kuin jättää kone lataamaan siihen kohtaan, välillä menee pari minuttia välillä 15min tai enemmän. Yleensä kuitenkin sen jälkeen kun se on alkanu toimia ei enää ole mitään ongelmaa ainakaan ennenkuin sammuttaa pelin. Ja jos se ei millään tunnu yhdistävän niin sitten kannattaa vaa iskee kone kiinni ja yrittää myöhemmin uudestaan. Ite en tosiaan mitään järkevämpää kikkaa ole tohon keksinyt, tiedä onko niillä serverit tukossa välillä tai jotain kun toi ongelma ei kuitenkaan tule joka kerta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla teki sen ekan päivityksen jälkeen tota ja löysin ulukomaanvoorumeilta neuvon. PS3 pois päältä, boottaa routteri/DSL modeemi ja PS3 takas päälle. Eli päivityksen jälkeen piti jostain syystä bootata kaikki nettivehkeet niin, että pleikkari on kiinni. Tämä toimi itellä ainakin ekalla, toivottavasti auttaa teillekkin. Nähtävästi voi olla häikkää jos boksi on 24/7 netissä ja viime boottaus on tehty ennen päivityksen asennusta.

Jos ei tiedä miten routteriin/DSL boksiin mennään selaimen kautta sisälle niin sama asiaa ajaa töpselin käyttäminen pois seinästä. Tuskin se mitää damaa tekee :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei taida olla vielä tästä kirjoitusta mutta kun pelaa muistaakseni Spetznats:lla (vai mikä se nyt oli ) niin joskus joku huutaa jotain PERSEREIKÄ tai ainakin se kuullostaa siltä, mitähän lie tarkoittaa??? Mutta aika hauska juttu:D
Onkohan kukaan muu edes huomannutkaan sitä vai onko minulla vaan niin kieroutunut mieli/kuulo?

Se, mitä ne huutavat on venäjäksi "ПЕРЕЗАРЕЖАЮСЬ", eli toisin sanoen "PEREZAREZHAJUS". Jos tuon sanoo normaali venäläinen, sana ei kuullosta läheskään niin tyhmältä, mutta kun jenkit huutaa omalla aksentilla, niin sana kuullostaa tosi hauskalta :) Ja suomeksi tuo siis tarkoittaa "Vaihdan lipasta/ Lataan".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla teki sen ekan päivityksen jälkeen tota ja löysin ulukomaanvoorumeilta neuvon. PS3 pois päältä, boottaa routteri/DSL modeemi ja PS3 takas päälle. Eli päivityksen jälkeen piti jostain syystä bootata kaikki nettivehkeet niin, että pleikkari on kiinni. Tämä toimi itellä ainakin ekalla, toivottavasti auttaa teillekkin. Nähtävästi voi olla häikkää jos boksi on 24/7 netissä ja viime boottaus on tehty ennen päivityksen asennusta.

Jos ei tiedä miten routteriin/DSL boksiin mennään selaimen kautta sisälle niin sama asiaa ajaa töpselin käyttäminen pois seinästä. Tuskin se mitää damaa tekee :D

Sama homma, täällä alkoi jumimaan uusimman päivityksen jälkeen mutta resetoin modeemin ja laitoin pleikan etsimään nettiasetukset uudelleen - taas toimii!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se, mitä ne huutavat on venäjäksi "ПЕРЕЗАРЕЖАЮСЬ", eli toisin sanoen "PEREZAREZHAJUS". Jos tuon sanoo normaali venäläinen, sana ei kuullosta läheskään niin tyhmältä, mutta kun jenkit huutaa omalla aksentilla, niin sana kuullostaa tosi hauskalta :) Ja suomeksi tuo siis tarkoittaa "Vaihdan lipasta/ Lataan".

Vihdoinkin joku joka tietää tämän! Askarrutti kovasti jo alkuvaiheessa. Johtaako tämä sitten siihen, että ammutaan huvin vuoksi pari kutia lippaasta ja lataillaan kavereiden hauskuuttamiseksi:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika paljon näitä nettiongelmia ja routterisäätöjä monella tämänkin pelin kanssa, samasta oli puhetta Wii-puolella aikaisemmin. Itse en kyllä ala säätämään reititintä tippaakaan, jos peli ei toimi niin oletusarvoisesti vika on jossain muualla kuin omassa lootassa. Kaikki pelit tähän asti ovat toimineet (sekä boksilla että PS3lla) niin jos jossain pelissä tulee vastaan ongelmia ja ohjeena on "laita se ja se portti auki", laitan mieluummin sen ja sen pelin takaisin kaupan hyllylle. Off-topicia mutta tulipahan naristua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika paljon näitä nettiongelmia ja routterisäätöjä monella tämänkin pelin kanssa, samasta oli puhetta Wii-puolella aikaisemmin. Itse en kyllä ala säätämään reititintä tippaakaan, jos peli ei toimi niin oletusarvoisesti vika on jossain muualla kuin omassa lootassa. Kaikki pelit tähän asti ovat toimineet (sekä boksilla että PS3lla) niin jos jossain pelissä tulee vastaan ongelmia ja ohjeena on "laita se ja se portti auki", laitan mieluummin sen ja sen pelin takaisin kaupan hyllylle. Off-topicia mutta tulipahan naristua.

Eli protestoit peliä vastaan jos laitteistosi on perseestä/väärin säädetty?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä ne ongelmat on siellä IW servuilla ei kotona. Noin niinkun 99% tapauksista. Naurattaa välillä lukea miten; suljin pleikan, otin pelin ulos asemasta ja käytin sitä alkuperäisessä kotelossa 5 sekkaa, laitoin sitten pelin takasin pleikkaan, odotin Lobbyssä tasan 15,4 sek ja sitten hain uudestaan ni heti löyty peli!!!1

Sori.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä ne ongelmat on siellä IW servuilla ei kotona. Noin niinkun 99% tapauksista.

No jos omaa reititintä säätämällä asia korjaantuu niin kuvittelis homman olevan kiinni nimenomaan omista laitteista. Vaikka mitäpä minä mistään tiedän, omaan lootaani olen tehnyt porttiohjaukset liveä varten ja boksiversio codista on toiminut ihan hyvin aina.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei taida olla vielä tästä kirjoitusta mutta kun pelaa muistaakseni Spetznats:lla (vai mikä se nyt oli ) niin joskus joku huutaa jotain PERSEREIKÄ tai ainakin se kuullostaa siltä, mitähän lie tarkoittaa??? Mutta aika hauska juttu:D
Onkohan kukaan muu edes huomannutkaan sitä vai onko minulla vaan niin kieroutunut mieli/kuulo?

Mä oon kuullu ton ja mulla on jopa koneella se äänitiedosto :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eli protestoit peliä vastaan jos laitteistosi on perseestä/väärin säädetty?

Eli jos 30kpl peleistä pelittää oikein ja yksi kusee, laitteiston vika? Mitäköhän se säätäminen tekee muille peleille? Onneksi sitä vikaa ei vielä vastaan ole tullut. Mutta jos joku moinen ongelma vastaan tulee, protestoin todellakin. Jos kaikki muut pelit pelittää normaalisti ja yksi peli aiheuttaa ongelmia, kummassakohan päässä se vika mahtaa olla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Konsolille kannattaa antaa suora julkinen IP jos mahdollista. NATin takana reitittimestä UPnP päälle niin ei tarvitse mitään portteja säätää. Varsinkin PS3:lla portit eivät ole peleillä standardeja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kävipäs eilen sitte sillälailla että "pääsin" pelaamaan shipment dominationia YKSIN 6 vihollista vastaan:rolleyes: aika hauskaa vääntöä oli. heti alkuun sain arskan ja helikopterin ja statsit oli joku 30-7. vastassa oli täys nopoja. ainaki 3 ei ollut edes alottanu prestigeä. harmi ku servu kaatui.
 
Ylös Bottom